MerGirl, mä en tiedä mitä eri värejä Colormatic Eypenissä on, mutta anakin ruskea toki mustan lisäksi! Kerro sitten mitä muita sävyjä oli. Siitä on aikaa, kun omani ostin ja silloin pelkkää mustaa metsästin, niin en lainkaan muista, mitä kaikkia sävyjä oli siitä.
En ainakaan itse tuota ID:n Inlineria vielä tartte, koska Colormatic Eyepen kestää sittenkin tuntikausia, mulla kesti 10 tuntia putkeen (varmasti ois kestänyt pidempäänkin, mutta pesin meikit) ja siinä välissä kunnon itkemisetkin, kun oli tosi rankka koulutuspäivä ja muutenkin oli kauhea päivä. Eli todellakin mun silmissä kestää

Mieskin nauroi, että kestävät meikit mulla on, kun näytän joltakin dramaattiselta näyttelijältä, jolta ei meikit lähde mihinkään

Eikä aiheuttanut allergioita, kutinaa tai kirvelyitä. Oon iloinen siitä, kun ID:n kynät ei aiheuta mitään. Siksi ihmetyttää, kun MACin Fluidline sisärajauksessa aiheuttaa kauheat kutinat ja kirelyt, mutta yläluomella ei mitään. Tosin hyvä niin, koska se on paras eyeliner yläluomella, jonka tiedän!
Ajattelin GOSHilta katsella semmoista tummanlilaa eyelinerkynää, joka hohtaa sinisenä, aivan upea, Purple jotain. Ne on kanssa pysyneet hyvin alarajauksena, ainakin värilliset. Mustalta rajauskynältä vaadin eniten, varsinkin, jos puhutaan ihan sisärajauksesta.
Pitää kai joskus hommata se Benefitin kirkastuskynä, jos haluaa krikastaa ilmettä, kun se Anytimen Viesti oli mun silmille ihan liian kova ja sai silmäluomet ihan aukeamaan verille (!) joten pehmeää kynää täällä kaivataan todella. Valkoistakin käytän sisärajauksessa välillä, mutten läheskään aina, silloin jos haluan dramaattisen näkyvän siitä, mutta muuten tahdon beigen/nuden sävyisen kajalin alaluomelle.