Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247553 kertaa)

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #30 : 14.03.06 - klo:21:56 »
Tykkään Make up Storen kakkulinerista, jota on taidettu täälläkin kehua ja  meikkipöydältäni löytyy musta ja violetti versio samasta tuotteesta. Pysyvyys on minusta tosi hyvä (joskus tuntuu, että pitää oikein ahkeroida, että rajaukset saa puhdistettua) ja riittoisuus on  tietty omaa luokkaansa. MUS:n nestemäisestä rajauksesta en taasen ole niin innostunut. Ainakin sen glitterjutun sivellin on ihan susi ja näyttävyyskin voisi olla selkeämpi, etenkin kun on kyse tuollaisesta selvästä iltameikkituotteesta.

Kesäistä reissumeikkipussia varten olisi taas hakusessa tuollainen nestemäinen säiliölineri, jotenkin se tuntuu kätevämmältä, kun ei tarvise huolehtia siveltimistä ja erillisistä nesteistä jne. Onko kellään kokemusta esim. E. Lauderin rajausväristä? Sen purnukka on niin ihana, että tekisi mieli tilata jo yksin sen takia. :)

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 17.03.06 - klo:23:20 »
Osaako kukaan suositella nestemmäistä lineria, josta löytyisi ruskea/mustaruskea sävy. Olen aika vaaleaihoinen ja sinisilmäinen, joten musta rajaus on todella kovan näköinen. Ruskea voisi olla pehmeämpi.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 17.03.06 - klo:23:29 »
mulla on varmaan siitä asti ku aloin kosmetiikkaa hankkia ollut luottona YSL:n maailman kaunein suklaanruskea kajal ja myöhemmiten Diorin pronssiin taittava tummanruskea eyeliner. mmm, suklaata.

Komppaan! Ostin tuon YSL:n kynän ja se on kyllä ihanan värinen! Levittyykin tosi hyvin ja kestää. :-*

ulysses

• Vieras
« Vastaus #33 : 18.03.06 - klo:02:12 »
YSL:llä on muutenkin upea (tumma)turkoosinsininen eyeliner ja siihen sopiva mascara faux cils.
nyt pitäs vaan opetella käyttämään meikkiä ni niistä vois olla jotain iloakin  :-X

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #34 : 23.03.06 - klo:21:52 »
Onko kenelläkään tuttu Lancomen "Le stylo" eyeliner?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Gabrielle

• Vieras
« Vastaus #35 : 24.03.06 - klo:09:25 »
Mulla on käytössä Bobbi Brownin Long Wear -geelieyeliner, pysyy todella hyvin.  Levittäessä aine kuivuu nopeasti, siksi mokia on hankala korjata. Geeli on tosi riittoisaa, pikkuinen purkki kestää varmaan maailman loppuun asti ellei kuivahda...  :)

Ostin myös aineelle tarkoitetun siveltimen, mutta en ole oikein oppinut laittamaan rajausta tällä "push brush" (mikälie)  tekniikalla, saan aikaiseksi  ainoastaan liian paksua jälkeä. Siispä käytän  normaalia kapeaa eyeliner-sivellintä. 

Kynistä mun ehdoton ykkönen on Arcancilin vedenkestävä Star Liner. Itkunpaikka, kun sitä ei enää saa mistään.  :(

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #36 : 25.03.06 - klo:11:23 »
Kynistä mun ehdoton ykkönen on Arcancilin vedenkestävä Star Liner. Itkunpaikka, kun sitä ei enää saa mistään.  :(

Tämä oli myös minun suosikki. Pysyi täydellisesti sisärajauksissakin.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #37 : 25.03.06 - klo:20:02 »
Minä olen muuten nykyään alkanut käyttää ylärajauksessakin kajalia, tulee niin paljon pehmeämpi ja minua paljon enemmän miellyttävämpi jälki kuin silmämeikkikynällä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 30.03.06 - klo:14:13 »
Osaisko joku vinkata joltakin markettimerkiltä sellaista aika tummaa harmaanruskeaa rajauskynää/kajalia? Mun ruskea on liian punertava ja harmaa liian hailakka ka kylmä...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 30.03.06 - klo:14:17 »
Osaisko joku vinkata joltakin markettimerkiltä sellaista aika tummaa harmaanruskeaa rajauskynää/kajalia? Mun ruskea on liian punertava ja harmaa liian hailakka ka kylmä...

Isadoran  Colormatic eye pen -kajaleissa on aika hyviä sävyjä. En kyllä muista, että onko harmaanruskeaa. Kaupassa käymällähän se selviäisi. Tuo on kuitenkin mun lempparituote ollu jo pitkään. Levittyy hyvin ja on vedenkestävä..

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 08.04.06 - klo:19:42 »
Minä ostin myös Cliniquen cream shaper for eyes- rajauskynän. Ei siinä muuta huonoa ole, mutta onko muiden mielestä siis hyvä juttu että tuo kynä on noin pehmeä? Mulla ainakin leviää se rajaus tosi helposti ja kynän terä murenee rajausta tehtäessä. Koitin laittaa kynän jääkaappiin joka ei auttanut yhtään, jonka jälkeen pakastimeen, jolloin se pysyi pienen hetken hieman koossa mutta silti pehmeni tosi nopeasti. En ole pitkään aikaan edes käyttänyt rajauskynää, mutta ei tuo vaikuta sen paremmalta kuin markettienkaan rajauskynät.

Huomasin kuitenkin, että tuo musta rajaus alaluomelle näytti tosi hyvältä ainakin muuten vaalean silmämeikin kanssa, joten pitää ehkä kokeilla jotain muutakin rajauskynää jos en saa tuota Cliniqueta toimimaan.
« Viimeksi muokattu: 08.04.06 - klo:19:55 kirjoittanut loota »

Tigru

• Vieras
« Vastaus #41 : 08.04.06 - klo:20:09 »
Eipä tuo Cream shaper ole munkaan mielestä kovin kaksinen :-\ Yläluomelle levittyy nätisti ja pysyy ihan hyvin (tosin väri ei ole niin intensiivinen kuin haluaisin), mutta alaluomen rajaus on vaikea tehdä, kun kynä on niin pehmeä. Sitä kynää jää pienen pieninä murusina alaripsien tyveen :( Lisäksi leviää päivän mittaan silmien ulkonurkista. Muutenkin tuon koostumuksensa takia pitäisi olla jatkuvasti terottamassa.. Ei todellakaan ole hintansa arvoinen, onneksi ostin omani laivalta. Esim. YR:n Yrian "kierrettävä" kynäkin on parempi ja paljon halvempi.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 08.04.06 - klo:22:34 »
Eipä tuo Cream shaper ole munkaan mielestä kovin kaksinen :-\ Yläluomelle levittyy nätisti ja pysyy ihan hyvin (tosin väri ei ole niin intensiivinen kuin haluaisin), mutta alaluomen rajaus on vaikea tehdä, kun kynä on niin pehmeä. Sitä kynää jää pienen pieninä murusina alaripsien tyveen :( Lisäksi leviää päivän mittaan silmien ulkonurkista. Muutenkin tuon koostumuksensa takia pitäisi olla jatkuvasti terottamassa.. Ei todellakaan ole hintansa arvoinen, onneksi ostin omani laivalta. Esim. YR:n Yrian "kierrettävä" kynäkin on parempi ja paljon halvempi.

Voikohan eri väreissä olla hieman eri koostumus? ??? Mulla on ruskea sävy (olikohan se chocolate jotain?), ja se ei ole ollenkaan liian pehmeä tai mureneva.Väri on erittäin intensiivinen. Se on tähän mennessä ensimmäinen kynä, jolla saan piirrettyä rajauksen sekä yläluomelle että silmien alle melkein yhdellä vedolla, eikä tarvitse häivytellä epätasaisuuksia ja "murusia" pois. Pysyykin koko päivän leviämättä silmän alla oleviin juonteisiin. :)

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #43 : 10.05.06 - klo:10:59 »
Laitatteko muuten yläluomen rajauksen ripsien ylä- vai alapuolelle? Intouduin tänä aamuna kokeilemaan ensimmäistä kertaa alapuolelle (siis ihan ripsien alle, ei limakalvolle), ja olen kyllä tosi tyytyväinen tulokseen. Kun rajaus on siinä ripsien yläpuolella, se näkyy ärsyttävästi taivutettujen ripsien läpi, mutta nyt se näyttää olevan niiden tyvessä (jos joku ymmärtää mitä tarkoitan)! Tosi siisti lopputulos.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 10.05.06 - klo:11:20 »
Itse laitan ylärajauksen jälkeen ripsien väliin myös eyelineria, niin tulos on tasaisemman ja tummemman näköinen.  Ja joskus päivisin, kun en jaksa väkertää kunnon rajauksia, laitan ripsivärin jälkeen kynää tai eyelineria vain sinne ripsien väliin. Todella luonnollinen, mutta siisti jälki.