Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247570 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #510 : 16.12.07 - klo:21:07 »
Chaos, minkälaista sivellintä käytät tuon rajauksen tekemiseen? Eli sä ilmeisesti kastat siveltimen tuohon geeliin ja levität samaan tapaan kuin kakkumaisen eyelinerin. Ja jälki on siis samanlaista kuin mustepullo eyelinereillä?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #511 : 16.12.07 - klo:21:16 »
^Itse asiassa käytän tällä hetkellä miniatyyrimaalaukseen tarkoitettua Fine Detail sivellintä, joka toimii loistavasti tässä tarkoituksessa :D Kun se alkaa hapsoittaa, ostan Duroyn joku viiden euron siveltimen, jossa oli tosi pieni sivellinosa, varmasti saa tarkkaa jälkeä.
Minusta tuolla tulee yhtä intensiivistä jälkeä kuin normieyelinerillä. Siksi tuohon ihastuinkin ja epäilinkin juuri, että tekeekö yhtä näkyvää jälkeä, mutta todellakin tekee! Mä nimittäin haluan, että ylärajaus on kunnolla musta eikä hailakka.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 16.12.07 - klo:21:23 »
^ Ja periaatteessa geelimäisessä fluidlinessa voisi kuvitella olevan reilusti enemmän pigmenttiä kuin nestemäisessä eyelinerissä. Nestemäiseen lineriin kun ei saa pigmenttiä tungettua ylettömiä määriä niin, että sen koostumus pysyisi edelleen nestemäisenä.

Blacktrack tekee kyllä niin loistavaa ja intensiivistä jälkeä. Rakastan sitä! :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 16.12.07 - klo:21:24 »
^Saako tuota tilattua mistään nettikaupasta?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 16.12.07 - klo:21:26 »
^Saako tuota tilattua mistään nettikaupasta?

Eipä taida saada. Kannattaa kuitenkin tarkkailla Facial-shopin ja mansikkanetin tilannetta. eBaystä saa! ;)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 16.12.07 - klo:21:51 »
Chaos kirjoitti kyllä niin loistavan arvostelun Fluidlinesta, ettei siihen ole mitään lisättävää. Paitsi se, että tämä ei enää lähde ripsien taivutuksen yhteydessä kävelemään yläluomelta. :) Rajauksen lohkeilu ja tarttuminen ripsientaivuttimeen oli ongelmanani aina nestemäisen rajaustussin kanssa (Lorkun Superliner).

Minullakin on sävy Blacktrack ja on kyllä paras musta rajausväri ikinä: sysimusta, kiiltävä (en tykkää matasta rajauksesta), levittyy erittäin hyvin ja todellakin kestää ulkorajauksissa. Käytän levittämiseen Smashboxin rajaussivellintä.
« Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:22:37 kirjoittanut Täti Kukkahattu »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #516 : 16.12.07 - klo:22:01 »
^ Juu ei tosiaankaan lähde lohkeilemaan eikä lähde taivutuksen mukana mihinkään :D Mulla oli sama ongelma L'Orealin Superlinerin kanssa kuin Täti Kukkiksella.

On koko hintansa arvoinen sanon mä! Ja kestää varmana pienen ikuisuuden, vaikka aina meikissä käytän ylärajausta...
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 17.12.07 - klo:15:14 »
Saako tuosta MAC:in Fluidlinestä jotain tummanharmaata kiiltävää sävyä? Kun musta tuntuu olevan mulle ehkä vähän liian tumma.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 17.12.07 - klo:16:11 »

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #519 : 20.12.07 - klo:17:51 »
^^ ja ^ Mä etsiskelisin samaa kuin pinkpepper, mut en kyllä noista MAC:n sivujen fluidline-sävyistä ottanut selvää. Tai siis mielestäni niissä ei tummanharmaata ollut, mut jos joku näistä paremmin tietävä osaisi antaa vielä ihan suoran vastauksen.. :)

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #520 : 20.12.07 - klo:18:34 »
Kukaan kokeillut fluidlinea sävyissä Uppity tai Frostlite.?  Nuo sävyt fluidlinesta kiinnostaisivat, koska olen etsinyt suht vaaleaa liner-sävyä. Jos joku on kokeillut, ja pystyisi kuvailemaan sävyjä tarkemmin, kuin noista kuvista en oikein saa tarpeeksi hyvää kuvaa sävyistä...
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 25.12.07 - klo:13:50 »
Hmm. Onko cremeyeliner helpompi levittää semmoisella litteällä pienellä siveltimellä vai terävällä pienellä siveltimellä jolla levitän nestemäisen eyelinerin ?  ???
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 25.12.07 - klo:14:03 »
^ Minusta samanlaisella kuin tavallinenkin eyeliner. Itse se pitää testata, kumpi itselle on helpompi tapa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 25.12.07 - klo:15:26 »
^^Mä tykkään cremelinerin kanssa käyttää samanlaista litteää, kovaa, viistottua sivellintä kun kulmakarvoihinkin mutta kuten Magia tuossa sanoi niin oma tyyli ratkasee.  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 12.01.08 - klo:20:14 »
Diorin wp kajal on aika huonoa. Se tuntuu luomilla tahmealta, ja saa luomet tarrautumaan toisiinsa kiinni kun silmiä räpyttelee. Muilla samaa ongelmaa? Onkohan Lancomen wp kajal samanlainen? Maybellinen parin euron kajal toimii mulla paremmin kuin tuo Diorin wp  ;D