Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247727 kertaa)

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #795 : 30.06.09 - klo:16:53 »
olen ihan alkutekijöissään näitten rajauksien kanssa, mutta päätin nyt opetella ja huomenna pitäs joku eyeliner käydä hankkimassa. :) osaisitteko suositella jotain jolla olisi hyvä lähteä aloittelemaan, eli siis mahdollisimman helppo tehdä rajaus?
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #796 : 30.06.09 - klo:17:25 »
^Mä suosittelisin ehdottomasti geelirajauksia. Niitä ei vaan kai saa marketeista... Itse tilaan netistä. Mulla on MACin Fluidline, mutta edullisempiakin löytyy.
Olisin varmaan heittänyt hyvästit eyelinerharjoituksilleni mikäli olisi pitänyt tavallisilla aloittaa kokeilut...  ::)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 30.06.09 - klo:20:48 »
^^ Mä melkein suosittelisin luomiväriä vesitipalla kostutettuna. Teräviä rajauksia sillä ei saa (mä en ainakaan), mutta helppo sotkea ihan ripsien juureen ja pyyhkiä ylimääräiset vaikka tops-puikolla. Niin tai sitten semmoinen huopatussimainen rajauskynä.

Geelirajauksista mulla ei olekaan kokemuksia, voipi olla hyvä vaihtoehto sekin.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #798 : 30.06.09 - klo:20:59 »
Varsinaisista kynistä suosikkejani on Urban Decayn 24/7:t, niissä riittää pigmenttiä, liukuu hyvin ja pysyy. Miinuksena kynämäisyys, eli jäljestä tulee helposti paksua. Sopii siis esim. "epäselviin" smokey eyes -tyyppisempiin rajauksiin paremmin.

Ehdoton lemppari mulla on kuitenkin nykyään jo muutamaan kertaan mainittu Bobbi Brownin geelirajaus, siitä mulla on värinä Chocolate Shimmer Ink, ihana tumma ruskea jossa aavistus kultahippuja. Ja pysyy koko päivän, mulla on aina ollut ongelmana rajausten siirtyminen yläluomelle päivän mittaan. Ei ole enää paluuta tusseihin sun muihin nestemäisiin, joita aiemmin käytin. Musta BB:n geelirajaus pitäisi hankkia seuraavaksi.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #799 : 01.07.09 - klo:08:56 »
Minusta helpoin rajaus syntyy ehdottomasti MUS:n kakkumaisella rajausvärillä, mielestäni helpompi saada siisti rajaus kuin geelirajauksella, joskaan ei se geelilläkään hankalaa ole.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #800 : 01.07.09 - klo:09:49 »
Mä olen jotenkin niin laiska aamulla meikatessani, etten koskaan jaksanut käyttää kakkumaisia koska siihen pitää hakea hanasta sitä vettä siveltimen kostuttamiseen. Iltameikkeihin sitten jaksoi paremmin nähdä sen vaivan. Laiskuuden huippu...  :D

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 01.07.09 - klo:10:52 »
Ehdoton lemppari mulla on kuitenkin nykyään jo muutamaan kertaan mainittu Bobbi Brownin geelirajaus, siitä mulla on värinä Chocolate Shimmer Ink, ihana tumma ruskea jossa aavistus kultahippuja. Ja pysyy koko päivän, mulla on aina ollut ongelmana rajausten siirtyminen yläluomelle päivän mittaan.

Mä oon huomannu, että jotkut vedenkestävät rajausvärit tekee just noin. Mulla ei oo kovin rasvainen iho, mutta jos on aurinkorasvaa alla tms niin silloin varsinkin vedenkestävät siirtyy yläluomelle  :(

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #802 : 01.07.09 - klo:13:37 »
Täällä silmänrajausten luvatussa maassa mä olen rohmunnut 4 eyelineria, violetin, sinertävän, mustan ja vaalean kultaisen. Merkki taitaa olla Golden Rose _(näkyikö näitä joskus seppälässä vai muistanko väärin?) ja hinta oli täällä niin halpa että rohmuan varmasti kaikki loputkin värit koska niitä löytyi ja yllätti laadultaan, on aivan loistavia ja pysyy koko päivän. Suunnitelmissa ostaa myös sitä ehtaa Kajalia, onhan kynät ja eyelinerit helpompia käyttää mutta tuo onkin enempi periaatekysymys. Silmänrajauskyniä on myös joka väriä keltaisesta ja vaaleanpunaisesta kirkkaisiin vihreisiin, violetteihin, sinisiin, mustiin, metallisävyihin jne. oikeastaan mitä ikinä keksii toivoa, luultavasti rohmuan näitäkin aika läjän mukaan. Täällä on paljon eri värejä verrattuna meidän valikoimiin kun ihmiset käyttää värikkäämpiä meikkejä ja sehän sopii mulle enemmän kuin mainiosti. Supermarketissa oli vaikka kuinka paljon, merkkiä en tiedä mutta näytti täsmälleen samalta kuin Goshin kynät ja pysyi  pitkään, hankasin kädeltä testiviivoja irti oikein suurella hartaudella mutta silti niitä jäi joten luulisi kestävän siistinä.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 10.07.09 - klo:22:31 »
Teettekö tightlining-rajauksen kanssa rajauksen vielä ripsien päälle tai siis niinkuin luomelle?

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #804 : 12.07.09 - klo:20:01 »
Suunnitelmissa ostaa myös sitä ehtaa Kajalia, onhan kynät ja eyelinerit helpompia käyttää mutta tuo onkin enempi periaatekysymys.

Jos tuota hankit niin olisi tosi kiva kuulla kokemuksia ja mahdollisuuksien mukaan nähdä kuvia itse tuotteesta sekä lopputuloksesta.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 12.07.09 - klo:20:19 »

^^Joskus teen bilemeikkiin tummillakin väreillä jos haluan oikein intensiivisen silmämeikin ja olenpa tehnyt päivämeikkiinkin, mutta silloin käytän luomirajaukseen jotain korostusväriä, esim. vihreää tai kultaista yms ja tightliningiin yleensä ruskeaa.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 12.07.09 - klo:20:35 »
Teettekö tightlining-rajauksen kanssa rajauksen vielä ripsien päälle tai siis niinkuin luomelle?

Yleensä teen, bilemeikkiin paksumman ja päivämeikkiin ohuemman. Töpsötän myös väriä niin ylä- kuin alapuolelta ripsityveen. Käytän mustaa tightliningia varsinkin silloin, kun yläluomen rajaus on värillinen, että saa vähän syvyyttä katseeseen.
(Kuulin muuten tightlining-termin ensimmäistä kertaa, piti ihan Googlata että mikä se on :D)
So it goes.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #807 : 12.07.09 - klo:22:19 »
^ Niin siis miten tightling eroaa normaalista rajauksesta?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #809 : 13.07.09 - klo:21:19 »
Ostin tänään Max Factorin glide&define-rajaustussin ja tykkäilen siitä kovasti. Lyhytvartisella ja tussimaisella linerilla on mielestäni helppo tehdä sekä ohutta että paksumpaa jälkeä. Muutenkin olen sentin päässä peilistä kun teen rajauksia, joten sählään yleensä aina pitkävartisten siveltimien tai kynien kanssa. Pysyvyydestä ei vielä kokemuksia.

Ostin myös pari Goshin velvet touch-kynää sisärajauksiin. Tosi pehmeitä ja tosi hyvin pysyvät vesirajassakin! Onko Goshin kynissä ja Urban Decayn 24/7 -kynissä mitään mainittavaa eroa, lähinnä kajalina käytettynä?