Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247200 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #585 : 10.04.08 - klo:08:38 »
^Itsekin ostin vasta Smolderin ja olen siihen paljon tyytyväisempi kuin moniin aikaisemmin kokeilemiini kajaaleihin, mutta ihan noin kovasti en sitä silti kehu. Smolder pysyy kyllä pidempään kuin monet muut, mutta mun kokemuksen mukaan tämäkin suttaantuu hieman jo parin tunnin päästä.
Tästä huolimatta voisin ostaa MACin kajaaleita muissakin väreissä koska toivon että niidenkin väri on yhtä intensiivinen kuin tässä Smolderissä.

Silmien ärsyttävyyttä en pysty arviomaan, koska omat silmät ei ole herkät, eli ne ärsyyntyvät kosmetiikasta todella harvoin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #586 : 10.04.08 - klo:13:54 »
^ Täytyy sittenkin perua sanani tuosta MACin Eye Khol Smolderista. Muuten hyvä siis pysyy ja näin, mutta saan tästä allergiaa :( Ja ei ole eka kerta MACin kynien/eyelinereiden kanssa. Enpä taida tältä merkiltä enää ostella kajaleita tai muita kyniä. Takas siis IsaDoran pariin, se on kumminkin tosi hyvä ja tarttee vain kerran lisätä. Voisin tuota Inlineria kokeilla siltä merkiltä, pysyykö paremmin.

Nyt harmittaa, myyntiin menee Smolder, vain ja ainoastaan allergian takia.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 11.04.08 - klo:00:22 »
Caudealis, oon aikasemminkin ketjussa suositellut Chanelin kajaleita. Mulla on itselläni tosi herkät silmät, enkä pysty monia kyniä käyttämään edes ulkorajauksissa. Tähän asti Chanelin kajalit on olleet ainoita, joista en saa minkäänlaisia reaktioita (Lancômen edesmenneen kausisävyn Silver Liningin lisäksi). Pysyvyys ei ole mikään maata mullistava, mutta nuo ei ainakaan suttaannu miten sattuu, vaan häipyvät aika siististi. Koostumus on pehmeä, eli ei tosiaan tarvitse sisäluomea hinkata. Sävyvalikoima on suppea, mutta mustaa pehmeämpää kaipaavalle löytyy hieman metallinhohtoinen grafiitinharmaa (mun lemppari btw).
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 12.04.08 - klo:23:11 »
Onko kellään kokemusta siitä Rimmelin uudesta luumunvärisestä eyelinerista? Katsoin kaupassa että sävy on ainakin nätti mutta mitenhän tuon levittyvyyden ja pysyvyyden laita?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #589 : 13.04.08 - klo:09:35 »
Tilasin innostuksissani tuolloin heti ne MACin kajalit, ja olen kyllä niihin ihan tyytyväinen. Pigmenttiä lähtee irti, ei ehkä kuitenkaan yhtä paljon kuin Lumenen mustasta kajalista (tai sitten vain väri hämää tuossa asiassa), mutta pysyvyys on tietysti Lumenea parempi.  ;) Pidän myös väreistä Violet Underground ja Blooz, toinen on siis lilahtava ja toinen tummansiniharmaa. Noiden ei mun mielestä pitänyt olla vedenkestäviä, mutta poispeseminen on hieman hankalaa, ainakin siis minulle, kun en vedenkestäviä tuotteita käytä muutenkaan.

Seuraavalla Mansikkalashoppailureissulla voisi ostaa myös tuon Chanelin kynän. Tuo grafiitinharmaa väri näytti ainakin hyvältä.  :)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 13.04.08 - klo:17:17 »
Onko kellään kokemusta siitä Rimmelin uudesta luumunvärisestä eyelinerista? Katsoin kaupassa että sävy on ainakin nätti mutta mitenhän tuon levittyvyyden ja pysyvyyden laita?

Emskuliini oli ainakin kehunut blogissaan: http://glitzandglam.sosblog.com/Glitz-and-glam-b1/Rimmel-Glam-eyes-intense-seduction-liquid-liner-b1-p36.htm

Mullakin tuo kyllä on mutta on jäänyt vähälle käytölle. Kiva väri ja mulla ainakin pysyi hyvin (paitsi silmäkulmista kun mun silmät vuotaa niin paljon). Levitys oli vähän haasteellista jos haluaa vähän näkyvämmän jäljen kun se sivellin on suht pitkä ja taipuisa.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #591 : 13.04.08 - klo:19:02 »
^ Onko tuosta Rimmelin linerista muita sävyjä kuin tuo luumu? Bongasin tuon nimittäin vasta tänään Pirkka-lehteä selaillessani, ja siellä puhuttiin vain "hieman metallinhohtoisesta sävystä" tai jotenkin vastaavasti, joten mä heti oletin sen olevan metallinhohtoinen musta. Ehti jo ostoslistallekin, mutta ehkei tuo luumunsävy sittenkään niin houkuta..
1c M ii BSL

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 13.04.08 - klo:19:24 »
^Mun käsittääkseni tuo luumu on kausisävy eikä siinä telineessä mistä tota tutkailin ollut muita. Perusmustahan Rimmeliltä tietysti löytyy.

Metallimusta lineri kelpaisi kyllä mullekin. :)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 13.04.08 - klo:21:28 »
Onko tussimaisia rajauskyniä muilla kuin Lancomella ja Anytimella?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #594 : 13.04.08 - klo:21:31 »
^ Kanebolla, semmoinen täytettävä. Chanelilla, ainakin Mansikkanetissä. Kanebosta tykkään tosi paljon, Chanel sottaa helposti.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 13.04.08 - klo:21:33 »
Onko tussimaisia rajauskyniä muilla kuin Lancomella ja Anytimella?

Nivealta löytyy myös.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 13.04.08 - klo:21:59 »
^En tykännyt tuosta Nivean tussirajauksesta yhtään, sieltä ei vaan tullut tarpeeksi väriä vaikka sitä kynää säilytti ohjeen mukaan pystyasennossa kärki alaspäin. Nivean sivellineyeliner taas oli ihan hyvä.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #597 : 13.04.08 - klo:22:06 »
Olen itse todennut Kanebon täytettävän kajalin toimivaksi. Mukavaa, kun ei tarvitse teroitella ja säästää samalla luontoakin kun hylsyn voi aina täyttää.  Tekee tarkkaa jälkeä, ilman että suttaa ja toisessa päässä korkin alla mielestäni hyvin toimiva häivyttäjä aplikaattori. Suosittelen kyllä  :).

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 13.04.08 - klo:22:48 »
Kiitos vinkeistä! Pitääpä tsekata Nivea kauppareissulla + löytyykö Chanelia ja Kaneboa mansikkalasta. Ostin eilen pitkästä aikaa perinteisen eyelinerin (BeYu) ja muistin taas meikkiä poistaessani miksi en tykkää tavallisia eyelinereita kayttää. Väriä menee minulla jotenkin kummasti ripsien väliin ja tyveen niin tiukasti, etten meinaa saada meikkejä millään keinoin puhdistettua. Tussimaisten kynien kanssa tätä ongelmaa ei ole ollut.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #599 : 14.04.08 - klo:00:02 »
Osaisiko kukaan suositella hyvää vedenkestävää kynää alarajauksiin silmiin jotka on taipuvaisia vuotamaan ja mikään meikki ei pysy?  ::) Eniten olen ollut tyytyväinen Diorin vedenpitävään kajaliin mutta sekään ei pysy kun silmät vetistää. Tää on tosi ahdistavaa!

En tiedä onko taas joku yliherkkyyskausi tulossa kun joka kevät "itkettää" kun vaan pihalle astelee.