Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246913 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #255 : 20.02.07 - klo:16:23 »
Minä myös liputan Lorelin Superlinerin puolesta!  :-* Aivan huippua, siveltimellä saa todella hyvin ja tarkasti levitettyä. Ja puteli kestää pitkään. On tuo sivellin minunkin mielestäni hieman tussimainen, tosin vähän pidempi ja taipuisampi kuin yleensä. Ja tummanruskea sävy näyttää silmissä ihan mustalta, mutta ei kuitenkaan yhtä jyrkältä. Perfect.  :D

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #256 : 26.02.07 - klo:23:52 »
Osaisiko kukaan suositella hyvää "tussimaista" rajauskynää, nestemäistä? MInua kiehtoo Shiseidon sellainen. Onko kokemuksia muista vastaavista, saa suositella! Mielellään sellainen jossa on ohut sivellinosa.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 28.02.07 - klo:13:58 »
Minä myös liputan Lorelin Superlinerin puolesta!  :-* Aivan huippua, siveltimellä saa todella hyvin ja tarkasti levitettyä. Ja puteli kestää pitkään. On tuo sivellin minunkin mielestäni hieman tussimainen, tosin vähän pidempi ja taipuisampi kuin yleensä. Ja tummanruskea sävy näyttää silmissä ihan mustalta, mutta ei kuitenkaan yhtä jyrkältä. Perfect.  :D

Joulun jälkeinen kosmetiikan ostotauko alkaa ilmeisesti omalla kohdalla päättyä kun kaikki tuotteet mistä täältä luen alkavat himottaa.  :)
Olen oikeastaan aina käyttänyt kynää rajaukseen, mutta pidemmän aikaa on ollut jo mielessä tussimaisen rajauskynän hankkiminen. Tuo Superliner voisi olla siis hyvä valinta, mutta värin valinta ja käyttö vielä  hieman askaruttaa. Saako tuolla siveltimellä/tussilla helposti tasaista jälkeä (myös tälläinen aloittelija) ja jos haluaa välttää liian "kovaa" ja intensiivistä jälkeä niin olisko tuo ruskea tai harmaa siis oikea ratkaisu?
2aMii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 28.02.07 - klo:14:07 »
Minä en saa millään tehtyä suoraa ohutta viivaa, joten tälläkin teen sillä tavalla että vedän suht paksun viivan ja sitten siistin pumpulipuikoilla ylimääräiset. Aikaisemmin käytin tätä mustana, mutta olen todennut ruskean paremmaksi. Pehmeämmän näköinen silmissä, mutta ei kuitenkaan erotu ollenkaan että olisi ruskeaa, kun mustaa ripsiväriä kuitenkin käytän. Harmaasta en osaa sanoa mitään.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #259 : 28.02.07 - klo:14:24 »
^Kirjoitin valituskirjeen ja kynä menee huomenna postiin, voin vaikka kertoa sitten mitä vastasivat.

Hunis: Onko Lumenelta kuulunut mitään? Ajattelin vaan, kun tässä on aikaa kuitenkin jo vierähtänyt sun reklamaatiostasi. Itse laitoin aikanaan Lorealille reklamaation ripsarista, ja mulle vastattiin neljässä päivässä ja sain korvaukseksi kaksi uutta Lorealin samanlaista ripsaria :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #260 : 28.02.07 - klo:14:36 »
^Ei ole kuulunut mitään, kaksi viikkoahan tuosta lähettämisestä on nyt kulunut joten hieman ihmettelin asiaa itsekin jo tässä alkuviikosta, luulisi että yritykselle olisi ensisijaisen tärkeää vastata reklamaatioihin nopeasti jotta pettynyt asiakas saadaan "voitettua takaisin omalle puolelle".
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 01.03.07 - klo:01:03 »
Minä myös liputan Lorelin Superlinerin puolesta!

Minä myös! :) Tarvii pian mennä ostamaan uus, kun toi vanha (mikä on ollu mulla varmaan puolitoista vuotta  ;D) niin vetelee niin viimeisiään kun voi vedellä
Only a vampire can love you forever

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 01.03.07 - klo:08:21 »
Minä en saa millään tehtyä suoraa ohutta viivaa, joten tälläkin teen sillä tavalla että vedän suht paksun viivan ja sitten siistin pumpulipuikoilla ylimääräiset. Aikaisemmin käytin tätä mustana, mutta olen todennut ruskean paremmaksi. Pehmeämmän näköinen silmissä, mutta ei kuitenkaan erotu ollenkaan että olisi ruskeaa, kun mustaa ripsiväriä kuitenkin käytän. Harmaasta en osaa sanoa mitään.

Kävin sitten eilen ostamassa tuon Superlinerin ruskeana. On aika helppo käyttöinen, mutta ohut suora viiva tuotti toisaan hieman ongelmia. Eli samaa tekniikkaa käytin kuin Magia ja ihan kivat rajaukset tuli. Katsotaan vielä miten pysyvät tämän päivän. Ensituntumalta ihan hyvältä ostokselta vaikuttaa.
2aMii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 01.03.07 - klo:10:26 »
Jepjep, etköhän hyvän ostoksen tehnyt.  ;) Minulla ei ainakaan ole ilmennyt mitään ongelmaa pysyvyyden kanssa, iltaan asti pysyy ihan samanlaisena. Silmän sisänurkasta väriä kyllä kuluu, mutta se ongelma on kyllä kaikissa muissakin tuotteissa.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 01.03.07 - klo:10:40 »
Minä käytän aina mustaa tai ruskeaa rajausta, alaluomella sisäpuolella kajal-tyylliin ja yläluomella ripsirajan yläpuolella. Ongelmana yleensä on se, että silmieni ulkonurkista lähtee syvät alaspäin osoittavat juonteet, ja allergioiden takia silmät vielä vuotaa usein, joten useimmat meikkikynät valuvat tosi rumannäköisiksi viiruiksi noihin juonteisiin. Ei-limakalvoilla käytettävistä kyllä löytyisi kestäviä, esim. Make-Up Storen kakkurajaus kiinnitysaineen kanssa, mutta kun on pyöreät pallosilmät, niin ulkorajaus vain korostaa ongelmaa. Outoa kyllä, kokeiltuani monia kalliita merkkejäkin, olen havainnut itselleni parhaiten pysyviksi ihan Nivean Eye Designer rajauskynän, josta minulla on musta, ja L'Orealin Contour Resist, jota minulla on ruskeana. Viimemainittu ehkä vielä pysyvämpää kuin ensin mainittu, Nivean päälle laitan aina puuterimaista luomiväriä jotta ei varmasti valu, L'Oreal ei tarvitse.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #265 : 01.03.07 - klo:11:37 »
Kikalle infoa että kertoivat Lumenelta laittaneensa reklamaatiovastaukseni tänään postiin, tulee perille alkuviikosta. Kesti siis hieman kauemmin kuin sulla aikoinaan Lorealin kanssa, mutta vastaus on kuitenkin tulossa piakkoin. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 01.03.07 - klo:13:42 »
Estee Lauderin rajauskynä (harmaa) pysyi koko laivareissun ajan paikoillaan!  :o Olin ihan varma, että ei pysy kuin muutaman tunnin, mutta sepä kestikin 24 tuntia! Oli siis ripsirajan yläpuolella. Olen tuota ennen käyttänyt kajalina, mutta näyttää toimivan loistavasti ylärajauksessa. Kajalina ei pysy niin hirveän hyvin, mutta en parempaakaan ole löytänyt kajaliksi...

Nyt haluaisin jonkun värillisen, sellaisen metallinhohtoisen rajauskynän. Joku hitusen vihertävä sävy voisi olla kiva. Osaatteko sanoa, miltä merkiltä voisi löytyä? Olen ajatellut jotain selektiivisen sarjan kynää, kun tuntuu, että ne pysyisivät paremmin (tai sitten se hinta saa vain kuvittelemaan niin...).

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #267 : 01.03.07 - klo:14:15 »
Lancomella on ainakin CRAYON KHÔL jonkinlaisena vihreänä. Näin alepöydällä tässä viime kuussa myös CRAYON KHÔL WATERPROOF:ina metallisena vihreänä, mutta en tiedä oliko ne poistossa vai ei.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 01.03.07 - klo:14:21 »
Okei, täytyy joskus käydä kattomassa.  :)

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #269 : 01.03.07 - klo:22:12 »
Onko kukaan bongannu anytimen rajaustussia missään lähiaikoina? täällä ei tunnu olevan missään, jos ei ala kuulumaan niin päädyn varmaan Lorelin Superlineriin.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.