Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247201 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #60 : 13.05.06 - klo:23:32 »
Ei mulla noi isadorat murene yhtään. Ja eivät kyllä mulla pysy normirajauksena millään, leviävät tosi helposti.
Mutta kajaleina ykkösiä!
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #61 : 14.05.06 - klo:14:34 »
Minäkin omistan tuollaisen Isadoran kajalin. Kajalina oikein hyvää, pysyy hyvin, mutta koska en yleensä käytä kajalia olen käyttänyt normirajaukseen. Sävy on aivan ihana (muistaakseni joku golden brown), mutta ei tuo kyllä kauhean hyvin pysy (tosin puuterin kanssa paljon paremmin kuin lumenen silmämeikkikynä) ja tuntuu minustaki murenevan aika helposti.
  Himottaisi hirveästi ostaa joku kalliimpi rajauskynä, kun ei noista halvoista tunnu olevan mihinkään (mikään ei ole tuntunut pysyvän ylärajausta tehdessä), mutta jotenkin noin +/- 20 e yhdestä kynästä tuntuu aika paljonlta, varsinkin jos sekään ei pysy.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #62 : 14.05.06 - klo:20:33 »
Mulla on kaks Isadoran perfect contour kajalia, musta ja ruskee. Ja damn että ne on hyviä! Ne pysyy. Tähän asti tää on ollut suuri ongelma kun kajalit on puolen tunnin päästä ollut poskilla.

Tuota siis mullakin turkoosina :) Ja varmana ostan mustana, kun niin hyvä pysyvyys on!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 14.05.06 - klo:21:11 »
Jos rajauksen tekee sisärajauksena, niin onko se silloin limakalvolla vai missä?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #64 : 15.05.06 - klo:11:17 »
Jos rajauksen tekee sisärajauksena, niin onko se silloin limakalvolla vai missä?

Juu, limakalvolla on. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Koala

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 15.05.06 - klo:11:32 »
TBS:n silmänrajaustussi, joka hylkii vettä eikä tahraa. Lähtee vedellä kyllä pois, mutta ei leviä hankauksesta.
Toinen, mistä tykkään, on Lumenen tussikynä. Tulee tarkka ja tasainen jälki.

Minulla on myös ollut TBS:n silmänrajaustussi käytössä. Sillä sai kyllä hyvin rajauksen vedettyä, tussin kärki on sopivan paksuinen. Se kuitenkin jostain syystä jäi ripsiin kiinni ja paakkuunnutti ne... joko tuote oli silloin vanhaa, kun paakkuuntumisen huomasin tai sitten syy oli käyttäjässä  ::).

Tigru

• Vieras
« Vastaus #66 : 16.05.06 - klo:00:41 »
Kokeilin tänään Luminellen silmänrajauskynää (vai mikä se nyt onkaan) ensimmäistä kertaa. Laitoin vain yläluomelle 1/3 matkaa ulkonurkasta sisäänpäin, niin kuin yleensäkin näin kesällä. Rajaus pysyi koko päivän täydellisenä, vaikka oon tänään mm. pyöräilly jonkun verran ja pessy hiukset kuumassa suihkussa (kastelematta/ pesemättä kasvoja). En tiedä sitten, vaikuttiko tuohon pysyvyyteen se, että olin "kiinnittänyt" rajauksen Lancomen luomivärillä (joka myös pysyi täydellisenä koko päivän, ilman pohjustusta). Oli miten oli, näitä täytyy hankkia lisää, oli erittäin positiivinen yllätys :) Myös jälki pysyi mustana koko päivän eikä haalistunut. Yhden käyttökerran perusteella voisi verrata täysin Lancomen silmänrajauskynään (joka ei kyllä ole omassa hintaluokassaan mitenkään erityinen)... Aina eivät hinta ja laatu kulje käsi kädessä ;D

Muistaako muuten joku, paljonko MACn Powerpointit maksavat Tukholmassa? Mietin tässä, metsästääkö niitä ylihuomenna sieltä, vai pitäiskö ostaa eBaystä...

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #67 : 16.05.06 - klo:01:38 »
Olen käyttänyt noita Luminellen kyniä (taitaa kyllä olla kajal-kynä  ???) niin kauan kuin muistan ja olenkin ihmetellyt että miksi muut puhuvat ettei rajaus pysy, kun minulla nuo halpikset pysyvät oikein hyvin. Ehkä Yves Rocher on tehnyt vahingossa noista Luminelle kynistään tosi huippuja sitten  :D
Muistaakseni Couleurs Nature sarjan kynät eivät ole ollenkaan niin hyviä kuin nuo halvemmat (puoli-ilmaiset) Luminellet.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

rolla

• Vieras
Eyelinerit ja kajal -kynät
« Vastaus #68 : 19.05.06 - klo:17:16 »
Mitkä on hyviä ja kannattaako yleensä käyttää? Mä en tiedä aiheesta mitään, koska olen paria lumenen tasoista eyelineria kokeillut joskus ja niistä ei kyllä tullut mitään. Sotki vaan silmät. Kynistä omistan vain mustaa ja valkoista, mutta käytättekö jotakin muitakin? (onko se muuten kajal kynä.. ainakin 5-10 vuotta sitten sitä kutsuttiin siksi..)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
Vs: Eyelinerit ja kajal -kynät
« Vastaus #69 : 19.05.06 - klo:17:17 »

Kajal on se pehmeäpi kynä, jota käytetään sisärajauksien tekemiseen, silmämeikkikynä puolestaan se, jolla tehdään yleisesti ylä- ja ulkorajauksia.
« Viimeksi muokattu: 19.05.06 - klo:17:29 kirjoittanut Stationery »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

rolla

• Vieras
« Vastaus #70 : 19.05.06 - klo:17:20 »
Joo tää topic meni ihan ohi eikä haulla edes näkynyt  ::)

Niinjoo siis kajaleita nuo mun musta ja valkoinen on. Silmämeikkikynä .. enpä ole koskaan edes kuullut. Puhutaanko siitä tuolla nimellä ihan yleisesti kaikilla sarjoilla..?

EDIT: Minulla taitaaki just olla luminellea ja kyllä noista halpiksista olen tykännyt. Se valkoinen kajal on hennesin ja hyvä myös. Mutta nuo eyelinerit kiinnostaa. Miksi muuten on erikseen kynä ja eyeliner. Onko se makukysymys vai onko jotain eroja? Minusta tuntuu, että kynällä on helpompi laittaa, koska ei ole nestemäistä eikä täten sotke.
« Viimeksi muokattu: 19.05.06 - klo:17:22 kirjoittanut Rolla »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #71 : 19.05.06 - klo:17:29 »
Kyllä kaikilla sarjoilla on ihan yleisesti erikseen eye makeup penit ja kajalit, sillä koostumus on erilainen juuri eri käyttötarkoituksen vuoksi.

Kynässä ja eyelinerissa on eroina lähinnä se jälki. Nestemäisellä jäljestä tulee terävämpi ja kynällä sitten hieman pehmeämpi. Ja sitten on ihan maku kysymys, että kumpaa tykkää käyttä. Eyelierin käyttöä saa usein harjoitella melko paljon ettei synny sotkua.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 23.05.06 - klo:13:19 »
VAU! Tänään kokeilin varmaankin ihan ensimmäistä kertaa sisärajausta alaluomelle tuolla IsaDoran kajalilla (+Ben Nyen kakku yläpuolelle). Silmät pompahti esiin ihan mahdottoman kauniisti! Miksi kukaan ei ole kertonut että sisärajaus tekee näin kauniiksi silmät? :D Mulla on aina jäänyt kammo yläastetytöistä jotka ovat käyttäneet sisärajausta ja se on ollut niin karmean näköistä etten ole viitsinyt edes kokeilla.

Laitoin siis aamulla tuon IsaDoran ja nyt kun katsoin peiliin niin oli pakko lisätä sitä kun rajaus oli häipynyt. Kokeilisikohan nyt sitten tuota YR:n Luminellea vai onko laadukaimmilla sarjoilla ne parhaimmat kajal-kynät? Vai onko se vain niin, että ei nuo kovin helposti pysy koko päivää, kun limakalvolla kuitenkin ovat? Mun on nyt ihan pakko saada joku todella hyvä kajal-kynä, eihän tätä ilman voi enää elää. ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #73 : 23.05.06 - klo:14:42 »
Aika vaikeaa on loppujen lopuksi löytää kajalia, joka pysyisi koko päivän hyvänä kun se kuitenkin laitetaan limakalvolle ja silmän kyynelneste varmasti liuottaa sitä päivän mittaa noeasti pois.   :-\

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 23.05.06 - klo:14:46 »
Aika vaikeaa on loppujen lopuksi löytää kajalia, joka pysyisi koko päivän hyvänä kun se kuitenkin laitetaan limakalvolle ja silmän kyynelneste varmasti liuottaa sitä päivän mittaa noeasti pois.   :-\

Mulla ainakin tuo isadora pysyy aika hyvin koko päivän, kun onhan se vedenkestävä. Ja jos päälle vielä laittaa jotain ei-vedenkestävää kajalia, on tulos tosi pysyvä :) Tuota isadoraa kyllä suosittelen sisärajauksiin, on sen verran hyvää ja kestävää vaikkei kovin kallis olekaan.