Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246658 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #240 : 13.02.07 - klo:21:30 »
^Pitäisi ehkä lähettää tuo Lumenelle. Epäilin itse ensin teroitinta mutta teroittelin sillä sitten useampaa kynää kokeeksi eikä yksikään niistä käyttäytynyt kuten tuo Lumene. Teroittelin Lumeneakin kokeeksi lisää ja yhä se puuosa tuntuu tosi karkealta vaikkei selviä irtoilevia tikkuja vaikuta enää olevan. Luomelle irtosi muuten rajausta vetäessä toinenkin minikokoinen puupala, onneksi sain sen noukittua pois ennen kuin livahti silmään. Pitää olla tarkkana näköjään noiden kynien kanssa ja katsoa etukäteen ettei ole tikkuja siinä kynässä kuten MerGirlkin totesi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #241 : 13.02.07 - klo:21:34 »
Kynä tikkuineen siis postiin, hophop! Ties vaikka tulisi lohdutukseksi muutama kiva kevätlookin tuote. ;)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #242 : 13.02.07 - klo:21:49 »
^Kirjoitin valituskirjeen ja kynä menee huomenna postiin, voin vaikka kertoa sitten mitä vastasivat.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #243 : 13.02.07 - klo:22:00 »
Hyvähyvä! Toivottavsti suhtautuvat asiaan vakavasti.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 13.02.07 - klo:22:21 »
Jes, hyvä Hunis :) Aina kannattaa valittaa tuollaisista asioista. Tuo on jo aika pelottavaa, että kynästä irtoaa tikkuja silmään :-X Mä olen ainakin Isadoralle joskus aikoinani reklamoidessani saanut meikkejä hyvitykseksi ja muistaakseni joku on kyllä Lumeneltakin saanut. Jospa siis vaikka saisit sen nude/ruskean paletin. ;)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #245 : 13.02.07 - klo:22:34 »
^Se olisikin mukava homma.  :D Olen yleensä tosi huono valittamaan mistään mutta tuo oli aika ikävä juttu. Jos tuo johtuu kynän puuosan materiaalista jotenkin niin hyvähän asia on selvittää että voivat tehdä materiaalille jotain ettei tuollaista tapahdu toiste. Nykyäänhän aika moni rajauskynä, kuten vaikkapa Lumenen huulilkiiltorajauskynät, ovat sellaista "muovimaisen" tuntuista ainesta josta ei mitään tikkuja voi irtoilla, mikä on tosi hyvä juttu.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #246 : 14.02.07 - klo:00:59 »
Kukaan muu aivan rakastunut YSL:n ihanaan nestemäiseen eyelineriin?

pakko kehua se maasta taivaisinn. Yleensä minusta tussilla saa tarkempaa jälkeä kuin siveltimellä, mutta tätä kokeiltuani olen eri mieltä- tämä sivellin toimii :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 15.02.07 - klo:01:15 »
Osaisitteko suositella silmänrajausta (nestemäistä tai kakkua jota voi käyttää kostealla siveltimellä), joka kestäisi ripsentaivuttajat?

Mulla on ollut käytössä Blascon Cake Eyeliner ja Ben Nyen vastaava, ja ne molemmat karisee kun ripsiä taivuttaa.  :(

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 15.02.07 - klo:10:35 »
Käytin tänään pitkästä aikaa Lumenen Intelligent silmänrajauskynää ja kun teroitin sitä, niin kynän puuosa meni ihan sälöille ja kauheaan kuntoon, kun sitten rajasin silmiä niin siitä puuosasta irtosi pala puuta

Hei, mulla on käynyt ihan sama juttu ja vielä saman kynän kanssa.  ??? onneksi ei silmään ehtinyt mennä. Minkään muun kynän kanssa ei ole noin käynyt.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #249 : 15.02.07 - klo:10:38 »
^Se voisi siis tosiaan johtua siitä puumateriaalista jotenkin, vertailin tuota kynää kaikkiin muihin puisiin kyniini ja oli ihan erilainen ja karkea puu kuin muissa kynissä. Muiden kynien kanssa ei ole ollut ongelmaa eikä ole koskaan tullut mieleenkään että kynä voisi käyttäytyä noin. Harmi, että ehdin laittaa sen reklamaation jo postiin, olisin voinut muuten laittaa siihen etten ole ainoa jolle on käynyt noin saman kynän kanssa.

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #250 : 15.02.07 - klo:11:16 »
Oon rakastunut mun Clarinsin Sparkle eye penciliin. sillä saa semmoset säihkysilmät että! IIH  :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #251 : 20.02.07 - klo:13:37 »
Täytyy kyllä sanoa, että L'Orealin Super Liner on mahtava! Tätä parempaa eyelineriä, koskaan ollut. Suuri plussa tussimaisesta siveltimestä. Sillä saa tehtyä tarkkaa jälkeä.

Mutta kertokaas te, jotka omistatte sen, että jumittaako joskus se väriaine siinä putilossa? Välillä tuntuu siltä, kun se loppuisi jo, vaikkei sitä ole paljoa käytetty (sain tämän ystävältä, joka oli käyttänyt sitä n.kuukauden) eli missään nimessä tuo ei ole vielä lopussa. Testasin sitten vielä niin tuota, että otin sitä väriainetta Oriflamen putilosta ja hyvin toimii niinkin. Riippuu siis eniten siveltimestä lopputulos.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 20.02.07 - klo:13:39 »
^Ai onko se sivellin tussimainen? Miten mä muistan, että se olisi ollut sellainen ohut ja ei niin kontrolloitavissa (öh, siis jämäkkä) ??? Tuo tussimainen sivellin kuulostaa paljon paremmalle. :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #253 : 20.02.07 - klo:13:42 »
loota, en mä tiedä onko se ihan tarkkaan tussimainen, mutta mun mielestä on :D Yleensä nimittäin käytän sellaista eyelineriä, jossa on hyvin ohut sivellin, mutta tuossa L'Orealissa on selvästi tussimaisempi se kärki. Kunhan tätä nyt ei sitten vain koskaan poisteta markkinoilta! Me likes.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 20.02.07 - klo:14:03 »
Mä en ole taas käyttänyt koskaan sellaista oikein ohutta sivellintä ja siksi oliskin kiva jos tuo L'oreal ei ole sellainen. Olen tainnut katsoa väärä lineria tai sitten muistan ihan väärin tuon siveltimen muodon. Pitääkin ensi kauppareissulla tarkastella paremmin kun tuossa taisi se harmaa sävykin olla. :)