Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247724 kertaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #15 : 28.02.06 - klo:20:22 »
Tää ketju repi vanhat haavat auki. MIKSI en ostanut macin geelirajausväriä tax freesta. MIKSI. Pakko mennä googlettaan ja etsiä nettikauppa mistä saa Macin meikkejä.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #16 : 28.02.06 - klo:20:30 »
Clarinsin vedenkestävä silmänrajauskynä ei leviä millään, ja kestää koko päivän. Koostumus on hieman vahamainen, joten päätä saa hieman lämmitellä, jotta saa helpommin piirrettyä rajauksen. Hinta on n. 15 euroa ja kynän päässä on kätevä häivytin. Lähtee normaalilla silmämeikinpoistoaineella. Ostin tänään cliniquen cream shaper for eyes- rajauskynän, jonka pitäisi levittyä kuin unelma (silikonien johdosta) mutta pysyä kuin tauti. Täytyy testata. :)

Kummatkin ovat siis kynämäisiä, ei tussimaisia. Ihan vertauksena voin sanoa, että piirsin käteeni viivan tuolla clarinsilla, cliniquella ja Lancomen le crayon kholilla. Sitten hankasin niitä ja pesin vielä saippualla käteni. Lancomen viiva häipyi ensimmäisenä, joten nuo muut ovat selvästi kestävämpiä. ;)

Minni, miltä Cliniquen kynä vaikutti? Harkitsen itsekin ko. kynän hankkimista! Käytätkö sekä ylä- että alaluomille?

Muoks: Täytyy tässä samalla suositella YSL:n meikkikyniä. Sain mustan "nysä"kynän kun ostin joulun aikaan YSL-ripsaripakkauksen. Eron halvempiin kyniin kyllä huomaa! Olen käyttänyt sekä ylä- että alaluomella, ja olen pysyvyyteen ihan tyytyväinen. Tuskinpa mikään kynä kestää täysin haalistumatta koko päivää (tai jos tällaisen löydätte, niin kertokaa!  ;D), mutta YSL pysyy aivan kiitettävästi.
« Viimeksi muokattu: 28.02.06 - klo:23:24 kirjoittanut Ashley »

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 28.02.06 - klo:20:46 »
Kiitos Tigru vastauksesta! Täytyy varmaan vaan kokeilla, mikä omaan simmuun parhaiten sopii. En yleensä alas tee rajauksia, mutta hieman "alastomalta" näyttää kun ei ole edes niitä ripsiä.  ;)
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 28.02.06 - klo:22:39 »
Tuskimpa mikään kynä kestää täysin haalistumatta koko päivää (tai jos tällaisen löydätte, niin kertokaa!  ;D), mutta YSL pysyy aivan kiitettävästi.

MAC Fluidline on tällainen, ei vain ole kynä ;)

Edit: Lauryn, sori, näköjään kidutan sua ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #19 : 28.02.06 - klo:23:34 »
Lauryn, löytyikö MACia myyvä nettikauppa, kerro heti!  ;D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 01.03.06 - klo:05:09 »
Lauryn, löytyikö MACia myyvä nettikauppa, kerro heti!  ;D

Strawberrynetistä olen joskus tilannut MAC:ia, eli www.strawberrynet.com

Minä tykkään Lancomen kynistä, hyvä koostumus, kestää kauan ja niistä löytyy hyviä sävyjä. Cliniquen Smartliner on myös hyvä jos haluaa utuisemman lopputuloksen.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 01.03.06 - klo:16:21 »
Cliniquen cream shaper on pehmeä, sitä ei tarvitse painaa, vaan se liukuu hyvin luomella, ja väri levittyy nätisti. Pysyy varsin hyvin aamusta alkuiltaan asti. Mielestäni tällä on parempi pysyvyys kuin Lancomen ja Estee Lauderin silmänrajauskynillä.Alaluomelle en ole toistaiseksi vielä kokeillut, koska silmäni vuotavat talvisin niin herkästi. Hinta oli muistaakseni 17 euroa. :)

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 01.03.06 - klo:22:06 »
Revlonin Colorstay-rajauskynä on kans hyvä. Jälki on käytännössä katsoen vedenkestävä, mutta lähtee puhdistettaessa ilman rajumpia hankauksia. Hintakaan ei oo paha, n.6,5€.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 07.03.06 - klo:16:25 »
Meinasin, että jos tilaisi tollasen Ben Nyen kakkulinerin, kun sitä aika paljon jo HS:n puolella kehuttiin. En vaan osaa päättää, ottaisinko mustan vai kivihiilen sävyisen. Onkohan niillä luonnossa miten paljon eroa? Hiukset mulla on luonnostaan sellaiset maantien väriset, tosin nyt mustiksi värjätyt. Silmät on siniharmaat, mutta käytän välillä vihreitä piilareita. Mustalla kai saisi intensiivisemmän rajauksen, mutta olisko toi kivihiili sitten luonnollisempi... Ja jos jossain vaiheessa palailen vielä omaan väriin takaisin. *huok*

Edit: Joo, taidanpa ottaa ton kivihiilen. :) *menee tekemään tilauksen*
« Viimeksi muokattu: 07.03.06 - klo:18:32 kirjoittanut Tuulikaappi »
1c M ii, tjsp

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 07.03.06 - klo:16:41 »
Mä käytin ennen mustaa kajaalia, mutta sitten viimeksi ostin jonkun harmaamustan ja tosiaan, se oli paljon paremman näköinen ja luonnollisempi. Tosin mä oon väreiltäni vaalea, vaalea iho ja blondit hiukset. Mutta ite tykkäsin kuitenkin tosta ei niin mustasta ja ostan varmaan seuraavallakin kerralla tuon saman värin. Mutta jos oikein näkyvän ja intensiivisen rajauksen haluaa, niin sitten kannattaa ottaa se musta.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 07.03.06 - klo:16:46 »
Mun kaksi luottotuotettani ovat olleet musta Arcancilin Eye Pencil ja Nivea Beautén Eye Liner Intense. Arcancilin kynä on aivan täydellinen rajauksien tekoon: pehmeä, levittyy hyvin ilman painamista ja pysyy luomilla pitkään. Hintakin oli kohdillaan. Harmi ettei sitä saa enää mistään, kynäni vetelee jo viimeisiään, joten pitäisi löytää joku vastaavat tuote.

Nivea Beautén liner on kyllä hyvä. Sillä saa tarkat, siistit ja kestävät rajaukset tehtyä. Plussaa myös mustepullo -mallista, en tykkää niistä kynistä yhtään. Hintakin on sopiva.
1b M ii

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 10.03.06 - klo:16:42 »
Noin, nyt on toi Ben Nyen kakku-eyeliner testattu. Hyvin toimii. :) Yllättävän tummaa jälkeä tuli tuolla kivihiilelläkin, vaikka vaaleakarvaisessa siveltimessä se väri näytti aika hailakalta.

Mulla on tähän asti ollut käytössä toi Nivean Eye Liner Intense, mutta en siitä oikein tykkää. Hyvin se kyllä pysyy, mutta onnistun aina sotkemaan silmän ympärykset sillä. :-\ En ole oppinut käyttämään sitä sivellintä, vaan otin ihan suosiolla käyttöön erillisen silmänrajaussiveltimen. Siltikin sitä väriä löytyi vaikka mistä. Ripset ainakin ovat yleensä ihan musteessa. Toi Ben Nye ei näyttäisi sotkevan läheskään yhtä pahasti. :) Pitää vielä testata sitä märissä olosuhteissa. Mutta tän päiväisen perusteella olen oikein tyytyväinen.
1c M ii, tjsp

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 13.03.06 - klo:15:15 »
Sain Diorshow ripsivärin mukana näytekokoisen Diorin crayon eyelinerin. Testasin sitä lauantaina kun lähdimme ystäväni kanssa liikenteeseen. Levittyi hyvin, antoi sopivasti väriä ja pysyi paikallaan koko illan. Tykkään kovasti. Tämmöinen täytyy varmaan ostaa seuraavaksi.
1b M ii

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 14.03.06 - klo:20:22 »
Pakko hehkuttaa! :D Laitoin aamulla puoli seitsemän aikaa silmänrajaukset. Nyt on mennyt 14 tuntia, ja Cliniquen cream shaper ei ole kulunut/levinnyt yhtään. :o Laitoin myös silmän alle, vaikka ulkona kirkkaassa auringon paisteessa silmäni vähän vuotavatkin.
 Diorin luomivärit ovat jo kyllä pahasti paakkuuntuneet luomivakoon, vaikka tein huolellisen pohjustuksen.

ulysses

• Vieras
« Vastaus #29 : 14.03.06 - klo:20:41 »
mulla on varmaan siitä asti ku aloin kosmetiikkaa hankkia ollut luottona YSL:n maailman kaunein suklaanruskea kajal ja myöhemmiten Diorin pronssiin taittava tummanruskea eyeliner. mmm, suklaata.
maailman kauneimmat värit, sopivat etenkin mun naamaani ja fledaani täydellisesti.