Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247571 kertaa)

Poissa Bella

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #135 : 23.12.06 - klo:17:25 »
Lancomen artliner on ehdottomasti paras eyeliner mitä olen käyttänyt. Levittyy hyvin, sivellin on sopivan kokoinen ja jämäkkä ja jälki pysyy erinomaisesti.
Kynistä suosikit ovat Diorin vedenkestävät silmänrajauskynät ja Lancomen kynät, pysyvät mainiosti ja kynät tarpeeksi pehmeitä.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 23.12.06 - klo:21:13 »
Ootko Chaos käyttänyt aiemmin kakkuja? Mulla oli ainakin silloin aloittelevana kakkuilijana ongelmana juuri tuo sama ja sain rajauksesta intensiivisen vasta kun joku Storella vinkkasi, että nestettä pitää laittaa  tietty määrä; ei liian paljon eikä liian vähän. Olen käyttänyt sekä Blascon että Ben Nyen kakkuja ja molemmissa on aivan sama juttu.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #137 : 23.12.06 - klo:21:58 »
loota, en ole aiemmin käyttänyt kakkuja. Mutta olen kokeillut erilaisilaisilla nestemäärillä ja tulos on sama, höh. Oon tottunut sen verran intensiiviseen mustaan eyelinerrajaukseen, että en uko tuolla saavani yhtä voimakasta aikaiseksi. Varsinkin, kun muutenkin meikkaan voimakkaasti, niin intensiivinen ylärajaus on tärkeä. Eyelinerillä meikkaaminen on nopeampaakin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 23.12.06 - klo:23:26 »
Mä oon hieman pettynyt MUS:n kakkulineriin, ei sillä tule yhtä vahvoja rajauksia kuin nestemäisellä eyelinerillä, vaikka käytän Mixing Liquidia. Noh ei se silleen haittaa, koska tuolla voin tehdä alarajaukset, niistä en nimittäin halua niin vahvoja. Mulle on tulossa Oriflamelta musta eyeliner. Oon vaan niin tottunut käyttämään noita, etten osaa olla ilmankaan.
Kyllä sillä tulee kun laittaa pari kerrosta päällekkäin. Siis pitää antaa kuivahtaa välissä ja pistää uus kerros, sitten tulee oikein intensiivistä jälkeä :)

Vähän aikaa kun harjoittelee niin sitä oppii dippaamaan sivellintä Mixing Liquidiin juuri oikean verran, ettei nestettä tule liikaa eikä liian vähän. Mä yleensä laitan kyllä vain yhden kerroksen ja sillä tulee riittävä väri. Pääpaino on tosiaan värin ja nesteen oikeassa suhteessa, jota ei opi kuin kokemuksen kautta vaan :)

Siinä olet oikeassa, että noilla "valmiilla" eyelinereillä on meikkaaminen nopeampaa, mutta silti olen kakkueyelinerin kannalla.
« Viimeksi muokattu: 23.12.06 - klo:23:29 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #139 : 26.12.06 - klo:17:06 »
No oon laittanut kolmekin kertaa päällekkäin tuota, mutta eipä tule sen intensiivisempää. En vaan osaa :D Oon nyt tapellut sen kanssa sen verran, että käytän sitä siis vaan alarajauksessa, toimii sinnä erittäin hyvin! Oon tykännyt aina sitä, että alarajaus on ohuempi eikä niin intensiivinen.

Sitä piti vielä sanoa, että tuo kakkuliner näyttää varmaan niillä tarpeeksi intensiiviseltä, jotka ei käytä niin tummaa/värikästä luomiväriä. Tuo kakkuliner jää mulla vain muun silmämeikin varjoon.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 27.12.06 - klo:13:21 »
Heip, osaako joku suositella ihan marketeista saatavaa, vihreää silmänrajauskynää tai eyelineriä? Myös luomiväri jota voi käyttää tähän tarkoitukseen, käy.  :)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 27.12.06 - klo:13:37 »
^ Katsoppa Max Factorilta niitä itsestäänteroittuvia (?) kyniä, mun mielestä niitä on vihreäkin. Ne kajalit (tavalliset puukynät) on ainakin mun mielestä tosi huonoja, että vahingossakaan ei sellaista kannata ostaa. Mutta ne automaattiset kynät pysyy mulla ainakin koko päivän :)

Nivealla on myös tuollaisia automaattisia kyniä ja niitä on myös melko varmasti vihreänäkin. Nekin on ihan OK, mutta Max Factoreista pidän enemmän.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 27.12.06 - klo:14:28 »
^ Kiitos, pitääkin katsella tänään! Itselläni on tuo mustana, pitääkin katsella jos vihreänä löytyisi cittarista, silloin en älynnyt edes katsoa.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #143 : 27.12.06 - klo:18:41 »
Kokeilin eilen Maybellinen Line stylisiä. En tiedä onko tässä sävyvaihtoehtoja, mutta itselläni on Black sparkle. Tykkään kun tässä on mustan joukossa hopeisia hileitä. Tämä tuntuu ainakin pysyvän hyvin eikä suttaa. Ei tietääkseni ole vedenkestävä, mutta siltä kyllä vaikutti kun yritin tätä poistaa ::) Tällä on vaikea tehdä hyvin tarkkoja rajauksia, koska intensiiviseen tulokseen joutui vähän "hinkkaamaan" (tosin luulen, että antaa paremmin väriä käyttökertojen lisääntyessä). Lisäksi kovin ohutta viivaa ei saa vedettyä, koska kynää ei voi terottaa. Ihan ok tuote, mutta ei mikään huippu.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #144 : 27.12.06 - klo:19:15 »
^Mulla on just sama Maybelline enkä saa sitä millään tarttumaan luomivärin päälle (näin käytän muita kyniä), on jääny siksi vähemmälle, en jaksa vahingoittaa luomiani kamalalla painamisella.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 27.12.06 - klo:22:19 »
ChaosBlack, ootko kokeillut Lily Lolon Witchypoota? Käytin aikoinaan aika vahvojakin nesterajauksia (mm. Niveaa, Rimmeliä...), ja mun mielestä tuolla saa vähintäänkin yhtä intensiivistä jälkeä, pikimustaa pelkkää pigmenttiä kun on. Noissa mun meikkailukuvissa oon vaan koittanut pitää rajauksen melko ohuena ja taputellut useimmiten jotain vaaleampaa sävyä päälle pehmentämään. Esim. Diorin, Kanebon ja Cliniquen (se, missä on lötkö sivellin, onkohan sitä edes enää...?) linereihin verrattuna on tosiaan musta.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #146 : 27.12.06 - klo:22:43 »
Shi Shi, en ole kokeillut, enkä varmaan tule testaamaankaan, koska en tilaile tuolta netistä paljoa meikkejä. Kyllä mulle kelpaa nestemäiset rajaukset ihan hyvin, edullisiakin ovat :)

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 27.12.06 - klo:23:01 »
Mulle ehdottomasti paras eyeliner on ollut jo monia vuosia Lorealin superliner. Siinä on riittävän pitkä, joustava ja pehmeä se tussiosa. Lisäksi sen pysyvyys hakkaa mun rasvasilla luomilla mennen tullen esim. Lancomen artlinerin. Sävyjä vaan saisi olla enemmän, koska se musta on mulle liian kovan musta ja ruskea taas liian lällyruskea. Lumenen ruskea on parempi, mutta sillä lyhyellä ja kovalla siveltimellä ei ole mukava työskennellä eikä pysyvyys huimaa päätä. Kauhein kokeilemani liner on Maybellinen se siniputkilo. Väri irtoaa lastuina luomilta, jälkityöstäminen mahdotonta, leviää päivän mittaan ja vielä ärsyttää silmiä.

Seuraavaksi ajattelin kokeilla jotain kakkulineriä, kun täälläkin aika moni niitä on suositellut. Nyt vaan olisikin sitten haaste löytää sellainen kakkuliner, joka pysyy rasvaisella iholla. Suosituksia otetaan vastaan :)

Lilicent

• Vieras
« Vastaus #148 : 02.01.07 - klo:10:58 »
Minkälaisia eyeliner-sävyjä käytätte? Itselläni on tällä hetkellä kaksi MUS:in kakkulineria, on mielestäni aivan huipputuote  :-* Sävyt ovat harmaa ja ruskea, ruskeakin on onneksi ihana harmaanruskea joten sopii viileän väriselle. Olen miettinyt myös mustan linerin ostamista, mutta onkohan se hyvin vaalealle liian "kova" väri? Olin kyllä ajatellut sitä lähinnä iltakäyttöön.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 06.01.07 - klo:13:33 »
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta pystyiskö joku tiivistämää hyviä kajaleita. Tumman harmaan sävyistä etsin. Tällä hetkellä mulla on Estee Lauderin tumman harmaan sävyinen kajal. Ei ole vertailupohjaa, mutta ihan ok se on. Tosin saa olla koko ajan lisäilemässä kun ei meinaa pysyä ja leviää. Johtuu varmaan mun silmistäkin, kun ne on herkästi vuotavat. Olen kuullut että Lancomen ja Diorin olisi hyviä, mutta löytyykö tumman harmaata sävyä noilta? Vedenkestävä kajal varmaan pysyisi, mutta mua hirvittää sitten sen poistaminen...