Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247576 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #465 : 03.09.07 - klo:19:05 »
^Mulla taas Cream Shaper tarttuu mainiosti. Ihmeellistä miten nuo kokemukset eroaa. Mutta edelleen olen sitä mieltä että kynän kuin kynän pitäisi jollain tavalla tarttua vaikka edes huonosti. Sitten on näitä Dior kokemuksia jotka suututtaa...
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #466 : 03.09.07 - klo:20:54 »
Mä oon nyt jonkun aikaa käyttänyt Cliniquen Kohl Shaper for Eyes- kynää silmien sisärajauksessa sekä alaluomen rajauksessa. Ihan älyttömän hyvä kynä. Ensimmäinen laatuaan, joka oikeasti tarttuu kuin häkä sisäluomelle ja pysyy! Myös siihen alaluomelle laitettaessa tarttuu heti ja on todella syvän musta. Nappiostos!
Plussaa mukana tullut teroitin korkissa.

Onko kenelläkään kokemuksia Lancomen uudesta liner design - nestemäisestä rajauskynästä? Tekisi mieli kokeilla, hinta on kyllä aika suolainen: Sokkarilla 32 e.
« Viimeksi muokattu: 03.09.07 - klo:22:49 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Jaade

• Haiven
  • *
« Vastaus #467 : 04.09.07 - klo:17:55 »
Mä olen pitkään käyttänyt osana perusmeikkiä YR:n Yria kynää. Se on kätevä kun voi vaan kiertää värin kynästä ulos, ei tarvi terottaa. Värisävynä on yleensä tummansininen tai ruskea vähän fiiliksestä riippuen. Hinta ei päätä huimaa (etenkin kun yleensä saa puoleen hintaan..) mutta käyttöikä ei ole kovin pitkä.

Jos tarvii jykevämpää rajaa niin käytän Lumenen perus nestemäistä eye lineriä. On ihan ok hinta-laatusuhde.

Jonkin aika sitten satuin ostamaan No7:n vihreän rajauskynän. Väri oli niin kovaa ettei levittynyt yhtään mun silmiini. Onneksi kyseisen kynästä on jotakin hyötyä, kun toisessa päässä on erinomainen applikaattori.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 04.09.07 - klo:21:57 »
Onko kenelläkään kokemuksia Lancomen uudesta liner design - nestemäisestä rajauskynästä? Tekisi mieli kokeilla, hinta on kyllä aika suolainen: Sokkarilla 32 e.

Toi on mielestäni tosi hyvä lineri, paljon parempi, kuin YSL:n vastaava. Kuivuu nopsempaa kuin Artliner, eikä jätä viivaa kesken, niinkun se YSL:n mulla tekee. Saa ohuenkin viivan tehtyä. Kestosta en osaa sen enempää mitään sanoa, toivottavasti on pitkäikäinen  ;D
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Orange

• Vieras
« Vastaus #469 : 14.09.07 - klo:19:17 »
Ostinpa tänään ketjun innoittamana kokeiluun Isadoran Perfect Contour kajalin, kotona sitten heti kokeilemaan.. Muttamutta.. Laitoin sekä ylä että alaluomelle sisärajauksen, rajaukset ehtivät olla silmissä n. 10 sekuntia, kunnes mietin että mikäs ihme mun silmissä tuntuu, luomet nimittäin alkoivat hieman takertua toisiinsa joka kerta kun silmiä räpäytin! Ihan kuin olisin liimaa luomiini laittanut!
Poistin yläluomen sisärajauksen kostutetulla vanupuikolla jolloin takertumista ei enää tullut, onneksi.
Mutta mitä ihmettä, uskaltaako kyseistä kynää käyttää ollenkaan?  :o Usein laitan sekä ylös että alas rajauksen eikä koskaan vastaavaa "liimautumista" ole tapahtunut.

eini

• Vieras
« Vastaus #470 : 14.09.07 - klo:20:54 »
Mun ehdoton lemppari rajauskynä on make up storen Golden Days!
Kynä on erittäin pehmeä ja väriä on erittäin helppo laittaa! :-*
Ostaisin näitä vaikka joka sävyn, mutta hinta on aika suolainen, muistaakseni 13 euroa :o
Jos jollain on joku erittäin kiva sävy noista rajauskynistä niin saa ehdotella!
Hakkaa mennen tullen Lumenen, Rimmelin, Max Factorin ja Nivean! ;D

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 14.09.07 - klo:21:01 »
Ostin tänään Rimmelin ruskean eyelinerin ja täytyy sanoa, että ekan käyttökerran jälkeen oon tosi tyytyväinen! Saa siistiä jälkeä, jopa minä onnistuin vaikka en oo oikeestaan koskaan nestemäistä lineriä käyttänyt.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 14.09.07 - klo:21:38 »
^mulla on saman sarjan musta lineri, joka on kyllä ehdottomasti huonoin sarjassaan jota olen ikinä kokeillut. Ainakin mun on ihan mahdotonta saada suoraa viivaa tolla aikaiseksi, suttaantuu helposti. Ja mä olen kuitenkin monia kokeillut ja viivoja vedellyt n 20 vuotta ::)
1b M ii

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 15.09.07 - klo:16:33 »
^
http://products.rimmellondon.com/en/1/viewproduct.mxs?mkt=2&cat=eyes&prod=103

Mun liner on siis tämän näköinen, noita on myynnissä myös sellaisia, jossa on sellainen isompi värisäiliö ja sivellinosa paksumpi. En löytänyt kuvaa. Se näytti ainakin kädelle kokeiltuna suttaavan.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

MaiMai

• Vieras
« Vastaus #474 : 15.09.07 - klo:23:29 »
Heips!

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten antakaa anteeksi jos tästä on ollut puhetta jo aiemminkin..  ;)

Ostin matkalla ollessani Sephorasta Jumbo Eye Pencil-nimisen paksun silmänrajauskynän ja ihastuin ikihyviksi. Lisää tekisi mieli, ja koska Suomessa ei vielä Sephoran liikkeitä ei ole, niin ajattelin kysäistä osaisiko joku juureksista suositella muista sarjoista vastaavanlaista kynää?

En valitettavasti saanut tähän kuvaa liitettyä, mutta kyseessä on siis huomattavasti paksumpi kynä, kuin "tavallinen" eyeliner tai silmänrajauskynä. Sephoran kynissä värit ovat hieman helmiäismäisiä. Tykkäsin tosi paljon sen tekemästä jäljestä ripsivärin kaverina :). Linkin lisäsin tuohon alle:

http://www.amazon.com/gp/product/images/B00021E1N4/ref=dp_colorn_11/103-4040836-0695003?ie=UTF8&s=beauty&childASIN=B00021E1N4

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #475 : 16.09.07 - klo:00:03 »
Ostin matkalla ollessani Sephorasta Jumbo Eye Pencil-nimisen paksun silmänrajauskynän ja ihastuin ikihyviksi. Lisää tekisi mieli, ja koska Suomessa ei vielä Sephoran liikkeitä ei ole, niin ajattelin kysäistä osaisiko joku juureksista suositella muista sarjoista vastaavanlaista kynää?
http://www.amazon.com/gp/product/images/B00021E1N4/ref=dp_colorn_11/103-4040836-0695003?ie=UTF8&s=beauty&childASIN=B00021E1N4

Yritin tutkailla omaa BeYu-softliner kynää, jonka varsi ei sinänsä ole normaalia paksumpi, mutta itse kynän pää (se rajauspää) on mun mielestä normaaleja kyniä hiukan pulleampi.

Käy ainakin tsekkaamassa Kicksissä nämä kynät, sävytkin on kivoja.
http://www.beyu.de/fileadmin/template/typo3content2flash/popup.php?image=uploads/pics/SoftLiner_for_eyes__Small_.jpg
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #476 : 17.09.07 - klo:15:48 »
Mikä silmienrajauskynä(ulkorajauksiin) olisi kaikista pigmenttisin ja kestävin eli ei siis lähtisi jos silmät vähän vuotaa?
« Viimeksi muokattu: 17.09.07 - klo:16:03 kirjoittanut Deadly Nightshade »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #477 : 17.09.07 - klo:15:56 »
Deadly, kyllä mä suosittelen BeYu:ta, IsaDoraa ja kannattaa tutustua myös Gosh Cosmeticsiin, jos siihen on mahdollisuus. Tosin BeYu:ta myydään vain KICK:ssä.

Edit. Niin ja IsaDoralta Perfect Countor Kajal.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 17.09.07 - klo:15:57 »
^^Urban Decayn kynät on ainakin tosi pehmeitä,runsaspigmenttisiä ja kestäviä.Eikä leviä yhtään.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #479 : 17.09.07 - klo:16:04 »
Mites noi Cliniquen Cream Shaper ja se joku Shu Uemuran Drawing Pencil? Täyttääkö ne noi mun vaatimukset?

Edittiä.. Ja mistä noita Urban Decayn meikkejä voi ostaa?
« Viimeksi muokattu: 17.09.07 - klo:16:13 kirjoittanut Deadly Nightshade »