Täällä silmänrajausten luvatussa maassa mä olen rohmunnut 4 eyelineria, violetin, sinertävän, mustan ja vaalean kultaisen. Merkki taitaa olla Golden Rose _(näkyikö näitä joskus seppälässä vai muistanko väärin?) ja hinta oli täällä niin halpa että rohmuan varmasti kaikki loputkin värit koska niitä löytyi ja yllätti laadultaan, on aivan loistavia ja pysyy koko päivän. Suunnitelmissa ostaa myös sitä ehtaa Kajalia, onhan kynät ja eyelinerit helpompia käyttää mutta tuo onkin enempi periaatekysymys. Silmänrajauskyniä on myös joka väriä keltaisesta ja vaaleanpunaisesta kirkkaisiin vihreisiin, violetteihin, sinisiin, mustiin, metallisävyihin jne. oikeastaan mitä ikinä keksii toivoa, luultavasti rohmuan näitäkin aika läjän mukaan. Täällä on paljon eri värejä verrattuna meidän valikoimiin kun ihmiset käyttää värikkäämpiä meikkejä ja sehän sopii mulle enemmän kuin mainiosti. Supermarketissa oli vaikka kuinka paljon, merkkiä en tiedä mutta näytti täsmälleen samalta kuin Goshin kynät ja pysyi pitkään, hankasin kädeltä testiviivoja irti oikein suurella hartaudella mutta silti niitä jäi joten luulisi kestävän siistinä.