Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247573 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1155 : 11.03.16 - klo:10:07 »
Mä oon käyttänyt IsaDoran geelilineria ja kesti ainakin vuoden käytössä ellei enemmänkin ja ei liikahtanut luomilta mihinkään ennen kuin pesi ja tuolla siis saa mattamustaa jälkeä, mistä eniten pidän. Otin sitten käyttöön Makeup Geekin vastaavan ja yhtä hyvä. Näistä kumpaakin voin suositella! Ja pystyy rajaamaan silmän sisänurkankin, mulla on tosi vetistävät silmät (allergioitakin on).

Tykkään tehdä samantyyppistä rajausta mistä ainokainen laitto tuossa kuvaa eli blendaa ylöspäin pehmeämmäksi ja geelilinerilla se onnistuu tosi hyvin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1156 : 11.03.16 - klo:10:23 »
Kiitos bubbsin, sain kokeiluuni Tonymolyn Easy Touch -geelilinerin. Nyt pitää vielä hankkia kunnon sivellin, mutta kokeilin sitä jo yhdellä flat-siveltimellä joka kaapista sattui löytymään ja tulos on intensiivisempi ja tasisempi kuin koskaan millään kynällä tai nestemäisellä eye linerilla mitä olen kokeillut! Eli tykkään :) Tuputtelin väriä ihan ripsien rajaan ja yläpuolelle ja geeli täytti kivasti ja tasaisesti mun ei niin tasaisen luomirajan.

Jos iltapäivällä liner on pysynyt tasaisesti silmissä, niin olen ihan myyyty  <3

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1157 : 13.03.16 - klo:20:36 »
Tein kädelle piirretyille liner-viivoille sekä kuivahinkkaus-, märkä liina- ja rasvakylpy-testit ja voittajina selvisivät Estee Lauderin Double Wear No Mudge ja MAC Superslick Liquid Eye Liner, ne olivat hyvin samanlaisia, mutta MAC oli monta euroa halvempi ja sillä hinnalla sai vielä tuplasti lineriä. MAC Liquidlast oli itse asiassa kestoltaan kirkkaasti paras, mutta sen kuivuminen kesti aivan liian kauan ja löysähkö sivellin oli vaativampi käyttää.
Raitoja käpälään!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1158 : 14.03.16 - klo:01:25 »
^^Jee, onpa kiva kuulla! Toivottavasti on pysynyt, ja ellei, suosittelen ehdottomasti sitä Estee Lauderin versiota.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1159 : 14.03.16 - klo:08:39 »
Kalevalatar, venytätkö ihoa rajausta tehdessä? Mulla on ilman ikäongelmia tai laihtumisia ollut "aina" just sen verran ryttyinen yläluomi, että parhaan tuloksen saa venyttämällä toisen käden sormella ihoa kiinalaistyyliin suoraan sivulle. Silloin saa tasaisen ja napakan rajauksen ihan ripsirajaan. Lumenen True Mysticillä saan kyllä ilman venytyksiäkin siistin jäljen, mutta se varmaan tarttuu optimaalisesti mun jokseenkin rasvattomaan luomeen.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1160 : 14.03.16 - klo:10:54 »
Kalevalatar, venytätkö ihoa rajausta tehdessä? Mulla on ilman ikäongelmia tai laihtumisia ollut "aina" just sen verran ryttyinen yläluomi, että parhaan tuloksen saa venyttämällä toisen käden sormella ihoa kiinalaistyyliin suoraan sivulle. Silloin saa tasaisen ja napakan rajauksen ihan ripsirajaan. Lumenen True Mysticillä saan kyllä ilman venytyksiäkin siistin jäljen, mutta se varmaan tarttuu optimaalisesti mun jokseenkin rasvattomaan luomeen.

En yleensä venytä, koska huonon näön vuoksi joudun vetämään rajaukset pitämällä pientä käsipeiliä toisella kädellä. Olen kyllä kokeillut myös venyttämistä, mutta sekään ei oikein tunnut toimivan. Tai tarvitsen lisää harjoittelua.

True mystic ja toiset kynät joita olen kokeillut, ei tosiaan tee mitään jälkeä. Ehkä mun silmäluomet vaan hylkii niitä värejä, koska jo parin vedon jälkeen kynä vain lakkaa toimimasta, ihan kuin olisi muste loppu. Geeliliner jota olen nyt kokeillut muutaman kerran, tuntuu toimivan halutulla tavalla. Saan sillä tasaista jälkeä, ilman että venytän luomea. Pienenä haittana tuntuisi olevan suttaantuminen, eli jos vedän rajan liian lähelle silmän sisänurkkaa, mun silmän ympärillä ja alaluomella on tummat renkaat.

Ehkäpä seuraava vaihtoehto olisi vedenpitävä geeliliner?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1161 : 14.03.16 - klo:15:08 »
Ok, varmaan iho/luomityypistä kiinni, mulla tosiaan toimii Lumenen tussi oikein hyvin. Miksei voisi olla meikkejä, jotka takuuvarmasti vain sopisi kaikille  ;D

Mulla on erittäin huono näkö, mutta meikkaan itse nokka kiinni seinäpeilissä tai jalallisessa meikkipeilissä, jolloin kädet jäävät vapaaksi. Näyttää mahdollisimman typerältä työpaikan pukkarissa, kun joudun kumartumaan tason ylitse peiliin kiinni tai seisomaan kenossa tason ja roskiksen välissä peilinreunassa. Pitäisi varmaan ostaa sellainen pieni irtopeili ja liimata se kaapin oveen.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1162 : 20.03.16 - klo:08:42 »
Aijaijaih, tuo MACin Superslick on mahtavaa! Eilen illalla oli vielä ihan vasta laitetun näköinen vaikka takana oli lähes 20 tuntia matkustusta ja yömarkkinatkin.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1163 : 19.05.16 - klo:21:10 »
Onko jollain merkillä olemassa mustaa luomiväriä, joka ei olisi jauhoinen? Silmien rajaukseen etsiskelen tuotetta. Mehronin musta luomiväri varisee levitettäessä vaikka levitänkin sen kostealla siveltimellä. Geeliliner on mun suosikki juhlameikissä, mutta arjeksi haluaisin helpommin poistettavan tuotteen.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1164 : 14.07.16 - klo:22:36 »
Kauan teillä kestää yksi eyeliner käytössä, te ketkä teette joka päivä kunnon kissarajaukset eikä mitään ohutta suirua?

Hitto kun ostin kat von d:n tattoo linereita pari ja toi kynä on ihan törkeen hyvä, koskaan ei ole siipirajauksen tekeminen ollut noin helppoa ja tarkkaa, mutta jälki takkuaa kuukauden käytön jälkeen. Toisen silmän saan tehtyä mutta toiseen ei enää riitä tussissa potku. Muutenkin toi on tosi kestävää, kestää sateet ja vuotavat silmät. Kalliiksi vaan käy jos kerran kuussa menee vaihtoon.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1165 : 14.07.16 - klo:22:53 »
Mä oon tykästynyt GOSH:n The Ultimate Eyeliner -silmänrajauskynään. Jälki on melko tarkkaa, mutta tämä on tarkoitettu enemmän sellaiseen smudge-tyyppiseen rajaamiseen. Kynän toisessa päässä on sellainen vaahtomuovinen häivytin, joka toimii yllättävän hyvin smokey eye -meikkiä tehdessä.

Mulla on ongelmana tosi rasvaiset luomet, joihin tavallinen rajauskynä tarttuu tuskin yhtään. Olenkin tykännyt geelirajauksista, koska niissä tarttuvuus on ihan eri luokkaa. Ja tämä kynä yhdistää kynän ja geelirajauksen parhaat puolet; koostumus on kuin geelirajauksella, mutta kynän muodossa.

Kivoja värejäkin löytyy, itse olen ihastunut tummansiniseen. Nää on todella pigmenttisiä. Tuotetta ei tarvitse teroittaa, vaan tätä vaan kierretään auki. Vahva suositus!

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1166 : 15.07.16 - klo:17:16 »
^^Mä huomasin Laveran eyelineriä käyttäessäni, ettei sitä saa pitää pystyssä, koska muuten sivellin on turhan kuiva rajausten tekemiseen. Luulin jo, että vetelisi viimeisiään, mutta kun aloin säilyttämään kyljellään, niin väriä tulikin paljon paremmin. En tiedä millainen hylsy sulla on tai voiko jokin tällainen asia vaikuttaa sullakin, mutta mulla auttoi.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1167 : 15.07.16 - klo:19:22 »
^Mitä tarkotat pystyssä, kärki ylös vai alas? Oon pitäny sitä pystyssä kärki alaspäin, koska jotenkin aattelisin loogisesti että silloin se tavara ei karkaa liian kauas kärjestä.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1168 : 16.07.16 - klo:14:34 »
^Pystyssä niin päin, että sivellinkärki on alas.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1169 : 25.08.16 - klo:20:59 »
Googlettelin tota kat von d:n tattoo lineria ja moni sanoi että on toiminut moitteetta puolikin vuotta ja osa valitteli että kuukaudessa hiipuu. Joku neuvoi pesemään kärjen hanan alla ja se auttoi, toimii taas kuin uusi! Ilmeisesti luomiväreistä on kertynyt siihen tavaraa tukkeeksi.