Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246901 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #210 : 03.02.07 - klo:21:04 »
Miten teillä nuorilla ihmisellä Kanebon rajaus lohkeilee? Äipän ryppyluomille se on mitä mainioin. Se kyllä laittaa vain ohuen rajauksen aivan ripsen juureen. Itse en noista pullorajauksista hirveesti tykkää, esim se H&M:n pää on liian paksu. Voishan sitä tietty käyttää ohuemmalla siveltimellä, mutten jaksa ruveta säätämään.
Kanebon tussimaisella eyelinerillä olen saanut parempaa tulosta aikaiseksi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #211 : 03.02.07 - klo:23:14 »
Löysin Sokoksen ale-pöydästä Bootsin silmänrajauskynän 3 €, poistomallistoa nähtävästi ... Väri kaunis tumma harmaa, oli ainoa lajissaan... Hinta ei huimannut päätä, joten toivon tuotteen olevan sen väärti. Pääasia, että ei olisi liian kova & ei haihdu ensimmäisen tunnin sisällä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 04.02.07 - klo:14:36 »
Miten teillä nuorilla ihmisellä Kanebon rajaus lohkeilee?

Ei se muuten lohkeilekaan, ainoastaan silloin kun joudun säätämään vanupuikon kanssa. Eli ihan omasta mokailusta johtuu. Se tussimainen eyeliner ei varmaankaan ole 38-sarjaa?
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #213 : 04.02.07 - klo:15:10 »
^mä taas en ymmärrä, mitä teen väärin, kun se ei pysy silmän sisänurkassa millään. Ostin sen , koska piilareitten käyttäjänä tahdoin jotakin pysyvää, mutta enpä saanut haluamaani. Pitää sitten kai kokeilla tehdä ohuempaa rajausta sillä, jospa vaikka onnaiskin.

Tai ehkä mun silmänurkat on liian kosteat tai jotakin? LOhkeilun ja varisemisen lisäksi se kun vielä valuukin silmään.... Noh, jospa tässä onnistuisin nyt ja osaisin käyttää sitä ensi kerralla...
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #214 : 04.02.07 - klo:18:35 »
Helleka: joo ei ole tussimainen vedellä lähtevä tai siis no tiedät mitä tarkoitan =) Laitoin tänään tuota 38 ast. rajausta taas äipälle ja onhan se tosi märkää.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 04.02.07 - klo:23:02 »
Olen käyttänyt kokonaisen vuosikymmenen Lorealin Super Liner rajaustussia. Tuote on käytännössä sama kuin Lancomen loistava Artliner, mutta hinta on murto-osa Lancomesta. Jenkeissä Artlinerista on monta upeaa sävyä, mutta täällä Suomessa sävyjä on vain kaksi tai kolme. Nestemäinen rajaus on ainoa, joka kestää minulla aamusta iltaan. Lopputulos ei ole liian kova, kun tekee ensin rajauksen ja levittää vasta sitten luomivärin (väriä tulee siis rajauksen päällekin). Lorealin ja Lancomen sivellin on ihanan pehmeä, moni tussimainen sivellin raapii ikävästi luomia.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 04.02.07 - klo:23:23 »
Tuo Bootsin poistuva silmänrajauskynä osoittautui mainioksi valinnaksi - rajaus oli pehmeä luomilla, mutta pysyy silti hyvin!

Olen käyttänyt kokonaisen vuosikymmenen Lorealin Super Liner rajaustussia. Tuote on käytännössä sama kuin Lancomen loistava Artliner, mutta hinta on murto-osa Lancomesta.

Lancomella ja L'Orealilla on muuten monia muitakin lähes identtisiä tuotteita, samoin Maybellinelta löytyy Lancomen vastaavia tuotteita (kaikki kuuluvat siis samaan konserniin...)
Tuo drugstore doubles-ilmiö on iso juttu, Artliner / Super Liner on yksi selkeimmistä esimerkeistä. Onnittelut, tiiti2, järkevästä rahankäytöstä  ;) Liian moni tässä maailmassa uskoo kalliin merkin tarkoittavan ylivoimaista laatua..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #217 : 05.02.07 - klo:13:43 »
Helleka: joo ei ole tussimainen vedellä lähtevä tai siis no tiedät mitä tarkoitan =) Laitoin tänään tuota 38 ast. rajausta taas äipälle ja onhan se tosi märkää.

Joo tiedän.  :)  Täytyykin varmaan käydä katsomassa tuota tussimaista, kun tarvin kohta uuden. Mulla on ollut joskus joku tussimainen ja se tuntui käytössä jotenkin helpommalta.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #218 : 05.02.07 - klo:14:10 »
Hiphei, sain tuon 38:n pysymään :) ei lohkeile eikä varise nytten. Slle laitoin hiukan lorkun mustaa kynää ja vahvasti luomiväriä, nyt pysyy oikein hyvin. Perun siis puheeni tuosta kanebo - linerista. On sittenkin ihan mahtituote :) pitää ilmeisesti vaan laittaa oikein, eikä olla sellanen hätähousu :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 05.02.07 - klo:15:40 »
Olen käyttänyt kokonaisen vuosikymmenen Lorealin Super Liner rajaustussia. Tuote on käytännössä sama kuin Lancomen loistava Artliner, mutta hinta on murto-osa Lancomesta.

Sattuipa hyvin, perjantaina katsoin tuota Lorkun lineria ja mietin just samanlaisuutta Lancomen Artlinerin kans ja piti tulla tänne kyselemään onko kokemuksia tuosta Lorealista. Ostan tuon kyllä piakoin :). Artliner on huippuhyvä, mutta en millään raski ostaa sitä nyt.

Kanebon 38 toimi mulla todella hyvin, ei lohkeillut ja rajauksesta tuli siisti ja ohut. Tuo kuitenkin kesti tosi vähän aikaa tai kuivahti nopeasti, en nyt muista kummin oli. Siinä mielessä vähän petyin ja taisinpa jopa mainita tuon kalleissa flopeissa. Ehkä tuon voisi kuitenkin joskus vielä ostaa, hinnalla ei ole pilattu.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #220 : 05.02.07 - klo:15:43 »
Sattuipa hyvin, perjantaina katsoin tuota Lorkun lineria ja mietin just samanlaisuutta Lancomen Artlinerin kans ja piti tulla tänne kyselemään onko kokemuksia tuosta Lorealista. Ostan tuon kyllä piakoin :). Artliner on huippuhyvä, mutta en millään raski ostaa sitä nyt.
Artlinerista ei ole kokemuksia joten en osaa verrata siihen, mutta itse olen ollut todella tyytyväinen Lorealin lineriin, ollut vakikäytössä kait kuutisen vuotta. Olen käyttänyt sekä mustaa että harmaata sävyä. Pysyy hyvin ja tykkään tuosta siveltimestä kun se on pehmeä eikä sellainen kova kuten esim. Lumenen nestemäisessä eyelinerissa. Aion ostaa jatkossakin, erinomainen hinta-laatusuhde.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #221 : 05.02.07 - klo:17:58 »
Muistaakseni joku on joskus valittanut että tuo Lorealin liner lohkeilee päivän mittaan  ??? Saatan mahdollisesti sekoittaa Maybellineenkin, mutta mielestäni kyse oli Lorealista.
Aika mielenkiintoista muuten tuo Lorealin ja Lancomen identtinen eyeliner, kuulostaa lähinnä hyväuskoisten huijaamiselta.  ::) Onko sivellinkin sama?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 05.02.07 - klo:18:04 »
Aika mielenkiintoista muuten tuo Lorealin ja Lancomen identtinen eyeliner, kuulostaa lähinnä hyväuskoisten huijaamiselta.  ::) Onko sivellinkin sama?

Eihän tuossa ole mitään uutta sinällään. L'oreal ja Lancome kuuluvat tietääkseni samaan ketjuun ja tämän lisäksi on ihan yleisesti tiedossa, että usein eri merkkienkin silmäkynät (etc.) tehdään samassa tehtaassa, samoista aineista, mutta pistetään vain erilaiseen purkkiin ja toiseen kaksi kertaa kalliimpi hinta päälle. Muistaakseni Raili Hulkkonen on tästä maininnut mm. kirjoissaan.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Kuuku

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 05.02.07 - klo:18:28 »
^Ja eikös myös esim. Kerastasen ja Elvitalin shampoo ollut inciltään lähestulkoon samaa kamaa ::) pullotkin on ihan saman tyyliset, mutta pitäähän työläismuijille ja hienostelijoille Lorealilla molemmille omat tuottensa ;)

Mä en sen jälkeen ole kynämäiseen eyelinereihin koskenut kun löysin mineraalimeikit. Tuntuu että se kynällä painaminen rasittaa ja venyttää silmäluomen ihoa, ja jälkikään ei ole lähellekään samaa skarppiutta. Tietenkin on myös nestemäiset eyelinerit, mutta sävymaailma on niissä sitä perus mustaa ja ruskeaa noin yleisesti. Mineraalimeikeistä saa minkävärisen ja kuinka ohuen rajauksen vaan, ja se myös kestää hyvin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 05.02.07 - klo:18:53 »
Eihän tuossa ole mitään uutta sinällään. L'oreal ja Lancome kuuluvat tietääkseni samaan ketjuun ja tämän lisäksi on ihan yleisesti tiedossa, että usein eri merkkienkin silmäkynät (etc.) tehdään samassa tehtaassa, samoista aineista, mutta pistetään vain erilaiseen purkkiin ja toiseen kaksi kertaa kalliimpi hinta päälle. Muistaakseni Raili Hulkkonen on tästä maininnut mm. kirjoissaan.

Tämä on niitä juttuja, joiden luulisi / toivoisi olevan yleisessä tiedossa, mutta kuluttajakriittisyys ei aina pysty kilpailemaan luksumerkkien vetovoiman kanssa... Kosmetiikkayhtiöillä riittää aina uskollisia fanittajia, jotka kuolaavat jo pelkän merkin nähdessään ja uskovat sen olevan varma tae laadusta  :-\

1b F/M ii