Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246914 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #720 : 27.10.08 - klo:18:41 »
^Minäkin olen tyytyväinen tuohon IsaDoran mustaan Inlineriin, ollut käytössä useita vuosia. Hyvä pysyvyys ja helppo levittyvyys. Tykkään myös Lumenen Super Visual -kajalista, mutta Inliner ei ole ihan yhtä pehmeä joten se ei leviä yhtä helposti alasisäluomelta yläsisäluomelle tai muuten suttaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 01.11.08 - klo:23:33 »
Mulla on Guerlainin kajal kynä sävyssä pronssi. Sävy on hyvä ja kynä toimii vaikka onkin hieman kova. Ongelma on tuon kynän teroitus. Kynä on kolmion mallinen ja kun sitä teroitin, sain yhden sivun lohkeamaan huonosti. Mulla on teroitin, jossa on normaalikokoinen ja iso teroitin. Teroitin on aika vanha mutta toiminut tähän asti hyvin. Millä tuon kynän siis saa parhaiten teroitettua?
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #722 : 17.11.08 - klo:22:04 »
Tulisko kellään mieleen, miltä merkiltä voisi löytyä musta nestemäinen eyeliner, jossa on hopeista glitteriä? Yritin googlettaa, mutta löytyy vaan hopeisia eyelinereita ja kaikkia muita sävyjä, mutta täytyyhän jollain merkillä olla olemassa ihan basic musta hopeisella glitterillä.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 17.11.08 - klo:22:08 »
Tulisko kellään mieleen, miltä merkiltä voisi löytyä musta nestemäinen eyeliner, jossa on hopeista glitteriä? Yritin googlettaa, mutta löytyy vaan hopeisia eyelinereita ja kaikkia muita sävyjä, mutta täytyyhän jollain merkillä olla olemassa ihan basic musta hopeisella glitterillä.
Isadoralla olen muistaakseni näyhnyt. Ja oisko MUS:lla kans..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 18.11.08 - klo:02:44 »
^Onko? Kertookaa ihmeessä lisää jos joku sattuu löytämään tuollaisen.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #725 : 18.11.08 - klo:10:27 »
Oliko niin, että inlineriksi käyvät periaatteessa yleensä kajal-nimiset kynät? Mistä siis voi tietää mikä kynä sopii sisärajaukseen ja mitä ehdottomasti ei sinne kannata laittaa??

Ostin vko sitten Maybellinen sinisen sisärajauskynän ja kerran vain olen sitä käyttänyt. Tuntui jotenkin häijyltä kun näin koko päivän elämän pienen sumun läpi. Jotenkin hirvittää laittaa silmälle noita silikoni-ym ainepläjäyksiä. Ehkä pitää käyttää vain "meno-iltoina"...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #726 : 18.11.08 - klo:11:46 »
Mulla on Guerlainin kajal kynä sävyssä pronssi. Sävy on hyvä ja kynä toimii vaikka onkin hieman kova. Ongelma on tuon kynän teroitus. Kynä on kolmion mallinen ja kun sitä teroitin, sain yhden sivun lohkeamaan huonosti. Mulla on teroitin, jossa on normaalikokoinen ja iso teroitin. Teroitin on aika vanha mutta toiminut tähän asti hyvin. Millä tuon kynän siis saa parhaiten teroitettua?

Mulla tuli tuon kynän mukana oma teroitin ja hyvin on toiminut. Teroitin on kyllä ihan tavallinen pyöreä, olisiko sun terotin tylstynyt joten siksi tapahtui tuo lohkeaminen?
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #727 : 18.11.08 - klo:11:54 »
Oliko niin, että inlineriksi käyvät periaatteessa yleensä kajal-nimiset kynät? Mistä siis voi tietää mikä kynä sopii sisärajaukseen ja mitä ehdottomasti ei sinne kannata laittaa??

Tässä suora lainaus joskus hamasta menneisyydestä Stationeryltä:

Kannattaa tosissaan kiinnittää huomiota siihen, että mitä siinä kynässä lukee, jonka sinne silmän sisäluomelle laittaa. Kajal -kynä on nimenomaan juuri limakalvoille tarkoitettu, joten jos kynässä lukee vain että silmämeikkikynä ei se pysy ollenkaan niin hyvin.
Eyelineria ei periaatteessa saisi laittaa, mutta mitään haittaa siitä ei ainakaan minulle ole koskaan ollut eikä opettajammekaan mukaan pitäisi olla, mutta piilareiden käyttäjille ei tietenkään suositella.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 18.11.08 - klo:12:02 »
^Minäkin olen tyytyväinen tuohon IsaDoran mustaan Inlineriin, ollut käytössä useita vuosia. Hyvä pysyvyys ja helppo levittyvyys.
Mä kiinnostuin tästä kovasti, mutta onko tätä enää saatavilla kaupoista? Itse kiersin Kicksin ja Anttilan ja kummassakaan ei ollut mustaa Inlineria, ei ollut kuin valkoinen.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #729 : 18.11.08 - klo:20:11 »
^Onko? Kertookaa ihmeessä lisää jos joku sattuu löytämään tuollaisen.

Tuo glitteri eyelineri on tosiaan käsittääkseni ihan pysyvä tuote IsaDoran valikoimissa, ainakin Sokoksella on jatkuvasti ollut.

Tässä suora lainaus joskus hamasta menneisyydestä Stationeryltä:

Kannattaa tosissaan kiinnittää huomiota siihen, että mitä siinä kynässä lukee, jonka sinne silmän sisäluomelle laittaa. Kajal -kynä on nimenomaan juuri limakalvoille tarkoitettu, joten jos kynässä lukee vain että silmämeikkikynä ei se pysy ollenkaan niin hyvin.
Eyelineria ei periaatteessa saisi laittaa, mutta mitään haittaa siitä ei ainakaan minulle ole koskaan ollut eikä opettajammekaan mukaan pitäisi olla, mutta piilareiden käyttäjille ei tietenkään suositella.

Sanoisin vielä sen verran, että IsaDora tekee tässä poikkeuksen, heillä normaali rajauskynät ovat kajal- kynien nimellä ja Inliner kajal on sitten se "sisäkajali".
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 18.11.08 - klo:20:41 »

Make up storella on hyvä valikoima värillisiä glitter eyelinereitä.
Hang up the chick habit

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 19.11.08 - klo:00:13 »
^ ja ^^mutta onko MUSTAA hopeisella glitterillä? Joskus oon ton ID:n tsekannut, mutta muistelisin, et se olis ollut kirkas tai hopea hopealla glitterillä. En oo varma kuitenkaan.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #732 : 19.11.08 - klo:00:40 »
Voi itku huomasin äskön, että mulla on korkkaamaton Lumenen Unique eyliner, jossa oli vielä muovit päällä mutta tarrassa parasta ennen päivämäärä 02/2008. Onkohan liner vielä käyttökelpoinen, hölskyttelin niin hylsyssä ainakin aine vielä tuntui heiluvan. Toivottavasti ei oo puolet kuivunu tms.
Hitto, vois vähän useammin testata varastoja, ennenkun alkaa ostamaan uusia meikkejä. Just ennätin ostamaan eilen Max Factorin liner expressin.
« Viimeksi muokattu: 19.11.08 - klo:00:48 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #733 : 19.11.08 - klo:08:34 »
^ ja ^^mutta onko MUSTAA hopeisella glitterillä? Joskus oon ton ID:n tsekannut, mutta muistelisin, et se olis ollut kirkas tai hopea hopealla glitterillä. En oo varma kuitenkaan.

Kyllä, löytyy juuri sitä IsaDoralta, mitä kysyit. Löytyy musta hopeaglitterillä, pelkkä hopeinen glitteri ja kultaglitteri. :)

Kikka, on tuo varmasti vielä ainakin jonkun aikaa käyttökelpoinen, ottaisin itse ainakin huoletta käyttööni. En usko kuivahtaneenkaan, sillä pakkaukseen ei ole mennyt ilmaakaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #734 : 19.11.08 - klo:11:02 »

Kyllä, löytyy juuri sitä IsaDoralta, mitä kysyit. Löytyy musta hopeaglitterillä, pelkkä hopeinen glitteri ja kultaglitteri. :)

Jännä vaan, ettei tuota mustaa näy Isadoran nettisivuilla. Ainoastaan vaihtoehdot hopeinen ja kulta. ???
Olisko toi musta sit poistumassa valikoimasta, huu nous ....