Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247218 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #825 : 19.11.09 - klo:22:01 »
^Selektiivsistä (ja itseasiassa kaikista) YSL:n kapeassa kultaisessa hylsyss oleva eyelineri on ehdottomasti paras: Pysyy loistavasti, saa tarkkaa jälkeä, ei lopu kovin helpolla. HG!

Tarkoitatko sitä Easy Lineria? Mulla on nyt ollut Shiseidon Fine Eyeliner käytössä jo jonkin aikaa, siihen saa kätevästi vaihtopatruunoita mutta viimeisin tilaamani kynä on ollut ihan onneton. Sivellin on hapsuinen ja väriä ei ole tullut alun jälkeen hyvin, kynä kuivaa ja väri "tukkeutuu" siveltimen juureen.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 24.11.09 - klo:19:23 »
Mun täytyy kehaista Isadoran tussi"pullo"sivellintä. Ennestään oli tämä harmaana ja ostin vielä mustanakin. Tussi on jämäkkä ja sillä saa sen paksuista viivaa kuin haluaa. Omaan käyttööni pysyvyys on sopivaa, lähtee meikinpoistoaineella pois hieman liottamalla.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #827 : 07.12.09 - klo:13:47 »
Osaisiko kukaan vinkata mistä saisi tilattua YSL:n Easy Lineria mustana? Feeluniquesta tilasin jo muutama viikko sitten mutta eivätpä pystykään toimittamaan...

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #828 : 07.12.09 - klo:14:58 »
^ CheapSmells.comissa näyttäisi olevan hintaan £14.95. Postarit on tuolla nykyään painon mukaan eli ei varmaankaan kovin paljon yhdelle meikkituotteelle.

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?productSex=*&category=Cosmetics&brand=Yves+Saint+Laurent&name=Eyes&id=18983
1c F ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #829 : 07.12.09 - klo:15:41 »
^ Ei oo totta, katsoin Cheapsmellsinkin jo moneen kertaan enkä löytänyt. Kiitos miljoonasti, tää pelasti melkein mun elämän!!  :D

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 07.12.09 - klo:15:54 »
On kyllä pakko nyt täällä ketjussa kehaista IsaDoran Perfect Contour Kajalia! Mä omistan Steel Greyn, joka on tumma, metallinen harmaa, sävy on aivan upea. Koostumus on pehmeä ja helppo levittää, mutta toisin kuin muut käyttämäni pehmeät silmänrajauskynät, tämä pysyy ihossa kuin tauti. Lähtee kyllä pois vedenkestävän meikin puhdistusaineella, mutta ei siis sotkeennu ainakaan mulla yhtään päivän aikana. :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #831 : 13.12.09 - klo:01:49 »
Onko Wet n wild -kajal toimivaa? Pysyykö hyvin?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #832 : 13.12.09 - klo:21:48 »
Minulla pysyy hyvin harvat rajauskynät oikein mitenkään: ei-vedenkestävät valuvat hetkessä pois koska allergioiden takia silmät vuotaa jonkun verran jatkuvasti, ja vedenkestävistä useimmat sulavat tunnissa-parissa koska silmänympärysihoni on rasvainen. Parhaiten tuntuu pysyvän Chanelin Stylo Yeux Waterproof -kynä, vaatii korjailua vain noin 4 tunnin välein joka minulla on pitkä aika. Siinä ajassa on jo vähän rasvaisuuden vaikutuksesta valahtanut silmän ulkonurkan juonteisiin, mutta ei pahasti eikä tuhrinut koko silmänympärystä kuten useimmat kynät. Nestemäisiä rajauksia en pysty ollenkaan käyttämään koska on niin pitkät ja kaarevat ripset että sotkeutuu samalla silmäripset jos yrittää nesterajausta niiden tyveen laittaa.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #833 : 14.12.09 - klo:18:04 »
Tänään kokeilin ekan kerran alarajauksiin käyttämääni Lumenen Super Visual Kohl Kajalia myös yläluomien rajaukseen ja se teki kyllä todella hyvää jälkeä! Sävy on tosi musta ja kynä piirtää mukavan pehmeästi, pysyykin yläluomella paremmin kuin alhaalla sisärajauksissa, vaikka siinäkin tämä on voittanut jopa Diorin vedenpitävän.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #834 : 14.12.09 - klo:19:56 »
Onko Wet n wild -kajal toimivaa? Pysyykö hyvin?

Itse erehdyin ostamaan enkä suosittelisi sitä kyllä kellekään. Väri ei millään meinaa tarttua ja se vähäinen väri mitä lähtee näyttää omituisen "jauhemaiselta". Valkoisella kajalilla ainakin siis saa sellaisen lopputuloksen niin kuin olisi siellä täällä jauhoja vesirajassa. Pysyy kyllä ihmeen hyvin, mutta kuka haluaa silmänsä näyttävän koko päivän siltä, että nukkuu yöt jauhopussissa  ;D

Tristy

• Vieras
« Vastaus #835 : 14.12.09 - klo:20:08 »
^ Mulla on ihan ok kokemukset Wet'n'wildin kajal/eyelinereistä. Mielestäni noissa omissa kynissäni lukee kajal & eyeliner, mutta jos merkillä on jotain pelkästään kajaleiksi merkittyjä kyniä, niin niitä en ole kokeillut. Aika pehmeitä ovat ja kuluvat siksi nopeasti, mutta väriä kyllä mielestäni tulee ihan mukavasti. Pysyvyys on aika keskiluokkaa. En ole käyttänyt vesirajan rajaamiseen tosin.

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #836 : 21.12.09 - klo:09:33 »
Viimeisin liner-ostokseni on PARIS BERLIN Le Black Liner, siis tussimainen kynä. Tuntuu hyvinkin laadukkaalta, vaikka alennuksessa hintakaan ei kirpaissut. Tällä saa siistiä jälkeä ja meikki kuivuu nopeasti. Myös silmien rajaaminen vinoiksi onnistuu hyvin!
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #837 : 30.12.09 - klo:13:29 »
^Selektiivsistä (ja itseasiassa kaikista) YSL:n kapeassa kultaisessa hylsyss oleva eyelineri on ehdottomasti paras: Pysyy loistavasti, saa tarkkaa jälkeä, ei lopu kovin helpolla. HG!

Tarkoitatko sitä Easy Lineria? Mulla on nyt ollut Shiseidon Fine Eyeliner käytössä jo jonkin aikaa, siihen saa kätevästi vaihtopatruunoita mutta viimeisin tilaamani kynä on ollut ihan onneton. Sivellin on hapsuinen ja väriä ei ole tullut alun jälkeen hyvin, kynä kuivaa ja väri "tukkeutuu" siveltimen juureen.

Olen nyt käyttänyt muutaman viikon tuota YSL:n Easy Lineria ja se on kyllä todellakin loistava tuote!! Siveltimellä saa todella tarkkaa jälkeä, se piirtää hyvin ja väriä annostuu juuri sopivasti, ihanaa kun ei tarvitse itse painella nappeja väriä saadakseen. Miinusta vain pienestä hylsystä, jota oli MUA:ssakin arvosteltu, en usko että tuo on kovin riittoisa kynä mutta käyttöön jää taatusti, tää on paras kokeilemistani! Stationerylle lämmin kiitos suosittelusta!  :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #838 : 30.12.09 - klo:14:51 »
^ Tilasin CheapSmellsistä saman ja samaa mieltä, loistavaa jälkeä. Jos parikin kuukautta kestää tilaan toisen vaikka ruskeana, nyt otin sinisen ja ihana sininen onkin. Sininen oli vieläkin halvempi kuin musta, 13,39 e postareineen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 30.12.09 - klo:15:01 »
Ostin Tornion Kicksistä BeYun Soft Linerin, kun muistelin, että täällä sitä oli kehuttu. No jee, meni totaalisen metsään mun muistelut, oli nimittäin Wet'n Wild, josta olin lukenut ja eihän tuota taida edes Kickseistä saada. Kuitenkin, ostin tuon jo joskus kuukausi sitten ja yhden kerran kokeilin, niin ei täytä laatuvaatimuksia ja yhä edelleen Goshin rajauskynä on ykkönen. Nyt vasta huomasin, että merkit olivat menneet sekaisin, kun piti kirjoittaa tuosta BeYu:n kynästä hieman asiaa. Lyhyesti, tuo ei tee siistiä jälkeä, eikä pysy, mutta ehkä onkin parempi valinta kuivaluomiselle ja jos tykkää utuisemmasta meikistä. Onneksi en ostanut useampaa, sekin kun oli mielessä..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann