Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246898 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #615 : 17.04.08 - klo:22:37 »
^Miltonia, mä en oikein usko että toimis piilareiden kanssa. Luulisin että se jauhe sotkis linssit aika pahasti, sitä kuitenkin menee silmään. Tosi harmi, itsekin käytän piilareita ja toi on ihana tuote.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #616 : 18.04.08 - klo:18:45 »
En heittäisi toivoa, sillä MUA'ssa on ollut myös piilareiden käyttäjiltä myönteisiä kommentteja. Vain kokeilemalla selviää, mikä itselle on mahdollista.  :)
Minulla on se käsitys, että se nykyinen sininen (Bleu) on siis lähempänä perinteistä sinistä, toki turkoosilla/petrolilla vivahteella. Tämän kaupungin Guerlain-myyjät eivät pitäneet sitä turkoosina ollenkaan... mutta oamsta mielestäni se vivahtaa siihen suuntaan.
Näkisin kernaasti sen edesmenneen todella turkoosin version, (Parrot) sitä on niin ylistetty MUA'ssa! Tuollainen hohtava turkoosi on jostain syystä kolahtanut, vaikka se edustaakin 70-lukua pahimmillaan  :D
Se valkea Glow oli tosiaan viime kesän sävy, MUTTA luin Guerlainin sivuilta, että se tulisi yleisiön pyynnöstä taas markkinoille. Toisessa Guerlain-kempparissa sitä oli, toisessa sitä ei tunnettu lainkaan. Outoa  ???
Kunhan tänne kotiutuvat ne kesäuutuudet, täytyy mennä taas ihailemaan niitä. Se harmaa-ruskea on ehdottomasti houkuttelevin vaihtoehto - ja monikäyttöisin.. Sininen on aina ihana, mutta kovin näkyviä sinisiä renkuloita en halua silmieni ympärystöön...  ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #617 : 21.04.08 - klo:17:33 »
Ostin Goshin Let's Twist Eye Linerin Sävynä 100 Blue Grass- Waterproof. Luulin löytäneeni kivan värin ja kynän. Hakusessa kun on ollut jokin petrooli/turkoosi rajaus. Väri on aika kiva mutta iltapäivästä jo oli rajaus levinnyt minun lurppaluomeeni. Siis perhana, en osta enää ikinä halpaa kynää, kaikki halpis merkit leviävät minulla.

No, Make Up Storella on paljon varteenotettavia kyniä vaaditussa sävy skaalassa, ehkä sellaisen vielä hankin kokeeksi. Mitenkä ne mahtavat pysyä?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #618 : 21.04.08 - klo:17:38 »
^ Mulla on MUSin kynä sävyssä Smoke, pysyy hyvin ylärajauksessa. On vaan sen verran pehmeä että ei sopinut sisärajauksiin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 21.04.08 - klo:17:50 »
Kyllä sitten varmaan uskallan kokeilla MUSia. Huomasin että MSCHICillä on myös aika nappi väri: Peacock Shine
http://www.mschic.com/epages/mschic.axl/?ObjectPath=/Shops/mschic/Products/%22eye%20stain%22/SubProducts/20081061
Saattaa olla liki mitä haen väriltään.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #620 : 21.04.08 - klo:19:11 »
^^Mulla on toi sama turkoosi-lurppaluomiefekti tänään, kun pistin tota Guerlainin jauhemaista sekä sisäluomelle, että "normaalisti". Ja tässä on niin paljon pigmenttiä, että heti kun luomet hieman rasvoittuvat (en mitenkään puuteroinut tmv), niin on tuplarajaukset silmissä: toinen oikeassa paikassa ja toinen sitten sentin verran yläpuolella.  ::) Mutta edelleen kyllä tykkään tästä, pitäis vaan keksiä, että miten tällä sais tehtyä normaalit ripsen tyveen laitettavat rajaukset ilman tota leviämistä. Mutta olipahan turkoosit silmät tänään.  :D
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 22.04.08 - klo:13:12 »
Mä sain tuossa yksi päivä Korresin Soft Eyeliner Pencilin sävyssä White ja olen kyllä tykästynyt. Väriä irtoaa sisäkajaliksi hinkkaamatta ja pysyykin ihan hyvin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 22.04.08 - klo:21:36 »
Grimasin Water-make up ohuen siveltimen kanssa on loistava eye-liner. Ihastunut tumman luumun ja ruskeamustan sävyihin. Tavaraa on niin paljon napissa että käytän sitä noin 30 seuraavaa vuotta  :P
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #623 : 23.04.08 - klo:19:30 »
Miltonia, tässä on tietysti mielipide-eroja, mutta mun mielestä ulkorajauksiia tosi pehmeä kynä on huono juuri leviämisen takia. Jotkut MUSin sävyt ovat TODELLA pehmeitä, kuten ihan perusmusta. Sen huomaa kyllä ständillä testaillessa kuinka jotkut sävyt ovat huomattavasti pehmeämpiä kuin toiset. Mutta ainakaan mulla ne tosi pehmeät eivät pysy kovin hyvin vaan lähtevät leviämään.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #624 : 23.04.08 - klo:19:48 »
Jossain olen nähnyt rajauksiin laitettavaa jotain kiinnittävää ainetta, olisikohan MSCHIC:llä ollut. Onko kellään kokemuksia?

En ole ennen ajatellut että pehmeä kynä leviää lurppaa, tosi hyvä pointti. Täytyykin asiaan kiinnittää huomiota. Kiitos vinkistä tarhatyyli !

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 23.04.08 - klo:20:24 »
Haluaisin jonkin tumman liilan/violetin rajauskynän (ulkorajauksiin). Rimmelillä taitaa olla, mutta pysyykö yhtään? Olisiko IsaDorallakin ollut? Vähän epäilyttää halpisten pysyminen...

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 23.04.08 - klo:20:31 »
Lancomella on myös tummahkon violetti (waterproof) rajauskynä. Jotenkin tuota Isadoran omaa on tullut käytettyä useammin vaikkei Lancomessa kai mitään vikaa ollut. Isadorasta lähtee kuitenkin väriä ainakin paremmin ja se pysyy vähän paremmin myös sisärajauksessa.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #627 : 23.04.08 - klo:21:39 »
En ole ennen ajatellut että pehmeä kynä leviää lurppaa, tosi hyvä pointti. Täytyykin asiaan kiinnittää huomiota. Kiitos vinkistä tarhatyyli !
Pehmeä kynähän on rasvaisempi ja vähemmän kuiva, jolloin leviää helpommin. Se vähän ottaa meikäläistä päähän, koska pehmeämmällä kynällä saa vähemmällä vaivalla ja voimalla intensiivisempää jälkeä, joka ei kuitenkaan oikein pysy...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #628 : 23.04.08 - klo:22:10 »
Voi vitsi Make Up Storelle on tullut ilmeisesti kausiluukkiin ihana geelimäinen eye-liner. Se on siis samanlaisessa purkissa kuin MUS huulikiillot, ja älyttömän helppo käyttää ohuella siveltimellä. En ehkä suosittelisi jos on raskaat tai rasvaiset luomet mutta muuten ihan loistava tuote! Sillä saa ihana pehmeän ja intensiivisen rajaukset jota on helppo häivyttää tarvittaessa  :-*
Hang out the chick habit

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #629 : 26.04.08 - klo:22:15 »
Onko kukaan törmännyt tussimaiseen rajauskynään joka ei olisi hirveän "märkä"? Haluaisin siis pehmeämmän rajauksen mutta tykkään käyttää sivellinpäisiä kyniä, kajal-tyyppisiä en osaa käyttää.

Sellainenkin väri voisi tulla kysymykseen jota otetaan purkista siveltimellä mutta en tykkää läträtä veden kanssa, joten siksi esim. Blascon Cake Eyeliner-tyyppiset ratkaisut ei käy.
« Viimeksi muokattu: 26.04.08 - klo:22:17 kirjoittanut Amy »