Mä oon jossain ketjussa jo ennenkin kehunut YSLn uusimman luukin kajalia, mutta kehutaan nyt taas. Oon muutamaan kertaan käyttänyt tuota, olen yhdistänyt ainakin CD:n Night Dustiin ja CD:n Jewel Collectionin Amethyst collection violettisävyiseen palettiin, sekä Shisidon Sand&sun polttavan oranssisenruskeankultaiseen palettiin. Jälkimmäisen paletin kanssa teki aivan tajuttoman tyylikästä aurinkoista utuista jälkeä. Kun tuollaista runsasta mustaa jälkeä tekevää kynää yhdistää kimaltaviin ja metallisiin aurinkosävyihin niin tulos on kyllä todella kaunista, hehkuvaa katseltavaa. YSL kynä on siis osoittaunut aivan äärettömän hyväksi, oon käyttänyt sekä sisä- että ulkoluomilla, ja se on kestänyt ulkoluomella aivan täysin moiteettomasti, sisäluomellakin tämä kestää selkeesti paremmin ja tarkemmin kuin yksikään kynä koskaan.
Oon saanut tällä sekä todella tarkkaa/luonnollista jälkeä että raskaampaa, smokymaisempaa jälkeä. Todella valtavan iisi tehdä tällä yläluomelle smokymeikissä ripsirajaan intensiivisyyttä ja sotkea sitten yllä oleviin luomiväreihin etc.
Kynän mukana tulee YSL:n oma terotin, kuten mulle aina on tullut ostaessa selektiiviseltä merkiltä jotakin kynää, siksipä niitä terottimiakin on tuolla meikkivarastoissa vähintään 60kpl, vaikka oonkin niitä todella usein lahjoittanut/heittänyt pois

Loistava kynä!