Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247718 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #765 : 01.03.09 - klo:14:33 »
^Kyllä se musta on eri asia.
Täältä löytyy hyvä ja selkeä kuvin varustettu ohje tight liningiin:
http://raquel13.com/makeup/tutorials/

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 01.03.09 - klo:14:34 »
^^ Tightlining tosiaan on enemmän siellä ripsirajassa, eikä niinkään siinä vesirajassa kokonaan. Sisäluomenrajaus taas on koko vesirajan alueella yleensä, eli ihan niinkuin arvelitkin. Tightlining varmaan kestää paremmin ylhäällä alas siirtymättä, riippuu tietty käytössä olevasta rajauksesta. Jollain geelirajauksella varmaan pysyisi hyvin.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 01.03.09 - klo:14:58 »
^ & ^^ Kiitos vastauksista  :) . Tuo HeidiB:n linkittämä tutorial on ehdottomasti paras sekä kuviltaan että selitykseltään, mihin aiheesta olen törmännyt. Jotenkin aivan über selkeä. Varmaan täytynee alkaa tutustumaan geelirajausten ihmeelliseen maailmaan, mutta jos tuota haluaisin ensin testata kynällä, niin tulisiko sen sitten olla sisärajauksiinkin sopiva kajal-kynä vai ihan tavallinen rajauskynä?

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 06.03.09 - klo:20:24 »
Onko kenelläkään tiedossa muita hyviä vaaleita / beigen sävyisiä kajaleita kuin Anytimen Viesti ja Benefitin eye bright? Stationeryn mainitsemaan Isadoran nudea inlineria en ole onnistunut löytämään kaupoista. Ihan valkoista en halua enkä myöskään kovin punertavaa, koska tarkoitus olisi nimenomaan peittää luomen sisäreunojen punoitusta.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #769 : 06.03.09 - klo:21:47 »
^ Tuo nude ei kuulu vakio valikoimiin vaan löytyy IsaDoran uuden lookin telineestä. Tuli viimeksikin vain lookkituotteena. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #770 : 06.03.09 - klo:22:49 »
^ Kumma, kun tänään ostin mustan Inlinerin, niin ID:n edustaja sanoi mulle moneen kertaan, että nude kuuluu vakivalikoimiin, ettei hätää, hmm hmm ???
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #771 : 07.03.09 - klo:09:38 »
Lumenen Natural Code sarjassa on myös sellainen beige rajauskynä. Onko se muuten tarkoitettu myös sisärajauksiin?

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 07.03.09 - klo:19:57 »
Anytime lienee korvattu juuri tuolla Natural codella. Itse en siitä sisärajauksissa pidä, on jotenkin liian kova eikä tartu... Benefit lienee tarkoitettu silmänalusille? Sisärajauksista en tiedä mutta tänään siitä juuri kaupassa hiplasin (on jumbokynä). Itselläni on silmien alle Pencil me inin "Buff", sisärajauksiin ei ainakaan minulla sovi sekään. Turusta en löytänyt isadoraa kertaakaan mutta onneksi ihana juureskaveri lähetti sen minulle Tampereelta  <3. Toimii tosiaan loistavasti sisärajauksissa, paree tulle tosiaan pian myyntiin taas  ;).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #773 : 07.03.09 - klo:20:59 »
^ Kumma, kun tänään ostin mustan Inlinerin, niin ID:n edustaja sanoi mulle moneen kertaan, että nude kuuluu vakivalikoimiin, ettei hätää, hmm hmm ???

Aijaa, minä kun kysyin viimeksi edustajalta että tuleeko taas vaan kausituotteeksi niin sanoi että kyllä, mutta toki on voinut edustajakin puhua höpöjä, ei olisi uutta. Eli jännitetään kuuluuko vaiko eikö.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #774 : 13.03.09 - klo:18:03 »
Onko kenelläkään tiedossa muita hyviä vaaleita / beigen sävyisiä kajaleita kuin Anytimen Viesti ja Benefitin eye bright? Stationeryn mainitsemaan Isadoran nudea inlineria en ole onnistunut löytämään kaupoista. Ihan valkoista en halua enkä myöskään kovin punertavaa, koska tarkoitus olisi nimenomaan peittää luomen sisäreunojen punoitusta.

Jos en ihan pahasti erehdy, Make Up Storella oli kans sellainen vaalea, beigehkö kynä.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #775 : 13.03.09 - klo:18:08 »
^Kiitos vinkistä, täytyypä tsekata sekin. Olin juuri tulossa tänne raportoimaan, että löysin nyt Stockalta Isadoran nuden inlinerin, ja ainakin näin ekan kokeilun perusteella vaikuttaa varsin pätevältä. Pehmeä ja tarttuu hyvin. Pysyvyydestä en vielä osaa sanoa.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 14.03.09 - klo:16:17 »
Apua tarvitaan  ;D. pakko saada sähkönsininen rajaukynä ja tuossa kaupassa montaa testaillessani, parhaiksi sävyltään osoittautuivat Maybellinen Expression kajal "Azur" ja Max Factorin Kohl pencil "Cobalt blue". Olikos kehuja/haukkuja jommasta kummasta valintaa helpottamaan? Molemmat ovat vieraita tuotteita minulle, GOSHilla en nyt sopivaa sävyä nähnyt.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #777 : 03.04.09 - klo:14:11 »
Onko kukaan bongannut kaupasta Max Factor Masterpiece Glide & Define Liquid Eye Lineria? Itsellä ei ole ainakaan silmään osunut, vaikka monet paikat oon kierrellyt läpi. Jossain suomenkielisessä naisten hömppälehdessä sitä mainostettiin ja kehutteiin, joten luulisi että se olisi tänne siis jo rantautunut.

Haulla en löytänyt paljoa kokemuksia Maybellinen Define eye- linerista, sellainen pinkki hylsy? Mua yllättäen aina kiinnostaa kaikenlaiset tussikynät, mikä rajaukseen tulee. :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #778 : 03.04.09 - klo:14:26 »
^Mä ainakin muistan nähneeni tota Maxfactorin rajausta Jumbon Emotionissa ja tais olla Anttilassakin, että kyllä se kaupoissa on.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 03.04.09 - klo:16:22 »
Mä tykkään tussimaisista rajauksista mutta harvaa pysyy uudestaan kastelemaan pullossa. Esim. Natural coden eyelineriä pystyin käyttämään 4 kertaa ennenkuin se oli niin kuivakan oloinen että ikä menisi rajauksia vedellessä. Harkitsin tuota MF rajausta mutta kun sitä ei voi dipata pullossa niin jätin kauppaan. En usko että nuo pitkään kestää.

L`orealin Superliner ja Lumenen eyeliner ovat ainoita hyviä joita olen löytänyt. Molemmat pullomuodossa.
Hang up the chick habit