Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247726 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #150 : 06.01.07 - klo:14:34 »
Täytyypä kehaista Oriflamen Intensive Eyelineria. Tekee tosi tarkkaa jälkeä ja tässä on vettä hylkivä koostumus. Uskoisin, että silti lähtee helposti pesussa, illalla sen näkee sitten. Mulla on sävynä Charcoal elikäs metallinhohtoinen tummanharmaa. Tämä on tosi kiva, pehmeämpi kuin musta. Tosin silti tykkään ylärajauksessa käyttää ihan mustaa. Odotan, että musta eyeliner tulis sieltä kanssa. Mutta tuo tummanharmaa toimii hyvin sitten alarajauksessa, jos haluan voimakkaammat viivat tehdä.

Niin ja mielestäni tämä on parempi kuin Rimmelin Professional Eyeliner tai L'Orealin Superliner.Tuossa Oriflamen eyelinerissa on kapea sivellin, niillä saan tarkempaa jälkeä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #151 : 06.01.07 - klo:20:56 »
Ei ole vertailupohjaa, mutta ihan ok se on. Tosin saa olla koko ajan lisäilemässä kun ei meinaa pysyä ja leviää.
Musta ei tosiaan oo ok jos häipyy/leviää! Isadoraa on täällä kehuttu ja munkin mielestä hyvä, en tosi tummanharmaasta tiedä. Diorit ja Lancomet tosiaan taitaa kuulua parhaimmistoon, täällä on kehuttu ja itsekin kallistun molempiin, Diorit ehkä vielä himpun parempia. Sävyvalikoimaa noista em. merkeistä löytyy niiden nettisivuilta.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

maikku

• Vieras
« Vastaus #152 : 06.01.07 - klo:23:01 »
Minkälaisia eyeliner-sävyjä käytätte? Itselläni on tällä hetkellä kaksi MUS:in kakkulineria, on mielestäni aivan huipputuote  :-* Sävyt ovat harmaa ja ruskea, ruskeakin on onneksi ihana harmaanruskea joten sopii viileän väriselle. Olen miettinyt myös mustan linerin ostamista, mutta onkohan se hyvin vaalealle liian "kova" väri? Olin kyllä ajatellut sitä lähinnä iltakäyttöön.
Mulla on käytössä Rimmelin nestemäinen rajausväri ja värinä ruskea. Mustan pelkään olevan liian ..öö.. mustan. MUS on vieläkin kokeilematta.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 07.01.07 - klo:09:14 »
IsaDoraa käyttäneet: voisiko joku täsmentää, että onko tuo kehuttu kynä siis se Inliner vai Perfect Contour? Olen ihan ymmälläni, kummasta täällä puhutaan (vai molemmista)  :D. Haluaisin pysyvän kynän käyttöön etenkin yläluomen rajauksiin. Revlonin ColorStay olisi aivan huippu, ei lähde päivän aikana yhtään mihinkään, mutta kynä on sellainen kierrettävä, enkä minä ainakaan osaa "teroittaa" sitä kärkeä enää tarkakkaa jälkeä tekeväksi. Senkin takia on perinteinen kynä etsinnässä, että sitä voisi teroitella ihan perinteisesti teroittimella. Kiitos jo etukäteen jos joku voi opastaa mua tässä  :-*
Make it a great day

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #154 : 07.01.07 - klo:11:54 »
Iltalehden stylistin testaaman muutaman rajauskynän arvio:

http://www.iltalehti.fi/kauneus/200612145422431_mt.shtml
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #155 : 07.01.07 - klo:12:45 »
IsaDoraa käyttäneet: voisiko joku täsmentää, että onko tuo kehuttu kynä siis se Inliner vai Perfect Contour? Olen ihan ymmälläni, kummasta täällä puhutaan (vai molemmista)  :D.
Itse tykkään nimenomaan tuosta Inlinerista, mulla on se mustana ja pysyy hyvin sisärajauksissa. Käytän tuota kyllä myös yläluomen rajauksiin ja pysyy se yläluomellakin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 07.01.07 - klo:15:41 »
Kiitos paljon, Hunajapupu!!  Ei muuta kuin inlineriä ostamaan... :D
Make it a great day

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #157 : 09.01.07 - klo:11:15 »
IsaDoraa käyttäneet: voisiko joku täsmentää, että onko tuo kehuttu kynä siis se Inliner vai Perfect Contour? Olen ihan ymmälläni, kummasta täällä puhutaan (vai molemmista)  :D.
Molemmista. Itse ja moni muu on puhunut Perfect Contourista ja monet myös Inlinerista. Eli molemmat tosi hyviä!
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 11.01.07 - klo:16:41 »
Pitäisi ostaa kajalkynä, mutta enpä nyt sitten osaa päättää mitä ostaisin. Tällä hetkellä käytössä siis Estee Lauderin tummanharmaa kajal. On kyllä aika huono pysyvyydeltään ainakin mun herkästi vetistelevissä silmissä. Olen miettinyt Dioria, Chanelia, YSL:ää tai IsaDoraa (Lancomeakin). Tummanharmaata sävyä siis etsin. Mikä noista on teidän mielestä paras? Hinnalla ei ole niin väliä...

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #159 : 11.01.07 - klo:19:46 »
^ Sama täällä, ennen kaikkea kestävä rajauskynä olisi haussa. Anttilassa oli tarjouksessa Rimmelin ja Maybellinen rajauskynät: kuinka pysyviä ne mahtavat olla?

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 11.01.07 - klo:21:25 »
Ostin nyt Isadoran Inliner Kajalin, vaikuttaa pysyvän hyvin, ja sillä saa tosi tarkkaa jälkeä aikaiseksi. Ei liian kova, ei liian pehmeä. Kiitos siis niille, jotka tuotteesta vikkasivat ;).

Vielä paremmin itselläni pysyy luomilla kuitenkin Revlonin Color Stay-kynä. Tuossa on vain se ongelma, että sitä ei saa tarpeeksi teräväksi, on siis sellainen "kierrettävä" kynä. Mutta kaikista kokeilemistani silmänrajauskynistä (ja olen kokeillut ihan laidasta laitaan, kalliita ja halpoja), Revlon on mulle ollut pysyvyyden puolesta ihan ykkönen. Eikä muuten ole pahan hintainenkaan, oisko 7 €?
Make it a great day

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 11.01.07 - klo:22:29 »
Mä en oikein pysy mukana tuossa Isadoran kynien hehkuttamisessa. Mulla on molemmat kajalit eikä kummastakaan kynästä ole tullut suosikkia. Inlinerista tosin on se pehmeämpi musta eikä perfect contourista mustaa ollenkaan, vaan turkoosi ja violetti. Oisko se musta sitten jotenkin parempi, koska noista ei ainakaan oikein meinaa lähteä edes väriä eikä ne sitten pysy kauaa edes sisärajauksessa.

Itse oon nyt aikalailla vakiintunut Diorin ja Clarinsin vedenkestäviin. Voisinpa ostaa jommalta kummalta vielä harmaan sävyisen, jos sellaista niiltä löytyy, niin saa vähän pehmoisempaakin lookia eikä ehkä olisi niin näkyvää se kun rajaukset alkaa kadota.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 11.01.07 - klo:22:34 »
Ostin nyt Isadoran Inliner Kajalin, vaikuttaa pysyvän hyvin, ja sillä saa tosi tarkkaa jälkeä aikaiseksi. Ei liian kova, ei liian pehmeä. Kiitos siis niille, jotka tuotteesta vikkasivat ;).

Vielä paremmin itselläni pysyy luomilla kuitenkin Revlonin Color Stay-kynä. Tuossa on vain se ongelma, että sitä ei saa tarpeeksi teräväksi, on siis sellainen "kierrettävä" kynä. Mutta kaikista kokeilemistani silmänrajauskynistä (ja olen kokeillut ihan laidasta laitaan, kalliita ja halpoja), Revlon on mulle ollut pysyvyyden puolesta ihan ykkönen. Eikä muuten ole pahan hintainenkaan, oisko 7 €?

Mulla on myös molemmat kynät ja ihan samaa mieltä olen molemmista. IsaDora on toiminut mun silmille paremmin kuin Diorin (ei-vedenkestävä) rajauskynä. Color Stay mulla on aina käytössä jos työpäivä venyy johonkin 10-11 tuntiin. Sen kanssa pitää tosiaan olla tarkkana ettei tule mitään sentin rinkuloita silmien ympärille. Ja se kynän päässä oleva teroitin on ihan tyhmä, ei sillä tee juuri mitään. Vähän parempi tulos tuli kun jätin kynän pakastimeen yöksi ja teroitin aamulla. Ja joo, varmasti olisi tullut parempi tulos vähän vähemmälläkin pakastamisella, mutta en muistanut koko kynää ennen kuin aamulla etsin ihmeissäni sitä joka paikasta.  ::)
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 13.01.07 - klo:09:00 »
Anttilassa oli tarjouksessa Rimmelin ja Maybellinen rajauskynät: kuinka pysyviä ne mahtavat olla?

Tarkoitat sitä Rimmelin kaksipäistä? Ostin heräteostoksena sellaisen mustahopean kynän ja siitä ei kyllä ole miksikään, ainakaan mustasta päästä, hopeaa en ole testannut. Jokatapauksessa kynä on mielestäni liian pehmeä ja väri ei todellakaan pysy, sain pyyhittyä rajauksen näkymättömiin pumpulipuikolla kun meinasin vain pehmentää jälkeä hieman :D
1b M ii

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #164 : 13.01.07 - klo:09:52 »
Anttilassa oli tarjouksessa Rimmelin ja Maybellinen rajauskynät: kuinka pysyviä ne mahtavat olla?

Tarkoitat sitä Rimmelin kaksipäistä? Ostin heräteostoksena sellaisen mustahopean kynän ja siitä ei kyllä ole miksikään, ainakaan mustasta päästä, hopeaa en ole testannut. Jokatapauksessa kynä on mielestäni liian pehmeä ja väri ei todellakaan pysy, sain pyyhittyä rajauksen näkymättömiin pumpulipuikolla kun meinasin vain pehmentää jälkeä hieman :D

Juuri tuota kaksipäistä tarkoitin. Jos pysyvyys on tuota tasoa, niin ei kyllä kannata ostaa. Kiitos sinulle, nyt jäi vähän vähemmän vaihtoehtoja jäljelle  :)