En heittäisi toivoa, sillä MUA'ssa on ollut myös piilareiden käyttäjiltä myönteisiä kommentteja. Vain kokeilemalla selviää, mikä itselle on mahdollista.

Minulla on se käsitys, että se nykyinen sininen (Bleu) on siis lähempänä perinteistä sinistä, toki turkoosilla/petrolilla vivahteella. Tämän kaupungin Guerlain-myyjät eivät pitäneet sitä turkoosina ollenkaan... mutta oamsta mielestäni se vivahtaa siihen suuntaan.
Näkisin kernaasti sen edesmenneen todella turkoosin version, (Parrot) sitä on niin ylistetty MUA'ssa! Tuollainen hohtava turkoosi on jostain syystä kolahtanut, vaikka se edustaakin 70-lukua pahimmillaan

Se valkea Glow oli tosiaan viime kesän sävy, MUTTA luin Guerlainin sivuilta, että se tulisi yleisiön pyynnöstä taas markkinoille. Toisessa Guerlain-kempparissa sitä oli, toisessa sitä ei tunnettu lainkaan. Outoa

Kunhan tänne kotiutuvat ne kesäuutuudet, täytyy mennä taas ihailemaan niitä. Se harmaa-ruskea on ehdottomasti houkuttelevin vaihtoehto - ja monikäyttöisin.. Sininen on aina ihana, mutta kovin näkyviä sinisiä renkuloita en halua silmieni ympärystöön...