Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246651 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #540 : 19.02.08 - klo:17:48 »
Kokeilin eilen Lancomen Crayon Khol kajalia sisärajauksessa ja sitä sai kyllä korjata koko ajan päivän aikana, että näytti hyvältä. Mutta eipä se haittaa, käytän tuota jatkossa alaluomen ulkorajauksessa. Seuraavaksi testaan tuota samaa Waterproof-versiona, joka multa löytyy ja Diorin Crayon Eyeliner Pencil kajalia sisärajauksissa, jos noista jompi kumpi toimis paremmin siinä tarkoituksessa. Ainakin ne tuntuu pehmeämmiltä (muttei liian) ja tarttuvilta. Jos nekään ei toimi, niin onneksi multa löytyy IsaDoran Colormatic Eyepen, joka pysyy sisärajauksissa hyvin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 20.02.08 - klo:08:52 »
Mulla pysyy parhaiten sisärajauksissa juuri tuo Diorin Eyeliner Pencil. Diorillahan on Kohl Pencil vielä erikseen mutta se ei pysy mulla yhtä hyvin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 20.02.08 - klo:11:05 »
Mulla Diorin vedenkestävä kajal tuntui tahmealta sisärajauksessa. Ihan kuin silmät olisivat räpäyttäessä tarraantuneet hiukan kiinni. Myin eteenpäin tuon takia. Tällä hetkellä Lancomen kajal käytössä ja se kyllä tarttuu tosi hyvin, mutta ei kuitenkaan pysy kauhean kauaa nätin näköisenä. Lisäksi jostain syystä sitä liukeni myös silmään, jolloin maailma sumeni. Täytyy jatkaa testailua, ehkä se tuosta. Tekisi mieli kokeilla myös Helena Rubinsteinin mustaa kajalia. Onko joku käyttänyt tuota?

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 20.02.08 - klo:11:37 »
Mulla Diorin vedenkestävä kajal tuntui tahmealta sisärajauksessa. Ihan kuin silmät olisivat räpäyttäessä tarraantuneet hiukan kiinni. Myin eteenpäin tuon takia.

Diorin vedenkestävä rajauskynähän ei olekaan tarkoitettu sisäluomelle. Varsinaisesta kajalkynästä ei taida olla Diorilla vedenkestävää versiota ollenkaan.
1c F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #544 : 20.02.08 - klo:11:44 »
Joo mulla on kanssa ollut tuo Diorin vedenkestävä kajal ja oli liian tahmeaa sisärajauksessa ja se myös levisi. Pitää tosiaan seuraavassa meikissä testata tuota Diorin Eyeliner Penciliä, vaikuttaa ainakin hyvältä ja ulkorajauksessa oon sitä käyttänytkin. Jos se pysyy, niin pitää ostaa se myöhemmin isompi kokoisenakin (mulla on 1 g semmonen minikynä, tosin silläkin meikkailee jo aika pitkään).

Tuun sitten raportoimaan tänne, miten pysyi ja testaan tällä viikolla myös sen Lancomen vedenkestävän kajalin, niin saa sitten vertauskuvaa, kumpi sopis paremmin kestävyydeltään sisärajauksiin :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #545 : 20.02.08 - klo:13:52 »
Ninja, mä olen ainakin pitänyt Rimmelin Professional Eyelinerista.
Mäkin tykkäsin tuosta tosi paljon mutta mulla alkas aina kirveleen silmiä.  :P Muilla käynyt samoin? Muutenkaan en oo löytäny noista halvemminsa linereista mitään hyviä. Pitää siirtyä seuraavaksi noihin kalliimpiin.  :-\

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #546 : 20.02.08 - klo:21:41 »
Hunis, Kikka tai muut Chanelin omistajat. Onko tämä se kajal joka pysyi sisärajauksissa?

http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=31315
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 26.02.08 - klo:18:00 »
^Muokin kiinnostaa tuo Chanelin kynä. Osaako joku verrata tuota ja Lancomen Crayon Kohlia? Myöskin HR:n Silky eyes kynä kiinnostaa, mutta se ei taida olla varsinaisesti kajal?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #548 : 26.02.08 - klo:18:48 »
Multa löytyy HR Silky eyes kyniä kaksin kappalein mustana ja ruskeana. En kyllä oo käyttänyt noita koskaan sisärajauksissa. Ihan ulkorajauksissa on nuo olleet käytössä ja mun käsitykseni mukaan ne on siihen tarkoitukseen alunperin tehtyjäkin. Toimivat hyvin. Koostumukseltaan väriosa on sopivan pehmosta, sen saa helposti tarttumaan luomeen ja ei tarvitse kuin kevyesti painaa ja on nätit rajaukset. Jotkut rajauskynät mun mielestä "raapii" ihoa inhotavasti kun rajauksen tekee, tuntuu että ne on liian kovia koostumukseltaan. Nuo Silky eyesit on just buenoita ulkorajauksen tekoon :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 26.02.08 - klo:19:06 »
^Muokin kiinnostaa tuo Chanelin kynä. Osaako joku verrata tuota ja Lancomen Crayon Kohlia? Myöskin HR:n Silky eyes kynä kiinnostaa, mutta se ei taida olla varsinaisesti kajal?

Mulla on noita Chanelin kajalkyniä kaksi kappaletta, juuri tuo musta ja sitten Marine-sävyinen, (jonka pitäisi olla tummansininen muttei juuri sinisenä erotu). Tightliningissa toimii kohtalaisesti, muttei oikeastaan sisärajauksissa. Mulla ei kestä sisärajauksissa oikeastaan mikään muu kuin MACin Fluidline, joten en ole ehkä paras henkilö arvioimaan tuota asiaa.

Noissa kajaleissa on ihan selkeä ero laadussa jos vertaa esim. eye pencil -kyniin, väri levittyy hyvin ja tasaisesti eikä vaadi paljon korjailuja. Mutta eri koostumushan niissä kuuluukin olla.  :)  Kestävät myös hyvin teroittamista, eivät ole katkeilleet helposti niin kuin joillekin kynille käy. Vertasin noita kädelle Shu Uemuran Drawing Pencil:in ja MACin Powerpoint-kynän kanssa, ja Chanelien koostumus on vähemmän rasvaista. Koostumus saattaa vaikuttaa siihen, että Shun ja MACin pysyvyys on mielestäni parempi. Chaneleilla saa aikaan hieman ohuempaa jälkeä, vaikka kaikki kynät ovat yhtä teräviä (eilen teroitettuja).

Rubinsteinilta mulla oli aikoinaan pari kynää, joilla oli todella hankalaa saada aikaan kunnollista jälkeä. Olivat jotenkin liian kovia ja kuivia koostumukseltaan. Värit olivat muistaakseni metsänvihreä ja harmaa, ja ainakin se harmaa oli aivan liian vaaleaa luomilla, vaikka kädelle kokeillessa näytti sopivan sävyiseltä. Eivät kuitenkaan olleet Silky Eyes-kyniä, joten koostumus voi olla parantunut. Nuo omistamani kynät olivat pettymys, joten ei ole ollut intoa kokeilla tämän merkin kyniä. Voisikin käydä Sokkarilla kokeilemassa millaisia ovat nykyään.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 26.02.08 - klo:19:21 »
Mulla on HR:n Silky eyes harmaana, ja ulkorajauksessa toimii kyllä tosi hyvin. On helppo saada siististi levitettyä, kun on tarpeeksi pehmeää, mutta ei liian ettei leviä. Lancomen Crayon Kohl taas on niin pehmeä, että suttaa tosi helposti. Eli taidan ostaa HR:n Silky Eyesin ulkorajauksiin. Vielä pitäisi löytyää joku hyvä sisärajauksiin.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #551 : 26.02.08 - klo:19:30 »
Pinkpepper, itse suosin sisärajauksissa Lancomen Le crayon kohleja... Mutta ne taidatkin tietää jo että sopivat myös sisärajauksiin :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #552 : 26.02.08 - klo:19:36 »
Hunis, Kikka tai muut Chanelin omistajat. Onko tämä se kajal joka pysyi sisärajauksissa?

http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=31315

Mulla on sisärajauksessa käytössä Cliniquen Kohl shaper for eyes, joka mun mielestä toimii kohtuullisesti.
http://www.clinique.co.uk/templates/products/sp_shaded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT1018&PRODUCT_ID=PROD65088

Sopivan pehmeä kynä, helppo tehdä siisti rajaus. Mukana kätevä teroitin korkin sisällä. Mulla on myös Diorin kohl pencil, mutta se on kamalan kova sisärajauksen tekoon, eli eipä ole juuri tullut käytettyä.

Mä en varastostani löytänyt Chanelin kynää. Joko mä oon muistanut väärin jostain kynästä kirjoittaessani, tai sitten sä muistat MerGirl väärin. Mulla on kyllä sen verran kosteet silmät, ettei oikeen mikään rajauskynä ole ollut ylitse muiden. MAC Fluidline on ehkä paras tähänastisista kokeiluista.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #553 : 26.02.08 - klo:22:06 »
Mä oon nyt testannut sisärajauksessa Lancomen Crayon Kholin (myös Waterproofina) ja Diorin Eyeliner Pencilin ja mitkään noista ei toiminut sisärajauksissa ja olivat pettymyksiä. Eivät pysy paria tuntia kauempaa vaan sai olla aina lisäämässä. Ulkorajauksessa toimivatkin sitten tosi hyvin. Tällä hetkellä paras sisärajauksessa mulla on IsaDoran Colormatic Eyepen (joka on vedenkestävä), mikä on huvittavaa, koska on edullisin. Sekään ei koko päivää kestä, mutta monen monta tuntia silti. Edelleen hakusessa parempi, kestävämpi kajalkynä. Ajattelin kokeilla IsaDoran Inlineria, kun en kalliimpia viitsi tuosta vain enää ostaa, jos ei toimikaan. MACin Fluidlinea en voi sisärajauksessa ikävä kyllä käyttää, koska se aiheutti pahat kutinat ja kirvelyt, se olisi varmaan muuten kestävin, harmi. Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan hyvästä, pysyvästä sisärajaukseen sopivasta kajalkynästä (ihan musta hakusessa)! Tosin, kun vuotaa silmät usein, niin se on aika paljon vaadittu. Tykkäisin käyttää tosi usein sisärajausta nimittäin ja sopiikin mulle, onneksi tuo IsaDora toimii hyvin kumminkin. Parempaa odotellessa...

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 26.02.08 - klo:22:11 »
^Aika hyvä sattuma kun kirjoitit asiasta, olen nimittäin tässä samalla  tekemässä tilausta Mansikkalaan ja lisäsin koriin vaalean Lancomen Crayon Kohlin juuri sisärajaustarkoitukseen. Mulla on siis etsinnässä vaalea kynä alaluomen sisäpuolelle, joka olisi kylmäsävyinen ja tietty mahdollisimman pysyvä.