Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246916 kertaa)

Poissa iines

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #345 : 22.04.07 - klo:13:40 »
Eikö näistä L’Orealin markettimeikeistä ollut se juttu, että osa olisi ihan samaa kamaa Lancomen kanssa?

Vertasin muutama päivä sitten Lancomen artlineria ja Lorealin superlineria niin, että vedin viivat käteen allekkain eikä kyllä eroa huomannut. Kuluivatkin pois samaa tahtia. Lisäksi sivellinpää on mielestäni täysin samannäköinen.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 24.04.07 - klo:09:10 »
Tarvitsisin apua rajauskynän / eylelinerin värin valinnassa! Ostin Lorkun luomiväripaletin, jossa on vaaleanvihreää + oliivinvihreää, mutta minkävärinen rajaus tähän kävisi? Voisiko olla tummanruskea tai tummanharmaa?

Musta ei minulle sovi, näyttää suttuiselta ja liian kovalta vaaleaa ihoa ja blondia pehkoa vasten, joten en käytä lainkaan mustia rajauksia.   

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #347 : 24.04.07 - klo:09:27 »
^Sattuuko ostamasi paletti olemaan Color Appeal Trio Pro Golden Green? :) Ajattelin vain kun mulla on se ja siinähän on vaaleanvihreää ja sellaista oliivinvihreää. Tuon kanssa olen mustan lisäksi käyttänyt tällaisia rajausvärejä: sävyjen kanssa kivasti yhteensointuva rajaus on oliivinvihreä, esim. Lumenella on oliivinvihreä rajauskynä. Lorealilla on myös kiva tummanvihreä rajauskynä. Harmaa käy myös ihan hyvin, samoin kylmä (harmaan)ruskea on ollut jees. Kovin lämminsävyinen ruskea ei ole ollut mielestäni ihan paras sävy tuon kanssa, mutta onhan nuo vähän makukysymyksiäkin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 24.04.07 - klo:09:49 »
^Color Appeal Trio Pro Khaki Green, kävin lunttaamassa. Ei siis taida olla sama.

Harmaata tai kylmää tummanruskeaa ajattelin itsekin, ei tosiaan mitään pronssista. Oliivinvihreähän olisi tietysti paras, mutta se ei sitten sopisi muiden luomivärien kanssa ollenkaan, vaan pitäisi käyttää vain tämän paletin kanssa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #349 : 24.04.07 - klo:11:44 »
Kertokaas mulle onko YSL:n eyeliner hyvä? Oon sen ostamista harkinnut, kun kaveri kehunut.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #350 : 24.04.07 - klo:11:48 »
^se on ainakin mun suosikkiliner kautta aikojen :) Yleensä nestemäiset kirvelee mulla ja siveltimellä on musta hankalahko laittaa, mutta tällä ei. Värikin on sellanen tosi intensiivinen musta. Ja kestää koko päivän ihan moitteettomasti. Eli kyllä suosittelen ostamaan.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #351 : 24.04.07 - klo:11:52 »
Minä tykkään myös YSL:n nestemäisestä rajauksesta, sivellin on todella hyvä ja sillä saa tarkkaa jälkeä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #352 : 24.04.07 - klo:12:09 »
Kiitokset tytöt vastauksista! Haluisin vielä tietää, että saako sillä siis ihan ohuttakin jälkeä että paksumpaa ja paljon se kustantaa? Kandee varmaan Tax Freestä hankkia, että saa halvemmalla.
Hienoa, että on intensiivinen musta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #353 : 24.04.07 - klo:12:12 »
^sillä saa loistavasti ohutta mutta myös paksumpaa, kun pitää kädessä eri lailla. Maksoi muistaakseni lentokentällä 15 e, sieltä sen itse ostin :) Maissa voi olla tuplatenkin kalliimpaa. Mutta on muuten riittoisaa- mulla on ollut syyskuusta asti tämä eikä vieläkään näy kulumista :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #354 : 24.04.07 - klo:12:21 »
Oi loistavaa! Täytyyhän tuo siis hankkia kunhan tietää jonkun ystävän menevän matkoille. Ite matkailen niin harvoin nimittäin. Tuo 15 euroa ei ole paha ollenkaan! Oon Oriflamen eyelineristä maksanut 10 euroa. No ainakin vaikuttaa tosi riittoiselta. Tosin mä käytän meikissä aina eyelineriä niin saa nähdä miten kestää sitten.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #355 : 24.04.07 - klo:12:22 »
^niin mäkin, mutta kestää se silti :) Olen kuule oikea linerin suurkuluttaja ja normaalisti se on kaksi kuukautta se yksi purkki...

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 25.04.07 - klo:21:36 »
Onkohan jollain merkillä myynnissä oikeasti värillisiä eyelinereitä? Hakusessa olisi nestemäinen eyeliner kuparisena tai turkoosina, mutta mikä tahansa väri kelpaisi ensi hätään. Monilla merkeillä on valikoimassaan wannabevärillisiä rajausvärejä, mutta ne ovat näyttäneet kasvoilla lähinnä mustilta. (Esim. Maybellinen ja Lumenen siniset eyelinerit.) Mitä ideaa on kirjoittaa hylsyyn lupaus värillisestä koostumuksesta, jos se näyttää simmuissa kuitenkin vain mustalta? Sama juttu ripsareiden kanssa. ???

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #357 : 25.04.07 - klo:21:40 »
Kelpaako kynät vai pitäiskö olla nestemäinen? Anytimella ainakin on niitä kehuttuja uusia kyniä, ja yksi sävy on aivan ihana turkoosi, oikein kirkas ja hohtava. Kannattaa ainakin tsekata, hintakaan ei kirpaise kun sen kolme euroa kustantaa.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 25.04.07 - klo:21:49 »
Onkohan jollain merkillä myynnissä oikeasti värillisiä eyelinereitä? Hakusessa olisi nestemäinen eyeliner kuparisena tai turkoosina, mutta mikä tahansa väri kelpaisi ensi hätään. Monilla merkeillä on valikoimassaan wannabevärillisiä rajausvärejä, mutta ne ovat näyttäneet kasvoilla lähinnä mustilta. (Esim. Maybellinen ja Lumenen siniset eyelinerit.) Mitä ideaa on kirjoittaa hylsyyn lupaus värillisestä koostumuksesta, jos se näyttää simmuissa kuitenkin vain mustalta? Sama juttu ripsareiden kanssa. ???

Niinkin laadukkaasta paikasta kuin H&M löytyy, tai on ainakin löytynyt, värillisiä linereitä. Minulla on henkkamaukan Dip Liner Shimmering brown, eli tuo on nimensä mukaisesti kimalteleva vaaleanruskea. Samaa lineria siellä on myös ainakin vihreänä. Eli kannattaa käydä sieltä katsomassa, maksaa vajaat viisi euroa, joten ei siinä paljon häviä jos noita kokeilee  ;).

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #359 : 25.04.07 - klo:21:55 »
Mielellään pitäisi olla nestemäinen, kynillä ei saa niin tarkkaa, kestävää sekä näyttävää tulosta. Piilarisilmiäni on myös erittäin inhottavaa tökkiä kovilla kynillä ulkorajausta varten. Mutta paremman puutteessa voisin tsekata Anytimen, kirkas ja hohtava kuulostaa muuten hyvältä. :) Hennesistä en ole myökään edes osannut etsiä linereitä, seuraavalla käynnillä katsastan myös niiden kosmetiikan. Jos viiden euron liner myös pysyy luomilla, olisi tuote aika nappilöytö. :D
Kiitos vinkeistä, tarhatyyli ja ilona.