Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247551 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #285 : 04.03.07 - klo:12:14 »
Mulla on muuten ollut tuo sama kynä kuin EVS:llä ja se on kyllä vaalea. Käytin sitä nuorempana kulmakarvoihin kun hiukset olivat oikein vaaleat. Vois kyllä luulla että tuo olisi alle kympin, tosin mullakaan ei ole havaintoa onko sitä enää myynnissä kun käytöstä on kulunut jo aika monta vuotta.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #286 : 04.03.07 - klo:12:41 »
^On tuo kynä myynnissä vieläkin. Juuri olinkin tulossa Dekolle suosittelemaan.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 05.03.07 - klo:15:38 »
Kiittää taas. Tosivaaleat rajauskynät tuntuvat olevan kiven alla - tai minä olen puusilmä. Pitääpä ottaa L'Orealin hyllyt tehotarkkailuun. Hintarajakin on suhteellinen jos oikein nappi sävy löytyy...

edit 23.3.2007
Kiitos kaikille L'Orealin vaaleaa kynää suositelleille! Eilen kävin sen ostamassa, pysyi hintarajan sisällä ja väri on ihan nappi. Enkä olisi ikinä hoksannut L'Orealin hyllyjä tonkia ajatuksella läpi ilman vinkkiä. Diorinkin kynä oli tosi hyvän värinen, mutta hinta kirpaisi.
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:10:19 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Lilicent

• Vieras
« Vastaus #288 : 16.03.07 - klo:22:28 »
Kävi juurikasvulaisten kehujen innostamana ostamassa L'Orealin Superlinerin, ja täytyy kyllä sanoa, että mahtava tuote. Todella kaunista, siistiä ja pysyvää jälkeä. Testasin monta lineria aamupäivällä kämmenselkään, ja kuvaavaa on, että vain Superlinerin viivat olivat vielä illalla siistinä jäljellä. Lisäplussaa vielä siitä, että löytyi myös se hitusen hopeainen tummanharmaa sävy.

Nyt etsinnässä olisi vielä tummansininen hyvä eyeliner, löytyisikö vinkkejä? Harmillisen monella merkillä on sävyinä vain musta ja ruskea. Huomasin kyllä, että Diorilla olisi Diorliner Liquid eyelinerissa tummansininenkin sävy, mutta tuo kyseinen liner on saanut makeupalleyssä niin huonoja arvosteluja, etten viitsisi sitä ostaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #289 : 16.03.07 - klo:22:31 »
^Tykkään itse kovasti L'Orealin Superlinerista, tuota tummanharmaata hieman hopeista sävyä on jo useampi kappale kulunut. Tuon Superlinerin ohella mulla on toiminut tosi hyvin Maybellinen Liner Express josta löytyy sininen sävy, itselläni on nyt toinen kappale noita sinisiä Maybellinen linereita käytössä. Nämä kaksi eyelineria ovat olleet vakituotteitani jo vuosia. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #290 : 17.03.07 - klo:13:50 »
Yllätyin kun huomasin että Anytimen rajauskynät ovat uudistuneet! Mä olen karttanut niitä kuin ruttoa kun olivat niin naurettavan huonoja, mutta kun huomasin että ne ovat uusia, oli pakko ostaa. Oli tosi kauniita hohtavia sävyjä. Ostin sellaisen vedensinisen/turkoosin ja ihan vaalean beigen. Tosi kauniita kuultavia sävyjä. Koostumus on näissä uusissa kivempi, eivät läheskään niin limaisen rasvaisia kuin ne vanhat. Tuntuisivat pysyvänkin hyvin nämä uudet.
Ja jos joku nyt miettii, niin ne vanhat olivat nimeltään Secret Wink ja nämä uudet ovat Stay On Line.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 17.03.07 - klo:13:58 »
^Mä katselin myös kaupassa noita Anytimen uudistuneita kyniä, oli kyllä kauniita sävyjä. Jos ne osoittautuu toimiviksi niin muutaman eri värisen voisi hankkia. Mulla on yleensä melko neutraalin värisiä rajauksia ja noilla olis edullista kokeilla uusia värejä. Se turkoosikynä oli jo lähellä lähteä mukaan, millaista jälkeä se tekee?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 17.03.07 - klo:14:35 »
^ Minä myös katsoin tuota vaaleaa beigeä, näytti vähän suorastaan persikkaiselta. Kivan värinen, mutta minulla ei ehkä olisi tuolle käyttöä. Käytän joskus Rimmelin vaaleanpunaista vain kirkastamaan katsetta.
« Viimeksi muokattu: 17.03.07 - klo:14:49 kirjoittanut Magia »

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 17.03.07 - klo:14:41 »
^ Oo, tuo kuulostaa hyvältä!  :) Pitääpä käydä katsomassa.. Mä olen aiemmin kiertänyt Anytimen vähän kauempaa, mutta jospa tuollaisen nyt kokeilisi. Paljonko hintaa noilla kynillä on?
1c M ii BSL

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #294 : 17.03.07 - klo:15:49 »
Anttilassa olivat 3,1e, eli ei paha.

Piu, se turkoosi tekee sellaista nättiä kevyesti hohtavaa/kuultavaa jälkeä ja hyvin tuntuu saavan säädeltyä voimakkuutta.

Se vaalea beige on tosi kiva kun on sellainen kuultava ja korostava rajauskynä. Mä kun en itse valkoisista kynistä tykkää kun niin hyppäävät mun mielestä esiin liikaa. Mutta toi on just passeli sävy omaan käyttöön kirkastamaan ja korostamaan. Mä kyllä nyt pimahdin noihin Anytimen kyniin :D

(Ja nyt on jo 4 tuntia pysynyt kynäjäljet siistinä!)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #295 : 17.03.07 - klo:15:57 »
^ Ohhoh :o Kuulostaapa hyvältä! Ei uskois, että puhutaan Anytimesta. Ehkä munkin kantsis tsekata noi. Mitäs muita sävyjä oli? Noi molemmat sävyt kuulostavat kivoilta :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 17.03.07 - klo:16:04 »
^Tosiaankin ja mäkin siis pyörittelin sitä turkoosia kynää käsissäni enkä edes piirrellyt käsiini mitään viivoja kun en uskonut koko kynään. Olisin vaan ostanut sen ajatuksella, että kokeilen tätä sitten kotona ja petyn kuitenkin niin empä osta. Koko Anytimen standi näytti niin herkulta, että siks se mut siihen pällistelemään vetikin. Voi vitsit, no hyvä tietää jatkoa varten  ;D.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #297 : 17.03.07 - klo:18:45 »
^Ja minä en edes älynnyt katsoa noita kyniä.  :(

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 17.03.07 - klo:18:56 »
Voih, no kyllä mun on ihan pakko saada tollainen, tuo beige ainakin  :D Kun ei ole hinnallakaan pilattu.. Ihme kun tuonne anytimen sivuille ei ole tullut vielä mitään juttua noista. Tämän kuvan löysin MTV3:n Kauneussivuilta:

Tuo beigen sävy näyttäisi siltä, että sitä voisi halutessaan käyttää vaikkapa myös huulilla? Onko näin?  :)
1c M ii BSL

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #299 : 17.03.07 - klo:19:41 »
^joo, sävyt 13 ja 14 minullekin! beige ja turkoosi siis... Tykkään joskus piristää silmämeikkiä värillisellä rajayskynällä ja kesämeikkiin tuo turkoosi varsinkin olisi aivan passeli. Koskakohan noita saapuu meiän perälle, siinäpä vaan se...
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.