Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246647 kertaa)

Poissa ilona

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #360 : 25.04.07 - klo:22:01 »
^ Joo, kyllä tuo H&M pysyy luomilla. On vaan aluksi jotenkin märkää, purkki/putkilo on siis samanlainen kuin vaikka Lumenen tai Rimmelin linerissä, sellainen kartiomainen ja niihin verrattuna tuo tosiaan on vähän vetistä, mutta pysyy se ihan hyvin luomilla kuivuttuaan.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #361 : 25.04.07 - klo:22:11 »
Onkohan jollain merkillä myynnissä oikeasti värillisiä eyelinereitä? Hakusessa olisi nestemäinen eyeliner kuparisena tai turkoosina, mutta mikä tahansa väri kelpaisi ensi hätään. Monilla merkeillä on valikoimassaan wannabevärillisiä rajausvärejä, mutta ne ovat näyttäneet kasvoilla lähinnä mustilta. (Esim. Maybellinen ja Lumenen siniset eyelinerit.) Mitä ideaa on kirjoittaa hylsyyn lupaus värillisestä koostumuksesta, jos se näyttää simmuissa kuitenkin vain mustalta? Sama juttu ripsareiden kanssa. ???

Useimmat, jotka hakevat sinistä eyelineria haluavat vain pehmeämmän version mustasta, eivätk oikeasti shokkisinistä. Eli nuo myyvät paremmin, siksi noin "tylsät sävyt". :)
Monilla sarjoilla on kausituotteina noita kirkkaita värejä. Kannattaa katsella IsaDoran hyllyjä, sillä heillä on ollut ainakin viime kesänä noita värikkäitä eyelinereita ja olen nähnyt niitä edelleen monessa paikassa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 25.04.07 - klo:22:53 »
Okeih, hyvä myynti on tietysti ymmärrettävä syy tuolle ilmiölle. Omassa vaikutuspiirissäni kaikki haluavat joko aidon pikimustan tai sitten jonkun räväkämmän sävyn eyelinerikseen, ihmettelin tuota siksi. Itse tykkään leikitellä värillisellä eyelinerilla vaihteluna värikkäille luomiväreille. Isadoraa olen joskus katsellutkin, mutta silloin löytänyt harmikseni vain wannabevärillisiä rajausvärejä... Jospa kesällä sitten ilmestyisikin jokin kirkas kausisävy. :)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 26.04.07 - klo:18:59 »
Bourjoisilla on ainakin sininen nestemäinen rajaus, joka todellakin on sininen. Tallinnasta olen tuon omani joskus hankkinut.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #364 : 26.04.07 - klo:22:53 »
Onkohan jollain merkillä myynnissä oikeasti värillisiä eyelinereitä? Hakusessa olisi nestemäinen eyeliner kuparisena tai turkoosina, mutta mikä tahansa väri kelpaisi ensi hätään. Monilla merkeillä on valikoimassaan wannabevärillisiä rajausvärejä, mutta ne ovat näyttäneet kasvoilla lähinnä mustilta. (Esim. Maybellinen ja Lumenen siniset eyelinerit.) Mitä ideaa on kirjoittaa hylsyyn lupaus värillisestä koostumuksesta, jos se näyttää simmuissa kuitenkin vain mustalta? Sama juttu ripsareiden kanssa. ???

Make Up Storelta löytyy mustan, harmaan ja ruskean lisäksi myös valkoista ja violettia kakkumaista eyelineria (ja tuo violetti on luonnossa aivan eri värinen kuin näytöllä, se on oikeasti violetti eikä tummansininen). Mä olen itse tehnyt värillisiä rajauksia ihan luomivärillä niin että käytän luomiväriä ikäänkuin kakkumaisen rajausvärin tapaan eli sekoitan siihen vettä tai MUS mixing liquidia. Tämä ei tosin toimi kaikilla luomiväreillä, mut esim. MUS luomiväreillä onnistuu ja niistä löytyy valtavasti sävyjä!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #365 : 26.04.07 - klo:22:57 »
Asutko Salute pääkaupunkiseudulla? Kampin takana on Kinnunen Oy, joka on hius- ja kosmetiikktuotteiden tukkumyymälä, mutta myy myös tavallisille kuluttajille. Heidän valikoimissaan on Star Gazer niminen sarja, jossa on erinomaisia räväkän värisiä (sinistä, valkoista, pinkkiä, turkoosia, vihreää...) nestemäisiä linereita ja hinta on vain pari euroa. Heillä on tosin myymälöitä muuallakin suomessa, googlettamalla varmaan löytyy.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 28.04.07 - klo:19:19 »
Hyviä etsintävinkkejä lisää, jee, kiitoksia! Valikoimaa löytyy sittenkin, saan ehkä jopa nirsoilla eyelinerin värin suhteen. :D En asu pk-seudulla, mutta Kinnusen saitilta löysin ilokseni Turun liikkeen osoitteen.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #367 : 29.04.07 - klo:20:04 »
Oiskohan kellään L'Oreal Superlinerin omistajalla joko vanhaa tai pahasti kuollutta tuotetta, josta vois mulle antaa/myydä se sivellinosan (pulloa en siis tarvi)? Jos löytyy, niin laittakaa yv:tä :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 29.04.07 - klo:21:05 »
Ostin laivalta Cliniquen Cream Shaper silmänrajauskynän, kun sitä täällä suositeltiin. Parempaa silmänrajauskynää ei voi löytää, tämä on täydellinen! Aivan ihanan levittää, koska on niin pehmeä. Pysyy koko päivän hyvänä, ei katoa, ei leviä. Olen rakastunut! Ehdoton HG tuote  :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #369 : 30.04.07 - klo:22:48 »
Heidän valikoimissaan on Star Gazer niminen sarja, jossa on erinomaisia räväkän värisiä (sinistä, valkoista, pinkkiä, turkoosia, vihreää...) nestemäisiä linereita ja hinta on vain pari euroa.

Mä käytin muutama vuosi sitten pitkään Star Gazen mustaa eyelineria ja tykkäsin kovasti sarjasta. Kestävä ja pysyvä rajaus, hyvä tussi ja hinta-laatusuhde enemmän, kun kohdallaan.

Taannoin ostin Kanebon 38 (tähän astemerkki) Liquid Eyelinerin ja pettymys oli kyllä melkoinen. Hylsy on tosi pieni, samoin se tussin kärki, jota on hankala pitää kädessä. Rajausjälki on himmeä ja väri kuivuu tosi nopeasti. En todellakaan osta enää toiste, ja taitaa tämäkin jäädä käyttämättä, vaikka uusi onkin.

Oli pakko ostaa toinen eyeliner, ja hyväksi havaitun TBS:n eyelinerin jälkeen päätin kokeilla Lorealin Superlineria, joka on paaaljon parempi ainakin, kun Kanebon eyeliner. Tässä on suht paksu tussikärki (ei ihan yhtä paksu kun TBS:n), joten ainakin mun on helppo tällaisella vakaalla ja suht kovalla päällä saada ohut ja tasainen rajaus.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #370 : 01.05.07 - klo:13:04 »
Ostin viime viikolla elämäni ensimmäisen nestemäisen eyelinerin ja päädyin sitten Rimmeliin, koska siinä oli sopivan ohut kärki ja hyvä ruskea sävy. En paljon odottanu näin halvalta merkiltä, mutta yllätyin erittäin positiivisesti. Tällä on helppo tehdä nätit ohuet rajaukset (onnistuu jopa aloittelijalta) ja pysyy uskomattoman hyvin. Kertakaan ei ole lähtenyt leviämään, vaikka oon ollu meikit naamassa koko päivän. Kesti jopa pienen nyyhkyleffa vetistelyn, vaikka ei vedenkestävä olekaan ja lähtee silti helposti vedellä pois. Täydelline tuote mulle, kaikinpuolin.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 01.05.07 - klo:15:24 »
^ Mä liputan myös Rimmelin eyelinerien puolesta! Olen käyttänyt noita niin pitkään kuin muistan, enkä todellakaan ole vaihtamassa kun en niistä mitään vikoja ole löytänyt. Todellakin, pysyy hyvin paikoillaan mutta puhdistaettaessa lähtee helpommin kuin useat muut linerit. Hinta-laatu -suhde kohdallaan!
1c M ii BSL

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 08.05.07 - klo:09:25 »
Onko tuo täällä kehuttu YSL:n rajaustussi nimeltään Easy Liner For Eyes vai The Black Eyeliner ?
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 09.05.07 - klo:23:05 »
Foorumin innoittamana Make Up Storen kakkuliner ja Mixing Liquid löysivät tiensä myös minun meikkilaatikkooni. Mukava kun ei leviä tai lohkeile. On mielestäni hieman vaikeampi käyttää, kuin nestemäinen rajausväri, mutta sopivalla siveltimellä toimii. Plussaa myös siitä, että vahvuusastetta on helppo säädellä. Ja taatusti on riittoisaa.

Nyt on ainakin rajausvärin metsästys tuottanut tulosta  \o/

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 11.05.07 - klo:17:19 »
Tarttisin uuden rajaussiveltimen nestemäisen rajausvärin levitykseen. Osaatteko suositella jotain hyvää? Onko Duroylla hyvä, vai olisko vaikka TBS:n parempi? Hintaa saisi korkeintaan olla 15 euroa.