Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247585 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #810 : 13.07.09 - klo:21:48 »
^ Mulla ei Goshin kynät tartu vesirajaan, UD kynät toimii sielläkin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 27.07.09 - klo:12:56 »
Miltä merkiltä voisin löytää kohtuuhintaisen glitter-eyelinerin?

IsaDoralla ilmeisesti ainakin on, mutta piheyksissäni en viitsisi maksaa satunnaisesti käytettävästä tuotteesta melkein kahtakymppiä..
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 27.07.09 - klo:13:03 »
^ HM:ssä on glitterlinereita ainakin, eikä todellakaan hinnalla pilattu. Pari euroa taitaa maksaa.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 27.07.09 - klo:20:01 »
^^Goshilla on myös. Hinnasta en tiedä, mutta varman suunnilleen samanhintaisia kuin ne extreme linerit, eli vajaan kympin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Chilli

• Vieras
« Vastaus #814 : 29.07.09 - klo:23:42 »
Kuinka hyvä pysyvyys tuolla Rimmelin Exaggeratella on? Kestääkö se yhtään kosteutta vai levähtääkö helposti?

Pysyvyys on mielestäni OK. Ei ihan sateessa kestä, mutta pysyy luomella kauemmin kuin 3 tuntia :)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #815 : 29.07.09 - klo:23:42 »
Mä oon tykästynyt Tigin Walk The Line Cream Eyelineriin. Koostumus on pehmeää ja rajaus on helppo ja nopea tehdä ja pysyykin hyvin paikoillaan. Sävy vaihtoehtoja saisi vain olla enemmän.  Nähtäväksi jää kuinka nopeasti tuo kuivahtaa.Vertailun vuoksi mulla on kaksi Cliniquen cream lineria, joista toinen on 2,5 vuotta ja toinen 2 vuotta vanha ja ne ovat edelleen pehmeitä. Sen sijaan Mad mineralsin linerit kuivahti nopeesti parissa kuukaudessa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #816 : 31.07.09 - klo:20:59 »
Nyt on kokeiltu Urban Decay 24/7 Glide-on eye pencil värinä Zero eli musta. Ekaa kertaa pysyi rajaukset koko päivän, uu :o Täytyy ehkä tilata joskus muukin väri.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #817 : 31.07.09 - klo:21:39 »
^Voiko noita käyttää siis myös sisärajauksiin tai siis niinkuin kajalina?

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #818 : 01.08.09 - klo:18:32 »
^ En ole kokeillut, mutta aiinakin Aquatar kertoo käyttäneensä sisärajauksiin Urban Decay -keskustelussa :) Levittäminen kyllä olisi hellävaraista, koska tuo liukuu tosi hyvin ja pehmeästi. Tuo on vedenkestävä, niin pysyisikin varmaan...

--

Aa, sielä ketjussa on myös kokemuksia, ettei pehmeästä kynästä tartu sisärajauksiin väriä. Hmm!
« Viimeksi muokattu: 01.08.09 - klo:19:01 kirjoittanut _N_ »

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 02.08.09 - klo:10:03 »
Mun mielestä ainakin mustasta ja valkoisesta UD:n kynästä tarttuu ihan hyvin, kestosta ei ole muistikuvaa. Värillisistä ei tartu niin hyvin, enkä muutenkaan käyttäisi kaikkia värillisiä sisärajauksiin, kun joissain sävyissä on kimallehippusia.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #820 : 05.08.09 - klo:23:10 »
Kokemuksia Lumenen Sesitive Touch -rajauskynästä (tms)? Kiinnostais se musta sävy. Oon nimittäin huomannut, ettei mun silmät tykkää enää niin paljoa sisärajauksesta varsinkaan, tulevat punaisiksi ja muutenkin ärtyvät todella helposti :( Niin olis kiva kuulla kokemuksia, onko herkkäsilmäiset pystyneet käyttämään sitä sekä ulko- että sisärajauksessa? Kiitos jo etukäteen!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #821 : 06.08.09 - klo:10:38 »
Haa!! Silloin ammoisina aikoina kun en meikannut ripsaria ja puuteria enempää, niin menin kokeilemaan nestemäistä rajausta ja eihän siitä mitään tullut. Vaan siinä uskossa olen ollut tähän päivään asti! Ostin kokeilu/treenimielessä WnW'n nesterajarin ja sehän oli ihan hemmetin helppoa! Sen verran koordinaatio kehittynyt tässä meikkausintoilun aikakautena että tuntui suorastaan lumoavalta löytää joku tuote jolla saa niin hyvää jälkeä! Ja nyt saan silmän ulkonurkatkin taiteiltua tavalla johon en kynillä pysty - kiitos naururyppyjen ;)

Kiitos Chaos inspaamisesta!! ;D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #822 : 11.10.09 - klo:20:49 »
Yves Rocherille on tullut samanlainen voidemainen kajal kuin Guerlainille keväällä. Meinasin Guerlainin hankkia, mutta ostanpa halvemman version. L'Orealilla on samanlainen jenkki-markkinoilla ja käyttö vaikutti varsin iisille.

“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 29.10.09 - klo:15:33 »
Voipi olla eroja noiden UD:n kynien kanssa. Mulla on Baked ja Gunmetal ja Gunmetal tarttuu hyvin sisäluomillekin, kun taas Bakedistä ei irtoa mitään, vaikka kuinka hinkkaisi.

Mulla olisi hakusessa joku tummansininen ja tummanruskea pehmeä kajal, jossa olisi intensiivinen väri, ehdotuksia? MUS:illa kävin kuolaamassa jotain sinistä, oli tämän talven sitä tsaaritar-lookia, mutta tarkempaa nimeä en muista. Siinä oli pieniä hileitä ja väri näytti tosi kauniilta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #824 : 19.11.09 - klo:21:21 »
Tiffany D:n meikkivideon innoittamana aloin miettimään, onko olemassa valkoista kajalia, joka on hintsusti sininen? Tarkoituksena siis loihtia silmän valkuiaisista valkoisemmat. Meikkivideolla käytettiin ihan sinistä kajalia, mutta koen ongelmalliseksi sinisen yhdistämisen muihin käyttämiini meikkiväreihin.