Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247725 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #735 : 19.11.08 - klo:12:05 »
Kiitos Kikalle ja Stationarylle vastauksista!

Sanoisin vielä sen verran, että IsaDora tekee tässä poikkeuksen, heillä normaali rajauskynät ovat kajal- kynien nimellä ja Inliner kajal on sitten se "sisäkajali".

Ja toi oli erittäin hyvä tieto vielä koska mulla on useampi IsaDoran Kajal ja ehdin jo iloita että  niitä voi inlineriksikin laittaa, mutta enpä nyt taidakaan.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #736 : 19.11.08 - klo:20:59 »
^ Ihmettelin joskus nimi asiaa IsaDoralla useita vuosia toimineelle konsulentille ja hän oli aivn pihalla, että mistä ihmeestä oikein puhun. Kajalhan tarkoittaa tietenkin kaikkia silmämeikkikyniä! Jep jep.  ::)

Kyllä, löytyy juuri sitä IsaDoralta, mitä kysyit. Löytyy musta hopeaglitterillä, pelkkä hopeinen glitteri ja kultaglitteri. :)

Jännä vaan, ettei tuota mustaa näy Isadoran nettisivuilla. Ainoastaan vaihtoehdot hopeinen ja kulta. ???
Olisko toi musta sit poistumassa valikoimasta, huu nous ....

Olisikohan sitten ollut vain joku kausituote? Kyllä tuolle ainakin Sokoksella on oma paikkansa hyllyssä ja tuota on jatkuvasti...en sitten kyllä tiedä.  ???
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #737 : 04.12.08 - klo:00:12 »
Voi ihanuutta, nyt löytyi vihdoinkin vuosien pettymysten jälkeen SE oikea silmänrjauskynä, eli Rimmelin Exaggerate waterproof eye definer. Siis aivan loistavaa, pysyy sekä vesirajassa ja yläluomella, tosin tämä eikai virallisesti ole kajal eikä tarkoitettu tuonne vesirajaan, mu eniveis. Luovuin jo kauan sitten toivosta löytää itselleni kajalia joka ihan oikeasti pysyisi, ennätys taitaa olla 20min, jonka jälkeen väri on aina levahtanut tosi nätisti. Ei minua se rajauksen kuluminen sinällään olisi haitannut, aina voi lisäillä, mutta se leviäminen! Vaikka miten kevyellä kädellä tekisi meikin, niin se kajalin leviäminen saa mulla meikin tosi epäsiistin ja suttuisen näköiseksi. Niinpä olen tyytynyt käyttämään tummaa kulmakynää kevyesti alaripsien tyvessä, ja unohtanut kajalit pitkiksi ajoiksi. Olen siis kokeillut Diorin, Clarinsin ja varmaan lähes kaikki markettimerkit läpi, mutta Rimmel oli vielä koklaamatta.

Jännä miten silmät on heti paljon skarpimman näköiset sisärajauksen kanssa,voi kun olen tyytyväinen nyt! :-*
Kosmetiikkahörhö.

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #738 : 06.12.08 - klo:01:29 »
Milläköhän merkillä olisi hyvä musta nestemäinen eyeliner, sivellinkärjellä? Tuntuu, että tarjolla on lähinnä tussikärjellä varustettuja, ja niiden kanssa mä olen ihan kädetön! Ainoan suurinpiirtein kelvollisen olen löytänyt Kanebon 38:ta, mutta sen kanssa ei saa paljoa käsi täristä, muuten koko meikki on ihan pilalla. Rimmelin halppista oon kokeillut myös, mutta pysyvyyden kanssa on vähän niin ja näin. Lumenellahan oli aiemmin sellainen ripsarisysteemi, jossa toisessa päässä oli sivellin eyeliner ja toisessa päässä ripsari. Onko toi lakkautettu, vai eikö sitä vaan löydä täältä nupunummelta? Aiemmin käytin tota Lumenen eyelineriä, ja se ripsariosa jäi aina paakkuuntumaan.
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #739 : 06.12.08 - klo:01:31 »
^Tuota Lumenen eyeliner+ripsari -yhdistelmää saa vielä Lumenen nettikaupasta hintaan 6 e/kpl.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #740 : 06.12.08 - klo:02:00 »
^Kiitos! Täytyypä laittaa useamman kappaleen tilaus vetämään.
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #741 : 06.12.08 - klo:16:37 »
Riia, tuon Lumenen valmistus on tosiaan lopetettu viime kesänä. Lorealilla on myös vastaavalla kärjellä eyelineri, mutta se on vedenkestävä.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 06.12.08 - klo:18:24 »
Mulla on joskus vuosia sitten ollut Maybellinen Express Liner tms. ja muistaakseni siinä oli sivellinkärki, ainakin se oli kapea ja "löysä".

Edit. OK, siitä on tosiaan jo aikaa kun mulla sellainen oli ja muistelin että olis saattanut olla sivellin.  :)
« Viimeksi muokattu: 06.12.08 - klo:18:38 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #743 : 06.12.08 - klo:18:28 »
^Express Linerin kärki ei ole sivellin vaan sellainen "vaahtomuovinen", erilainen kuin esim. tuossa Lumenen eyeliner+ripsari -yhdistelmässä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 10.12.08 - klo:11:01 »
Osaisko joku ihana immeinen verrata MACin Pearlglide eyelinereita ja Urban Decayn 24/7 Glide on pencileitä?

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #745 : 10.12.08 - klo:12:43 »
Mulla on Pearglide sävyssä Fly-By-Blu ja 24/7:t sävyissä Bourbon ja Lucky. Mun mielestä UD:t on liiankin pehmeitä, menee helposti mössöksi. Pearglide on myös pehmeä, muttei niin pehmeä kuin UD:t. Itse tykkään enemmän juuri tosta Pearglidestä. Fly-By-Blu:ssa on tasaisesti hilettä, kun UD:sta tulee hohtavaa jälkeä, jossa on seassa pikkuisia hilehippusia.Pearglideä en ole hirveästi käyttänyt, mutta kestävyys vaikuttaa ihan hyvältä ja UD:than on tunnetusti kestäviä nimensä mukaisesti.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 10.12.08 - klo:17:07 »
Kylläpäs on arsesta Lumene Natural coden musta eyeliner tussi. Sunnuntaina avasin ja nyt Keskiviikkona olen valmis heittämään roskiin.
Ärsyttävä kun tätä ei saa dipattua nesteeseen vaan tämä on pelkkä tussi siis. Ihan kuivakka ja liian ohut kärki. Saa kyllä tarkkaa ohutta jälkeä mutta kun minä haluan paksua tarkkaa jälkeä  ;D
Ja tämä myös ihan hitusen tekee mustat rannut luomiväriin. Tätä laittaessa menee aamulla rajauksiin varmaan 5min. Hermo!

Olisin halunnut MF Masterpiece eyelinerin (?) mutta en löytänyt. Olis varmaan parempi, onko kellään tätä?
Lorkun Super liner on myös hyvä, kestää kuukausia ja on tosi kostea. Lumenen eyelinerit on myös ihquja.
Hang up the chick habit

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 29.12.08 - klo:20:33 »
Mikä nestemäinen eyeliner on juuresten suosiossa? Tai tussimainen? Yritin ketjua selailla läpi, mutta vastauksia on niin paljon, että en oikein saanut selville enemmistön suosikkia.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #748 : 30.12.08 - klo:01:10 »
^Selektiivsistä (ja itseasiassa kaikista) YSL:n kapeassa kultaisessa hylsyss oleva eyelineri on ehdottomasti paras: Pysyy loistavasti, saa tarkkaa jälkeä, ei lopu kovin helpolla. HG!

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #749 : 30.12.08 - klo:11:07 »
markettikamasta max factorin glide&define on hyvä, kestää mulla koko päivän. miinusta kuitenkin siitä, että se on niin lyhytvartinen,tuntuu että käden pitää olla paljon vakaampi kuin "normipituisen" eyelinerin kaa.