Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 321376 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1185 : 08.02.18 - klo:19:16 »
^Toi tattoo liner on ihan mun suosikki, tosi kestävä ja se kärki on just täydellinen siipirajausten tekoon. Kestää mulla päivittäisessä käytössä yli puoli vuotta. Välillä tuo menee tukkoon, mutta kärjen huuhtelu hanan alla pelastaa tilanteen ja se toimii taas kuin unelma.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 25.02.18 - klo:13:49 »
Ostin NYX:n vedenkestävän kynän tightliningiin/kajaliksi, mutta eipä tuokaan tunnu pysyvän kovin pitkään... Olisikohan Make Up For Everin Aqua XL kynä pysyvämpi?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1187 : 27.02.18 - klo:07:16 »
^Mulla ei ainakaan pysynyt sekään, ei tosin mikään muukaan kynä. Estee Lauderin geelillä oon saanut parhaan pysyvyyden, en täydellistä silläkään.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 27.02.18 - klo:09:25 »
Testatkaa ihmeessä myös noita koreakyniä. Ise olen kokeillut: Clio Gelpresso, Beauty People First Highliner ja aikaisemmin Etude House Play -kynät, kaikki todella kestäviä!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1189 : 01.03.18 - klo:13:38 »
^Tilasin sitten pari Clion, yhden Etude Housen ja lisäksi yhden Aritaumin kynän kokeiluun. Etude Housen kynät oli melkein kaikki sold out-tilassa. Ei paljoa hinta kirpaise, postituskuluineen n. 28dollaria.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1190 : 07.03.18 - klo:20:17 »
Ostin sitten taas uuden tussi-eye linerin ja se toimi kerran hyvin, sitten tyssäs. Luulen että johtuu siitä, että luomiväriä menee tussin kärkeen eikä väri pääse kulkemaan tasaisesti. Väriä ei tussista tule vaikka kuinka hinkkais.

Luulen että viimein tajusin myös sen, miksi nestemäiset tai geelit ei toimi mulla. Jos silmänrajauksen tekee oikein, pitäisi silmää pitää kiinni... eikös? Minä en sitä voi tehdä, koska olen puolisokea. Silmälasit päässä ei tietenkään voi meikkiä laittaa ja ilman silmälaseja mun pitää tuoda peili melkein silmään kiinni. Jos laitan silmän kiinni ja pidän toisen auki, en näe mitään. Mun on siis -pakko- pitää silmää auki ja tehdä rajaus. Jos teen näin, nestemäinen rajauskynä sotkeentuu mun silmäripsiin, eikä muutenkaan pysty tekemään siistiä viivaa tai siipeä, koska silmän ollessa auki ripsen tyvessä on enemmän ryppyistä pintaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1191 : 07.03.18 - klo:22:20 »
Mun mielestä on olemassa sellaisia meikkaussilmälaseja, joissa on vaan toinen linssi. Olisiko sellaisista apua?

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1192 : 08.03.18 - klo:05:46 »
Tulis varmaan turhan kalliiksi hankkia toiset parit silmälaseja vain tuota varten :D Mutta joo, olen nähnyt niistä videoita ja vaikka idea on ihan hyvä, niin toteutus on hieman kömpelöä.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 08.03.18 - klo:07:31 »
^^^En tiedä teenkö rajauksen oikein, mutta ihan silmä auki kyllä teen. Riippuu varmaan silmän muodosta ja luomista, että miten onnistuu.

Rajauksiin käytän Estee Lauderin Double Wear Zero Smudge Liquid Eyelineria ja se on kyllä tosi hyvä. Ei suttaannu sitten millään (minulla on aiemmin ollut ongelmana raskaiden luomien kanssa, että rajaus sotkeentuu luomelle päivän mittaan) ja sivellin on helppo ja tarkka käyttää.  :ts
1bMii, vaalennettu.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1194 : 08.03.18 - klo:08:41 »
Mäkin teen silmä auki, joskin leuka ylhäällä ja katse niin voimakkaasti alaviistoon, että luomi on lähes samassa asennossa kuin kiinni ollessaan.

Noita meikkauslaseja oon nähnyt myynnissä muistaakseni Stokkalla. Ebayssa on nopealla vilkaisulla ainakin -4.0 saakka.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 08.03.18 - klo:08:43 »
Mulla on käytössä peili, jonka toinen puoli on suurentava. Se helpottaa kaikkea tarkkuutta vaativaa.

https://www.gigantti.fi/product/hyvinvointi-ja-terveys/hyvinvointi/BEUBS55/beurer-beauty-valaistu-meikkipeili-bs55
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1196 : 08.03.18 - klo:09:07 »
Mäkin teen silmä auki, joskin leuka ylhäällä ja katse niin voimakkaasti alaviistoon, että luomi on lähes samassa asennossa kuin kiinni ollessaan.

Noita meikkauslaseja oon nähnyt myynnissä muistaakseni Stokkalla. Ebayssa on nopealla vilkaisulla ainakin -4.0 saakka.

Mä tarvitsisin -7.0 :( Just tuhlasin 600€ uusiin laseihin. Kalliiksi tulee kun melkeen pakko aina ottaa sellaiset erikoisohennetut.

Mullakin on suurentava peili, mutta se on sellainen pieni taskupeili. Ehkäpä olisi aika satsata parempaan meikkipeiliin!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1197 : 08.03.18 - klo:19:21 »
Mulla on kans laseissa miinusta yli -7 ja näen kyllä tehdä rajaukset/meikata ihan hyvin. Mulla on sellainen Babylissin jalalla seisova meikkipeili jossa on peilin ympärillä valot ja toinen puoli peilistä on suurentava. Peili on pöydällä ja kun istun pöydän ääressä pääsen niin lähelle peiliä että näen meikata ihan mainiosti vaikka olenkin surkeanäköinen. En tarvi edes sitä suurentavaa puolta meikkaukseen. Suosittelen kyllä kokeilemaan tarpeeksi ison ja hyvin valaistun peilin hankintaa ja kokeilemaan miten saa sen sijoitettua niin että pääsee aivan peiliin kiinni meikatessa.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1198 : 08.03.18 - klo:20:12 »
Kiitti Hunajapupu, pitää kyllä sitten kokeilla! Ehkä se on sitten ollut vain peilistä kiinni :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1199 : 13.03.18 - klo:21:03 »
^Kannattaa kyllä kokeilla, ja tärkeää on tosiaan sijoittaa peili niin että pääsee mukavasti ihan muutaman sentin etäisyydelle siitä.  :) Mutta onhan näössä kuitenkin eroa eri ihmisillä, eli voi olla että sulla -7 tarkoittaa ettet näe meikata vaikka mulla se vielä onnistuisi. Näkö tuntuu kuitenkin olevan jossain määrin myös subjektiivinen kokemus, ainakin itse olen huomannut että joissain tapauksissa tunnun näkevän jopa paremmin kuin läheiseni jolla on -4 voimakkuutta, eli luulen että on myös jotenkin henkilökohtaista mitkä asiat ovat kellekin haastavia näön puolesta. Mutta toivotaan että erilaisesta peili+valo -ratkaisusta olisi sulle hyötyä, pidän peukkuja!  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.