Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247206 kertaa)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #270 : 01.03.07 - klo:22:18 »
Onko kukaan bongannu anytimen rajaustussia missään lähiaikoina? täällä ei tunnu olevan missään, jos ei ala kuulumaan niin päädyn varmaan Lorelin Superlineriin.

Mä oon sitä tolkuttoman kauan etsinyt joka kaupasta kissojen ja koirien kanssa ja aina se kohta hyllystä on tyhjä, missä tuo rajaustussi Anytimen hyllyllä pitäisi olla. :-\
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #271 : 01.03.07 - klo:22:27 »
Viikonloppuna siis tiedossa Rauman Cityn kiertäminen tussin toivossa. Anytimen sivuilla (jotkat ovat muuten ällöt) ainakin on vielä.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 01.03.07 - klo:23:30 »

Nivealla on vastaavanlainen tussi kun tuo Anytimen!Kannattaa tsekata!Nimi on liquid liner!
 Nivean sivuillakin tuosta kuva jos kiinnostaa!

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 02.03.07 - klo:00:00 »
Minä vielä yhdesti yritän kysyä kun alkaa olla rajausväri ihan loppu ja pitäisi uusi ostaa pian.  ;D

Olisiko kellään kokemuksia tussimaisesta nestemäisestä rajauskynästä, ei mielellään markettimerkki vaan joku "merkkituote"? Shiseidon kynää harkitsen mutta se tuntuu aika paksulta käteen. (joskus se on huono asia!  ;D)

Olisin tosi kiitollinen suosituksista!

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 02.03.07 - klo:11:14 »
Lainaus käyttäjältä: Amy
Olisiko kellään kokemuksia tussimaisesta nestemäisestä rajauskynästä, ei mielellään markettimerkki vaan joku "merkkituote"?

Jossain vaiheessa Kanebo 38-sarjan nesterajausta koitin, ja vaikutti hyvältä. Samanlainen vain yli 38-asteiselal vedellä lähtevä kuin niiden ripsivärikin.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #275 : 02.03.07 - klo:17:16 »
nyt on maailman kirjat tosissaan sekaisin! tilasin ihan ilkeyttäni hairstockin ammattilaistukusta paris berlinin intense liner -kakun (kun halvalla sai, tiedättehän ;D) ja väriksi valitsin harmaan, noh, ihmettelin kun joku sävy 4 sieltä sitten tuli, en tiennyt onko tuo se harmaa ja ihmettelin koska näytti purkissa ihan tummalta munakoisolta mutta kun kokeilin tuota niin jestas, sillähän tulee tosissaan jälkeä!

iholla näyttää ihan mustalta, ei siinä huomaa mitään väriä enää, rajaukset tein tuollaisella jollain lattanalla puoli senttiä leveällä luomivärisudilla (sentään ella bachén sivellin, en ole vaan koskaan ollut niin innostunut näistä asioista että sen tarkemmin tietäisin, sutikin tuli jostain huutiskaupasta kaupanpäällisinä) ja tosiaan en ole ikinä ennen onnistunut nestemäisen rajauksen kanssa. Sillä ihan sudin kärjellä rapsuttelin kosteana sitä nappia ja painelin sen jälkeen rajauksen. Kuivahtaa melkein heti, luvataan vedenkestäväksi -ehkä onkin, mutta siistittyä saa hyvin kostealla pumpulipuikolla ja samoin sutattua (se smudgeasia, miten sitten suomeksi sanotaankaan). Käy kuivana hienosti kulmakarvoillekin :)

värivaihtoehtoja oli jokunen, onneksi se musta oli loppu että otin tämän -juuri tarkistin hairstoren nettikaupasta niin tämä sävyni on tumma lila, eli ei se jonka tilasin mutta se jonka lopuen lopuksi ilmeisesti haluan pitää ;) hinta muuten aika jumalaton tuolla storen kaupassa..vaikka tommoinen kestääkin varmasti vuosia vaikka joka päivä suttaisi
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #276 : 02.03.07 - klo:18:23 »
Lumenelta tuli vastaus reklamaatiooni koskien Intelligent meikkikynää. Kynästä ei löytynyt vikaa, mutta totesivat että puuosassa on voinut olla huonosti teroittuva kohta koska se on luonnonmateriaalia. Korvaukseksi sain uuden samanlaisen kynän sekä eye graphic silmänrajauskynän ja pari muuta tuotetta.  :) Toivottavasti uusi kynä toimii moitteetta, pitää tsekata teroittamisen jälkeen paremmin että puuosa on varmasti siisti eikä siitä irtoa tikkuja.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 02.03.07 - klo:18:35 »
Minä vielä yhdesti yritän kysyä kun alkaa olla rajausväri ihan loppu ja pitäisi uusi ostaa pian.  ;D

Olisiko kellään kokemuksia tussimaisesta nestemäisestä rajauskynästä, ei mielellään markettimerkki vaan joku "merkkituote"? Shiseidon kynää harkitsen mutta se tuntuu aika paksulta käteen. (joskus se on huono asia!  ;D)

Olisin tosi kiitollinen suosituksista!

Minulla on Lancomen Artliner. Suosittelen.

v Jaa  ??? Ei mun mustassa vaan hileitä ole , onneksi.
« Viimeksi muokattu: 02.03.07 - klo:21:41 kirjoittanut Anita »
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Trouper

• Vieras
« Vastaus #278 : 02.03.07 - klo:19:57 »
^ Mulla myös Artliner, ja tykkään kovasti. Ihan suoraan tussimainen ei tuo ole, mutta ei levitysosa ole myöskään sivellin. Mun mielestä levitysosa on kuin tussi, mutta aina tulee ulkopuolelta, eikä niinkuin tussissa tulisi sen sisältä. Todella tarkkaa ja ohutta tai halutessaan paksua ja intensiivistä jälkeä saa aikaan. Plussaa myös ainakin täältä sille, että väri ei ole täysin matta, vaan joukossa on pienenpieniä kimalteita. Ei kuitenkaan tule mitään bilehilettä, vaan lähinnä hiukan elävöittää sävyä. :)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #279 : 02.03.07 - klo:20:39 »
Lumenelta tuli vastaus reklamaatiooni koskien Intelligent meikkikynää. Kynästä ei löytynyt vikaa, mutta totesivat että puuosassa on voinut olla huonosti teroittuva kohta koska se on luonnonmateriaalia. Korvaukseksi sain uuden samanlaisen kynän sekä eye graphic silmänrajauskynän ja pari muuta tuotetta.  :) Toivottavasti uusi kynä toimii moitteetta, pitää tsekata teroittamisen jälkeen paremmin että puuosa on varmasti siisti eikä siitä irtoa tikkuja.

Hunis: Hyvä, että vastasivat kuitenkin sulle ja sait vielä tilalle korvaavan tuotteen ja pari muutakin kaupan päälle. Tämä on sitä parasta asiakaspalvelua, mikä vaikuttaa ainakin muhun paljon. Hyvä kello kauas kuuluu..
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 02.03.07 - klo:21:27 »
Nyt myönnän, etten ole lukenut koko ketjua, mutta etsisin siis keski-/tummanruskeaa reippaasti vahamaista silmänrajauskynää (siis ruskeaa joka iholla näyttää oikeasti ruskealle eikä mustalle). Myös sellaisia "oikeasti ruskeita" eyelinereitä saa suositella. Sävyt saisivat olla kummassakin sellaista suklaanruskeaa suurinpiirtein, vähän tummemmatkin käyvät.  :)
1c M ii BSL

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 02.03.07 - klo:21:35 »
Toinen laiska lukija tunnustaa...

Etsiskelen vaaleaa haaleaa harmaanruskehtavaa rajauskynää. Ei hileitä. Enkä siitä ilosta aio yli kymppiä maksaa. Vaaleaa sen takia että olen tällainen olmi eli näytän hutsulta tummassa rajauksessa, mutta toisaalta silmät olisi kiva välillä piirtää hillitysti esille. Luomivärirajaus ei ole vaihtoehto.

Ei vain ole mistään osunut silmään vaaleaa neutraalia/harmahtavaa ruskeaa rajauskynää. Lumene ei käy, koostumus ei ole mieleeni ja joku siinä ärsyttää.
this too shall pass.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 02.03.07 - klo:21:47 »
deko, ostin joulun jälkeen alesta Diorin Crayon Eyeliner -kynän sävyssä 057 Gris Taupe, ja tuolla saa juurikin sellaisen vaaleanharmaan tuloksen, jos painaa kynää hellästi. Tummempaa jälkeäkin saa jos vetää usemman kerran ja painaa voimakkaammin. Todella hyvä kynä! Itse maksoin tuosta sen kympin, mutta normaalihinnat voi tietty olla aika paljon kalliimmat. Olisi kuitenkin ainakin laatutuote! :)
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 03.03.07 - klo:11:53 »
Spritz: kiitos, pistän merkin ja mallin korvan taakse jos sattuisi tulemaan joku hyvä tarjouskampanja paikalliseen emotioniin tai pikkustockaan.

Tuo hintaraja on sitä varten että pieneen päähäni ei mahdu niin ylivertaista laatua että pitäisi rajauskynästä maksaa yli 60 vanhaa markkaa... pihi vanha tantta siis.
this too shall pass.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 03.03.07 - klo:21:11 »
Deko, muistelisin joskus että Lorealilla olisi ollut vaaleahko harmaanruskea kynä, sellainen jossa on sellainen "pyyhkijä" toisessa päässä. Itselläni oli joskus sellainen harmaana, ja tykkäsin kyllä kovasti pehmeästä koostumuksesta. Hinnasta ei minkäänlaista havaintoa, enkä tiedä onko edes myynnissä enää nykyään. Oma mulla oli joskus markka-aikaan. Paras kuva mitä löysin, ebaysta, on siinä lappeellaan keskellä kuvaa:

http://i8.ebayimg.com/03/i/000/8f/6c/d3cf_1.JPG
1a F ii