Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246899 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #570 : 03.03.08 - klo:21:11 »
^Anytimen valkoinen kajal on tosiaan ihan liian kova ja sillä en ainakaan itse saa kovinkaan näkyvää tulosta aikaan. Ja jos jotain väriä sattuukin saamaan, niin pysyvyys on surkea. Toista voi sanoa Rimmelin valkoisesta kajalista, se on mielestäni tosi hyvä silmien sisärajauksiin. Levittyy hyvin, koska on tarpeeksi pehmeä ja pysyvyyskin on ihan hyvä, parempikin voisi olla, mutta ihan tyytyväinen olen ollut tuohon Rimmelin kynään.

Misku

• Vieras
« Vastaus #571 : 09.03.08 - klo:20:54 »
Kumallakohan tulee luonnollisempi tulos, eyelinerilla vai rajauskynällä?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #572 : 09.03.08 - klo:20:56 »
^Rajauskynällä tulee yleensä pehmeämpi ja luonnollisempi jälki, koska sitä voi häivyttää helposti ja pehmentää jälkeä, kun taas eyelinerilla tulee tarkka ja teräväreunainen jälki.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #573 : 09.03.08 - klo:21:36 »
Samaa mieltä olen myös Huniksen kanssa. :) Mutta eyelinerilla saa musta ohuemman rajauksen helpommin aikaan, jos mahdollisimman ohutta viivaa haet niin suosittelen teräväkärkistä tussimallista nestemäistä eyelineriä. Jos taas haet pehmeää viivaa, niin kynämäinen rajaus on lienee parhain valinta siulle.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #574 : 09.03.08 - klo:23:52 »
Olen aina suhtautunut kammoksuen eyelinereihin, mutta koitin tässä eräs päivä kostean siveltimen ja tumman luomivärin kanssa rajausta, ja oli miljoona kertaa siistimpi lopputulos kuin linerillä  :D. Meni helpommin ripsien tyveen sai tehtyä pätkä pätkältä suttaamatta.

Nälkä kasvaa syödessä ja haluaisin hommaan pitkäkestoisen sealerin. Vinkkejä? MUS on tiedossa mutta kun korvessa asun niin joku netin kautta tilattava ois niiiin kätevä. Onko MSCHICin sealerista mihinkään?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #575 : 12.03.08 - klo:11:54 »
Testailun tuloksia: IsaDoran Colormatic eye pen ei pysy sisärajauksissa, mutta jää nätisti alaripsien tyveen, joten periaatteessa näyttää että alarajaus on kohdallaan jos ei ala syynäämään kovin läheltä. Värejä on ainakin musta ja ruskea, Kicksissä oli paikka myös metsänvihreälle, ilmeisesti juuri silloin loppu.
Make Up Storen kynä, sävyssä Smoke: ei pysy tämäkään ja on sen verran pehmeä että leviää sotkuisesti kyynelkanavien kohdalta.
Cliniquen Khol shaper for eyes tuli tilattua Mansikkalasta ja parempi sisärajauksiin kuin saman sarjan Cream shaper. Samanlainen kuin tuo IsaDora käytöltään. Kiva Black Amethyst sävy, luumun ja mustan sekoitus.

Eli tähän mennessä paras sisärajauksiin on IsaDoran Inliner jota ei saa kuin mustana, pah!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 28.03.08 - klo:21:07 »
Kumpi noista Rimmelin eyelinereista on parempi, Exaggerate Eye Liner vai Professional Liquid Eye Liner? Mulla on Kanebon 38 eyeliner ja tuossa Professional Liquidissa näytti olevan sitäkin ohuempi kärki, ohut jälki on siis hakusessa. Mutta onko tuo kynämainen Exaggerate vähemmän sotkeva? Muistan lukeneeni näiden kahden vertailusta joskus, mutten millään löytänyt sitä ketjua.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #577 : 28.03.08 - klo:21:17 »
^ Aikoinaan itse käytin tuota Rimmelin Professional Eyelineria vakkarina pitkään (kunnes löysin MACin Fluidlinen) ja tuolla saa aikaan tarkkaa jälkeä eikä mielestäni leviä kyllä päivän aikana mihinkään vaan pysyy niin kauan kuin pitääkin. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde! Aion tuota ostaakin joskus, kun reissuun lähtee enkä viitsi kaikkia Fluidlineja ja siveltimia kantaa mukana. Nyt tosin käytössä YSL:n Eyeliner, joka on reissukäytössä mulla, mutta voisn väittää, että Rimmelin Professional ajaa täysin saman asian ja vielä paljon edullisemmin :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #578 : 28.03.08 - klo:22:31 »
Livia, mä oon käyttänyt monta vuotta Maybellinen Liner Express -eyelineria. Tällä saa minusta tositosi ohutta jälkeä (ja tarvittaessa tietenkin paksumpaakin), siveltimen kärki on riittävän pitkä eikä karvaa vaan "huopaa", mutta kyseessä ei siis ole tussilineri vaan perinteinen "mustepullo"+sivellin. Näitä taitaa saada mustana ja ruskeana ainakin, itse käytän aina ruskeaa joka on erittäin tumma, melkeinpä musta.

Normaalihinta taitaa olla jotain 10 euron kieppeillä, mutta näitä on monesti alennuksessa (olen useampana vuonna ostanut esim. Hulluilta Päiviltä alesta näitä). Putkilo on sininen ja korkki/sivellinosa kultainen.

Edit: ja vielä, mulla on ollut tuota Kaneboa yksi putkilo, mutta mulla se ei ainakaan toiminut läheskään yhtä hyvin kun Maybelline, vaan a) oli vaikeampi laittaa koska sivellinosa oli lyhyempi ja b) ei pysynyt yhtä hyvin vaan lähti "lohkeilemaan" päivän mittaan.
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:22:33 kirjoittanut Minako »

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 31.03.08 - klo:22:33 »
Etsiskelyssä joku kultainen tai vihertävänkultainen silmänrajauskynä. Mahtaakohan tuommoista löytyä markettivalikoimista? Jos joku tietää varmasti niin kiva jos kertoo mullekin  :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #580 : 31.03.08 - klo:22:36 »
MUS:n Old gold on ainakin semmoinen, tosin MUS taitaa kuulua jonnekin markettikaman ja selektiivisen väliin.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 01.04.08 - klo:11:30 »
Goshilla on muutamaakin erilaista kullansävyä rajauskynissä. Muistaakseni sarjan kynissä on myös joku kultainen oliivinvihreä. Hintansa puolesta luokittelisin nuokin markettikamaksi, vaikkei niitä muista marketeista kuin Sokoksilta löydykään.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #582 : 01.04.08 - klo:14:25 »
Etsiskelyssä joku kultainen tai vihertävänkultainen silmänrajauskynä. Mahtaakohan tuommoista löytyä markettivalikoimista?

Oriflamella oli joskus Fine Liner sävyssä Olive joka oli juuri kullanvihreä. Kokonaan kultainenkin kynä oli ja sävyn nimi Bronze. Kivoja kyniä ovat, levittyvät pehmeästi ja jälki on pehmeä mutta metallisesti hohtava. Ja plussaa kun ei tarvitse teroittaa.
En ollut ikinä edes ajatellut kyseisen merkin meikkejä ennen kuin sain äidiltä kolme näitä kyniä lahjaksi.
En tosin tiedä onko näitä enään myynnissä, en itse pahemmin kyseistä merkkiä harrasta.  ???
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #583 : 04.04.08 - klo:16:14 »
Mulla olisi hakusessa hyvä kajal nimenomaan sisärajauksiin, eli onko ehdotuksia?  :) Ketjua luinkin ja mansikkalasta kävin joitain tuotteita katsomassakin, mutta siellä oli aika huonot valikoimat tämän ketjun tuotteisiin liittyen. Toki tuote voi olla markettikamaakin.

Toimivatko MACin kajalit hyvin? Siellä oli ainakin pari kivaa väriä tarjolla, kun ihan mustaa en halua, mutta ennemmin harmaaseen ja siniseen taittuvaa kuin ruskeaan. Pysyä pitäisi siis jonkin aikaa ja ennen kaikkea pitäisi tulla pigmenttiä, ettei kovalla kynällä tarvitsisi ihoa raaputtaa... Tietysti myös plussaa, jos tuote ei ärsyttäisi erityisemmin silmiä... ;)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #584 : 09.04.08 - klo:21:05 »
Lupasin MAC-ketjuun laittaa kokemuksia Eye Khol, Smolderista. Mutta ajattelin laittaa tänne, kun kyse on sisäkajalista ja täällä on monesti kyselty mikä olisi hyvä sisäkajal. Tykästyin tähän tosi paljon! Tämä tarttuu tosi hyvin sisäluomelle ja mulla tämä pysyi koko päivän, kerran taisin hieman korjata, hyvin vähän vain. Eikä ärsyttänyt mun silmiä, vaikka joskus saattaa joistakin jutuista vuotaa (esim. Fluidlinesta sain vain kirvelyä ja kutinaa, kun sisäluomelle laitoin). Jos haluaa intensiivisen mustan sisäkajalin, niin mä ainakin suosittelen tätä. Hintaa 15,50 €. Täysin hintansa arvoinen! IsaDoran Colormatic Eyepen kohtasi siis voittajansa. Se kyllä muuten pysyy intensiivisenä, mutta vähän lähtee ulkonurkasta kulumaan. Smolder ei kulunut. Smolder ei ole vedenkestävä ja siksi hieman epäilin, mutta silti se vaan kestää.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos