Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247556 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #450 : 19.08.07 - klo:20:34 »
Mä voi suositella Shu Uemuran Drawing Penciliä. Koostumus ei ole yhtä pehmeä, kuin Cliniquen Cream Shaperissa (jossa on todella todella pehmeä koostumus), mutta kynästä tulee loistavasti väriä. Drawing Pencilillä saa helpommin tarkkaa jälkeä kuin Cliniquen Cream Shaperillä.  :) Molemmista tykkään kyllä, mutta Cliniquen kynä on niin pehmeä, että sillä ei saa helposti ohutta ja tarkkaa jälkeä.

Mansikkanetistä saa Shu Uemuraa, mutta tällä hetkellä Drawing Pencileissä ei ole kovin suurta sävyvalikoimmaa.

http://us.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=476&goChar=S&LineId=6521#6521
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #451 : 20.08.07 - klo:15:31 »
^ Mä liputan myös Rimmelin eyelinerien puolesta! Olen käyttänyt noita niin pitkään kuin muistan, enkä todellakaan ole vaihtamassa kun en niistä mitään vikoja ole löytänyt. Todellakin, pysyy hyvin paikoillaan mutta puhdistaettaessa lähtee helpommin kuin useat muut linerit. Hinta-laatu -suhde kohdallaan!

Ostin eilen ties monennetta kertaa nestemäisen eyelinerin. Ikuna sellainen ei ole jäänyt käyttöön, sillä en ole saanut sillä aikaiseksi kuin suttua. Nyt ostin Rimmelin, joka maksoi kuutisen euroa. Tosi hyvä ostos! Sivellinosa on niin ohut, että sillä saa ohuen rajauksen ja ilman suttua. Olen ilahtunut. Nestemäisellä linerilla kun saa intensiivisemmän ja mustemman lopputuloksen, joka sopii silti päivämeikkiinkin. Multakin thumps up Rimmelille. :)
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 20.08.07 - klo:16:31 »
Mä en käsitä. Mulla valuu Rimmelit pitkin poskia, jos vähääkään silmät kostuu. Tosta MUSn mixing liquid+ kakkuliner piti tulla kyyneleitä kestävä, mut sekin rapisee poskille. Eikö oo olemassa mitään vedenkestävää tavaraa? Ei näis silmis pysy kun jotkut kestopigmentoidut rajaukset  >:(
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #453 : 20.08.07 - klo:19:42 »
Mä oon tykännyt tosi paljon IsaDoran Perfect Contour Kajal -kynistä. Ovat sopivan pehmeitä ja pysyvät hyvin. Tosin käytän näitä lähinnä alaluomen rajaamiseen, yläluomelle mulla ei ole juuri kokemusta, sillä käytän yläluomelle yleensä MUS:n kakkurajausta tai jotain luomiväriä veden ja siveltimen avulla.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #454 : 20.08.07 - klo:20:24 »
Eikö oo olemassa mitään vedenkestävää tavaraa? Ei näis silmis pysy kun jotkut kestopigmentoidut rajaukset  >:(

No on olemassa. MACin Liquidlast liner pysyy ja pysyy. Uskallan suositella kun mulla valuu miltei kaikki alaluomen rajaukset sisärajauksien katoamisesta puhumattakaan, ja tää ei meinaa edes pestessä lähteä pois. (MACin ketjusta voi bongata mun kyselyn, että millä ihmeellä sen aineen saa pois  ::)  ). Helsingin Stockalta saa, eli jos asut muualla päin etkä osta netistä niin voi olla vaikeaa hankkia. Mutta jos Helsingissä tulee joskus käytyä niin kannattaa käydä kokeilemassa!

"I think I am, therefore, I am. I think."

Gissa

• Vieras
Silmien rajauskynät
« Vastaus #455 : 28.08.07 - klo:14:43 »
Vinkkejä hyvistä rajauskynistä tarvitaan. Jostain syystä en nykyisin löydä hyviä kyniä ! Rajaus tuntuu siirtyvän silmän alta päivän aikana aina vaan alemmas.

Yhdistetty jo olemassaolevaan topiciin samasta aiheesta. :) Täältä löytynee vinkkejä ongelmaasi. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 28.08.07 - klo:14:46 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 29.08.07 - klo:11:03 »
Kysyin jo IsaDora ketjussa, mutta kysynpähän täälläkin eli onko kukaan jo kokeillut Isadoran syyslookin vedenkestävää eyelineria?

^Kokemukseni tuosta löytyy IsaDora ketjusta. ;)
« Viimeksi muokattu: 30.08.07 - klo:15:01 kirjoittanut Sopranos »
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 03.09.07 - klo:10:13 »
Harmi, ettei meillä ole ketjua tyhmille meikkikysymyksille (kuten hiuspuolella on tyhmille tukkakysymyksille), minulla olisi sinne aina kovasti asiaa. :D

Kysyn sitten täältä: mistä tietää, mitä silmänrajaustuotetta saa/voi laittaa myös sisäluomelle? Mistä tietää, mikä tuote on varta vasten tähän tarkoitukseen? Ennen taidettiin puhua kajalista – se oli nimenomaan sisäluomelle tarkoitettu. Samoin sana kohl ymmärtääkseni tarkoittaisi sisäluomikäyttöön sopivaa tuotetta. Onko olemassa muita koodisanoja? Kun eihän kaikkia silmänrajaukseen tarkoitettuja tuotteita edes saanut laittaa sisäluomelle? Mistä siis tunnistaa sen tuotteen, jolla saa/voi tehdä sisärajaukset?

Ihan tyhmää, mutta en enää tosiaankaan tiedä. Erilaisia nimiä silmämeikkikynille kun on tsiljoona!

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 03.09.07 - klo:12:04 »
Mie olen aina ymmärtänyt kajalin tai kohl-kynän silmän sisäpuolelle laitettavaksi. Ne ovat yleensä pehmeitä, jolloin rajaus tulee helpommin melko aralle limakalvolle. Itse olen kuitenkin huoletta käyttänyt mitä tahansa asiaan soveltuvaa kynää sen mukaan mikä on hyvältä tuntunut tai näyttänyt. Tussia en kyllä lähtisi sisärajauksiin kokeilemaan, vaikka muistelen jonkun käyttäjäkommentin mukaan sen olevan kestävin tapa tehdä sisärajaus.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 03.09.07 - klo:12:45 »
Minä käytän kynää sisäluomelle jos kynästä irtoaa väriä helposti eli on tarpeeksi pehmeä. Esim ihan "perusrajauskyniä" joissa lukee jotain tyyliin meikkikynä eikä mikään kajal, olen huoletta vedellyt sisäpuolellekin.
Nestemäistä tai tussimaista en kyllä laittais. Ja jos kynä tuntuu kovalta ja sitä joutuu painamaan edes hiukan väriä saadakseen, tällöin en myöskään kokeilis, sisäluomelle väri pitää saada hellästi ja pehmeästi.
Jossain tuotteissa olen nähnyt kommentteja että ei saa käyttää sisäluomelle, en sitten tiedä mistä tämä kielto johtuu..

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #460 : 03.09.07 - klo:13:40 »
Eikö oo olemassa mitään vedenkestävää tavaraa? Ei näis silmis pysy kun jotkut kestopigmentoidut rajaukset  >:(

Revlonilla on aivan loistava Colorstay silmänrajauskynä, eikä ole hinnalla pilattu. Diorin vedenkestävä kynä on myös todellakin hintansa väärti. Ihanan silkkisen pehmeä koostumus, joka kestää ja kestää.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 03.09.07 - klo:13:51 »
Ok, kiitoksia vastauksista! Voin siis toimia kuten tähänkin saakka ja laittaa sisärajauksiin pehmeää kynää, joka vaan suostuu limakalvolle tarttumaan. :) Tämä ihmetykseni sai oikeastaan alkunsa MAC-ketjusta. Ostin MAC:n Powerpointin. Valittelin sitten MAC-ketjussa, ettei se tartu kunnolla sisäluomiin. Dash siellä vastasi, ettei se ole sisäluomille tarkoitettukaan ja ettei sitä saisi siihen tarkoitukseen edes käyttää tjms. Kuitenkin muistaisin jostain lukeneeni, että PP olisi hyvä sisärajauksiin ja myös erittäin pysyvä.

Tiedä näistä sitten, yhdelle on joku juttu hyvä, toiselle se ei sovi lainkaan.

Kysyn vielä yhden tyhmän kysymyksen: sopiiko wp-versio sisärajauksiin?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #462 : 03.09.07 - klo:14:08 »
^Mulla on Diorin wp kajal joka ei tartu sisärajauksena. Just vielä ostin sitä varten että pysyisi hyvin, niin ei. Kynästä ei lähde minkäänlaista väriä, olenkin pysytellyt tavallisissa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #463 : 03.09.07 - klo:16:34 »
^ Mulla taas tarttu oikein hyvin sisärajauksina tuo Diorin wp kajal kynä ja pysyykin melko hyvin. Eli ilmeisesti toisille sopii toisille ei.  MaC:in Peramplum sävyinen Powerpoint mulla on myös ja siinä on hieman ongelmia tarttumisen kanssa, mutta ueamman kerran levityksellä tarttuu. MAC:in fluidlinet ovat kyllä sisärajauksiin ihan parhaat.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 03.09.07 - klo:16:42 »
MAC:in fluidlinet ovat kyllä sisärajauksiin ihan parhaat.

Ninamiaa komppaan! Fluidline on mahtava ja kestävä rajaus sisäluomelle. Vaikka tuote onkin geelimäinen, sitä voi huoletta käyttää sisärajauksissa (jos nyt kyseessä ei ole todella hileinen sävy -> hileet ärsyttävät silmään). :)

Myöskään Cliniquen Cream Shaper for Eyes:ia en ole saanut tarttumaan kunnolla sisäluomelle, vaikka kyseessä on erittäin pehmeä rajauskynä.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.