Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246659 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1170 : 20.12.16 - klo:12:32 »
Onko joku kokeillut Lily Lolon mustaa kajalkynää? Incissä on öljyjä muistaakseni, joten mietin pysyykö yhtään paikoillaan?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1171 : 05.01.17 - klo:22:08 »
Millainen eyeliner olisi paras aloittelevalle? Tykkään enemmän smudge lopputuloksesta, kuin teräväpiirrosta. :D
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1172 : 21.06.17 - klo:11:52 »
Olipa hyvä, että tulin selaamaan tätä ketjua niin muistin, että ebaystä saa hyviä wp tussilinereita kohtuuhintaan. Nyt vaan ketuttaa se, että niitä pitää odotella joku 2-3 viikkoa saapuvaksi.

Oisko kellään vinkata ensihätiin jotain hyvää vedenkestävää eyelineria/tussia kotimaan valikoimasta? Sokoksella kävin eilen pyörimässä, mutta en löytänyt mitään hyvää, tuntui että hyllyt ammotti tyhjyyttään siellä täällä. ::) Tarkoitus olisi löytää supermusta ja vedenkestävä rajausväri (ei kynää), jolla saisi kissarajauksetkin tehtyä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1173 : 21.06.17 - klo:11:55 »
^UD razor sharp?
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1174 : 22.06.17 - klo:11:27 »
^ Ahaa, kiitos vinkistä! Tilasin kokeiluun kun eihän täällä rupupaikassa missään paikan päällä myydä UD:tä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #1175 : 06.10.17 - klo:17:25 »
Help! Onko oikeasti kestävä kynämallinen rajaus täys mahdottomuus? Olen testannut vaikka mitä, eikä yksikään ole kestänyt mun rasvottuvilla luomilla koko päivää. Tykkään siis kynän luonnollisemmasta jäljestä, mutta kestävyys pitäis olla nestemäisen rajauksen luokkaa. Otan tuotesuosituksia kiitollisena vastaan. 🙂

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1176 : 06.10.17 - klo:17:48 »
^ Suosittelen tekemään luomivärillä. Itse teen luomivärillä aina eikä koskaan ole ollut pysyvyysongelmaa. Tarpeeksi pigmenttinen luomiväri ja tarpeeksi pieni ja litteä sivellin, niin saa oikeastaan aika terävänkin rajauksen niin halutessaan. Niin ja rajaus ehdottomasti ennen muuta luomiväriä niin pigmentti tarttuu paremmin, sitä voi tarvittaessa vielä tummentaa lopuksi jos muuta luomiväriä meneekin sen päälle.
3a F ii

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1177 : 06.10.17 - klo:17:57 »
^Kostutatko jollain nesteellä siveltimen?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 06.10.17 - klo:20:39 »
En kostuta. Mä en tosin tee kyllä koskaan mitään kissarajauksia vaan laitan pelkästään ripsien tyveen  painottuen eniten ulkonurkkaan, mutta siis ripsirajassa ainakin pysyy tosi hyvin.

Ihan loistavin sivellin tuohon hommaan on ollut Essencen eyeliner sivellin. Se on oikeasti tosi litteä ja sopivan napakka ja sillä saa tosi tarkkaa ja pigmenttistä jälkeä kun itse haluan silmän sisänurkkaan päin laittaa väriä vain tosi ohuesti ja aika tarkasti. :)
3a F ii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1179 : 27.10.17 - klo:08:36 »
Mullakin taas ärsytystä rajauskynien kanssa. Tussi olisi kiva, mutta tuntuu että ne ei vaan tartu mun luomiin tai katoaa jo parissa tunnissa. Nestemäinen kynä/sivellin on paras, mutta siitä siirtyy aina väriä myös silmäripsiin ja kuivuu sitten sekunnissa sellaisiksi paakuiksi. Kiva koittaa laittaa ripsiväriä kun ripset on jo valmiiksii paukuilla ja liimaantuneet yhteen.

Tällä hetkellä käytän kuitenkin välillä tussia, välillä nestemäistä ja sitten paikkailen ripsirajaa luomivärillä ja ohuella siveltimellä.

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
« Vastaus #1180 : 28.10.17 - klo:19:53 »
Käytän eyelineria todella vähän, mutta muutaman kerran vuodessa kaipaan kunnon rajausta. Ärsyttää, kun melkein kaikki eyelinerit joko kuivuvat, tai ne pitää vaihtaa todella usein herkkien silmien takia. Tähän mennessä olen käyttänyt luomiväriä rajauksiin, mutta nyt törmäsin netissä Suva beautyn hydra lineriin, jonka tilasin kokeiluun. Varsin kohtuullisen hintainen, n. 10e, eikä sen pitäisi voida kuivua. Se aktivoidaan vedellä, mutta sen tilalla voi ilmeisesti käyttää myös misellivettä. Tällöin rajauksen pitäisi olla vedenkestävä. En voinut vastustaa, tilasin myös yhden luomivärin :P

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1181 : 28.10.17 - klo:22:20 »
Sensain eyeliner on muuten sellanen, joka ei ole mulla kuivunut ollenkaan! Käytän välillä ahkerasti rajausta, välillä menee pitkiä aikoja ilman. Tuntuu vaan olevan parempi, ettei joka päivä käytä, niin ehtii kärki jotenkin kunnolla kostua. Ainakin vuoden ollut käytössä ja edelleen ihan loistava.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1182 : 28.10.17 - klo:22:42 »
Jollain palstalla olen lukenut kehuja Lancômen Grandiôse Liner-rajauskynästä, pitäisi pysyä hyvin. Itsellä ei ole tuosta kokemusta, jossain vaiheessa ajattelin hankkia sen.

https://www.sokos.fi/fi/sokos/lancome-grandiose-liner-nestemainen-silmanrajaus-14-ml
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1183 : 28.10.17 - klo:23:05 »
Mun kaikkien aikojen suosikki-eyeliner on ollut IsaDoran Wonder Liner, josta mulla oli hieman murrettu, hohtava purppuranvioletti sävy. Se oli mulla 14 vuotta (sic!), kunnes lopulta hennoin heittää sen pois, ja silloinkin siitä irtosi väriä kädenselkään. Käytän todella harvoin rajauksia, joten yleensä päädyn jemmaamaan kyniä ja pulloja, kunnes ne kuivuvat tai vanhenevat niin, etten enää uskalla käyttää.

Jos IsaDoran laatu on likikään samaa kuin vuosituhannen alussa, niin siitä saa pitkäikäisen toverin. Malliltaan se on tussiliner.

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
« Vastaus #1184 : 05.11.17 - klo:15:16 »
Mitä siveltimiä arvon juurekset käyttää eyelinerin laittoon /silmien rajaukseen? Duroyn eyeliner -sivellin (ehkä, en oo varma nimestä) on ruvennut hapsuttamaan aivan liian pian suhteessa käyttökertoihin, toista samanlaista en osta.