Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246900 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #225 : 05.02.07 - klo:19:12 »
Muistaakseni joku on joskus valittanut että tuo Lorealin liner lohkeilee päivän mittaan  ???

En tiedä onko joku sanonut tuosta tavallisesta linerista jotain, mutta mä olen varmaan ainakin valittanut siitä vedenkestävästä versiosta, jonka ostin muutama vuosi sitten. Se lähti ihan palasina pois heti taivutusta tehdessä. Mutta en tiedä onko tuota enää edes markkinoilla, saati onko mitään yhteyttä vesiliukoisiin sisaruksiin - kaiketi ei kun monet tuntuvat siitä pitävän. :)

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #226 : 06.02.07 - klo:17:55 »
Kiitti loota :) Se oli varmaan sitten tuo vedenkestävä josta muistin kuulleeni haukkuja.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 06.02.07 - klo:18:00 »
Ostin tänään Lorealin Superlinerin ja testasin heti kotona kynärajauksen päälle. Siistiä, tasaista ja intensiivistä jälkeä teki. Ja ihan mahtava hinta-laatusuhde (ostin Prismasta, 12 €). Ei ole nyt Lancomen Artlineria ikävä ;). Päädyin ruskeaan sävyyn,  joka näyttää ihan tummalta ruskealta, mutta pitää ostaa mustakin.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 06.02.07 - klo:19:36 »
Minäkin ostin tänään Superlinerin. Anttilassa tasan kympin, kaikista L’Orealin meikeistä -20 %.  Kiitoksia loistovinkistä, että on samaa kamaa kuin Artliner!

Tigru

• Vieras
« Vastaus #229 : 06.02.07 - klo:20:31 »
Noniin pakko oli munkin ostaa tuo Super Liner, tilasin eBaystä hintaan 6e (sis. pk:t) ;D Mä en voi vastustaa yhtäkään (halpaa) meikkivinkkiä :P

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 06.02.07 - klo:20:33 »
Aah, Tigru veti kyllä pohjat hinnassa! :D

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 06.02.07 - klo:20:36 »
^ Juuh, taidanpa minäkin sen mustan ostaa ebaysta :o

Edit. Pikaisesti katsottuna en huomannut kuin nimenomaan ruskeita Super Linereita, tietysti. No, on tämä onneksi edullinen suoraan kaupastakin ostettuna.

« Viimeksi muokattu: 06.02.07 - klo:20:51 kirjoittanut iines »

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 07.02.07 - klo:00:13 »
^ Olen tilannut ebaysta useasti ripsareita, Artlinereita ja Lorealin lineria. Useamman kerran olen saanut vähän vanhaa tavaraa, ts. tuote kuivuu tosi nopeasti avaamisen jälkeen. Siksi ostan nykyisin 10 € ripsarin tai rajaustussin mieluummin isosta marketista, josta saa taatusti tuoretta tavaraa. Useimmiten ebaystakin on tullut kelpo tavaraa. On kuitenkin hyvä tiedostaa, että jenkkien kosmetiikkatuotteissa ei ole "parasta ennen" päiväyksiä. Myynnissä voi olla myös yllättävän vanhoja tuotteita. Puuterimaisissa tuotteissa se tuskin haittaa, mutta linerit ja ripsarit kuivuvat.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 07.02.07 - klo:12:00 »
Joo mun täytyy kanssa varoittaa tuolta ebaystä tilailusta.  Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta jos aikoo ostaa tuollaisia kuivuvia tuotteita, jotka siis alkaa kuivahtaa ensimmäisen avauksen jälkeen kun ilmaa pääsee sisään, niin en itse ainakaan kovin mielelläni ostaisi yksityisiltä. Niitä on hyvinkin voitu ensin kokeilla ja todeta sen jälkeen väri tai koostumus huonoksi tmv. Eri asia jos myyjä myy useita kappaleita samaa tuotetta, koska silloin luultavasti ei ole kyse siitä että tuote on tarkoitettu alunperin hankkia itselle mutta ei ollakaan oltu tyytyväisiä. Ripsareista ja linereista ei kuitenkaan kovin helpolla voi olla vakuutta ulkonäön perusteella onko se avattu vai ei kun niissä ei sillä lailla jää mitään jälkeä tai jos jää niin ne voidaan putsata pois. Samaa karttelen kyllä nettikaupoissakin, kun ei tiedä miten lämpöisissä olosuhteissa vaikka jotkin ripsarit säilytetään esim. Aasiassa ja tuote saattaa pilaantua jo ennen ensimmäistä kokeilua.
« Viimeksi muokattu: 07.02.07 - klo:12:01 kirjoittanut loota »

Tigru

• Vieras
« Vastaus #234 : 07.02.07 - klo:12:21 »
^ Mä ostan aina vain jos a) tuote on avaamattomassa paketissaan/ muoveissa tai b) myyjällä on monta samaa tuotetta myynnissä. Muutenkin suosin vain eBayStoreja ja -Shoppeja :) Mulla on tainnu käydä hyvä tuuri, kertaakaan ei ole ollut meikeissä valittamista, vaikka olen tilaillut monta vuotta :D Mutta katson aina tarkkaan, keneltä ostan ja käytän paljo samoja myyjiä.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 07.02.07 - klo:13:06 »
^Jees, kyllä se kokemus viimeistään aina opettaa. :) Mullakaan ei ole ollut kuin yksi huono tuote, jonka sitten palautin ja se olikin ensimmäinen huuto ikinä joten oli pelkkä kokeilu miten ne hommat toimii. Vajaan vuoden aikana 50 ostosta ja yksi huono tapaus, joten kyllä sieltä hyvää tavaraa saa kunhan hieman katsoo mitä ja mistä tilaa. :)
« Viimeksi muokattu: 07.02.07 - klo:13:09 kirjoittanut loota »

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 07.02.07 - klo:15:21 »
Juu, olen toki ollut tietoinen, että ripsarit, linerit ym.kuivuvat meikit eivät välttämättä ole tuoretta tavaraa ja tämän takia en ole tähän mennessä edes uskaltanut tilata kys.tuotteita ebaysta. Säännöllisesti kyllä tsekkailen diorshowt, artlinerit, hypnoset, ysl valokynät jne. mutta aina sitten peräännyn. Ehkä joskus voisi ostaa tosiaan sellaiselta myyjältä jolla useampi kpl myynnissä ja joka muutenkin harjoittaa säännöllista kauppatoimintaa. Tuota Lorkun lineria muuten oli nimenomaan buy it nowlla ja monta kappaletta ja tosi halvalla, siinä määrin olisi voinut kokeilla onneaan.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #237 : 13.02.07 - klo:21:07 »
Käytin tänään pitkästä aikaa Lumenen Intelligent silmänrajauskynää ja kun teroitin sitä, niin kynän puuosa meni ihan sälöille ja kauheaan kuntoon, kun sitten rajasin silmiä niin siitä puuosasta irtosi pala puuta ja meni silmään, sattui ihan mielettömästi.  :-X En ole ikinä törmännyt noin lohkeilevaan kynään, enkä usko että vika oli teroittimessakaan koska muita kyniä teroitettaessa se toimii moitteettomasti. En kyllä muista että tuo Lumene olisi lohkeillut noin pahasti aiemmin, onkohan se puu voinut jotenkin kuivua?  ??? Kuulostaa todella tyhmältä mutta en keksi oikein muutakaan syytä siihen miksi se yhtäkkiä tikkuilisi ja lohkeilisi teroitettaessa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #238 : 13.02.07 - klo:21:17 »
^Mulle on käynyt samalla tavalla Cliniquen quick eye pencilin kanssa, sattui niiiiiiiiiiin paljon. Ihan paniikissa kaivoin sitä tikkua ulos.
Siitä lähtien olen sormella käynyt teroitetun paikan läpi että jos irtoo niin irtoo silloin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #239 : 13.02.07 - klo:21:22 »
Hunis, tuo on jo selkeän valituksen paikka, ainakin jos terottimesi on kunnossa. Kynä kuoreen ja liitteeksi tulikivenkatkuinen selostus tapahtumista. Onneksi ei nyt sentään käynyt pahemmin, tuossahan on jo näköaisti vaarassa!

Mulla on etsinnöissä nyt tummansininen nestemäinen rajausväri ja ainoa kiinnostava johon nyt olen törmännyt olisi Guerlainin versio:

http://www.strawberrynet.com/images/products/02346780702.jpg

Pullo oli ihan karkki, kun Sokoksella sitä ihmettelin, mutta lieneekö hintansa väärti? Käyttäjäkokemuksia?