Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247575 kertaa)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #315 : 20.03.07 - klo:20:11 »
toinen, mikä tulee mieleen, on body shop-rajaustussi, joka on ihan hyvä. Nämä kaksi kestävät hyvin, mutten ikävä kyllä tiedä, ovatko testaamattomia eläimillä :)

Mulla on käytössä TBS:n rajaustussi ja täytyy sanoa, että oon ollut kyllä tosi tyytyväinen siihen. Ainoa mikä jo ärsyttää on se, että toi ei lopu sitten millään!! Haluaisin jo kokeilla Kanebon 38:ia, joka odottaa vuoroaan malttamattomana. :D

Oon reilu vuoden päivät tätä käyttänyt tosi säännöllisesti, ainakin pari kertaa viikossa ja aina vaan pelittää mainiosti. Mutta siis tuon kestonsa lisäksi on muutenkin tosi hyvä, ei varise ollenkaan päivän aikana ja on helppo levittää.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #316 : 20.03.07 - klo:20:14 »
^sullahan on Kikka ärsytyksenaiheet :D :D
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 20.03.07 - klo:20:14 »
^Joo, se TBS nimenomaan tuli heitettyä pois kun se oli ollut käytössä jo ainakin sen kaksi vuotta.. Siinä on varmasti oikeasti alussa se säiliö piripintaan täynnä väriä ja kun mistään ei näe eikä painosta tunne kuinka paljon sitä on jäljellä.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #318 : 20.03.07 - klo:20:15 »
^sullahan on Kikka ärsytyksenaiheet :D :D

Täytyy ne munkin tasapuolisuuden nimissä jostain repiä, etten jää vähemmistölle täällä ;D ;D
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 03.04.07 - klo:16:12 »
Ostin eilen Nivean liquid eye linerin, kiitos Hunajapupun suosittelusta  :-*. Oivallinen tussi, väri tuntuu menevän helpommin ripsirajaan kuin esim. TBS:n linerilla. En voi enää vertailla kun TBS ei ole maisemissa mutta aine saattaisi tässä versiossa olla ohuempaa ja juoksevampaa?
Anytimen turkoosi Stay on Line on ollut käyttämättä, pelkkä turkoosirajaus ei näytä hyvältä ja toisaalta tuo ei ole koviin kestävää. Eilen kokeilin sitten kaksoisrajausta ja hyvä että kokeilin koska tuossa muodossa väri sopii itselleni paremmin, varjostin luomet ruskean sävyillä Anytimen paletilla Tummat silmät ja huuliin vielä Too Faced:n Diamond Gloss kiiltoa sävyssä Pink Diamonds , poskiin pinkkiä punaa (aion ostaa sen IsaDoran kevät pinkin) ja ilme on sopivan purkkapop tämmöselle vanhalle kurpalle  :-* Kesä tule jo!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #320 : 03.04.07 - klo:17:47 »
^Kiva kuulla että löysit mieleisen tuotteen, toivottavasti toimii jatkossakin hyvin!  :)

Olikos joku muuten jo testaillut enemmän sitä Anytimen Stay on Line -rajauskynän beigeä/vaaleaa sävyä? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia että millainen tuo on käytössä ja oletteko käyttäneet myös sisärajauksiin vai pelkästään ulkorajauksiin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 03.04.07 - klo:18:14 »
^ Mä oon käyttänyt vain sisärajauksiin  ja sopii kyllä mulle paremmin kuin valkoinen rajauskynä. Kirkastaa katsetta ja hohtaa kevyesti, sopii mun mielestä myös silmän sisänurkkaan hyvin.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #322 : 03.04.07 - klo:19:00 »
Minäkin olen tuota stay on line -kynän beigeä testaillut ja hyvin pelaa. Olen käyttänyt tosin vain sisärajauksiin ja silmän sisänurkkaan, mutta pysyy yllättävän hyvin ollakseen anytimea. Todellakin sen 3 euron arvoinen. Näyttää myös luonollisemmalta kuin valkoinen ja tuo hohto on tosi hyvä juttu, mutta tämmöisen kun saisi luonnonvalkoisena (ei siis sellaisena kovan valkoisena).

Sen sijaan wet'n'wildin kajalia en voi suositella. Minulla on tuo valkoisena, eikä väriä meinaa tulla kovin hyvin ja pysyvyys heikko. Ei maksanut paljoa, joten onneksi menetys ei ollut suuri.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #323 : 03.04.07 - klo:19:09 »
Pitää kyllä tuo Anytimen beige ostaa. Mustakin valkoinen on liian kova ja luonnoton väri sisärajaukseen. Eikä kyllä ole hinnalla pilattu :) Luonnonvaalea rajauskynä olis kyllä hyvä löytö. Enpä ole sellaista millään merkillä nähnyt. Nyt mulla on Lumenen valkoinen, toimii hyvin kyllä, mutta sisäajaukseen mieluummin tuo hohtava beige.

Mäkään en suosittele Wet'n Wildin rajauskyniä. Musta ei tosiaankaan pysnyt hyvin ja oli enemmänkin harmaa kuin musta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #324 : 03.04.07 - klo:19:33 »
Mä kirjoittelin omia kokemuksia noista Anytimen kynistä parin viestin verran sivulla 20 :)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 03.04.07 - klo:20:24 »
Minullakin hyviä kokemuksia tuosta Anytimen Stay On Line beigestä. Ulkorajauksiin olen vain kokeillut ja hyvin toimii. Niin, ja myös korostuksiin (esim. kulmaluulle olen sipaissut ja häivyttänyt sormella) ja hyvin toimii niinkin. Poskillekin voisin koittaa.. Ja ei myöskään ihan mahdoton huulillekaan käytettynä  ;) Tosi monikäyttöinen! Tosin kun innostuin yksi ilta kokeilemaan tuota liikkuvalla luomella ja väritin kevyesti ja tasoitin sormilla, niin silloin se pienikin ja läpikuultava määrä mitä olin iholle laittanut, paakkuuntui luomivakoon.
Mutta kyllä todellakin on hintansa arvoinen! :)
1c M ii BSL

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #326 : 04.04.07 - klo:08:51 »
Kiitos kommenteista koskien tuota Anytimen beigeä kynää, tarhatyylin viestit sivulta 20 olinkin jo aiemmin lukenut mutta lisäkokemuksia oli kiva kuulla. Hinta tuossa ei ole paha joten pitää ehdottomasti ostaa jossain vaiheessa. Nyt mulla on Benefitiltä sellainen vaaleanpunertava kynä jota olen laittanut välillä sisärajauksiin sekä Lancomen hieman hopeanhohtoinen vaalea kynä. Itsekään en tykkää käyttää valkeaa sisärajauksissa, minustakin se näyttää helposti liian kovalta. Näiden kommenttien perusteella mitä nyt luin niin Anytimen kynä menee siis ostoslistalle, jossain vaiheessa pitää käydä hankkimassa tuo. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #327 : 06.04.07 - klo:21:47 »
^Tämä nyt ei sillä lailla ole vedenkestävä, koska nimensä mukaisesti lähtee 38-asteisessa vedessä, mutta entäs Kanebo 38-nestemäinen? Sivellin on ohut ja tavara riittoisaakin.
Mulla vaan oli aluks onkelmia sen kanssa, tuntui kovasti että valui vain sisänurkkaan, kirveli ja lohkeili simmuista mutta mulla onkin oudut simmut ;) Mutta nykyään toimii mulla erittäin hyvin tuo liner.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

menna

• Vieras
« Vastaus #328 : 07.04.07 - klo:10:17 »
Lainaus
Tietääkö kukaan, onko millään merkillä kelpoa vedenkestävää nestemäistä eyelineria? Mulla tuppaa vedet lentämään silmistä tuulen ja auringon vaikutuksesta ja sitten on rajaukset helposti ympäri silmäluomia

Shoppaillessa silmiini osui ainakin lorealin vedenkestävä rajaus. Kokeilin vahingossa kädelle ja pysyi hyvin. Etsiskelin siis itse vesiliukoista..

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #329 : 07.04.07 - klo:10:52 »
Mua harmittaa, kun käytin pari vuotta Nivean ihanaa helmiäisvalkoista meikkikynää ja se oli ihan ehdoton lemppari. Mutta sitten sitä ei yhtäkkiä enää löytynytkään mistään, valmistus kai lopetettiin :( Enkä ole löytänyt muiltakaan kosmetiikkamerkeiltä sen väristä meikkikynää, vaikka luulisi nyt jonkun sellaisia valmistavan. Täytyy vaan jatkaa etsimistä.