Onko kukaan nähnyt onko markkinoilla tällä hetkellä pronssin sävyistä rajauskynää? Eräällä kaverillani on Lancomen pronssin värinen kynä, jota ei tietenkään enää valmisteta
Muistaako kukaan nähneensä kaupoissa?
Mulla on Diorin vedenkestävä kynä Eyeliner Aquadior sävyssä 664 Brun Maldives, tää on mielestäni aika lähellä pronssia, ehkä hieman kylmemmän sävyinen. Oon ostanut pari vuotta sitten, joten en ole varma onko sävyä vielä myynnissä.
Sitten toinen pronssia lähellä oleva rajaus on Stilan Smudge Pots geelirajaus sävyssä Copper, mutta tämä ei siis ole kynä. Tilasin tän vasta Strawberrystä, ja nimestä huolimatta ei ole liian punertava (mulla ainakin menee punertavista rajauksista silmät itkettyneen näkösiksi helposti), vaan metallinhohtoinen ruskehtava sävy (MUAssa löytyy kuvailuja paremmin). Tätä tehdään Bronze-sävyssäkin, [Edit]: HQHairissa on näämmä myynnissä.
Givenchyn Magic Khol -kynä sävyssä 7 on mielestäni myös pronssin sävyinen, mutta aika vaalea, ehkä voisi kuvailla metallinhohtoiseksi pronssi-beigeksi. Oon itse tykännyt tästä tosi paljon, käytän alaluomen rajauksena eikä ole liian vaalea siihen tarkoitukseen (mulla on ruskeat silmät).