Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247720 kertaa)

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #375 : 11.05.07 - klo:18:10 »
^ Mä tykkään eniten Grimaksen eyeliner-siveltimistä - ja hinta ei päätä huimaa (alle 5€)! Noissa karvat ei oo liian pitkiä kuten monessa muussa eyeliner-siveltimessä, vaan mun makuun just sopivat, että rajaus on helppo tehdä. Käytössä on ollut sekä MR1 että MR2.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 11.05.07 - klo:19:33 »
Saako noita Grimasin siveltimiä ostaa jostain suomestakin? Näyttää hyviltä, useimmiten karvat on liian pitkiä mutta noissa näyttää olevan sopivan pituset.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 11.05.07 - klo:19:40 »
Punanaamio nettikaupasta ainakin löytää Grimasin meikkejä ja siveltimiä. Postikulutkaan ei ole suuret pienille tilauksille.

www.punanaamio.fi
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #378 : 11.05.07 - klo:19:47 »
Grimasin sivuilta voi myös tilata :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Irmeli

• Vieras
« Vastaus #379 : 11.05.07 - klo:22:51 »
Miks kynällä rajaaminen ei onnistu? Tuntuu että jälki ei luomille tartu, tai jos tarttuukin niin jälki on SUTTUINEN  >:(

Siks oon aina käyttänyt nestemäistä rajaustussia esim. Lumene tai Rimmel, mutta tuntuu että vaik siitä rajauksesta tekis kuin ohuen ni se näyttää jotenkin niin kovalta.

:-\

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 12.05.07 - klo:10:39 »
^ Ootko kokeillut pehmentää sitä lineri-rajausta esim. juuri jollain kynällä tai vaikkapa luomivärillä? Kun tekee ihan ohuen liner-rajauksen ja värittää päältä vielä kynällä, niin tulee intensiivinen mutta kuitenkin pehmeä jälki.
1c M ii BSL

Ninne

• Vieras
« Vastaus #381 : 12.05.07 - klo:14:11 »
Mulla on myös toi MUS kakkuliner ja Mixing liquid, vaati vielä harjoitusta tehdä siisti rajaus vaikka olen tottunut käyttämään tussia rajaukseen. Nyt kun oon jonkin aikaa käyttäny noita tuotteita oon ollut tosi tyytyväinen! Siitepölyaikaan tarvitsen tosi kestävät silmämeikit, muuten ne valuu pitkin poskia kun menen ulos.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 12.05.07 - klo:18:59 »
^ Mä tykkään eniten Grimaksen eyeliner-siveltimistä - ja hinta ei päätä huimaa (alle 5€)! Noissa karvat ei oo liian pitkiä kuten monessa muussa eyeliner-siveltimessä, vaan mun makuun just sopivat, että rajaus on helppo tehdä. Käytössä on ollut sekä MR1 että MR2.

Pysyykö näissä karvat ojennuksessa niin etteivät ala hapsottaa? Duroyn eyelinersiveltimessä karvat alkoivat hapsottaa muutaman käyttökerran jälkeen joten uusi ja hyvä sivellin on hakusessa.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 13.05.07 - klo:17:50 »
Miks kynällä rajaaminen ei onnistu? Tuntuu että jälki ei luomille tartu, tai jos tarttuukin niin jälki on SUTTUINEN  >:( Siks oon aina käyttänyt nestemäistä rajaustussia
Ihana kuulla etten oo ainut jolla on tuo ongelma. Mäkin käytän kanssa tussia mutten siltikään oo tyytyväinen lopputulokseen. Tuntuu jotenkin ettei mulle ees sovi rajaukset alas ja kun vedän viivat reunaan asti niin silmät vuotaa ja sotkee rajauksen. Onko jotain hyvää vedenkestävää eyelineria mikä auttaisi tähän leviämis/sotkeentumis ongelmaan?

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #384 : 13.05.07 - klo:18:34 »

Pysyykö näissä karvat ojennuksessa niin etteivät ala hapsottaa? Duroyn eyelinersiveltimessä karvat alkoivat hapsottaa muutaman käyttökerran jälkeen joten uusi ja hyvä sivellin on hakusessa.

Kyllä mulla ainakin on pysynyt ihan hyvänä. Muutamia karvoja on ajan saatossa irronnut, mutta sekin on johtunut lähinnä siitä, että oon joutunut hankaamaan melko kovakouraisestikin kakkueyelinerin pohjaa saadakseni väriä irti, kun on ollut nappi lopuillaan.

Täältä löytyy Grimaksen jälleenmyyjät!

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #385 : 16.05.07 - klo:14:04 »
Mikä olisi paras sellanen tussimainen rajauskynä? Eli siis sellanen periaatteessa nestemäinen mutta hylsy on tavallisen tussikynänä oloinen ja toimii samaan tapaan. Anytimella on tällainen mutta rajaus ei ollut mielestäni kovin kestävä. Malliltaan se oli juuri oikeanlainen. Vai pitääkö vaan käydä Tiimarista ostamassa ohutkärkinen permanenttitussi jotta saa rajaukset pysymään :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #386 : 16.05.07 - klo:14:06 »
^ Ainakin Nivealla on tuommoinen ja kalliimmalla merkillä YSL:llä. Myöskin taitaa olla The Body Shopilla!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #387 : 16.05.07 - klo:14:55 »
Myös Diorilta lötyy, mutta Diorin systeemissä on se huonoa, että tussin päästä täytyy kierittää kun haluaa lisää ainetta ja siveltimen kärkeen jäänyt aine kuivahtaa siihen helposti ja seuraavan kerran kierittäessä väriä ei ensin tule ja sitten yhtäkkiä tursuaakin jostakin raosta kamala läjä. Kannattaa siis ottaa tuollainen samalla systeemillä toimiva kuin Anytimen, eli että annostelee itse automaattisesti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 16.05.07 - klo:15:51 »
Mä suosittelisin tusseista kyllä Niveaa. Siitä tulee melko intensiivinen väri ja pysyy hyvin. Itse en kovin helposti lähtisi maksamaan silmänrajaustuotteista kovin suurta summaa, sillä niitä löytyy marketti/ammattimerkeiltä edullisemmin ja vähintään yhtä hyviä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #389 : 16.05.07 - klo:16:13 »
Minäkin suosittelen tussimaisista rajauksista Niveaa, olen ollut siihen todella tyytyväinen. Diorin tussimainen rajaus oli itselleni todella suuri pettymys, väri oli aivan liian nestemäistä ja väripigmentit "uivat" siinä, väri ei ollut intensiivistä vaan sellaista vetistä haaleaa mustaa. :( Tuote lensi roskiin hyvin nopeasti. Anytimen tussi puolestaan kuivui ihmeellisen nopeasti eikä siitä tullut väriä kunnolla. Nivea on pysynyt pitkään hyvänä ja väri on intensiivinen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.