Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247550 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #195 : 28.01.07 - klo:15:29 »
Ei kestä kauan. Itse teen monesti niin, että kun olen levittänyt eyelinerin niin laitan välissä aurinkopuuterit ja sitten jatkan silmämeikin tekoa. Korkeintaan minuutti menee kun on jo täysin kuivanut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #196 : 28.01.07 - klo:15:37 »
^Juurikin näin, nykyään eyelinerit on tosi nopeasti kuivuvia. Mulla laittojärjestys kokonaisuudessaan silmämeikissä menee yleensä näin: pohjustus, luomivärit, ripsien taivutus jos haluan taivuttaa ripset, eyeliner, mahdollisesti eyelinerin päälle rajauskynää/luomiväriä tms lisärajaukseksi, (taivutuksen parantelua jos tarvitsee), ripsiväri. Kun eyelinerin olen laittanut niin siinä välissä kun laitan eyelinerin pois ja otan rajauskynän/luomivärin rajauksen viimeistelyä varten esiin niin eyeliner ehtii kuivahtaa jo kokonaan ja voin suoraan alkaa viimeistelemään rajausta. Riippuu tietty hieman eyelinerista että kuinka kosteaa se on koostumukseltaan, tussieyelinerit (esim. Nivealla ja Anytimella) tuntuvat kuivuvan vieläkin nopeammin koska eivät ole niin nestemäisiä koostumukseltaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #197 : 28.01.07 - klo:15:50 »
Olen ollut aina siinä luulossa, että nestemäinen rajaus kuivaa niin hitaasti, että suttaantuu kuivumista odotellessa. Pitää varmaan huomenna käydä katselemassa City Marketin meikkitarjontaa, kun päivän hommat ovat ohi. Isa Dorallakin - nettisivujen mukaan - näytti olevan mielenkiintoisia tuotteita.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #198 : 28.01.07 - klo:16:12 »
On ruennut tekemään mieli kevyen turkoosia / taivaansinistä rajauskynää,  vaikka onkin vasta sydäntalvi  :D
Kevätlookeissa niitä kirkkaampia värejä taas tulee markkinoille, mutta tähän talveen olisi jo kiva saada piristysruisketta.
Olen ihastunut keväiseen heleänturkoosiin, vaikka en sinistä yleensä omiin silmiin laitakaan.

Toinen must-have on harmaa / taupe rajasukynä; Estee Lauderilla on ihanan pehmeää jälkeä tekevä kynä, mutta en haluaisi maksaa niin paljon (yli 22 €). Lauderin kynät ovat kyllä todella laadukkaita, entistä mallia löytyy sävy Aubergine.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 28.01.07 - klo:16:25 »
Ei kestä kauan. Itse teen monesti niin, että kun olen levittänyt eyelinerin niin laitan välissä aurinkopuuterit ja sitten jatkan silmämeikin tekoa. Korkeintaan minuutti menee kun on jo täysin kuivanut.

Mulla on kanssa tämä taktiikka käytössä. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #200 : 29.01.07 - klo:21:21 »
Uudessa Yhteishyvä-lehdessä on artikkeli rajauksista ja rajaustekniikasta, siinä tietysti esiteltiin ja mainostettiin Sokosella myytäviä merkkejä... Mainittiin, että harmaa on usein suomalaiselle sopiva sävy.
Ihan mielenkiintoinen peruskurssi rajauksista kiinnostuneille.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 31.01.07 - klo:13:01 »
Ostin pitkästä aikaa uuden eyelinerin ja vieläpä tussimuodossa. Joskus vuosia sitten omistin no7:n tussilinerin, josta silloin tykkäsin paljon ja ajattelin kokeilla taas tauon jälkeen muitakin kuin kakkuja. Tuli siis hankittua Nivean tussi ja onpa kyllä todella hyvä ensivaikutelma! Oli pakko kokeilla jo eilen, ja sain rajauksen tehtyä tosi helposti vaikka aamun silmämeikki oli alla. Tänään kokeilin taas ja ei voi kuin kehua. Mietin aluksi että tekeeköhän tuo liian paksua jälkeä helposti, mutta eikä mitä, tosi ohuen ja intensiivisen rajauksen saa aikaan! Nyt jää kyllä kakku tauolle. :) Toivottavasti tuo ei kovin nopsaa kuivu, koska hinta oli kuitenkin aika korkea jos pitää muutaman kuukauden välein hankkia uusi.

Ainoa miinus tuli siitä, että sävyjä löytyi vain tuo musta. Alunperin kun olin hankkimassa uutta lineria siksi, että saisin mustan lisäksi käyttöön harmaan. Se l'orealin eyeliner ei vaan oikein vakuuttanut ja se oli ainoa josta muistin että löytyy myös harmaa sävy. Muutama vuosi sitten ostin l'orealin vedenkestävän eyelinerin ja se oli kamalin ikinä! Rajaus tippui palasina pois taivutusta tehdessä.  :-X
« Viimeksi muokattu: 31.01.07 - klo:13:07 kirjoittanut loota »

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 31.01.07 - klo:15:03 »

Mäkin tykkään kamalasti tuosta Nivean tussieyelineristä!
 Nopeasti saa tehtyä kauniit rajaukset!

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 31.01.07 - klo:18:13 »
Mulla oli jokin aika sitten myös sama Nivean tussiliner, mutta sain sen kulutettua loppuun todella nopeasti  >:( Muuten oli tosi hyvä rajauskynä ja sillä sai tarkan lopputuloksen, mutta ei kestänyt tarpeeksi kauaa. En kyllä ole ihan varma kuluiko se loppuun vai kuivuiko, mutta ehkä vajaa puoli vuotta kesti, mikä on aika vähän tuollaiseksi tuotteeksi. Nyt on käytössä Rimmelin mustepullo-pullossa oleva nestemäinen rajaus ja on ollut paljon parempi. Tosin se pullon "rajauskynä" on ihan onneton, mutta jos sitä käyttää ohuen siveltimen kanssa niin tulee hyvä ja kestävä lopputulos.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #204 : 31.01.07 - klo:19:24 »
L'orealin Contour Resist- rajauskynä (muovihylsy) on todella hyvä. Ostin niitä kaksi, safiirinsinisen (vahingossa) ja platinan harmaan. Kestää hyvin, vaikka silmäni vuotaisivatkin. Huippua!

Loca

• Vieras
« Vastaus #205 : 02.02.07 - klo:23:08 »
Minusta Maybellinen tussi on loistava. Se on taipuisa, sen saa yläluomelle ripsien tyveen nätisti. Nyt olen kokeillut alaluomille pitkästä aikaa Diorin eyeliner-kynää, ihan kohtuullinen on, tosin korjailla saisi kyllä päivän mittaan jos ehtisi. Yllättäen tuo Maybelline yläluomella pysyy ja pysyy ja pysyy, vaikka kalliit luomivärit eivät pysy huolellisesta pohjustuksesta huolimatta. Töissä en ehdi itseäni peiliin katsomaan, saati meikkejä korjailemaan, joten haussa olisi superkestävät meikit.. Lancomen ripsari pysyvyydessään ykkönen (meni vähän off topic)!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #206 : 03.02.07 - klo:10:47 »
L'orealin Contour Resist- rajauskynä (muovihylsy) on todella hyvä. Ostin niitä kaksi, safiirinsinisen (vahingossa) ja platinan harmaan. Kestää hyvin, vaikka silmäni vuotaisivatkin. Huippua!
Kiva kuulla että löysit itsellesi toimivan tuotteen! :) Pitää itsekin katsoa näitä jossain vaiheessa, hakusessa olisi harmaa uusi rajauskynä kun nykyiset Lumenen ja Rimmelin kynät on niin kovia ja huonoja. Tuo safiirinsininenkin kuulostaa jännältä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #207 : 03.02.07 - klo:12:44 »
Kiva kuulla että löysit itsellesi toimivan tuotteen! :) Pitää itsekin katsoa näitä jossain vaiheessa, hakusessa olisi harmaa uusi rajauskynä kun nykyiset Lumenen ja Rimmelin kynät on niin kovia ja huonoja. Tuo safiirinsininenkin kuulostaa jännältä.

Mikään ei kyllä taida auttaa vuotaviin silmiini. Meikkipuuteripohjustuskin alkoi heti ärsyttää. Voin kyllä laittaa sitten peitevoidetta ja puuteria silmäpusseja peittämään ilman samaa reaktiota, eikä mikään ripsiväri ole ärsyttänyt. Hyvä kuitenkin, että löytyy myös sellaisia meikkejä, jotka pysyvät.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #208 : 03.02.07 - klo:15:20 »
Yleensä käytän vain selektiivista kosmetiikkaa, mutta paras lineri minulle on hm:n! Oikeasti, pysyy ja pysyy, loistotuote :) tämä nestemäinen siis.

ostin äskettäin kanebo 38:n ja on yksi huonoimmista eyelinereistä, mitä meikätyttö on kokeillut. Lohkeilee, kirvelee, ei pysy ollenkaan. Sivellinosa on tosi hyvä, että jos vaan koostumus olisi parempi :(

Mutta taitaa kuulua samaan sarjaan kanebo 38- ripsarin kanssa, täysin kamala ja tehoton tuote. Lohkeilee, varisee-KAMALAA!!
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 03.02.07 - klo:16:32 »
Mutta taitaa kuulua samaan sarjaan kanebo 38- ripsarin kanssa, täysin kamala ja tehoton tuote. Lohkeilee, varisee-KAMALAA!!

Tämä on taas jatko-osa juurikasvusagaan 'kaikki ei sovi kaikille', mutta mun mielestä se ei taas ihan kamalaa ole.  :D  Ei mikään superhyvä tuote, mutta ei sentään varise. Joku täällä taisi valitella aikaisemmin, että tekee tosi ohutta jälkeä, mutta se on taas tällaiselle 10x suurentavan peilin ääressä meikkaavalle vain eduksi.

Lohkeilun olen kyllä huomannut. Jos käsi tärisee viivaa vetäessä ja joutuu tarttumaan vanupuikkoon, niin tuloksena on lohkeilua - ja sitten pitää taas paikata linerilla. Ei mikään kiireisten aamujen tuote siinä mielessä. Mulla Kanebot on niitä piiitkien työpäivien luottotuotteita, ne kun kestää aamusta iltaan muuttumattomina.   
"I think I am, therefore, I am. I think."