Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247560 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #690 : 10.09.08 - klo:13:03 »
Minäkin sitten ostin äsken Lumenen Super Visual Kohl Kajalin, että varmasti ehdin sellaisen saamaan ennen kuin se lakkautetaan. Kiitoksia Statille varoituksesta!

Täytyyhän tätä Juurikasvun toista tykättyä kajalia saada testata, josko se olisi se Täydellinen. Isadoran Inliner on kelpo kajal myös, mutta josko Lumenen olisi vielä parempi. ;)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #691 : 10.09.08 - klo:13:15 »
^ No mutta toihan on hyvä tietää että Isadoralla on myös passeli inlineri, kun tuosta Lumenen kajalista aika jättää. Kiitokset vinkistä!  :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 10.09.08 - klo:15:10 »
Testailin minäkin sitten tuon Lumenen hehkutetun kajalkynän. Kaipailin intensiivistä, mutta ohutta ja huomaamatonta rajausta vain yläpuolelle silmää. Pettymys oli suuri, kun melkein saman tien tuo heti levityksen jälkeen kivan näköinen musta rajaus siirtyi myös alapuolelle sisärajaukseksi! Suit sait vaan! Alapuolelle en rajausta halua, joten ei taida tulla meikäläisellä käyttöön tuo :-\. Muuten kyllä antoi intesiivisen värin ja kynä oli sopivan pehmeä/kova. Ja hinta edullinen.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #693 : 10.09.08 - klo:15:42 »
Mulla Lumenen Visual Khol kestää samallalailla kuin IsaDoran vastaava, ainut ero tässä on että laitettuani tästä lähtee silmään väriä. Silmämunassa killuu mustia pisteitä, mutta ei tuo nyt ole niin haitannut.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #694 : 10.09.08 - klo:19:11 »
Minäkin käväisin ostamassa tuon Super Visual Kohl Kajalin ja tykkään kyllä kovasti! Tosiaan pysyy sisärajaus pitkään eikä minulla ainakaan parin tunnin aikana suttaantunut. Minkähän ihmeen takia tämä lopetetaan?

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #695 : 10.09.08 - klo:21:25 »
Testailin minäkin sitten tuon Lumenen hehkutetun kajalkynän. Kaipailin intensiivistä, mutta ohutta ja huomaamatonta rajausta vain yläpuolelle silmää. Pettymys oli suuri, kun melkein saman tien tuo heti levityksen jälkeen kivan näköinen musta rajaus siirtyi myös alapuolelle sisärajaukseksi! Suit sait vaan! Alapuolelle en rajausta halua, joten ei taida tulla meikäläisellä käyttöön tuo :-\. Muuten kyllä antoi intesiivisen värin ja kynä oli sopivan pehmeä/kova. Ja hinta edullinen.

Mä luulin/luulen että sitä alaluomen värjäytymistä ei voi välttää tuolla kynällä (tai vastaavilla), siis että tarttuu myös alarajaukseksi. Ja mä tosiaan pidän juuri siitä ominaisuudesta kovasti, koska jälki on mielettömän tasainen. Jos laittaa himmeämmin heti aluksi jo, niin ei tule voimakasta rajausta. Kannattaa varmaan testailla eri tekniikoita sen kanssa. Tai sitten että laittaa sitä eri kohtiin sitä sisäluomea, tarkoitan lähemmäs/kauemmas ripsirajasta.

Eli laitan vain yläluomelle sisärajauksen, ja väri kulkeutuu alta aikayksikön tasaisesti rajaten ohuelti koko silmän. Siis aivan huippu!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #696 : 10.09.08 - klo:22:30 »
Eikääää.. Olisi pitänyt ostaa anytimen mustaa silmänrajauskynää varastoon monta kappaletta. Se on ihan älyttömän hyvää tavaraa. Pysyy paikoillaan ja väriä irtoaa. Onkohan yhtä hyvää korvaajaa olemassa?

Incejä en ole vertaillut, mutta en jotenkin jaksa uskoa että olisivat pahemmin viitsineet muuttaa Natural Coden kynän koostumusta verrattuna Anytimeen. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta näin olettaisin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

ihana

• Vieras
« Vastaus #697 : 12.09.08 - klo:16:04 »
Täällä pitäisi olla seuraavanlaisia kysymyksiä varten ketju nimeltä "Tyhmiä kysymyksiä kosmetiikasta"...

Ostin tuon Lumenen hehkutetun kajalkynän. Voin kertoa, etten ole yli 10 vuoteen kokeillut sisärajausta, koska aikoinaan ajattelin, että 1. vaaleille se ei sovi 2. eikä normaalikokoisille silmille (pienentää). No nyt ostin, rajailin ja aah, miten siistit simmut! Korostaa silmien väriä yms yms.

Nyt se tyhmä kysymys: miten se poistetaan silmistä  8) Siis olen ottanut Kanebon 38 pois lämpimällä vedellä ja muut aineet silmämeikinpoistoaineella, toisinaan myös jojoba/kookosöljyllä. No ainakaan meikinpoistoainetta ei uskalla törkkästä limakalvoalueelle? Vedellä ja pumpulitopsilla?

Jeah, olen vanha ja tyhmä!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #698 : 21.09.08 - klo:10:09 »
^ Jaa, mäpäs en ole sitä oikeastaan poistanut erikseen, mutta pienet jäämät eivät ole haitanneet - tosin ehkä pitäisi ryhdistäytyä ettei tule mitään ikäviä ylläreitä. Ei kait se mikään hyvä juttu ole pitää tuollaisia tuotteita silmää vasten jatkuvasti. Toisaalta kulkeutuuhan sitä silmiin muutakin stuffia. Niin, eli en osaa vastata tuohon yhtään mitään siis :D Vanha ja tyhmä täälläkin  8)

En ole noihin Natural Code rajauskyniin vielä tutustunut lainkaan, mutta siellähän on valikoimassa näemmä tuo eye dramatizer katseenkorostaja joka on intensiivinen musta ja soveltuu sisärajaukseen. Liekö tuo syynä siihen että Lumenen super visual kohl kajal poistuu valikoimasta. Ostin yhden kynän varastoon, mutta meiksin käytössä ei tarttekaan harkita uuden hankkimista vuosikausiin.... ::)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 21.09.08 - klo:10:43 »
^^Minä poistan sisärajauksen vedellä ja pumpulipuikolla. Todella harvoin kyllä laitan sisärajausta kun sillä saa vaan vedet valumaan silmistä.
Hang up the chick habit

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 21.09.08 - klo:11:20 »
^^^ Silloin hyvin harvoin kun sisärajausta käytään, lähtee se aina pois kyllä ihan siinä ohessa kun muukin meikki: eli siis pyyhkiessä vanulapulla, joka hyvin kostea silmämeikinpoistoaineesta. Suoraan ei ole tarvinnut "silmästä" vanulapulla pyyhkiä. Ainakin itselläni silmämeikinpoistoainetta kyllä kulkeutuu silmiin varmaan ihan reippaastikin, ja en ole ajatellut sen mitenkään vaaraksi olevan  ??? . Vanupuikolla (jossa hieman jotain ainetta) ottaisin, jos muuten ei lähde  :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #701 : 21.09.08 - klo:11:20 »
^^ Ehkä mäkin voisin nyt ryhdistäytyä ja alkaa puhdistelemaan sitä paremmin pois. Tuo silmien vuotaminen on jännä juttu, mulla on nimittäin melko herkät silmät - kuivat, herkästi punoittuvat ja vuotavat, silmätippoja käytän päivittäin mikä tietysti jeesaa. Olin melko varma että tuota kohl kajalia en pysty käyttämään em syystä mutta pakko oli saada testata, ja tosiaan; sehän toimii mulla. Ensin silmät vuotivat hiukan kun laitoin mutta meni nopeasti ohi, ei jäänyt edes punoitusta. Nyt kun olen tottuneempi kynään, niin laittovaiheessa tuntuu aina pientä silmien kostumista, mutta menee nopeammin ohi ja tulos on mukavan pysyvä. Silmiä ei ärsytä enempää kuin ilmankaan. Jotkut luomivärit sen sijaan tekevät enemmän ärsytystä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #702 : 23.09.08 - klo:11:01 »
Turhaan olen jo alkanut teitä pelottelemaan tuon Lumenen kajalin lopetuksesta, tuo tapahtuukin näillä näkymin vasta varmaan ensivuoden puolella.  ::)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #703 : 23.09.08 - klo:16:03 »
^ Hyvä stten niitä ehtii ostamaan varastoon ihan rauhassa muutaman eli ei paniikkia. Tuo on todella hyvä ja pysyvä sisäkajal! Onneksi on verrattu toisn ID:n Inlineriin eli se vois olla toinen jota sitten käyttää :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #704 : 23.09.08 - klo:17:32 »
^^ Jep mieluummin näin päin kuin että liian myöhään olisi huomattu ettei niitä enää saa. No harm done :) Mä ostin tänään tuon Natural Code Peach rajauskynän, ja vielä varmistin myyjältä että olihan tosiaan sellainen kynä jota voi sisärajauksissa käyttää. Kyllä näin oli. Kysyin lähinnä siksi, että testeri tuntui niin kovin kovalta, mutta toisaalta testeri on testeri. Äsken tein sillä rajaukset, ja väri sinänsä olisi oikein kiva, mutta kynä on tosiaan kamalan kova tuntuu ettei väriä saa siitä kunnolla irti ja nopeasti alkoi silmiä hieman kirvellä eikä ole mennyt ohi niinkuin tuolla Kohl kajalilla. Nyyh  :-\ You win some you loose some...tuntuu vaan että jälkimmäistä on suhteessa ihan liikaa!

EDIT. Järkytys!! Kokeilin tänään laittaa tuota Peach-kynää uudelleen ja seurauksena oli todella ahdistavan kivuliasta kirvelyä. Huh, en koske siihen enää tikullakaan! Voihan se olla että oli huono kappale tms, mutta saa mun puolesta olla ihan rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 24.09.08 - klo:15:36 kirjoittanut Jouana »