Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247205 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #120 : 03.11.06 - klo:20:16 »
^^koska yhdeltä tehtaalta tulee monta eri incillä varustettua kajalia. Jokaisen merkin kajalissa on kuitenkin erilainen inci, vaikka kaikki ovatkin samoilta tehtailta.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 04.11.06 - klo:09:49 »
Mä en ymmärrä miten saa tehtyä hyvät ulkorajaukset yläluomelle. Mulle se on ihan mahdoton tehtävä, ei onnistu sitten millään.
Aiemmin oon käyttäny vaan sisärajauksia ja ne onnistuu aina hyvin. Nyt kuitenkin haluaisin siirtyä ulkorajauksiin. Ongelma onkin siinä etten saa niitä siististi tehtyä. Mulla on tussimainen rajauskynä ja sitten ihan tavan rajauskynä. Alaluomelle ulkorajaus onnistuu jotenkin. Yläluomella siitä ei tuu suoraa viivaa ja en saa sitä ihan ripsien tyveen millään..  ::)

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 04.11.06 - klo:09:57 »
^Sama onkelma.Mulla tulee aina yhdestä kohtaa paljon paksumpi vaikka muuten olisi perfekto.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #123 : 06.11.06 - klo:20:20 »
^^koska yhdeltä tehtaalta tulee monta eri incillä varustettua kajalia. Jokaisen merkin kajalissa on kuitenkin erilainen inci, vaikka kaikki ovatkin samoilta tehtailta.

itseasiassa ei ole :) en muista vastaavuuksia firmojen välillä ulkoa, kumminkin verrattu on. Ja incit eivät kumminkaan kerro kaikkea
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

maikku

• Vieras
« Vastaus #124 : 06.11.06 - klo:20:47 »
Mulla on nyt käytössä Rimmelin Exaggerate eyeliner. Muuten tosi jees, levittyy hyvin ja on hyvän värinen (tummanruskea/ruskea) mutta se leviää tosi helposti jos naamalle tulee vähänkin vettä. Tänään varsinkin näytti kyntensä..
Onko millään sarjalla vedenkestävää eyelineriä? En nopealla selauksella ketjusta löytänyt.  :-\ Tänään katselin Kanebon 38-eyelineria (ihan liian pieni sivellin). Diorin lineri oli hippasen kallis, eikä tainnut olla vedenkestävä, kun myyjä tarkemmin katseli...
Rajauskynä ei oikein aja nestemäisen linerin asiaa, vaikka niitä vedenkestävänänä niitä löytyykin.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #125 : 06.11.06 - klo:20:56 »
MUS:n kakku, hyvä sivellin ja Mixing liquid.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

maikku

• Vieras
« Vastaus #126 : 06.11.06 - klo:21:04 »
Kiitos Quutti. Onx MUS:in siveltimet hyviä, vai kantsiiko panostaa jonkin muun sarjan siveltimeen?

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #127 : 06.11.06 - klo:21:15 »
No tuota... siihen en osaa sanoa mitään, mulla on käytössä jostain askartelukaupasta 4 eurolla ostettu vesivärisivellin, jota olen vähän leikannut lyhyemmäksi.  :) Todella high tech.

Mä en ole kyllä välttämättä mikään rajaustenkestävyysekspertti, mulla nimittäin ylärajaus kestää tosi hyvin (ulkorajaus) ja alaluomellakin aika hyvin millä tahansa vermeillä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 06.11.06 - klo:21:47 »
laikku, mä uskon että MUSin sivellin on ihan ok. Itsellä on Duroyn eyelinersivellin ja sillä saan tosi tarkkaa jälkeä. Ja Ben Nyen kakku käytössä, se on jo itsestäänkin hyvä, mutta mixing liquidilla tosi pysyvä.
« Viimeksi muokattu: 06.11.06 - klo:21:49 kirjoittanut loota »

maikku

• Vieras
« Vastaus #129 : 06.11.06 - klo:21:50 »
Kiittää hän. Kyselen MUSista sitten tarkemmin, ja näenhän mä sitten "livenä" jos sivellin ei miellytä.
Mutta tosiaan Kanebon 38- linerissa oli ihan onneton sivellin, tooooooooooooosi ohut. Ihan niin tarkkaan työhön mä en kykene..

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 04.12.06 - klo:08:19 »
Laitoinpa tänään ekaa kertaa lauantaina ostamaani Cliniquen Cream Shaper For Eyesia ja täähän on oikein hyvä! On tosi pehmeä muttei kuitenkaan liian pehmeä. Katotaan illalla miten on kestäny, vedenkestäväksihän tän pitäis kuivua että odotuksen on suuret ;) Jos pysyy hyvin niin tykkään tästä enemmän kuin MACin Powerpointeista :-* Harmi vaan, että sävyvalikoima näissä on ihan surkea verrattuna MACiin.

Edit: Hankin myös Lumenen kajalin ja hemskatti - sehän on aivan loistava tuote! Pysyy mulla kauemmin kuin mikään muu kokeilemani kynä, silmän ulkoneunoista lähtee kyllä parissa tunnissa, mutta mulla ei edes fluidlinet pysy siinä kohtaa, joten ei voi valittaa. Tykkään! Jospa vihdoin jaksais innostua sisärajauksistakin! Ihme, että tää kajali on näin hyvä kun Lumenen silmämeikkikynät on kuitenkin tasan tarkkaan huonoimpia ikinä käyttämiäni ja aivan surkeita kyllä.
« Viimeksi muokattu: 12.12.06 - klo:14:24 kirjoittanut Dash »
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #131 : 23.12.06 - klo:15:00 »
Mä oon hieman pettynyt MUS:n kakkulineriin, ei sillä tule yhtä vahvoja rajauksia kuin nestemäisellä eyelinerillä, vaikka käytän Mixing Liquidia. Noh ei se silleen haittaa, koska tuolla voin tehdä alarajaukset, niistä en nimittäin halua niin vahvoja. Mulle on tulossa Oriflamelta musta eyeliner. Oon vaan niin tottunut käyttämään noita, etten osaa olla ilmankaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 23.12.06 - klo:15:06 »
Ootko ChaosBlack koittanut sitä MUSia ihan vaan veden kanssa? Mulla nimittäin se violetti versio toimii veden kanssa sata kertaa paremmin kuin Mixing Liquidin.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 23.12.06 - klo:15:09 »
Tykästyin Art decon tussimaiseen lineriin, mutta, mutta: Kuivuu kuin vesi hel***ssä, jos korkki jää vähänkään pidemmäksi aikaa auki, eli tosi nopea täytyy olla.

Mutta ei ole mulla mihinkään levinnyt, sävyinä on musta ja violetti.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #134 : 23.12.06 - klo:15:14 »
Dash, no oon eikä sekään toiminut niin hyvin :-\
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos