Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246662 kertaa)

Poissa Dash

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #330 : 07.04.07 - klo:12:16 »
^IsaDoralta ja Cliniquelta pitäisi ainakin löytyä :) Juuri pari päivää sitten ihastelin sitä Cliniquen kynää kempparissa, sain sitten kuitenkin oltua ostamatta ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #331 : 07.04.07 - klo:16:32 »
Tietääkö kukaan, onko millään merkillä kelpoa vedenkestävää nestemäistä eyelineria? Mulla tuppaa vedet lentämään silmistä tuulen ja auringon vaikutuksesta ja sitten on rajaukset helposti ympäri silmäluomia  :-\
Mulla oli kanssa tämä isona ongelmana, joten tuli aika tehokkaasti kojuja kahlattua.. Lorealin vedenkestävä on susi, se irtoilee suikaileina luomilta ja sillä ei saa niin paksua rajausta minkä haluaisin. Tuossa aiemmin suositellussa Kanebo 38:ssa taitaa kanssa olla hyvinkin luonnollinen jälki.
Ratkaisuksi löytyi sitten MUS:n Mixing Liquid ja kakkueyeliner. Tuosta Mixing Liquidista löytyy paljon juttua täältä ja voin todellakin lämpimästi suositella.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #332 : 07.04.07 - klo:16:55 »
^mä saan kyllä Kanebolla nykyään sekä luonnollista jälkeä mutta dramaattinenkin onnistuu kun laittaa vaan tarpeeksi sitä ainetta. On onneksi riittoisaa ;)

On nyt sitten tullut ostettua kauppareissulla taas kosmetiikkaa :) Nuo anytimen paljon puhutut silmänrajayskynät sävyt beige ja turkoosi lähtivät mukaan.
Turkoosissa on ainakin ihanan hohtava jälki ainakin kädelle laitettuna, beigessä myöskin mutta hieman hillitympi. En ole vielä silmiin asti päässyt testailemaan , kun olen ihan meikittä ollut pyhät mutta kertoilen kokemuksia sitten :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 07.04.07 - klo:18:38 »
Tietääkö kukaan, onko millään merkillä kelpoa vedenkestävää nestemäistä eyelineria? Mulla tuppaa vedet lentämään silmistä tuulen ja auringon vaikutuksesta ja sitten on rajaukset helposti ympäri silmäluomia  :-\
Mulla oli kanssa tämä isona ongelmana, joten tuli aika tehokkaasti kojuja kahlattua.. Lorealin vedenkestävä on susi, se irtoilee suikaileina luomilta

Täällä on samat kokemukset, en todellakaan suosittele sitä vedenkestävää vaikka monet suosittelevat sitä normiversiota. :P En tiedä toimisko se silloin, jos ei tarvitse taivutusta ripsiin, koska muistaakseni viimeistään tuolloin se alkoi lohkeilla.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 09.04.07 - klo:16:47 »
Ostin muutama päivä sitten Cliniquen Brush on Cream Linerin ja olen tosi tykästynyt siihen. Se on siis pieni purkki josta väriä levitetään siveltimellä. Siveltimen käyttö oli aluksi hieman hankalaa, mutta kun sen oppi niin jälki on todella siistiä ja hyvännäköistä. Sillä saa pehmeämpää jälkeä kuin eyelinerilla, mutta kuitenkin intensiivisempää kuin kynällä.

Minulla on sävy Deep Brown mikä näyttää silmissä melkein mustalta, mutta on kuitenkin pehmeämpi ja luonnollisempi. Tästä taitaa tulla uusi suosikki! :-*

Ostin laivalta tämän myös, kun muistin Lyxin tätä kehuneen (kiitos vinkistä! :)). Vaikuttaa todella hyvältä, saa uskomattoman siistiä ja kestävää jälkeä. Mulla sama sävy kuin Lyxillä, ja kyseessä on ennemmin kylmä kuin lämmin ruskean sävy (lämpimät ruskeat saavat mut näyttämään itkettyneeltä). Paketin mukana tullutta sivellintä taidan kyllä käyttää huulipunan kanssa, saan tällä paljon parempaa jälkeä, kun käytän "oikeaa" eyeliner-sivellintä. Loistotuote!
Make it a great day

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #335 : 09.04.07 - klo:19:14 »
^Oon ihmetellyt miksi tuon mukana on niin paksu sivellin? Pari kertaa yritin sillä laittaa, tuli liian näkyvä rajaus, joten laitan huomattavasti ohuemmalla siveltimellä. Harmi sinänsä koska muuten olisi sopivan lyhyt mukana pidettäväksi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 09.04.07 - klo:20:09 »
^Joo, itsekin ihmettelin ihan samaa. Sivellin kuitenkin tuntui ihmeen laadukkaalta tuollaiseksi "kylkiäis"tuotteeksi, joten ajattelin, että käytän sitä sitten johonkin muuhun käyttötarkoitukseen. Mä en ainakaan tuolla mukana tulevalla siveltimellä saisi kovin ohuita rajauksia tehtyä...
Make it a great day

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 15.04.07 - klo:21:37 »
Olen lähdössä Tallinnaan laivalla vajaan 2 viikon sisään. Ajattelin laivan kosmetiikka myymälästä ostaa jonkun selektiivisen merkin silmänrajauskynän. Kynä tulisi siis ala/ylä ulkorajauksiiin. Luin ketjun läpi ja mielenkiintoni heräsi erityisesti ketjun alussa puhuttuun Clarinsin Eye Penciliin. Onko tämä vedenkestävä? Strawberrynetissä ei ainakaan ollut erikseen vedenkestävää versiota. Kyse on siis tämän näköisestä tuotteesta:
http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=56738&goChar=C

Tutkiessani merimarketin hinnastoa huomasin että tuo kynä maksaa laivalla vain 9.40€ !

Samoin kiinnostuin Cliniquen Cream Shaper silmänrajauskynästä. Onko kestävää? Vedenkestävää?

Myös kokemuksia/suosituksia muista vedenkestävistä/kestävistä silmänrajauskynistä saa kertoa/antaa. Sisärajauksissa ei tarvitse pysyä. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 15.04.07 - klo:21:52 »
Emi-lyn, mulla on Clarinsin vedenkestävä kynä, eli waterproof eyeliner pencil. Tuo eye pencil, johon laitoit linkin on siis eri tuote.  Muistaakseni tämä wp-rajauskynä maksoi reilu 15 euroa täällä maissa, joten tämänkin saa varmaan tosi edulllisesti laivalta. :) Tosin en kyllä oikein siitä välitä, koska se on niin kova ja vahamainen, eikä levity kovin nätisti.

Cliniquen cream shaperiä voin kyllä kehua, se levittyy kuin unelma, ja pysyy aamusta iltaan. Vedenkestävä se ei kuitenkaan ole. Mulla on sävy chocolate lustre, joka on kaunis hohtava ruskea. Lempparirajauskynäni! :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 15.04.07 - klo:22:00 »
Minni: Täytyykin sitten verrata laivalla tuota Clarinsin waterproof Eyeliner Penciliä ja Cliniquen Cream Shaperia. Mietinkin että olisi outoa jos ei olisi kuin vedenkestävänä tuota Clarinsin kynää. Kiitos Paljon!  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 22.04.07 - klo:10:33 »
Onko kukaan nähnyt onko markkinoilla tällä hetkellä pronssin sävyistä rajauskynää? Eräällä kaverillani on Lancomen pronssin värinen kynä, jota ei tietenkään enää valmisteta  :(  Muistaako kukaan nähneensä kaupoissa?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 22.04.07 - klo:10:47 »
Onko kukaan nähnyt onko markkinoilla tällä hetkellä pronssin sävyistä rajauskynää? Eräällä kaverillani on Lancomen pronssin värinen kynä, jota ei tietenkään enää valmisteta  :(  Muistaako kukaan nähneensä kaupoissa?

Mulla on Diorin vedenkestävä kynä Eyeliner Aquadior sävyssä 664 Brun Maldives, tää on mielestäni aika lähellä pronssia, ehkä hieman kylmemmän sävyinen. Oon ostanut pari vuotta sitten, joten en ole varma onko sävyä vielä myynnissä.

Sitten toinen pronssia lähellä oleva rajaus on Stilan Smudge Pots geelirajaus sävyssä Copper, mutta tämä ei siis ole kynä. Tilasin tän vasta Strawberrystä, ja nimestä huolimatta ei ole liian punertava (mulla ainakin menee punertavista rajauksista silmät itkettyneen näkösiksi helposti), vaan metallinhohtoinen ruskehtava sävy (MUAssa löytyy kuvailuja paremmin). Tätä tehdään Bronze-sävyssäkin, [Edit]: HQHairissa on näämmä myynnissä.

Givenchyn Magic Khol -kynä sävyssä 7 on mielestäni myös pronssin sävyinen, mutta aika vaalea, ehkä voisi kuvailla metallinhohtoiseksi pronssi-beigeksi. Oon itse tykännyt tästä tosi paljon, käytän alaluomen rajauksena eikä ole liian vaalea siihen tarkoitukseen (mulla on ruskeat silmät).
« Viimeksi muokattu: 22.04.07 - klo:10:51 kirjoittanut Minako »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 22.04.07 - klo:11:16 »

Kannattaa katsoa varmaan myös huultenrajauskynät, niistä luulisi ainakin löytyvän. Minulla on Lumenen aikalailla prossinen sävy.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 22.04.07 - klo:11:23 »

Urban Decayn 24/7 kynissä taitaa olla myös pronssinsävyinen.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 22.04.07 - klo:13:33 »
Onko kukaan nähnyt onko markkinoilla tällä hetkellä pronssin sävyistä rajauskynää?

Tässä sitten taas saa ensin miettiä sitä, mikä kellekin on pronssi, onko se punertava metallisävy (kuten Kalevala Koruissa) vai enempi kylmä vihertävän suuntaan oleva? Tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta heittäisin vielä L’Orealin Contour Resist –rajauskynän 217, Bronze. Ostin itse tuon viime viikolla ja tykkään kovasti!

Eikö näistä L’Orealin markettimeikeistä ollut se juttu, että osa olisi ihan samaa kamaa Lancomen kanssa?