^Mä teen hännälliset rajaukset geelillä joka päivä, geeli tuntuu siihen ihan optimaaliselta (vaatii tietysti sopivan, tarkan siveltimen). Mun ehdoton suosikki on Estee Lauderin Double Wear geelilineri, se pysyy hievahtamatta mun öljyisillä luomilla varustetuilla alati vuotavilla silmillä, kestää pari vuotta päivittäistä käyttöä ja maksaa n. 25e.
Jos sulla ei ole erityisesti pysyvyysongelmia, voin lähettää sulle testiin Tonymolyn Easy Touch -geelilinerin, jota olen kokeillut kerran. Mulla se tuhruuntui vähän, mutta mulla tosiaan yleensä tuhraantuu kaikki. Avattu viime viikolla. Jos kiinnostaa, laita osoite yksärillä, niin voin postittaa.
Tuohon rajauksen muotoiluun en osaa sanoa kuin että tuli mieleen, oletko kokeillut aloittaa rajauksen nostamista aika varhaisesta vaiheesta? Mä aloitan rajauksen noston jo silmän keskikohdasta, josta vedän linjaa koko ajan lievästi kohottaen (ja siis rajausta paksuntaen) vähän silmän ulkonurkan yli, kunnes sitten sopivassa kohdassa teen vielä pienen häntäkohotuksen niin, että saan ulkonurkasta siron ja sievän näköisen. Mun silmät on kyllä rajauksellisesti aika helpot, kun naama on niin lättänä, niin en ehkä osaa neuvoa.