Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247555 kertaa)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #45 : 10.05.06 - klo:11:39 »
Yläluomelle levittyy nätisti ja pysyy ihan hyvin (tosin väri ei ole niin intensiivinen kuin haluaisin), mutta alaluomen rajaus on vaikea tehdä, kun kynä on niin pehmeä. Sitä kynää jää pienen pieninä murusina alaripsien tyveen

Voikohan eri väreissä olla hieman eri koostumus? ??? Mulla on ruskea sävy (olikohan se chocolate jotain?), ja se ei ole ollenkaan liian pehmeä tai mureneva.

Samaa miettinyt, tuntuisi että tuo pätee aika moneen tuotteeseen, esim. ripsareissa mustat tuntuu olevan usein erilaisia koostumukseltaan kuin ruskeat, sellaisia hieman vetisempiä. Ei tietty kaikissa, mutta joissakin. Myös muissa tuotteissa on ollut eroja sävyjen kesken, esim. Lumenen silmämeikkikynissä harmaa versio oli taannoin totaalisen pehmeää (teroitti pari kertaa ja siinä se kynä olikin), mutta ruskea aivan kivikovaa.

Kauan aikaa olen käyttänyt silmämeikkikyniä rajaukseen, juurikin tuon Stationeryn mainitseman pehmeämmän jäljen takia (tosin tässä tapauksessa oli siis Eyeliner vs. silmämeikkikynä) - mutta eilen kaivoin esiin vanhan Lumenen Unique Linerin, sävynä syvä tummansininen. Tosi ihanaa ainetta vieläkin, kaapissa on kyllä uusiakin versioita tuosta (mm. harmaa sävy), mutta ne ei tunnu / näytä jostain syystä yhtä hyviltä silmissä. Kiva että on vaihteeksi vähän tummemmat ja intensiivisemmät rajaukset. :)

Laitan muuten rajauksen yleensä ripsien molemmille puolille, eli yläripsien ylle ja alle niin tyvet ei jää vaaleiksi.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #46 : 10.05.06 - klo:16:47 »
Mä ostin tänään YR:n tarjouksesta merensinisen kajalkynän. En ole piiiiiitkään aikaan käyttänyt kajalia, saati sitten muuta väriä kuin mustaa. Nyt piti kevään kunniaksi repäistä, saa nähdä tuleeko sitä julkisilla paikoilla käytettyä, mutta onpahan vaihtelua mustaan tussikynään....
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #47 : 10.05.06 - klo:23:12 »
Oon tosi yllättynyt Isadoran turkoosista kajalista, kesti todella koko päivän! :o Sisärajaus siis. Aivan mahtavaa! Pitäisi siis varmaankin testata sitä mustaa kanssa, josko olis tämä probleena sitten selvitetty. Mä nimittäin vaadin kajalilta sitä, että pysyy!

Yves Rocherin luminelle kajal pysyy ihan hyvin, muttei sisärajauksena.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 10.05.06 - klo:23:14 »
^Mikä tuon turkoosin kajalin nimi oli? Oliko se sellainen kynä, josta pyöritetään toisesta päästä, että se terä tulee ulos? Mulla on tuosta musta versio ja sisärajauksiin olen sitä käyttänyt ihan hyvällä menestyksellä. Olis vaan kiva kokoeilla välillä jotain muitakin värejä, kun kesäkin on tulossa..

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #49 : 11.05.06 - klo:00:15 »
Mulla on kaks Isadoran perfect contour kajalia, musta ja ruskee. Ja damn että ne on hyviä! Ne pysyy. Tähän asti tää on ollut suuri ongelma kun kajalit on puolen tunnin päästä ollut poskilla.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 11.05.06 - klo:00:50 »
Minkä hintaisia noi Isadoran ihmekajalit on? ;D Löytyisköhän meidän Sokokselta...
1c M ii, tjsp

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 11.05.06 - klo:06:31 »
Mullakin on noita Isadoran perfect contour kyniä. Turkoosi ja violetti. Ostin ensin turkoosin, mutta tykkäsin niin että piti ostaa hetken päästä vielä violettikin. Leviää nuokin kyllä hieman taivutuksessa ja ei ihan koko päivää kestä, tosin sisärajausta en käytä. Taisivat maksaa n. 8-9e.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #52 : 11.05.06 - klo:10:49 »
Kohta pitäisi ostaa ruskea rajauskynä, joten tulin katsomaan kokemuksianne. Nyt on ollut käytössä Anytimen kynä joka ei kestä alaluomella (ei sisäp.) kauaa vaan häipyy pois. Halpahan se on mutta en tiedä mihin merkkiin panostaa tässä tuotteessa. Käytössä myös yläluomelle Rimmelin nestemäiset rajaukset, joihin olen ollut tyytyväinen.

Haussa siis kestävä tavallinen kynä (ruskea).

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #53 : 11.05.06 - klo:11:56 »
Pitääkin kokeilla tuota Isa Doraa, kun seuraavan kerran olen kajalia ostamassa.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #54 : 11.05.06 - klo:12:09 »
Osaako joku sanoa onko tuo Isadora yhtä hyvää kuin Arcancilin vedenkestävä rajauskynä?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 11.05.06 - klo:16:34 »
Minä olen myös tykännyt Isadoran kajalista, Inliner Kajal -nimisestä. Mutta tuo tavallinen silmänrajauskynä Perfect Shade Liner (minulla musta, 06 Charcoal) on kyllä aika turha. Ei puhettakaan mistään mustasta, vaan lähinnä vaalean harmaa siitä rajauksesta tulee. Eikä saa edes mitenkään kauniisti häivytettyä, niinku toivoin.

Millähän merkillä olisi parhaita häivytykseen sopivia silmänrajauskyniä? Smokey eyesien tekoon. ;D Aika pehmeä täytyisi olla koostumukseltaan. Tuo Isadora on ihan liian kova mielestäni.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #56 : 11.05.06 - klo:18:55 »
Minä olen myös tykännyt Isadoran kajalista, Inliner Kajal -nimisestä.

Tästä olen myös minä tykännyt. Sisärajauksia en käytä kuin bilemeikissä (siitäkin huolimatta että piilareiden kanssa ei saisi sisärajausta käyttää) ja tuo pysyy hyvin, ei tarvitse illan aikana välttämättä edes korjailla rajausta (ellei iske baarin vessassa sellainen "nyt kyllä korjailen meikkiäni" -olo mikä ei välttämättä aina ole hyvä juttu...  ;D). Itselläni käytössä on musta väri.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #57 : 12.05.06 - klo:21:34 »
Mullakin on noita Isadoran perfect contour kyniä. Turkoosi ja violetti. Ostin ensin turkoosin, mutta tykkäsin niin että piti ostaa hetken päästä vielä violettikin. Leviää nuokin kyllä hieman taivutuksessa ja ei ihan koko päivää kestä, tosin sisärajausta en käytä. Taisivat maksaa n. 8-9e.

Jos ovat kajaleita, niin eivät varmaan pysy samalla lailla silmärajauksissa liikkuvallaluomella kuin sisäluomelle tehdyissä rajauksissa, sillä ovat siihen tarkoiteukseen melko pehmeitä (pehmeämpiä kuin silmämeikkikynät). Itsetosin tykkään käyttää kajalia myösylärajauksissa, sillä se  on mukavan pehmeä levittää.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 13.05.06 - klo:04:36 »

Jos ovat kajaleita, niin eivät varmaan pysy samalla lailla silmärajauksissa liikkuvallaluomella kuin sisäluomelle tehdyissä rajauksissa, sillä ovat siihen tarkoiteukseen melko pehmeitä (pehmeämpiä kuin silmämeikkikynät). Itsetosin tykkään käyttää kajalia myösylärajauksissa, sillä se  on mukavan pehmeä levittää.

Niin ovat ne pehmeitä, mutta paremmin ne pysyvät kuin mikään muu kuin mitä olen aiemmin kokeillut. En kyllä tiedä kumpaa ovat, tuntuu että mieluummin noita käyttäisi luomen yläpuolelle kuin alle, koska murenevat siltin jonkun verran. ???

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #59 : 13.05.06 - klo:19:06 »

Niin ovat ne pehmeitä, mutta paremmin ne pysyvät kuin mikään muu kuin mitä olen aiemmin kokeillut. En kyllä tiedä kumpaa ovat, tuntuu että mieluummin noita käyttäisi luomen yläpuolelle kuin alle, koska murenevat siltin jonkun verran. ???

Selailin tuolta IsaDoran sivuilta ja kajaleina noita mainostivat. Täytyy kyllä käydä itsekin kaupassa katselemassa jos saisi hyvän silmämeikkikynän muuten vaan noista.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.