Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247569 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #480 : 17.09.07 - klo:16:21 »
^ Urban decayta löytyy ainakin (jommasta kummasta tai molemmista) LF:stä tai HQhairista ja sitten tietty Ebaysta. :)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 17.09.07 - klo:16:56 »
Mites noi Cliniquen Cream Shaper ja se joku Shu Uemuran Drawing Pencil? Täyttääkö ne noi mun vaatimukset?

Edittiä.. Ja mistä noita Urban Decayn meikkejä voi ostaa?

Uemuran rajauskynä ja MACin Powerpoint ovat ainakin minun tämänhetkisiä suosikkikyniäni laadun ja pysyvyyden suhteen, tosin kaikista pysyvimmät ulkorajaukset syntyvät MACin fluidlinella. Mutta geeli- tai nestemäinen rajaus ei taida nyt olla hakusassa?

Uemurassa on ongelmana saatavuus, jos ei harrasta Ebay:ta. Strawberryssä on aika onneton värivalikoima tällä hetkellä, yksi sininen mattakynä ja muistaakseni neljä muuta metallista jälkeä tekevää. Emi-lynillä taisi olla yksi metallikynä käytössä ja muistaakseni oli ollut nappiostos. UDn kyniä en omista (vielä  :P ), mutta olen kyllä lukenut kehuja niiden laadusta muiltakin forumeilta.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 17.09.07 - klo:17:51 »
Mites noi Cliniquen Cream Shaper ja se joku Shu Uemuran Drawing Pencil? Täyttääkö ne noi mun vaatimukset?

Edittiä.. Ja mistä noita Urban Decayn meikkejä voi ostaa?

Uemurassa on ongelmana saatavuus, jos ei harrasta Ebay:ta. Strawberryssä on aika onneton värivalikoima tällä hetkellä, yksi sininen mattakynä ja muistaakseni neljä muuta metallista jälkeä tekevää. Emi-lynillä taisi olla yksi metallikynä käytössä ja muistaakseni oli ollut nappiostos. UDn kyniä en omista (vielä  :P ), mutta olen kyllä lukenut kehuja niiden laadusta muiltakin forumeilta.

Jees! Mun Uemuran kynä on ollut aivan loistava! :-* Levittyy mielettömän kauniisti ja helposti, mutta ei ole kuitenkaan liian pehmeä (kuten Cream Shaper vähän on -> ei saa tarkkaa jälkeä). Väri on intensiivinen ja pysyy hyvin! :)

Diorin waterproof kynät pysyy sitten jo tosi hyvin. :)

Edit. typo
« Viimeksi muokattu: 17.09.07 - klo:18:07 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #483 : 17.09.07 - klo:17:57 »
Kiitoksia kaikille hyvistä vinkeistä. :) Nyt täytyy vaan tsekkailla jos noista tulis Mansikkanettiin esim. MACin ja Shu Uemuran mustia kyniä. :)

assta

• Vieras
« Vastaus #484 : 17.09.07 - klo:18:04 »
Minkä hintainen tuo Isadoran kajalkynä oikein on?

Tigru

• Vieras
« Vastaus #485 : 17.09.07 - klo:20:36 »
Cliniquen Cream Shaper on mun mielestä tosi hyvä, mutta kaikista paras kynä ulkorajauksiin on ollut Lancomen Crayon Khol (vai miten kirjoitetaankaan). Powerpoint mulla levis ulkonurkista pitkän päivän jälkeen, tuo Lancomen kynä ei ole levinnyt ikinä.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #486 : 18.09.07 - klo:08:48 »
Jees! Mun Uemuran kynä on ollut aivan loistava! :-* Levittyy mielettömän kauniisti ja helposti, mutta ei ole kuitenkaan liian pehmeä (kuten Cream Shaper vähän on -> ei saa tarkkaa jälkeä). Väri on intensiivinen ja pysyy hyvin! :)

Edit. typo

Eli siis Diorin kynät on parempia kuin Lancomen? Kummat muuten pysyy yleensä paremmin ripsien tyvessä eli siis ulkorajauksissa: khol pencilit vai eyeliner pencilit?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 18.09.07 - klo:15:48 »

Eli siis Diorin kynät on parempia kuin Lancomen? Kummat muuten pysyy yleensä paremmin ripsien tyvessä eli siis ulkorajauksissa: khol pencilit vai eyeliner pencilit?

Mä en ole Lancomea kokeillut, vahingossa vaan kirjoitin sen tuonne, vaikka Dioria tarkoitin. Dior pysyy ainakin loistavasti!

Khol pencilit eli kajaalit on tarkoitettu sisärajauksiin ja ovat yleensä pehmeämpiä. Uskoakseni siis ulkorajauksiin tarkoitetut Eyeliner pencilit pysyvät ulkorajauksissa paremmin. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #488 : 18.09.07 - klo:16:45 »
^ Mun mielestä Lancomen Le Crayon Khol on kuitenkin huomattavasti kovempi kuin esim. Cliniquen Cream Shaper, MACin Powerpoint tai Tigin silmänrajauskynä. Sitä ei myöskään tarvitse olla jatkuvasti terottamassa niin kuin nuita muita edellä mainittuja. Jostain syystä tuo Lancomen kynä on sopinut mulle kaikista kokeilemistani parhaiten ulkorajauksiin. Mutta makuasioita, makuasioita.. :) *puhuu meikkikynäfriikki, jolla on varmaan parisenkymmentä kynää laatikon pohjalla* :P

Orange

• Vieras
« Vastaus #489 : 19.09.07 - klo:19:14 »
Minkä hintainen tuo Isadoran kajalkynä oikein on?

Sokoksessa maksoi 8,50 e. Siis perfect contour.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #490 : 28.09.07 - klo:16:41 »
Isadoralta oli tullu uusia (?) nestemäisiä glitter eye-linereita. Ostin viikko sit mustan niistä, jossa hopeaa glitteria. Tää on aivan huippuhyvä! Tulee tasasesti hileitä rajauksen mukana ja pysy koko päivän täysin moitteettomasti. Vähän epäilin tätä koska koostumus vaikutti sen näköseltä ettei ehkä pysyis mutta pysy kun tauti! Ja musta on todella mustaa, ei mitään harmaata. Glitteriä ei oo liikaa eikä se tunnu lainkaan karkealta. Tuon koostumuksen vuoksi saa tosi helposti tarkan rajauksen. Oon tähän asti käyttäny normirajauksen päällä, yksistään en oo testannu. Mun uusi suosikkituotteeni :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 28.09.07 - klo:16:52 »
^ Muistatko mitä muita värejä oli? Oliko ruskeaa?

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 28.09.07 - klo:17:01 »
^ Muistatko mitä muita värejä oli? Oliko ruskeaa?

Yritin äsken jo miettii noita muita sävyjä mitä siinä oli, mut en uskaltanu kirjottaa ku en oo varma sävyistä. Mul on mielikuva että ois ollu lisäks limenvihree ja pronssi, en kyl oo ihan varma. Elkää panko toivoanne nyt mun sanoihin :) Tää oli eka kerta ku bongasin jkl:stä näitä enkä sen koommin hyllylle palannut kun omani mukaan nappasin.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #493 : 28.10.07 - klo:13:20 »
Löytyisiköhän täältä apua? Olen kokenut silmien rajauksen aina hirmu hankalana, kajaalit tai eye-linerit ei vaan näytä hyvältä. Yhtenä päivänä keksin tupsuttaa mustaa luomiväriä siveltimellä ripsien rajaan. Tämä näytti yllätykseni tosi hyvältä. Luomiväri vaan ei pysynut kuin hetken ja varisi silmiin. Kysyisinkin että löytyyköhän ihan  tähän hommaan tarkoitettuja tuotteita? Selailin ketjua ja siellä mainittiin Ben Nyen kakkuliner. Toimisikohan tämä? Kaikki neuvot tervetulleita!
Feel the burn.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 28.10.07 - klo:13:25 »
^ Ei minusta kakkueyeliner ja tavallinen eyeliner juurikaan eroa luomilla toisistaan. En nyt oikein tajunnut välttämättä, mikä sinulla on tuossa ongelma, se ettet saa sitä hyvin levitettyä, vai että se ei vaan näytä hyvältä/sovi sinulle? Mutta kehottaisin ostamaan MUS Mixing liquidin ja käyttämään sen kanssa joko kakkueyelineria tai luomiväriä. Itse tykkään käyttää kyseisen litkun kanssa Pure luxen luomivärejä, mutta sekoitan sitä aina mukaan myös tavalliseen eyelineriin kestävyyden parantamiseksi.

Tärkein asia eyelineria laittaessa on hyvä sivellin! Ilman sitä ei voi onnistua. Itsekin kuvittelin aina ennen eyelinereiden omia siveltimiä käyttäessäni, että olen ihan surkea rajaamaan, kun en saa tasaisesti. Mutta kas kummaa, kun ostin kunnollisen siveltimen, onnistui kuin leikiten ja näytti ihan loistavalta. Duroyn/Lumenen sivellin minulla oli ensimmäinen, mutta karvat rupesivat sojottamaan, EDM on paras kokeilemani, enkä voi kuvitellakaan parempaa. :-* Tuolla saa ihan täydellistä jälkeä aikaan, sopivan paksu, pitkä ja napakka.