Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247228 kertaa)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #390 : 16.05.07 - klo:16:19 »
Olen nyt käyttänyt Anytimen melko uutta hohtavan vaaleaa rajauskynää ja on kyllä tosi kiva ja monikäyttöinen tuote :-* Tuolla saa tosi nopeasti kirkastettua katseen laittamalla silmän sisänurkkaan, olen myös käyttänyt tuota arkena kajalina, mielestäni paljon pehmeämpi lopputulos kuin aivan valkoisella kajalilla tehtynä. Lisäksi olen "värittänyt" kulmaluuta ja sitten sormella tasoittanut, myös amorinkaarelle tuo on ehdoton! En olisi uskonut enää ostavani Anytimea, mutta tuo kynä oli kyllä todella positiivinen yllätys :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #391 : 16.05.07 - klo:19:41 »
Olen tykänny Kanebon tussimaisesta rajauskynästä. Paineltava ja värihylsy vaihdettavissa. Ei tule liikaa väriä, eikä sottaa. Kohta neljättä vuotta sama hylsy käytössä, en kyllä päivittäin käytä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #392 : 16.05.07 - klo:19:56 »
^osaisitko verrata koostumusta tuon ja 38- linerin väillä? En tykkää yhtään 38:sta mutta kanebo kiinnostaisi. Pysyykö tuo hyvin eikä ole lirua? :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #393 : 16.05.07 - klo:20:03 »
^Ei ole lirua, ihan kuin kirjoituskynä, tussi. Ja tollasella kynämäisellä päällä on minusta helpompi rajata, ei väänny ja käänny ja kuivuu hetkessä. Ja pysyy hyvin, töissä ja bileissä =)
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Anaya

• Vieras
« Vastaus #394 : 16.05.07 - klo:21:46 »
Mikä olisi paras sellanen tussimainen rajauskynä? Eli siis sellanen periaatteessa nestemäinen mutta hylsy on tavallisen tussikynänä oloinen ja toimii samaan tapaan. Anytimella on tällainen mutta rajaus ei ollut mielestäni kovin kestävä. Malliltaan se oli juuri oikeanlainen. Vai pitääkö vaan käydä Tiimarista ostamassa ohutkärkinen permanenttitussi jotta saa rajaukset pysymään :)

Minä ostin tuon anytimen kynän jokin aikaa sitten. Yllättävän hyvin se kyllä pysyy, ei leviä päivän mittaan. Tuosta kuivumisesta en sitten osaa vielä sanoa, sen verran vähän aikaa ollut käytössä.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 16.05.07 - klo:23:17 »
Mulla oli myös Anytimen tussikynä pari vuotta sitten ja arkikäytössä siitä kyllä tykkäsin. Väri ei tosiaan ole kovinkaan intensiivinen, mutta sopii hyvin arkeen. Lisäksi tuo oli todella helppo levittää kiireessäkin. Muistaakseni purtilo kului nopeasti, mutta johtui varmaan myös siitä että käytin sitä ihan runsaalla kädellä kun halusin vähän tummempaa sävyä.
-Martina Aitolehti

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #396 : 16.05.07 - klo:23:21 »
Mikä olisi paras sellanen tussimainen rajauskynä?

Lumenelta ja TBS:ltä löytyy hyvät tussimaiset rajauskynät, suosittelen! Molemmilla saa kestävän ja tasaisen rajauksen. TBS:n rajauskynä on tajuttoman riittoisa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #397 : 17.05.07 - klo:14:12 »
Ehkä kuitenkin kokeilen seuraavaksi Niveaa. Anytime minulla siis on ollut käytössä aikaisemmin mutta se tosiaan kuivahti aika nopeasti ja rajaus ei pysynyt viivamaisen takkana koko päivää vaan levisi hieman. Ja värikin pysyi kunnon mustana vain muutaman viikon jonka jälkeen alkoi kuivua ja väri haaleni. Aine oli myös sen verran jotenkin vahamaista ettei monta kerrosta päällekkäin vedettynä näyttänyt hyvältä. Josko Nivea sitten olisi parempi.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 17.05.07 - klo:19:21 »
Mites on, löytyykö pronssista eyelineria mistään? Pronssisia rajauskyniä taisi olla muutamalla merkillä, mutta nestemäisenä haluaisin mieluummin (tahtoisi Sunset Cafe paletin seuraksi). Näitä taitaa olla todella harvassa, koska itsellä ei tule nyt mitään merkkiä  mieleen, jolla edes saattaisi olla tuollaista. Ja kun vielä pitäisi olla sellainen, jonka saa Suomesta ostettua jotta voi kokeilla sen sävyn (ei saisi olla liian lämmin), siveltimen jämäkkyyden, rajauksen paksuuden jne. ennen ostopäätöstä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 17.05.07 - klo:19:58 »
Muakin alkoi kiinnostamaan tuo Nivean tussi, jos vaikka opettelisi tekemään kunnolla nestemäisen rajauksen. Normaaleilla eyelinereillä onnistun aina sotkemaan. Onko sen nimi siis Liquid Eye Liner? Mitähän toi Nivean tussi mahtaa maksaa?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #400 : 17.05.07 - klo:20:03 »
^On juu tuo Liquid eye liner. :) Tarkkaa hintaa en valitettavasti muista kun omani ostosta on jo aika kauan, mutta noin kymmenen euroa tai muutaman euron päälle sen se muistaakseni kustansi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #401 : 17.05.07 - klo:22:44 »
Mielestäni hieno kuparinen rajausväri on MACin fluidline Richer ground. Se on purkissa olevaa geelimäistä/voidemaista ainetta, jota laitetaan erillisellä siveltimellä. Tosi nätti ja aika vaalea sävy, ei siis mitenkään tummanruskea.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #402 : 18.05.07 - klo:14:38 »
Mites on, löytyykö pronssista eyelineria mistään?
Eipä kyllä tule yhtään tällaista mieleen, mutta itse olen tehnyt niin, että teen ensin rajauksen Lancomen artlinerin ruksealla sävyllä (tämä on aavistusken verran pronssiin vivahtava) ja sitten teen päälle vielä uuden rajauksen luomivärillä esim pure luxella on monia upeita pronssisiakin sävyjä joilla saa kaunista jälkeä aikaiseksi kun käyttää märkänä :)
-Martina Aitolehti

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 18.05.07 - klo:14:42 »

Et nyt ehkä tarkoittanut tälläistä, mutta MUSilla on ainakin niissä hilelinereissä joku kuparinen.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 18.05.07 - klo:16:04 »
Eipä kyllä tule yhtään tällaista mieleen, mutta itse olen tehnyt niin, että teen ensin rajauksen Lancomen artlinerin ruksealla sävyllä (tämä on aavistusken verran pronssiin vivahtava) ja sitten teen päälle vielä uuden rajauksen luomivärillä esim pure luxella on monia upeita pronssisiakin sävyjä joilla saa kaunista jälkeä aikaiseksi kun käyttää märkänä :)

Joo ja arvaa luovuinko juuri koko PL-kokoelmastani ;D
Ja en tosiaan mitään hileistä kaipaa, ihan jokapäiväiseen käyttöön olisi tarkoitus :)