Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247591 kertaa)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #420 : 29.05.07 - klo:23:52 »
Ostin Nivean Liquid Eye Linerin, eli sen rajaustussin. On kyllä hyvä tuote ja edullinenkin (10.00€). Mä olen normaali eye linerien kanssa tapellut ja saanut vain sotkua aikaan. Ajattelin jo että mä en vaan voi koskaan osata tehdä nestemäistä rajausta. Mutta tällä on kyllä tosi helppo tehdä kauniit rajaukset, ei voi olla onnistumatta. Ensimmäistä kertaa kun kokeilin, niin tuli juuri sopivan ohut rajaus ja sain sen aivan ripsien tyveen. Jää varmaan vakio käyttöön jos toimii jatkossakin halutulla tavalla. Kiitos vaan tytöt vinkistä!  ;)

Mä peesaan tylsästi Emi-lyniä, mutta neito kirjoitti  lähestulkoon sen, mitä itsekin olisin tästä tussista kirjoittanut. Oon kyllä tottunut käyttämään nestemäisiä eyelinereita, mutta lähinnä niitä, missä on se hylsyosa erikseen.
Jännittikin vähän tällainen uusi malli, mutta tää tussikynähän on tosi kätsä, tuli älyttömän ohut ja tarkka rajaus just ripsen tyveen. Takkaropokkar kaikille tän kynän suosittelijoille.

Lähti kalliimpi (ja paaaljon huonompi) Kanebon 38 eye liner lennossa kiertoon!
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #421 : 09.06.07 - klo:19:55 »
Kokeilin tänään ensimmäisen kerran äskettäin ostamaani YSL:n kesälookkiin kuuluvaa paksua mustaa kajalkynää. Tämä on aivan loistava! Erittäin hyvä ostos tämä kajal!

No niin on! Tykkään että väri on tahmaista (en keksi mikä sitä kuvaisi) joten se pysyykin tosi hyvin. Ja joskus on kiva että "sotta"meikki ja tää sopii siihen just. Isoa kynää ei ole vaikea käsitellä, saa laitettua silmänurkkiin oikein mainiosti.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 27.06.07 - klo:03:24 »
Onko miltään merkiltä tullu vastaan kimaltavan mustaa kakkulineria joka jättää voimakkaan mustan jälken? Saa olla iha reilujakin kimalteita.

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #423 : 29.06.07 - klo:15:06 »
Ostin vähän aikaa sitten helmiäisvalkoisen värisen Cliniquen Cream Shaper For Eyes-kynän, sävy 102 Frosty. Olenkin haaveillut jo vaikka kuinka kauan tuon värisestä silmänrajauskynästä. Tämä tekee paljon voimakkaampaa jälkeä kuin Nivean vastaava, jota käytin joskus aikaisemmin ja jonka valmistus on käsittääkseni lopetettu. Tykkään! :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 29.06.07 - klo:15:50 »
Ostin vähän aikaa sitten helmiäisvalkoisen värisen Cliniquen Cream Shaper For Eyes-kynän, sävy 102 Frosty. Olenkin haaveillut jo vaikka kuinka kauan tuon värisestä silmänrajauskynästä. Tämä tekee paljon voimakkaampaa jälkeä kuin Nivean vastaava, jota käytin joskus aikaisemmin ja jonka valmistus on käsittääkseni lopetettu. Tykkään! :)

Kuuluuko sävy ihan perusvalikoimaan? Mä olen tykännyt niin paljon mun mustasta Cliniquen Cream Shaperista, että voisin ostaa toisenkin. Valkoinen silmienrajauskynä mulla onkin etsinnässä ja mielellään saa olla helmiäistä mukana. Tekeekö selvää valkoista jälkeä?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #425 : 29.06.07 - klo:15:57 »
^Jep, tekee mielestäni erittäin selvää valkoista jälkeä. En kyllä tiedä, kuuluuko sävy perusvalikoimaan. Pyysin kaveriani tuomaan mulle laivalta tuon kynän ja ainakaan siellä ei kuulemma ollut ollut tuota valkoista sävyä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 04.07.07 - klo:22:54 »
Täytyy tulla kertomaan teille ihanasta löydöstäni!  :D

Mä olen tykästynyt todella paljon Shu Uemuran Drawing Pencil rajauskynään. Mulla on kultainen sävy 11 ME (Metallic finish) Bronze Gold. Kynä on ihanan pehmeä, ei murene, väriä tulee hyvin ja kestää hyvin! Kyseinen rajauskynä Waterproof & smudgeproof. Paljon helpompi käyttää kuin Diorin vedenkestäviä rajauskyniä ja Cliniquen Cream Shaperia.

Tekisi mieli tilata lisää noita mansikkanetistä. Suosittelen kokeilemaan!  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #427 : 05.07.07 - klo:08:50 »
^Mä kävin heti kattoos m.netistä, mutta tuota sun mainitsemaa sävyä en nähnyt. Harmi, on varmaan mahtava :-\ Toi kulta ja khaki on kyllä ihan kivoja kans.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 05.07.07 - klo:08:58 »
^Mä kävin heti kattoos m.netistä, mutta tuota sun mainitsemaa sävyä en nähnyt. Harmi, on varmaan mahtava :-\ Toi kulta ja khaki on kyllä ihan kivoja kans.

Tosiaan, tuo ostamani sävy loppui pian sen jälkeen kun tilasin. :-\ Harmi! Katsotaan, jos se tulee sinne uudestaan. Tosiaan se Khaki on todella houkutteleva sävy, eriasia sitten sopiiko minulle.  ;D

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 07.07.07 - klo:12:18 »
Mä ostin tänään tuon Nivean tussin, kun kehuitte sitä helppokäyttöiseksi. Mulla on niin pirun kaarevat ripset luonnostaan, että tuppaan aina saamaan ne täyteen väriä, kun käytän nestemäistä eyelineria. Nivean kanssa tätä ongelmaa ei tosiaan ole ja jälkikin on kivan ohutta ja intensiivistä, MUTTA ehdin saada tätä kivan intensiivistä jälkeä vain yhteen silmään, kun päästä oli kulunut väri pois ja tulos oli kuin yrittäisi käyttää 10 vuotta sitten vanhaksi mennyttä ilman korkkia seisonutta tussia!! Tussi lähtee kyllä Nivealle, jos jälki ei ala parantumaan.

Tarkistin kaupassa, että tämä oli ihan avaamaton kappale. Siinähän ne varmaan kuivuisi käyttökelvottomiksi, jos ihmiset käy kaupassa aukomassa niitä. Syynä voi tietysti olla sekin, että tämä on lojunut kyljellään hyllyssä ties kuinka kauan. Nyt kynä nököttää tossa pöydällä ylösalaisin ja voimakasta ravisteluakin kokeilin. Kattellaan myöhemmin alkaako toimimaan. Olisi kiva saada rajaus toiseenkin silmään :)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #430 : 07.07.07 - klo:23:54 »
ehdin saada tätä kivan intensiivistä jälkeä vain yhteen silmään, kun päästä oli kulunut väri pois ja tulos oli kuin yrittäisi käyttää 10 vuotta sitten vanhaksi mennyttä ilman korkkia seisonutta tussia!! Tussi lähtee kyllä Nivealle, jos jälki ei ala parantumaan.

Hyvä, kun otit puheeksi tämän! Piti jo aiemmin kirjoittaa samaisesta aiheesta, mutten vielä ennättänyt. Mulla on sama ongelma tämän tussin kanssa ja oon miettinyt, että onko ongelma pelkästään tässä mun tussissa, yleisesti kaikissa kynissä, vaiko mun tekniikassa?
Tykkään pitää aika kohtisuorassa luomea vasten tätä kynää, ja sillä tavalla käyttäen saan ohutta ja suoraa viivaa, mutta tosiaan se kärki kuivuu ihan älyttömän nopeasti eli hyvä kun yhden silmän rajauksen saan loppuun, niin tulos on jo harmahtavaa. Lappeellaan kun vedän kynää luomella, niin jälki on ihan mustaa, muttei läheskään niin tasaista.
Luulisi kuitenkin, että tuo tussi nyt hiukan kauemmin pysyisi toimintakelpoisena, kun vajaa kuukauden avaamisesta?
Onkohan Anytimen kynässä sama homma?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #431 : 08.07.07 - klo:00:05 »
^En tiedä onko Lumenella enää tussimaisia eyelinereita, mutta niissä oli sama juttu. Luulin useaan otteeseen että kynä on loppu kunnes siitä tulikin lisää. Todella ärsyttävää arvuutella ja loppujen lopuksi jäi käyttämättä kun ei tiennyt saako kummatkin silmät meikattua.
Ne eivät myöskään toimineet hyvin kohtisuoraan rajatessa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #432 : 08.07.07 - klo:00:09 »
^En tiedä onko Lumenella enää tussimaisia eyelinereita

Ei ole Lumenella tussimaista eyelineria enää, mutta nestemäinen eye liner on. Tuokin on ihan hyvä liner.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #433 : 08.07.07 - klo:09:30 »
Mulla on ollut joskus montakin maybellinen tussirajauskynää, enkä muista niissä olleen tuollaista ongelmaa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 08.07.07 - klo:11:36 »
^ Onko Maybellinella muka tussirajauskynä? Eikös se ole vaan se Express liner, tummansiníhylsyinen, kultainen korkki? Se on ainakin ihan tavallinen eyeliner.. En tiedä, jos sitten aiemmin on ollut.