Mulle tuli akuutti tarve uudelle silmänrajauskynälle, koska ilmeisesti oon heitellyt vanhoja nysiä, risoja ja muuten käyttökelvottomia roskiin niin tehokkaasti, etten ole löytänyt yhtäkään kynää, jolla saisi piirrettyä itselleen silmät.
Ensin ostin Maybellinen uuden vihreän Define jne. -sarjan ohuen rajauskynän myyjätytön suosittelemana. Sävy vaikutti tosi kivalta, hieman kimaltava pronssinen ruskea. Olin jo onnessani, että nyt löytyi viimein sopiva arkirajauskynä, joka tekee sopivasti jälkeä, mutta ei näytä liian meikatulta. Huoh, mitä vielä...

Oikeasti tuo kynä ei piirrä silmäluomelle juuri mitään. Kauheasti saa painaa ja hinkata ja silmiin jo sattuu, mutta yhtenäistä viivaa ei vain synny. Kämmenselälle kun koittaa, niin siitä jää ihan nätisti jälkeä. Tosin ei paksun pehmeästi, mutta jääpä kuitenkin. Ihmetyttää myös se, että kaikissa mainoskuvissa kynän terä näyttää tervältä ja muotoillulta, minun kynässäni on tylppä pää ilman mitään sen kummempaa terää.

Paneudun ehkä joskus vähemmän stressaantuneena tuon kynän sielun elämään, mutta nyt ostin aamun äkkilähtöihin kaksi Lumenen Eye Graphics -kynää (tummanruskean ja violetin). Luulisi nyt noiden ainakin toimivan!
Muuten tykkään käyttää vain noita värikynän mallisia rajauskyniä, tusseista sun muista linereista en oikein ole oppinut perustamaan... Oisko suosituksia hyvistä kynistä? Cliniquen kynä näytti ainakin saaneen jonkin verran kehuja tässä ketjussa.