Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247219 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #780 : 07.04.09 - klo:21:46 »
Onko Helena Rubinsteinilla ruskeanmustaa rajauskynää? Mulla on Silky Eyes (?) musta rajauskynä ja se on laadultaan tosi hyvä, joten mietin onkohan HR:llä myös ruskean mustana rajauskynää?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #781 : 07.04.09 - klo:21:59 »
^Varla, ootko muuten MACin Penultimate eyelineria kokeillut? Sehän ilmeistyi taas tuon Color Ready kokoelman kanssa. Itse en oo sitä testannut (mä lovetan vaan Blacktrackia ja MUSin kakkurajausta), mutta toi kuitenkin tuntuu olevan aika pidetty.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #782 : 08.04.09 - klo:17:46 »
^Mutta eikös tuo MAC ole sellainen kynä vain että sitä ei voi dipata pullossa? Kun mä tosiaan tykkään vaan eyelineristä pullossa. Ja pitäis saada marketista, eyelineriä en jaksa lähteä tilailemaan.
Mä en vaan luota noihin tusseihin että niistä tulisi pitkään väriä.
Hang up the chick habit

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #783 : 08.04.09 - klo:18:20 »
Jep, MACin on nimenomaan tussi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #784 : 08.04.09 - klo:18:32 »
Varla, olikos Rimmelillä jokin pullossa dipattava eyeliner vai muistanko väärin? Oletko sitä kokeillut? Jos olet, niin mitä tykkäsit? Munkin ehdottomia suosikkeja on nuo pullossa dipattavat ja käytän Maybellinen Express Lineria ja Lorkun Superlineria vuodesta toiseen. Tekee mieli kokeilla välillä jotain uutta ja tuota Lumenea olenkin aikeissa testailla, mutta muistelisin että Rimmelilläkin olisi pullossa dipattava eyeliner.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #785 : 08.04.09 - klo:18:45 »
^ En oo Varla, mutta voisin vastata kuitenkin eli Rimmelillä on pullossa dipattava eyeliner, mie oon käyttänyt Exaggeratea joka on miun mielestä hintaansa nähden loistotuote. Sivellin on hyvä, tussimainen. Itse en ainakaan tätä saa leviämään helposti, että pysyy. Rimmelilla olis myös toinen dipattava eyeliner, sitä tosin en ole kokeillut. Siinä on tietääkseni hieman erimallinen sivellin.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #786 : 08.04.09 - klo:18:51 »
Googlettelin tässä vähän ajankuluksi ja ilmeisesti Rimmelin eyelinerit ovat nämä (purkkieyelinerit siis):

Tuo ylempi on ilmeisesti jokin Professional ja alempi on Exaggerate. Tuon ylemmän sivellin näyttää kiinnostavalta, tuolla saisi varmaan tosi tarkkaa jälkeä aikaan! Voisin tuota kokeilla joskus.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Linoa

• Tukkaguru
« Vastaus #787 : 08.04.09 - klo:19:13 »
Mulla on vakikäytössä toi Rimmelin Exaggerate ja tykkään!

On siis pullossa ja sivellin on tussimainen, saa ohuempaa jälkeä, jota on helppo paksuntaa. Myöskään toi ei oo kuivahtanut yhtään mulla, vaikka onkin jo melko kauan aikaa sitten hankittu. Tuntuu, että toi professional on liian ohut ainakin itselle, että sillä joutuisi sutimaan kauemmin rajausta.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 08.04.09 - klo:20:09 »
Mulla on ollut tuo alempi. Mutta en muista sainko siitä jotain silmäoireita tai sitten se levisi yläluomella. Joku siinä kuitenkin oli etten ostanut uutta. Mutta hintaansa nähden ok tuote  ;)
Hang up the chick habit

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #789 : 23.04.09 - klo:18:17 »
Ooh olen ihan lovena Bobbi Brownin geelimäiseen rajaukseen. Mulla on Black Ink sävy. Hakkaa MACin Blacktracin 6-0. Levittyy kuin unelma. Mac taas ei vaan jotenkin levity ja liu'u luomella kauniisti. Laatikossa veilä odottaa MAD Mineralsin Blacout, saa nähdä miten sen kanssa sujuu.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #790 : 23.04.09 - klo:19:10 »
Mulla on kanssa tuo Rimmelin alempi (Exaggerate). Taitaa olla kolmas pullo menossa. Tykkään kanssa just siitä pehmeästä, tussimaisesta siveltimestä, jolla saa tarkkaa jälkeä. Pysyy myös hyvin eikä ala silmät vetistelemään, vaikka olen herkkäsilmäinen. Suht helposti lähtee poiskin, ja plussaa toki hinnasta myös. Välillä kaipaan useampia värivaihtoehtoja, noita on vain ruskea ja musta. Toisaalta kyllä 99% rajauksista teen mustalla. Kaveriksi sitten luomivärillä tms. toinen rajaus, jos kaipaa väriä.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #791 : 23.04.09 - klo:20:58 »
Mä käytän itse nestemäisenä rajauksena lähes ainoastaan Grimasin luomivärejä. Suurin osa sävyistä toimii rajauksena loistavasti. Väriä otan napin reunasta ja ainoastaan yhdestä kohtaa, ettei nappi mene pilalle. Dippaan rajaussiveltimen veteen ja kunnolla märäksi. Yleensä sekoitan käden päällä sopivan määrän väriä rajausten tekoon.

Halpa tuote, laaja värivalikoima, pysyy kuin tauti ja ei ainakaan mulla ärsytä silmiä  :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #792 : 24.04.09 - klo:22:09 »
Meikä on käyttänyt aikaisemmin monta putelia Rimmelin Professional eyelineriä ja oon tosi paljon tykännyt. Hyvä hinta-laatusuhde! Nyt on käytössä YSL:n eyeliner eikä tämä mun mielestä sen kummoisempi ole kuin esim. tuo Rimmel eli sitä ostan taatusti jatkossa. Tykkään kyllä lisäksi L'Orealin Superlineristä, mutta Rimmel on edullisempi ja saa vähän tarkempaa rajausta aikaiseksi (voi johtua siitäkin, että oon tottunut siihen siveltimeen sen verran).
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #793 : 29.06.09 - klo:18:59 »
Ostin viime kuussa Urban Decayn 24/7 kynän sävyssä Lust, joka on ensikokeilemalla ollut aivan ihana. Levittyy pehmeästi ja todellakin pysyy. Väri on aivan ihana violetti, joka taittaa siniseen. Saman sävyinen ja yhtä hyväkin kynä edullisempana multa löytykin jo: GOSHin Velvet Touch Eyeliner sävyssä Purple Stain. käytän siis eka tuon GOSHin kynän loppuun ennen kuin otan UD:n kynän käyttööni. GOSH on jo puolessa välissä, koska käytän violettia silmänrajausta aika paljon.

Multa löytyy UD 24/7 kynä myös sävyssä Gunmetal, josta pidän myös kovasti, mutta tämäkin menee varastoon kunnes olen käyttänyt BeYun tummanharmaan kynän loppuun (en muista sävynumeroa, mutta on samansävyinen kuin tuo UD). BeYu on myös halvempi kuin UD eli jatkossa ostan näitä edullisempia, kun kerran on saman sävyisiä ja yhtä hyviä levittyvyyden kuin pysyvyydenkin suhteen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #794 : 30.06.09 - klo:12:47 »
Kuinka hyvä pysyvyys tuolla Rimmelin Exaggeratella on? Kestääkö se yhtään kosteutta vai levähtääkö helposti?