Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246902 kertaa)

Poissa Dash

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #75 : 23.05.06 - klo:14:48 »
Lootalle suosittelisin MACin Powerpoint-kyniä tai sitten jos haluat näkyvämmän lopputuloksen niin Fluidlineja, pysyvät erittäin hyvin ;)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 23.05.06 - klo:15:30 »
Mitäs eroa noilla kahdella sitten olisi? Millä lailla Fluidline (tämäkö on sitten eyeliner, voi kuitenkin käyttää sisärajaukseen..?) on näkyvämpi kuin Powerpoint? Olisi kyllä tosi kiva saada ensimmäinen paljon puhuttu MACin meikkituote. Eri asia vain millä hinnalla noita sitten ebaystä irtoaa. ::)

Harmi kyllä kun nuo IsaDorat eivät kestä koko päivää. On niin kauniita nuo sävyt.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 23.05.06 - klo:15:57 »
Fluidlinet on tosiaan geelimäisiä ja niillä saa sellaisen "tarkemman" (väärä sana, en keksi parempaakaan!) lopputuloksen siveltimellä levitettäessä. Powerpointit on vedenkestäviä ja niillä tulee paksumpi ja kynämäisempi lopputulos. Nuo Powerpointit on tosi pehmeitä ja hieman paksumpia kuin kajalit normaalisti. MACillä on myös kajaleita, mutta ne on mielestäni paljon huonompia kuin nuo Fluidlinet ja Powerpointit, jotka molemmat ovat eyelinereita.

Edit: lähinnä siis meinaan sitä, että mustalla fluidlinella tulee sitten todellakin MUSTA lopputulos, kynillä mun mielestä merkistä riippumatta saa sellaisen haaleamman lopputuloksen.
« Viimeksi muokattu: 23.05.06 - klo:15:59 kirjoittanut Dash »
87 shines again.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 23.05.06 - klo:16:06 »
Ahaa, ne on siis molemmat eyelinereita. Miten kynä voi olla eyeliner jos se on terotettava, eikö se ole silloin eye pencil tmv. ??? Mä luulen että tuo Powerpoint olisi ehkä parempi vaihtoehto ainakin näin aluksi. Aika vähän noita kyllä löytyi ebayssä, varsinkin jos mustaa haluaa. Noh, pitää kyttäillä ja miettiä. :)

Mulla ainakin tuo isadora pysyy aika hyvin koko päivän, kun onhan se vedenkestävä.

Onko tämä siis se sama mistä minä puhun, Perfect contour? En nää noissa kynissä mitään merkkiä vedenkestävästä, mutta IsaDoran hyllyssä joku oli kyllä vedenkestävä. Jos se ei ollut tuo, niin onko ne niitä joita pitää pyörittää että terä tulo esiin?

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 23.05.06 - klo:16:10 »
Mie oon siinä käsityksessä että eyeliner ja kajal on molemmat yleisnimityksiä, joita sitten voidaan tarkentaa esim. eyeliner pencil tai eyeliner gel jne. Onhan kajalkin alunperin ollut nestemäistä joskus faaraoiden aikaan Egyptissä vaikka nykyään kaikki kajalit tuppaa olemaan kynämuodossa ;D
87 shines again.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 23.05.06 - klo:16:18 »
Mä olen taas ollut siinä käsityksessä, että eyeliner on joko nestemäisessä muodossa, kakkuna tai tussina. No kuka näistä tietää. Paitsi Stationery. ;D

edit. Katsoin taakse päin ja se Miraclen kynä oli juuri se kierrettävä. Pitääköhän sitä nyt kokeilla ensin..
« Viimeksi muokattu: 23.05.06 - klo:16:20 kirjoittanut loota »

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 23.05.06 - klo:16:24 »
Niin ja unohtu vielä että HQhairista saatavat Urban Decayn 24/7 -kynät on about identtisiä noiden MACin Powerpointtien kanssa :)
87 shines again.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #82 : 23.05.06 - klo:18:19 »
Englantia:
Eyeliner - silmänrajaus

Eli eyeliner on yleisesti silmänrajaus, voi olla joko eyeliner pencil (kynä), cake eyeliner (kakkumainen) ja mitä kaikkia nyt onkaan. Kajal on myös eyeliner eli silmänrajausväri, mutta se on limakalvoille tarkoitettu silmänrajausväri.

Itse puhun eyelineristä jos se ei tule limakalvoille, oli sitten nestemäinen, kynä tai kakku. Kajal on aina kajal. Mutta tuotteen nimestä ei suoraan aina huomaa kumpi on, kyllä siinä purkissa/kynässä lukee, mutta nimi ei sitä siis välttämättä kerro.

MACista, onko tuo Fluidline ja Powerpoint sisä- vai ulkorajauksiin?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #83 : 27.05.06 - klo:18:51 »
Mä olen taas ollut siinä käsityksessä, että eyeliner on joko nestemäisessä muodossa, kakkuna tai tussina. No kuka näistä tietää. Paitsi Stationery. ;D

edit. Katsoin taakse päin ja se Miraclen kynä oli juuri se kierrettävä. Pitääköhän sitä nyt kokeilla ensin..

Itse olen aina oppinut, että eyeliner on se nestemäinen, oli se sitten pakattu millaiseen tuubiin tai tussiin tahansa. Kakkulineria en laske eyelineriksi itse.

Edit. Niin käytän tuota suomenkielisenä nimityksenä, englanniksi on sitten ihan eri asia kun kaikki rajauskynät ovat jotain eyelinereita.
Suomeksi olen oppinut että on
rajauskynä
eyleliner
kakkurajaus
kajal
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:18:53 kirjoittanut Stationery »
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 03.06.06 - klo:03:15 »
Kellään kokemusta tuosta Nivean tussimaisesta eyelinerista?http://www.mtv3.fi/helmi2005/kauneus/meikkivinkki2006/tuotteet.shtml?447873

Tekisi mieli kokeilla :P

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #85 : 30.06.06 - klo:21:32 »
Ostin tuota Isadoran perfect contouria ja on kyllä oikein hyvä kynä. Pysyy melko hyvin sisärajauksena, mutta ei päihitä useamman vuoden takaista Arcancilin Star lineria.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #86 : 03.07.06 - klo:21:31 »
Oon ihan innoissani, kun Isadoran Colormatic Eyepen pysyy sisärajauksena ihan koko päivän. Kesti siis koko Tuskalauantain ja vielä sen jälkeen baari-illan ja pesin meikit siis kolmelta yöllä :o Mulla ei siis haalistunu se ollenkaan ja levitty tosi hyvin. Ihanaa oon löytänyt keskihintaisen kynän, joka kestää sisärajauksena!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

poca

• Vieras
« Vastaus #87 : 05.07.06 - klo:16:00 »
Moi!

Laiskuuttani en jaksanut lukea kaikkia viestejä, joten voi tulla samaa infoa.

Itse käytän Lumenen mustaa kajalia, joka pysyy mielestäni tosi hyvin. Siksi harmittaakin, kun Lumenella on niin vähän värivaihtoehtoja. Ostin Max Factorin vihreän kajalin enkä saa sitä tarttumaan ollenkaan. Isadoralta ostin valkoisen eikä sekään tartu kunnolla.

Pitää vissiin lukea nää viestit läpi jos niistä löytyisi vinkkejä!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #88 : 05.07.06 - klo:16:43 »
Kellään kokemusta tuosta Nivean tussimaisesta eyelinerista?http://www.mtv3.fi/helmi2005/kauneus/meikkivinkki2006/tuotteet.shtml?447873

Tekisi mieli kokeilla :P

Ostin tuon viime kuussa ja muutamia kertoja olen ehtinyt käyttää. Tykkään kyllä, tulee siisti tulos, ja jälki on todella mustaa (esim. Diorin vastaavasta en tykännyt, väri oli hailakkaa ja liian vetistä). Kynästä myös tulee väriä kunnolla (muttei liikaa), Anytimen kynän kanssa oli ongelmana että se oli jotenkin ihan liian kuiva alusta asti. Kannattaa kokeilla mielestäni, mutta älä suutu jos toi ei sovikaan sulle  ;)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #89 : 05.07.06 - klo:17:06 »
^Minä taas olen tykännyt hirmuisesti tuosta Diorista, tosin muita vastaavia en olekaan kokeillut vielä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.