Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247721 kertaa)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #405 : 18.05.07 - klo:16:11 »
^Hah ;D Oletko jotain muuta luomiväriä kosteana kokeillut? Pronssiset eyelinerit taitavat olla tosiaan vähän kiven alla :-\
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 18.05.07 - klo:16:17 »
En oo pitkään aikaan enää käyttänyt luomareita kosteana (paitsi pigmenttejä) joten pitää varmaan kokeilla pitkästä aikaa. Pakko varmaan kuitenkin käydä hakemassa joku rajauskynäkin mukaan, jos intensiivisemmän pronssisen rajauksen haluaa

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 18.05.07 - klo:22:06 »
Ostin Nivean Liquid Eye Linerin, eli sen rajaustussin. On kyllä hyvä tuote ja edullinenkin (10.00€). Mä olen normaali eye linerien kanssa tapellut ja saanut vain sotkua aikaan. Ajattelin jo että mä en vaan voi koskaan osata tehdä nestemäistä rajausta. Mutta tällä on kyllä tosi helppo tehdä kauniit rajaukset, ei voi olla onnistumatta. Ensimmäistä kertaa kun kokeilin, niin tuli juuri sopivan ohut rajaus ja sain sen aivan ripsien tyveen. Jää varmaan vakio käyttöön jos toimii jatkossakin halutulla tavalla. Kiitos vaan tytöt vinkistä!  ;)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #408 : 20.05.07 - klo:14:44 »
Ostin itsekin nyt sitten tuon Nivean rajaustussin. Vaikutti kyllä ensitestaamisella ihan toimivalta. Tosin noiden tussien kanssa on aina vähän se ongelma että kun sitä levittää luomivärin päälle niin se kärki tukkeutuu. Mutta kyllä se ihan mallikkaasti toimi kun sitä vähän fiksaili :) Kiitos kaikille suosittelijoille!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #409 : 20.05.07 - klo:14:56 »
Onko tossa Nivean rajaustussissa siis sivellinkärki vai sellainen paksumpi tussimainen kärki?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 20.05.07 - klo:15:04 »
Onko tossa Nivean rajaustussissa siis sivellinkärki vai sellainen paksumpi tussimainen kärki?

Paksumpi tussimainen, mutta aivan kärki on kyllä terävä. :)

Tässä näkyy kärki aika hyvin:
http://www.itsbeauty.com/prodpic.asp?pd=2&pc=22&id=654
« Viimeksi muokattu: 20.05.07 - klo:15:12 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #411 : 22.05.07 - klo:22:06 »
Kokeilin tänään ensimmäisen kerran äskettäin ostamaani YSL:n kesälookkiin kuuluvaa paksua mustaa kajalkynää. Tämä on aivan loistava! Kokeilin tätä sekä sisä että ulkorajaukseen. Meikkasin aamulla vähän ennen yhtätoista ja yläluomen ulkorajaukset ovat yhä näin yhdentoista tunnin jälkeen täysin paikallaan eivätkä ole sotkeutuneet lainkaan. Tämä on todella hyvä saavutus, sillä pohjustin silmäluomet ainoastaan sutimalla puuterisiveltimellä kevyesti meikkipuuteria luomille ja lisäksi olen harrastanut pari tuntia liikuntaakin tässä päivän aikana. Sisärajaukset tein alaluomelle ja vielä kahdeksan tunnin jälkeen yli puolet rajauksista oli paikoillaan, jälki ei ollut enää yhtä intensiivinen kuin aamulla ja osa rajauksesta oli hieman kulunut, mutta silti silmät näyttivät yhä rajatuilta eli suurin osa väristä oli paikoillaan. Lähes uskomaton saavutus mielestäni, että sisärajaukset pysyvät ok-kunnossa kahdeksan tuntia. Tuossa vaiheessa pyyhin loput rajaukset pois silmistä samalla kun ongin silmään mennyttä roskaa pois silmästä, joten en osaa sanoa paljonko tässä vaiheessa (yhdentoista tunnin jälkeen) olisi sisärajauksista jäljellä. Erittäin hyvä ostos tämä kajal!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 22.05.07 - klo:22:51 »
No onpa kyllä kestävä kynä jos sisäraujaus pysyy melko moitteetta koko päivän! Mitäs tuo kynä maksoi?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #413 : 23.05.07 - klo:07:48 »
^Stoccalla 24 euroa ja risat, sitten kun olin jo ostanut tuon ja piipahdin vielä Sokoksella niin ellen ihan väärin nähnyt niin siellä taisi olla vain vähän yli 20 euroa. Toivottavasti näin väärin, harmittaa jos maksoin 4 euroa liikaa ihan turhaan.  ::) Ihmeen hyvin kyllä pysyivät nuo alarajaukset, näin pitkäaikaista tulosta en ole saanut millään muulla kajalilla. Tuo alarajaus oli oikeassa silmässä vielä sen kahdeksan tunnin jälkeen ihan kunnossa, väriä oli koko sisäluomen mittaisesti mutta hieman haalistuneena, vasemmassa silmässä vajaa puolet rajauksesta oli lähtenyt melkein kokonaan pois johtuen ilmeisesti siitä kun silmääni kutisi päivällä ja hinkkasin sitä siitä kohtaa mistä rajaus sitten oli kulunut. Tuossa kynässä on aivan ihanan pehmeä koostumus, ei raavi yhtään sisäluomea vaan väri levittyy todella helposti ja hankaamatta luomelle. Ulkorajauksissa rajauksen pehmentäminen onnistuu myös hyvin. 
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #414 : 27.05.07 - klo:18:49 »
Löysin laatikosta tälläsen, Arcancilin kynän. Onkohan tuo nyt pronssinen vaiko vaan hileinen ruskea? Arcancil:ia ei taida olla enää.

“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 27.05.07 - klo:21:19 »
^ Onpa muuten aivan upea väri. :o On tuo aikalailla pronssinen mielestäni, tai ainakin lämmin ruskea. Arcancilia ei myydä Suomessa enää.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #416 : 28.05.07 - klo:21:51 »
Onko Hunajapupu sulla tohon kynään joku teroitin YSL:lta vai käykö joku muu? Kuulostaa tosi kivalta uutuudelta.
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 28.05.07 - klo:22:03 »
Miten tuo YSL:n paksu kynä pysyy siistinä luomella? Joko ootte ehtineet testailemaan käytännössä.

Mä testailin sitä kädelle joku päivä ja se teki kyllä kaunista jälkeä, mutta levisi ja suttaantui pienimmästäkin kosketuksesta. En sitten viitsinyt vielä ostaa. Ajattelin ensin kysellä muiden juureksien mielipiteitä ja kokemuksia asiasta :D

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #418 : 28.05.07 - klo:23:38 »
Mä oon jossain ketjussa jo ennenkin kehunut YSLn uusimman luukin kajalia, mutta kehutaan nyt taas. Oon muutamaan kertaan käyttänyt tuota, olen yhdistänyt ainakin CD:n Night Dustiin ja CD:n Jewel Collectionin Amethyst collection violettisävyiseen palettiin, sekä Shisidon Sand&sun polttavan oranssisenruskeankultaiseen palettiin. Jälkimmäisen paletin kanssa teki aivan tajuttoman tyylikästä aurinkoista utuista jälkeä. Kun tuollaista runsasta mustaa jälkeä tekevää kynää yhdistää kimaltaviin ja metallisiin aurinkosävyihin niin tulos on kyllä todella kaunista, hehkuvaa katseltavaa. YSL kynä on siis osoittaunut aivan äärettömän hyväksi, oon käyttänyt sekä sisä- että ulkoluomilla, ja se on kestänyt ulkoluomella aivan täysin moiteettomasti, sisäluomellakin tämä kestää selkeesti paremmin ja tarkemmin kuin yksikään kynä koskaan.
Oon saanut tällä sekä todella tarkkaa/luonnollista jälkeä että raskaampaa, smokymaisempaa jälkeä. Todella valtavan iisi tehdä tällä yläluomelle smokymeikissä ripsirajaan intensiivisyyttä ja sotkea sitten yllä oleviin luomiväreihin etc.

Kynän mukana tulee YSL:n oma terotin, kuten mulle aina on tullut ostaessa selektiiviseltä merkiltä jotakin kynää, siksipä niitä terottimiakin on tuolla meikkivarastoissa vähintään 60kpl, vaikka oonkin niitä todella usein lahjoittanut/heittänyt pois 8) Loistava kynä!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #419 : 29.05.07 - klo:07:52 »
Allegra, tuossa edellisellä sivulla on minun kokemuksiani tuosta YSL:n paksusta kynästä. Minullakin kädelle kokeiltuna se levisi ja suttaantui samantien, mutta sisä- ja ulkorajauksissa pysyy erinomaisesti eikä leviä lainkaan. En sitten tiedä onko sillä jotain vaikutusta asiaan, että ulkorajauksessa pehmennän sitä rajausta jonkin verran, joten rajauksessa ei ole niin paksua kerrosta väriä, joka voisi levitä.

Sopranos, tuon kynän mukana tulee teroitin, joten jos ei ole ennestään tuollaista teroitinta jolla voi teroittaa isoja meikkikyniä niin ei haittaa. :) En ole vielä testannut tuota teroitinta kun ei ole ollut tarvetta teroittaa tuota kynää, mutta tuollainen ihan perusteroitin kyseessä ja ajaa varmasti asiansa.

edit. Lafanque tuossa ehtikin jo sanoa tuosta teroittimesta näköjään.