Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247723 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #165 : 13.01.07 - klo:12:39 »
Ostin eilen IsaDoran Perfect Contour kajalin ja kokeilinkin. Pysyvyys oli ehkä parempi kuin Estee Lauderissa, en osaa ihan näin pienellä kokeilulla vielä sanoa. Harmaan sävyisen ostin. Olisi voinut olla ehkä vähän tummemman sävyinenkin. Mutta siis ihan kelpo tuote, käytän varmasti loppuun.

Ostin myös Helena Rubinsteinin kynän kun myyjä sitä suositteli. En tosin ole varma onko tuo kajal, vaikka sitä nimenomaan pyysin. Kynässä ei ainakaan lue sanaa kajal. No kyllä sitä ainakin pystyy levittämään sisäpuolellekin. Illalla sitten näkee onko pysyvää.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #166 : 13.01.07 - klo:19:12 »
Mulla on kaks Rimmelin kaksipäistä ja hyvin mun mielestä pysyvät. Mulla on tosi rasvoittuvat luometkin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #167 : 14.01.07 - klo:00:19 »
Tilasin eBaystä Tigin silmänrajauskynän mustana, kellään kokemuksia tästä? MUA:ssa on ainakin kehuttu näitä, pitäisi olla pehmeä ja silti pysyvä jälki... No, toivottavasti tulee pian että pääsee testaileen, ei ollut kovin kallin (8e postareineen), joten ei kauhea menetys, jollei toimikaan. Tigin meikit kiinnostais mua enemmänkin, tällä hetkellä kaapissa taitaa olla vain "hohtoirtopuuteri"...

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #168 : 14.01.07 - klo:10:46 »
Multa löytyy toi Tigin musta silmänrajauskynä. On todella pehmeä kynä ja kestää kyllä tosi hyvin. Ei oo tarvinnu kauheen montaa kertaa terottaa.. Mulla toi kynä on ollu ainakin vuoden ja ei oo kauheesti kulunu vaikka on käytössä ollutkin. Terä ei ole katkennut muistaakseni kertaakaan  :-* Muutekin oon tykännyt noista Tigin meikeistä.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #169 : 14.01.07 - klo:11:15 »
^ Hei kiva kuulla! :D Paitsi että nyt tuli himo ostaa tuo kynä muissakin sävyissä (pakko mennä samantien tutkimaan eBaytä) ;D

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 14.01.07 - klo:11:24 »
^^Luomaritkin on ihan loistavia ;D

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #171 : 14.01.07 - klo:22:20 »
Aikaisemmin olen käyttänyt Rimmelin ja Anytimenrajauskyniä mutta nyt tilasin strawberrystä Nina Riccin rajauskynän. Se on ollut musta ihan kestävä ja ruskea sävy on kaunis. Mukana tuli teroitin. Hintakaan ei ollut paha kun oli tarjouksessa.
« Viimeksi muokattu: 26.01.07 - klo:21:04 kirjoittanut Rory »

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 22.01.07 - klo:01:10 »
Rimmelin eyeliner on paras mulle. Tähän mennessä oon hyvin pärjännyt YR Luminellen ja Anytimen silmänrajauskynillä.
1bMii

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #173 : 22.01.07 - klo:01:41 »
yves saint laurent. loistava.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 25.01.07 - klo:23:20 »
Onko kellään juureksella kokemusta Urban Decayn nestemäisestä rajauskynästä? Dash on ilmeisesti käyttänyt 24/7 kyniä, mutta onkohan nestemäinen hintansa arvoinen...?

http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=578&SectionID=557&FeaturedID=4008&FeaturedProduct=5394&pID=1#
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 27.01.07 - klo:19:13 »
Ostin viikko sitten Lumenen kajalin ja puolen tunnin päästä laittamisesta se on jo suurimmaksi osaksi häipynyt. Korjailukerros sitten pysyykin jo vähän paremmin, muttei montaa tuntia pitempään sekään.

Pysyisiköhän Isadoran hehkutettu kajal pidempään paikallaan kuin tuo Lumenen?

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #176 : 27.01.07 - klo:19:40 »
^Onko tuo se Intelligent kajali? Minullakaan se ei pysy.  :(

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 27.01.07 - klo:20:33 »
^ Juuri se  :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #178 : 27.01.07 - klo:21:01 »
Lumenea en ole kokeillut, mutta IsaDoran Inliner ja Perfect Contour pysyy molemmat alarajauksissa, eikä Clarinsin Sparkle Eye pencilkään ole huono.
Tietty tosta kyynelkanavan kohdalta kuluu, muttei läheskään niin selvästi kuin esim Cliniquen quick eyes tai Elizabeth Ardenin kynä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 27.01.07 - klo:21:02 »
Eihän se Intelligent ole edes kajali? Vaan ihan tavallinen meikkikynä ??? Lumenen Super Visual Kohl Kajal pysyy mulla monta tuntia sisärajauksissa hyvänä, tykkään.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.