Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247203 kertaa)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #675 : 23.07.08 - klo:13:01 »
Jos mun meikkiarsenaalia käy kurkkaamassa niin huomaa, miten hurjasti Goshin mönjäisyys mua häiritsee... Powerpointeja mulla on tasan yksi ja Velvet Toucheja aikamoinen nippu.  ::)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 23.07.08 - klo:13:20 »

Mulla on kans kokoelma Velvet Toucheja ja huomasin, että viileässä oltuaan levittyvät paljon ohuemmin (lue: ei niin mönjäisesti). Asutaan vanhassa rakennuksessa ja yhdessä keittiön komerossa on tuuletusaukko ulos ja siinä "viileäkaapissa" nuo kynät pysyvät tosi hyvänä :D

Meikkikuvissa on ihania Gosh-rajauksia, etenkin tämä Allegran vihreä meikki jäi mieleen!
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 23.07.08 - klo:13:36 »
Onpas täällä yhtäkkiä villiintynyt keskustelu :D No kyllä minä kuitenkin kokeilen BeYun kynääkin :P Enkä kumminkaan saa Gosheja käsiini, kun vasta melkein kuukauden päästä. Hyvä vinkki muuten tuo kylmässä pitäminen.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #678 : 24.07.08 - klo:14:24 »
Voi höh, tänään saikkupäivän piristykseksi koitin meikkailla ja voi turhaantuminen, vai pitäisikö sanoa tuhraantuminen...

Onko kellään samanlaisia vammasilmiä kun mulla? Eyelinerin levitys sujuu sisänurkasta 2/3 eteenpäin ihan hyvin, sitten tökkää. Ihoa on vaikea saada kiristettyä niin, ettei rajaukseen tulis "ryppyhyppyjä", ja varsinkin silmän ulkonurkka tuntuu olevan niin syvällä, ettei esim. ulkoneva kissamainen rajaus onnistu ollenkaan. Sivellin vaan tökkää ja turhaa silmän ulkonurkassa olevaan kuoppaan :-[.

Jos päätänkin käyttää silmämeikkikynää yläluomen ulkorajaukseen, saan sen laitettua ihan nätisti, mutta ripsarin levityksen jälkeen rajauskin on levinnyt ja tuhraantunut. Puhumattakaan jos menee ripsikampaa käyttämään. Ripset on niin lötkön oloiset, että varsinkin sahausliikettä tehdessä taipuvat miltei yläluomiin kiinni juuresta asti. Tietysti pitäis kokeilla rajauksen tekoa ripsivärin laiton jälkeen.

Kaikenlaisia neuvoja otetaan vastaan!

Ja vielä selvennystä, minä antaisin vaikka vasemman pikkuvarpaani, että saisin tuollaisen rajauksen onnistumaan, mitä Miian punaisessa silmämeikissä, niiin ihana... http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=91.msg420870#msg420870

Poissa sanmarinne

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #679 : 19.08.08 - klo:19:47 »
Olen löytänyt täydellisen eyelinerin! K-palette: Real lasting eyeliner (1 day tattoo). Tämä kuivuu iholle nopeasti, muttei kuitenkaan ole kuiva laitettaessa, vaan levittyy kuin unelma. Väriä tulee lisää laittamalla korkin kiinni. Jos näitä olisi muitakin värejä kuin ruskea ja musta, heittäisin kaikki muut rajauskynät pois. Omani on ostettu Japanista, hinta oli alle 10 euroa. Olen testannut sekä normaalin version että vedenkestävän, näiden pysyvyydessä en huomannut eroa, tosin kummankaan kanssa en ollut vesisateessa.

Nykyään tätä pitäisi näköjään löytää myös Amerikasta.
http://beautiliciousblog.blogspot.com/2008/03/k-palette.html

Näiltä sivuilta näkee tuon pakkauksen, jota oikeasti kannattaa metsästää ulkomailla käydessä.
http://www.kpalette.com.sg/products.html
Siis pakkaus on samanlainen kuin tuo kulmakynän pakkaus.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #680 : 30.08.08 - klo:22:41 »
Eilen ja tänään on kokeilussa "kuuluisa" Lumenen Super visual kohl kajal (?) Kynä on tosi pehmeä ja tarttuu aivan älyttömän hyvin "vesirajaan". Lopputulos on todella intensiivinen, varsinkin mulle, joka oon käyttäny vain valkoista sisärajausta.

Kävin just tänään ostamassa tuon Lumenen kynän ja äsken kokeilin ja ensituntumalta kyllä hakkaa Diorin kynät mennen tullen! ( niin siis tein sisärajauksen alaluomelle) Millään selektiivisen sarjan kajalilla en ole saanut yhtä mustaa ja intensiivistä rajausta. Nyt vaan katsotaan montako minuuttia kestää vetistävissä silmissä. Raportoin lisää...

edit. Kahden tunnin jälkeen rajaus pysynyt melko täydellisenä -> never happened before. Neljän tunnin jälkeen ulkokulmasta kulahtanut ja vähän vesittynyt keskemmältäkin mutta kyllä siinä edelleen rajauksen erottaa, toisin kuin kaikilla muilla kokeilemillani kynillä. Tästä tuotteesta tuli kyllä suosikki kerralla, kiitos miljoonasti kaikille suosittelijoille!

Toivottavasti mullekin kävisi niin kuin Shoppaholistille, että pysyisi seuraavalla kerralla vielä paremmin. ;)

Mä en ole täällä tullut törmänneeksi kyseiseen kajaliin, mutta on useammankin kerran ihaillut kaverilla rajausta joka on musta mutta sinertää silmissä hiukan. Tänään kävin hakemassa itselleni tämän samaisen siis. Aivan ihana! Tosiaan tulee intensiivinen väri, levittyy todella helposti sinne vesirajaan. Mulla sen verran alkoi kuitenkin silmät vuotamaan että hiukan tuhraantui ajan kanssa alaluome, mutta se näytti melkein siltä kuin olisi tarkoituksella tehty. Mä olen kyllä myyty! Ihanaa välillä tehdä super-onnistuneita hankintoja...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #681 : 31.08.08 - klo:15:11 »
Kun tuosta Lumenen kajalista täällä niin tykkäillään niin kerron sitten jo nyt ajoissa, että jää valikoimista pois muistaakseni lokakuussa, eli ajossa kannattaa hamstrata jemmaan jos tahtoo.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa sanmarinne

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #682 : 31.08.08 - klo:15:54 »
^ Tuleeko mitään uutta ja parempaa tilalle? Vai onko jatkossa saatavilla vain niitä kovia rajauskyniä?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #683 : 31.08.08 - klo:16:03 »
^ Sen verran voin sanoa, ettei uutta kajal-kynää ole tulossa.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #684 : 31.08.08 - klo:21:30 »
^ Huh! Hyvä että infosit! Mulla on joku ihme kirous päälläni; tuntuu että aina kun löydän jonkun toimivan tuotteen, se lopetetaan just siinä vaiheessa kun huomaan kyseisen tuotteen graalin maljaksi  >:( Täytyy todellakin hamstrata sitten tuota!

EDIT. Mä olen aivan totaalisen täydellisen myyty kyllä nyt. Olen laiskemman sorttinen meikkaaja, mutta tuolla super kohl kajalilla saan ihan käsittämätöntä tulosta ja naurettavan helpolla! Eli laitan vain yläluomelle sisärajauksen, ja väri kulkeutuu alta aikayksikön tasaisesti rajaten ohuelti koko silmän. Siis aivan huippu! Ja kun se päivän mittaan hieman vetistyy ja laimeenee+leviää niin näyttää suorastaan kuin olisin iltameikkiä alkanut puuhastelemaan. Ei näytä nimittäin juurikaan levinneeltä, vaan häivytetyltä. Mun pitää vissiin tosissaan hamstrata noita kyniä enemmänkin!

Ja vielä sellainen seikka, että vaikka mulla ei olekaan maailman herkimmät silmät, niin herkät ne silti on hieman. Tuo kajal ei ärsytä silmiä! PIenen hetkisen laittamisen jälkeen tuntuu kutitusta mutta menee nopeasti ohitse. Toivon mukaan tuo on vain silmän totuttautumista eikä ärsytykselle altistumista... So far so good!

EDIT. Eilen jaksoi ihan hyvin kajalit silmissä. Ihan muutaman kerran jouduin vähän silmäkulmasta pyyhkäisemään kasautunutta väriä, samoin silmien ulkonurkan alaluomelle tuppasi hiukkasen leviämään. Mutta kaiken kaikkiaan hyvin pieniä nämä korjaukset olivat. Olen edelleen tosiaan ihan supertyytyväinen tähän löytöön!
« Viimeksi muokattu: 02.09.08 - klo:10:51 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #685 : 10.09.08 - klo:09:05 »
Kun tuosta Lumenen kajalista täällä niin tykkäillään niin kerron sitten jo nyt ajoissa, että jää valikoimista pois muistaakseni lokakuussa, eli ajossa kannattaa hamstrata jemmaan jos tahtoo.

Täytyy korjata tuota infoa sen verran, että taisikin olla vasta joulukuussa kun jäi pois.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #686 : 10.09.08 - klo:09:57 »
^ Hyvähyvä :) Mä varmuudeksi silti aion hankkia ainakin yhden varastoon piakkoin.

Mielenkiintoinen ilmiö kyllä (ja joltain tässä ketjussa luinkin samasta asiasta) että ensimmäisten käyttöjen jälkeen jälki paranee. Siis mulla pysyvyys on parempi nyt kun on tovin kynää käytellyt. Eikä pahemmin leviä (tai ei yhtään jos malttaa olla ronkkimatta silmiään) eikä kasaudu silmänurkkiin.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 10.09.08 - klo:12:41 »
Eikääää.. Olisi pitänyt ostaa anytimen mustaa silmänrajauskynää varastoon monta kappaletta. Se on ihan älyttömän hyvää tavaraa. Pysyy paikoillaan ja väriä irtoaa. Onkohan yhtä hyvää korvaajaa olemassa?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #688 : 10.09.08 - klo:12:47 »
Eikääää.. Olisi pitänyt ostaa anytimen mustaa silmänrajauskynää varastoon monta kappaletta. Se on ihan älyttömän hyvää tavaraa. Pysyy paikoillaan ja väriä irtoaa. Onkohan yhtä hyvää korvaajaa olemassa?

Ymmärsin ehkä väärin mitä tarkoitit, mutta tuo myynnistä poistuva tuote on Lumenen Kohl Kajal. Ja siis sitä saa vielä kaupoista parin kuukauden ajan. Siitä hyvä kynä, että ei ole hinnalla pilattu ja siis toimii ihanasti sisäluomilla - tai vesirajassa - miten se nyt oikeaoppisesti sanotaan....  8)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 10.09.08 - klo:13:03 »
^Eikun meinasin juurikin tuota anytimen kynää. Katsos kun anytime sarja on lopettanut ihan kokonaan  :(