Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246667 kertaa)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #525 : 23.01.08 - klo:17:28 »
Olisiko ns. keskihintaista pysyvää eyelineriä tiedossa? Mulla on ollut Nivean tussimainen kynä, mutta sen levitys on aika sottaista - olen tumpelo. Lisäksi pysyvyys on nolla. Huomenna voisi käydä ostamassa oikean teholinerin. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #526 : 23.01.08 - klo:17:39 »
Ninja, mä olen ainakin pitänyt Rimmelin Professional Eyelinerista. Se maksaa 6 € ja pysyy hyvin vaikkei ole vedenkestävä :) Toki voit kokeilla L'Orealin Waterproof eyelineria myös, joka on vedenkestävä. Mulla se vain lähti palasina pois, kun taivutti ripset. Jos saat MAC:ia käsiisi niin Fluidline on aivan ykkönen. Tosin sitä pitää opetella käyttämään erillisen eyelinersiveltimen kanssa, mutta sen kun oppii niin kaikki on helppoa :) Maksaa 17 €.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 23.01.08 - klo:17:41 »
Mä ostin joulualeista Mschicn Eye stainin.  Näin kestävää crememäistä eyelineriä ei ole tullut vastaan eikä tule, sillä tätä tulen käyttämään ikuisesti. Kestää veden ja kyyneleet ja vaikka mitkä. Hintaa tais olla joku 14e.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 23.01.08 - klo:21:26 »
Tilasin mansikkanetistä YSL: n rajauskynän sävyssä mink. On muuten pysyvä ja ihanan pehmeä, ei tarvitse kuin kevyellä kädellä piirtää. Menin rajaukset silmissä suihkuun ja pesin pois meikinpoistoöljyllä. Sai olla melko tarkka että lähti kokonaan. Pelkällä vedellä rajaus ei varmasti olisi mennyt miksikään.

Tykkään tosi paljon. Sävykin on sopiva tämmöiselle kalkkilaivan kapteenille, monet sävyt näyttävät helposti liian tummilta.

Muoks. Kirjoitusvirheitä ja lisätty faktaa.
« Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo:10:01 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 23.01.08 - klo:22:12 »
Osaako joku suositella jotakin hyvää valkoista silmienrajauskynää jota siis voisi pistää tuohon sisäluomelle?
3a F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 23.01.08 - klo:22:15 »
^ Jos et ihan valkoista välttämättä halua, niin Anytimen Viestiä (se beige) suosittelisin. Luonnollisempi tulos. :) Max Factorin se ihan mattavalkoinen on hyvä ja pehmeä myös.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 23.01.08 - klo:22:16 »
^ Minkä hintaisia nuo on, ja pysyyko miten hyvin? :)
3a F ii

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 23.01.08 - klo:22:47 »
^ Anytimen kynällä on hintaa 3-4e suunnilleen ja pysyy niin hyvin kuin nyt sisäkajal yleensä pysyy. Olen tykännyt myös todella paljon tuosta beigestä sävystä, kun se ei hyppää epäluonnollisena silmille kuten valkoinen, mutta raikastaa silti ilmettä hyvin. Suosittelen kokeilemaan. :) Valkoinen kajal minulla on joku H&M:n halpis ja sekin toimii ihan ok. Hintaa taisi olla 2,90e.
1c M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #533 : 23.01.08 - klo:22:50 »
^ Tuosta Anytimen Viesti-sävystä tuli mieleen, että osaako joku suositella saman savyistä, mutta pehmeämpää kynää? Mulla tuo hieman sattuu ja tuntuu kovalta :-\
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 23.01.08 - klo:22:58 »
Pitääpä käydä joku päivä kattelemassa tuota Anytimea..
Mä mietinkin että se valkoinen voisi näyttää vähän silmiinpistävältä. Tuo anytime kuullostaa kivalta, ei edes tullut mieleen että voisi valkoisen sijasta kokeilla jotain beigeä, vai minkä sävyinen tuo nyt sitten onkaan. :)
3a F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #535 : 23.01.08 - klo:23:13 »
Hyvä kynä alaluomen sisäpuolelle katsetta kirkastamaan on myös Benefitin Eye Bright. Se on selvästi vaaleanpunainen sävyltään, mutta näyttää sisäluomella tosi kivalta. Koostumukseltaan pehmeämpi kuin esim. Anytime. Saa esim. HQHair.comista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #536 : 23.01.08 - klo:23:17 »
^ Kiva kiitos tiedosta, tuota pitää ostaa sitten kunhan Anytimen saa käytettyä. Näyttää just hyvältä sävyltä! Mä käytän aina kaiken loppuun, en voi tosta vain heittää mitään poiskaan. Käytän välillä valkoistakin kajalia, mutta on beige/vaaleanpunainen parempi, kun ei ole niin hyökkäävä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 26.01.08 - klo:12:45 »
Hyvä kynä alaluomen sisäpuolelle katsetta kirkastamaan on myös Benefitin Eye Bright. Se on selvästi vaaleanpunainen sävyltään, mutta näyttää sisäluomella tosi kivalta. Koostumukseltaan pehmeämpi kuin esim. Anytime. Saa esim. HQHair.comista.

Tarttuuko toi hyvin sisäluomelle? Haluaisin kovasti jonkun paremman kynän katseen kirkastamiseen kuin Anytimen. Se on niin kova, ettei edes kunnolla tartu sisäluomelle. Mietin vain, kun Benefitin sivuilla on kerrottu vähän erilainen versio katseen kirkastamisesta tuolla kynällä:

Tips and tricks: Apply as your final step after you have applied all other makeup. Draw 3 to 4 short strokes in the area between the bridge of your nose and the inner corner of your eye where dark shadows linger. Also, draw a light line from the outer corner of your eye up and toward the end of your brow. Do not over blend. To keep it bright, be sure to let some pink tint linger.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 26.01.08 - klo:13:22 »
^Mulla on tuohon käyttöön Benefitin High Brow-kynä. Testailin tuota ja Eyebrightia kaupassa vierekkäin, ja tuo High Brow oli selkeästi pehmeämpi. Sävy on vähän vähemmän pinkki ja enemmän pehmeän vaalea kuin Eyebrightissa. Tarttuu sisäluomelle oikein hyvin. Olen myös käyttänyt tuota niin, että piirrän pehmeän viivan silmänalusen tummimpaan kohtaan ja levitän kevyeen peitevoiteeseen kasetulla pensselillä. Tuo on sen verran pehmeä, että esim. normaalissa rajauksessa ei pysyisi  mitenkään, mutta hyvä juuri sisäluomelle tai kirkastamistarkoituksiin.
1a F ii

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 19.02.08 - klo:07:15 »
Mä taidan seuraavaksi hankkia tuon Benefitin kynän. Olen nyt testaillut Anytimen viesti-sävyä, ja olen samaa mieltä kuin muutama muukin tuossa: se on liian kova, eikä tartu sisäluomelle. Eikä kyllä oikein ulkoluomellekaan, tai sitten mä en vaan osaa. Mulla on joku ikivanha Arcancilin valkoinen kajal, ja se on kyllä ihan kiva, mutta kirkas valkoinen on ehkä vähän turhan räikeä.