Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246664 kertaa)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #435 : 08.07.07 - klo:12:20 »
^ Onko Maybellinella muka tussirajauskynä? Eikös se ole vaan se Express liner, tummansiníhylsyinen, kultainen korkki? Se on ainakin ihan tavallinen eyeliner.. En tiedä, jos sitten aiemmin on ollut.

Maybellinen sivuilla tuo Express liner tosiaan kulkee nimellä rajaustussi, mutta eihän se ole tussikynä.
http://www.maybelline.fi/products/eyes/l29l30l41l212l215.htm

Lorkulta löytyy kyllä myös tuontapainen rajaustussi, jossa on nestemäinen sivellin, mutta en tykännyt siitäkään. Oli jotenkin epävakaa kärki, liian joustava tms.

Nää käsitteet on jotenkin hankalia, menee helposti puurot ja vellit sekaisin. :)
« Viimeksi muokattu: 08.07.07 - klo:15:52 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 08.07.07 - klo:14:15 »
Ostin vähän aikaa sitten Oriflamelta Intense Eye Liner -pullon sävyissä Charcoal ja Prune. Ensimmäinen on kaunis sävykäs harmaa ja jälkimmäinen myöskin kaunis ja intensiivinen violetti. Laatu tuntuu tosi hyvältä, levittyy nätisti, pysyy hyvin eikä ärsytä silmiä tai ihoa. Sivellin voisi olla kyllä hiukan jämäkämpi, tuntuu aika lötköltä.

Paras liner on ollut Lumenen vanha tussikynä, jonka ostin joskus lähemmäs kymmenen vuotta sitten. Sai todella siistiä ja tarkkaa jälkeä. L'Orealin Liner Resist on kestävyydeltään ja pigmentiltään hyvää, mutta sotkee levitettäessä helposti ja siinäkin on turhan veltto sivellin. IsaDoran violetti tussiliner on myös erittäin hyvä, yritän säästellä sen loppua.

Rajauskynistä en ole löytänyt yhtäkään todella hyvää. Joko kynä on liian kova ja raapii eikä väriä tule, tai sitten liian pehmeä ja sotkee tai ei pysy... Käytän harvoin kyniä, tykkään enemmän eyelinereista ja arkisin en yleensä rajauksia tee lainkaan, tai sitten teen ne luomiväreillä.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 08.07.07 - klo:15:12 »
En pikaisella silmäyksellä löytänyt vastausta joten utelen ihan muuten vain: onko kellään alkanut tuo Anytimen tussiliner haisemaan pahalle lyhyen käytön jälkeen? Olen jo ainakin kaksi joutunut heittämään pois. Näissä tapauksissa haju on tullut jo viikon kahden käytön jälkeen ja ollut niin kuvottava ettei ole tehnyt mieli silmien lähelle moista laittaa. Tuo on hintansa ja helppokäyttöisyytensä puolesta ollut ihan ehdoton lemppari, mutta hieman ärsyttää jos joutuu noinkin lyhyen ajan päästä hankkimaan uuden. Lisäksi tuntuu saavan silmät kutisemaan pahan hajun ilmestyessä joten onkohan kyse pilaantumisesta vai ehkä allergiasta?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #438 : 09.07.07 - klo:09:00 »
Laittakaas nyt sitten kuvaa jostain rajaustussikynästä. En oo tainnut koskaan törmätä...

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 09.07.07 - klo:11:07 »
Laittakaas nyt sitten kuvaa jostain rajaustussikynästä. En oo tainnut koskaan törmätä...

http://www.itsbeauty.com/prodpic.asp?pd=2&pc=22&id=654

(Kuvan osoitetta ei voinut kopioida, niin jouduin laittamaan linkin sivuille.)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 11.07.07 - klo:19:29 »
Mä olen nyt muutaman kerran käytellyt Lorealin Superlineria, ja tykkään kovasti. Mä olen tosi tumpelo rajauksien tekemisessä, mutta tällä jopa mä saan siistiä jälkeä. Pysyy myös koko päivän siistinä ja peseytyy ihan normaalipesussa pois.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #441 : 11.07.07 - klo:19:40 »
Mä olen nyt muutaman kerran käytellyt Lorealin Superlineria, ja tykkään kovasti.

Samoin, mielestäni kyseinen eyeliner on markettituotteista paras. Hyvänä kakkosena Maybelline, oikeastaan hyvin samanlainen, mutta pienempi kärki. Molemmat ovat helppokäyttöisiä ja kestävät hyvin paikoillaan :)
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #442 : 11.07.07 - klo:20:14 »
Mä olen nyt muutaman kerran käytellyt Lorealin Superlineria, ja tykkään kovasti.

Samoin, mielestäni kyseinen eyeliner on markettituotteista paras. Hyvänä kakkosena Maybelline, oikeastaan hyvin samanlainen, mutta pienempi kärki. Molemmat ovat helppokäyttöisiä ja kestävät hyvin paikoillaan :)
Olen ihan samaa mieltä! Maybellinella on hiukkasen vaikeampi tehdä rajauksia (helppoa siltikin). Lisäksi Maybellinen jälki lähtee mun luomillani joskus leviämään, tosin vasta 6 h jälkeen. Loreal ja Maybelline ovat ainoat markettituotteet, joissa on tuollainen pehmeä ja joustava sivellin. (Selektiivisistä vastaava on Lancomen Artliner). Silmäni ovat niin herkät, että kovempi sivellin (esim. Lumene, TBS, Anytime) ärsyttää silmänympärysihoa.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #443 : 20.07.07 - klo:08:57 »
Ostin kokeiluun Wet'n'Wildin nestemäisen eyelinerin hopeanvärisenä. Huimaan 2,50€ hintaan nähden on hyvä. Sivellin on ohut, mutta siihen tulee väriä aivan liikaa ja se on vähän liian pitkä. Sotken ripseni rajausta tehdessä. Värinä hopea on kyllä ihana, joten varmasti tulen käyttämään. Ihan hyvin pysyy paikallaankin.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #444 : 20.07.07 - klo:10:31 »
ehdin saada tätä kivan intensiivistä jälkeä vain yhteen silmään, kun päästä oli kulunut väri pois ja tulos oli kuin yrittäisi käyttää 10 vuotta sitten vanhaksi mennyttä ilman korkkia seisonutta tussia!! Tussi lähtee kyllä Nivealle, jos jälki ei ala parantumaan.

Hyvä, kun otit puheeksi tämän! Piti jo aiemmin kirjoittaa samaisesta aiheesta, mutten vielä ennättänyt. Mulla on sama ongelma tämän tussin kanssa ja oon miettinyt, että onko ongelma pelkästään tässä mun tussissa, yleisesti kaikissa kynissä, vaiko mun tekniikassa?

Minä olen myös taistellut tuon saman ongelman kanssa. Huomasin oikeastaan tuon jo ensimmäisellä käyttökerralla ja mitään ratkaisua en ole ongelmaan keksinyt. Rajausjälki on kyllä hyvä kun väriä vain olisi mutta nyt saan tosiaan vain yhden silmän kunnolla rajattua. Tuon takia kynä on jäänyt kyllä viimeaikoinan käyttämättä.
2aMii

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 06.08.07 - klo:19:09 »
Hommasin kehutut MUSn mixing liquidin ja ruskean kakkueyelinerin sekä eyelinersiveltimen. Ihanaa jälkeä näillä saa, niin siistiä, tarkkaa ja "terävää" viivaa. Hitusen paremmin pysyy silmäkulmissa, mutta rapisee hikoillessa/silmien vuotaessa vähän. Hakkaa ex-suosikkini Rimmelin nestemäisen eyelinerin. Tosin mä maalaan muutenkin, niin tää siveltimellä rajausten piirtely on mukavaa hommaa jo muutenkin  :-*
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 15.08.07 - klo:15:06 »
Onkohan MACin Fluidline niin paljon L'orealin Superlineria parempi, että jälkimmäistä ei kannata ostaa edes testailuun mielenkiinnosta? Fluidline täytyy varmaan kuitenkin ostaa, mutta toisaalta jos ostaisi L'orealilta jonkun muun kuin mustan..

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 17.08.07 - klo:09:24 »
Uuden hiustyylin myötä tuli tarve löytää hyvä silmänrajausvempele. Ajatuksenani oli löytää silmänrajaustussi, mielellään harmaana.

Aiempien kokemusten perusteella Lorkun superliner tuntui jotenkin heppoiselle vempeleelle ja rajausväri rapisi helposti ja jäi kökköinä ripsiin kiinni. Rimmelin pensselirajausväriä olin käyttänyt ohuisiin rajauksiin, tuote sinällään toimi ihan hyvin mutta sen kassa sai olla äärimmäisen tarkkana ettei tullut aaltoviivaa silmiin. Lisäksi kokeiltuna on lauma erilaisia rajauskyniä ja kajaleita sekä tusseja vuosin takaa.

Nyt löysin sitten Isadoran rajaustussin sellaisessa mustepullon näköisessä säiliössä. Tämä on juuri mitä tarvitsinkin. Tussilla saa sekä ohutta ja paksua rajausta, on melestäni nopeampi käyttää kuin ohut sivellin ja tästä löytyi harmaa ( tosin melko tumma ) sävy. Silmissä näyttää aivan loistavalle, nyt saan kunnnon kissarajaukset silmiin!
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 19.08.07 - klo:20:24 »
Mulle tuli akuutti tarve uudelle silmänrajauskynälle, koska ilmeisesti oon heitellyt vanhoja nysiä, risoja ja muuten käyttökelvottomia roskiin niin tehokkaasti, etten ole löytänyt yhtäkään kynää, jolla saisi piirrettyä itselleen silmät.

Ensin ostin Maybellinen uuden vihreän Define jne. -sarjan ohuen rajauskynän myyjätytön suosittelemana. Sävy vaikutti tosi kivalta, hieman kimaltava pronssinen ruskea. Olin jo onnessani, että nyt löytyi viimein sopiva arkirajauskynä, joka tekee sopivasti jälkeä, mutta ei näytä liian meikatulta. Huoh, mitä vielä... ::) Oikeasti tuo kynä ei piirrä silmäluomelle juuri mitään. Kauheasti saa painaa ja hinkata ja silmiin jo sattuu, mutta yhtenäistä viivaa ei vain synny. Kämmenselälle kun koittaa, niin siitä jää ihan nätisti jälkeä. Tosin ei paksun pehmeästi, mutta jääpä kuitenkin. Ihmetyttää myös se, että kaikissa mainoskuvissa kynän terä näyttää tervältä ja muotoillulta, minun kynässäni on tylppä pää ilman mitään sen kummempaa terää. ???

Paneudun ehkä joskus vähemmän stressaantuneena tuon kynän sielun elämään, mutta nyt ostin aamun äkkilähtöihin kaksi Lumenen Eye Graphics -kynää (tummanruskean ja violetin). Luulisi nyt noiden ainakin toimivan!

Muuten tykkään käyttää vain noita värikynän mallisia rajauskyniä, tusseista sun muista linereista en oikein ole oppinut perustamaan... Oisko suosituksia hyvistä kynistä? Cliniquen kynä näytti ainakin saaneen jonkin verran kehuja tässä ketjussa.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #449 : 19.08.07 - klo:20:28 »
IsaDoran ja Cliniquen Cream shaperit ovat loistavia.

Toi Maybellinen rajauskynä oli aikaisemmin harmaassa kuosissa ja jossain taisin valittaa sen huonoutta. Jäänyt käyttämättä koska en jaksa painaa tarpeeksi kovaa ja luomille ei tuommoista rasitusta kannattaisi tehdäkään. Eikä se pysy terävänä niinkuin jossain mainoksessa hehkutetaan, kun ei ole terävä ylipäätään. Ihan täys gagga tuote!
Cliniquella on/oli samanlainen kynä, todella hyvä ja pääkin on ohuempi eli pää pysyy terävämpänä.
« Viimeksi muokattu: 20.08.07 - klo:17:44 kirjoittanut MerGirl »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”