Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247202 kertaa)

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #600 : 14.04.08 - klo:22:08 »
Ostin tänään L'orealin Eye Designer -kynän sävyssä Taupe ja tuli mieleen, että mahtaisko tota voida käyttää huulille...? Onkohan noissa silmänrajauskynissä jotain haitallista, että ei vois? Sävy on tosi mahtava, mut luulin aluksi, että on huulenrajauskynä eli jos ei tule silmiin käytettyä (musta jotenkin jännä sävy) niin mahdankohan tappaa itseni ennen aikoja, jos vetelen kynällä mukavan ruskeat huulet? ::)
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #601 : 14.04.08 - klo:22:13 »
^Olen itsekin käyttänyt joskus luumunsävyistä silmänrajauskynää huuliin, hengissä ollaan  :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 14.04.08 - klo:22:19 »
^^ Kyllä minäkin uskon, että uskaltaa käyttää. Ensinnäkin huultenrajauskynissä on varmaan samat ''myrkyt'', vaikka toisaalta voihan sen ajatella että silmänrajauskynissä olisi jotain erilaisia aineita, kun eivät kuitenkaan suuhun mene herkästi. Kaikissa meikeissä on kuitenkin niitä myrkkyjä, ja niitä joutuu kumminkin kestämään jotain kautta. ;D Kyllä minä uskaltaisin käyttää, en usko että silmän lähellekään mitään niin vaarallisia myrkkyjä laitettaisiin, jotka syötynä tappavat. :D Kyllähän sitä voi vaikka jotenkin hieroa silmiään ja kajali mennä ruuan kautta suuhun tai jotain (käsien pesu on kylläkin suositeltavaa ;D)..

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #603 : 14.04.08 - klo:22:30 »
^^ Hyvä homma, käytän sen sitten huulilla! ;D
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 14.04.08 - klo:23:26 »
Mulla on sama juttu kun Minniellä, en saa poistettua MACin fluidlineä varsinkaan vasemman silmän ripsirajasta/ ripsien väleistä  :-\. Seuraavassa pesussa lähtee vasta, mutta meikkiähän ei saisi ja tai kannattaisi pitää iholla (varsinkaan silmänympärysiholla) turhaan. Tai niin ainakin saa aina jostain lukea.
Ja kyllä ne kynätkin samalla tavalla jää sinne väleihin.

Ja jottei ihan ot olisi niin mä ostin jossain vaiheessa MUSilta ihanan tumman violetin rajauskynän, joka onkin huultenrajaus. Ajattelin käyttää kuitenkin silmänympäryksille jos toimii niissä. Ei kai siitäkään mitään haitaa ole? Molemmat alueet ovat herkkiä noin ylipäänsä, joten vois kuvitella, et samat tuotteet sopii. Oon muuten joskus nuorempana käyttänyt Chanelin samanväristä kynää huulilla (saattoi olla tarkoitettu silmänympäryksille) enkä siis kuollut  ;D. Muistaakseni se kynä oli vielä jonkun myyjän suosittelema, kun etsin sellaista väriä huulille.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 15.04.08 - klo:00:19 »
Mä ostin joskus muinoin Lumenelta huultenrajauskynän silmienrajauskynäksi, kun miltään merkiltä ei löytynyt silmienrajauskynänä hakemaani sävyä ja kuinka ollakaan bongasin vahingossa tuon Lumenen huultenrajauskynän. Hyvin on toiminut, levittyy pehmeästi ja pysyy yhtälailla mitä silmienrajauskynätkin.

Ja hengissä ollaan, mitä nyt angiina vaivaa mutta mä en usko että noilla on syy-seuraus-suhdetta.  ;D
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 15.04.08 - klo:08:35 »
Mulla on sama juttu kun Minniellä, en saa poistettua MACin fluidlineä varsinkaan vasemman silmän ripsirajasta/ ripsien väleistä  :-\. Seuraavassa pesussa lähtee vasta, mutta meikkiähän ei saisi ja tai kannattaisi pitää iholla (varsinkaan silmänympärysiholla) turhaan. Tai niin ainakin saa aina jostain lukea.
Ja kyllä ne kynätkin samalla tavalla jää sinne väleihin.

Millä sä puhdistat silmämeikit?

Mä suosittelen fluidlinen poistoon ehdottomasti öljymäistä puhdistustuotetta. Öljy pääsee myös sinne ripsirajaan kätevästi ja liuoittaa fluidlinen melkein itsestään pois. Mä käytän tällä hetkellä luonnonöljyjä ja lumenen Absolut Away silmämeikinpoistoainetta, joita aina laitan vanulapulle ja pyyhin.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #607 : 15.04.08 - klo:15:48 »
Olen vihdoin löytänyt sen parhaan tavan tehdä rajaus! Käytössä on siis MUS:n Mixing liquid, ohut rajaussivellin ja musta tai harmaa luomiväri. Tällä tavalla saan ehdottomasti ohuimman ja näteimmän rajauksen, en kerta kaikkiaan oppinut käyttämään mitään varsinaisia nestemäisiä rajausvärejä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 16.04.08 - klo:21:18 »
^^Huomasin ton vasta nyt. Käytän vaihdellen joko Cliniquen vahamaista Take the day offia tai Rubinsteinin/ Biothermin kaksikerroksista putsaria vedenkestävälle meikille. Ja siis nestemäistä lapulle, mutta vahamainen sormin. Musta tuntuu, et mun vasemman silmän ripset on vaan jotenki sellaset, et se rajaus menee vähän liiankin tyveen ellei jopa ripsien väliin. Ei saa lappua edes pitkien kynsien avulla painettua niin, et rajaus lähtis. Ja toinen syy on siinä, et viimeistelen puhdituksen vedellä ja kasvojenpesuaineella enkä siis putsaa putsarilla niin kauan kunnes meikit on pois.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #609 : 17.04.08 - klo:14:02 »
Kävin ostamassa Guerlainin sen siniturkoosin jauhemaisen kajalin (Terracotta jotain) ja äsken piti ostaa vielä se uusi kausiväri, sellainen jännä harmahtavan-ruskea-kimalteinen juttu. Vielä on hieman opettelemista ton laitossa, ettei oo pitkin poskia  ::), mutta olin tosi yllättynyt, että ei ärsytä yhtään silmiä!  :o Yritin myös etsiä valkoista, mutta en tiedä onko sitä Suomen-markkinoilla.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #610 : 17.04.08 - klo:14:57 »
^Mitlu, mikä ton siniturkoosin nimi on?  Voi kun himoittaa ne kaikki, mutta yritän hillitä himoni kun on piilarit tulossa ja ei varmaan oikein sovi niitten kanssa käyttää. Ne on kyllä kaikki kivan värisiä.

Laitatko sillain "silmä kiinni" menetelmällä?

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #611 : 17.04.08 - klo:17:19 »
Mitlu, valkoinen jauhekajaali oli kuulema kausituote (jos oikein muista kuulleeni, niin viime kesän lookissa oli mukana). Mutta kai tuota voi vielä hyvällä tuurilla löytyä täältäkin jostain pikku putiikista :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #612 : 17.04.08 - klo:18:34 »
^Mitlu, mikä ton siniturkoosin nimi on?  Voi kun himoittaa ne kaikki, mutta yritän hillitä himoni kun on piilarit tulossa ja ei varmaan oikein sovi niitten kanssa käyttää. Ne on kyllä kaikki kivan värisiä.

Laitatko sillain "silmä kiinni" menetelmällä?

Se on ihan vaan Blue/Bleu, mutta mä olen ymmärtänyt MUA:n kommenttien perusteella, että aiemmin on ollut joku tosi sininen, siis joka on ollut miltei musta ja tehnyt valkuaisista tosi valkoiset. Mutta tää ei oo kyllä sellanen sininen, vaan musta enemminkin sellanen sinertävänvihertävän turkoosi. Varsinainen turkoosi on ollut kai kausivärinä viime tai edelliskesänä (näin mulle kertoi tänä aamuna lentokentän myyjä). Ja joo, laitan just silleen "itämaisella" tavalla. Olin hieman epäluuloinen ja koska tossa sinisessä on niin paljon pigmenttiä niin mullahan oli puol poskea ihan sininen :D Mutta kun tajusin homman juonen niin toimii kyllä, ja mun superherkissä silmissä ei tunnu miltään.  :o Tässä uudessa on paljon vähemmän pigmenttiä, mut vaikuttaa kivalta myös.

Tosta valkoisesta: ai, en oo tiennytkään. Katselin eilen Guerlainin nettisivuja ja siellä oli valkoinen eli luulin, et on ihan vakiokamaa...

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #613 : 17.04.08 - klo:18:39 »
Ei miullakaan tuo tieto ole mikään satavarma. Joskus kuukausi sitten kysyin eräältä oman kotikaupungin pikkukempparinpitäjältä, ja hän vastasi noin. Eli mie en tiedä tuosta sen tarkemmin. Hällä oli itsellään myynnissä vain musta, ruoskea sekä tuo turkoosi. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #614 : 17.04.08 - klo:21:36 »
Joo mulla oli varmaan mansikkanetissä kiikarissa se enemmän turkoosi, mutta ennen tilipäivääni (lupa tilailla jotain tarpeetonta ;)) se oli loppunut. Oikeastaan etsin petroolinsinistä rajausväriä/-kynää.

Voiskohan tota käyttää piilolinsseillä?

-edit- Voi Superhottis, sä puit sen sanoiksi minkä pelkäsin olevan totta. Mutta välillä käytän kuitenkin silmälaseja ja silloin voin ehkä käyttää tuota. Seli seli.
« Viimeksi muokattu: 18.04.08 - klo:07:37 kirjoittanut Miltonia »