Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246904 kertaa)

Bristow

• Vieras
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #840 : 03.01.10 - klo:08:40 »
En käytä ikinä kajalia mutta eye-lineria senkin edestä, parhain kokeilemani on rimmelin pikku pullossa oleva. Pysyy hyvin eikä leviä ainakaan tihkusateessa. Sivellin on juuri sopiva, helppo käyttää. Tykkään, ostan aina saman kun entinen loppuu.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #841 : 12.01.10 - klo:13:39 »
Onko suomen markkinoilla olemassa Lorealin Infallible Never Fail eyelineriä ?
Lupaa pitoa jopa 16 tuntia.
Tietääkö kukaan ???

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #842 : 15.01.10 - klo:23:02 »
Osaisiko kukaan sanoa miltä merkiltä löytyisi (mieluiten kohtuuhintainen) helmiäisvalkoinen rajauskynä? Minulla oli aikaisemmin Anytimen kynä, mutta rullasin sen päältä tuolilla ja se murskautui :D Nyt pitäisi siis saada tilalle vastaava. Ostin jo Rimmelin valkoisen kynän, mutta vasta kotona sitä kokeillessani tajusin että sävyn pitäisi ehdottomasti olla helmiäinen eikä matta.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #843 : 15.01.10 - klo:23:13 »

^Natural Codella on ainakin ollut vaalea helmiäinen rajauskynä, joka on vähän persikkaisempi eikä aivan valkoinen. Ettei vaan olisi vielä sama kuin Anytimen vanha sävy.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #844 : 16.01.10 - klo:09:26 »
Onko suomen markkinoilla olemassa Lorealin Infallible Never Fail eyelineriä ?
Lupaa pitoa jopa 16 tuntia.
Tietääkö kukaan ???

Noup. Tai ei ainakaan vielä. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #845 : 16.01.10 - klo:10:51 »
Miten YSL:n Easy Lineria voisi puhdistaa? Mulla meinaa näköjään vähän tukkeutua kun en oo puhdistanut kertaakaan. Voiko noita "automaattikyniä" putsata ihan tavallisella puhdistusaineella?

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #846 : 16.01.10 - klo:14:04 »
Natural Codella on kyllä sellainen samanlainen persikkaisen sävyinen meikkikynä mikä aikaisemmin oli Anytimellakin, mutta haluan nimenomaan valkoisen.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 16.01.10 - klo:14:14 »
Suosittelen Superstar kokeilemaan Lumenen valkoista kajalia. Sillä saa mukavan läpikuultavan rajauksen verrattuna esimerkiksi Isadoran valkoiseen kajaliin, jolla lopputulos on sellainen "vahaliitumainen". Itse käytän Isadoraa vain baarireissuilla, sillä se on makuuni vähän turhan silmiinpistävä. Tuo Lumene taasen toimii päiväkäytössä, sillä se on luonnollisempi läpikuultavuutensa takia. Lumenella saa kyllä myös todella valkoisen lopputuloksen, mutta se vaatii useampaa kerrosta  :)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #848 : 16.01.10 - klo:16:38 »
Täytyy varmaan  testata tuo Lumenen valkoinen, kun isadoran valkoinen on tosiaan liikaa  ;D. Isadoran blonde on ihana beige ja tarttuu hyvin, kun taas Lumene NC Peach ei tartu ollenkaan  (käytän nyt silmän sisänurkassa valoa tuomassa).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #849 : 16.01.10 - klo:21:09 »
Miten YSL:n Easy Lineria voisi puhdistaa? Mulla meinaa näköjään vähän tukkeutua kun en oo puhdistanut kertaakaan. Voiko noita "automaattikyniä" putsata ihan tavallisella puhdistusaineella?

Yleensä kasvopaperiin pyörittely riittää tuolle. Jos on ihan pakko niin ota kasvopaperiin vähän vesiliukoisen silmämeikin poistoainetta mutta yleensä kuiviltaan pyyhkiminen riittää.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #850 : 23.01.10 - klo:22:30 »
Eyelinerillä rajausten tekeminen on ihan tuskaa, menee aikaa saada ne siististi. Joten, kannattaisikohan minun hankkia geelirajaus? Onko helpompi laittaa kuin eyeliner tai kajal? Miltä merkiltä löytyy hyvä (musta) geelirajaus, sekä sivellin?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 23.01.10 - klo:22:37 »
^
Itse ainakin tykkään geelirajauksista todella paljon! Pysyy hyvin aamusta iltaan, samaa en voinut kynistä sanoa. Suosikkini on MACin Blacktrack (omasta mielestäni hintansa väärti verrattuna halvempiin mutta toki mielipiteitä on monia  :)) . Sivellinkin on makukysymys mutta itse pidän tuollaisesta ohuesta ja käytössä on MAC 210.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Tristy

• Vieras
« Vastaus #852 : 23.01.10 - klo:22:48 »
Mulla taas tulee silmänrajauskynä ykkösenä, kun teen rajauksia. Sen jälkeen geelirajaus ja nestemäisellä eyelinerillä en saa aikaan kuin sotkua. Kynärajaukset pysyvät oikein hyvin koko päivän, kun laitan rajauksen päälle aina luomiväriä. Geelirajauksiin käytän myös ohutpäistä sivellintä, mutta geeleissä ongelmana mulla on se, että rajauksesta lähtee aina osa ripsentaivuttajaan, vaikka kuinka kauan antaisi kuivua.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #853 : 23.01.10 - klo:23:10 »
Kiitoksia! MAC:ia ei täältä Jyväskylästä löydy mutta MUS:illa taisi olla geelieyeliner? Pitää käydä kattelemassa hintoja jne :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #854 : 24.01.10 - klo:16:28 »
Kiitoksia! MAC:ia ei täältä Jyväskylästä löydy mutta MUS:illa taisi olla geelieyeliner? Pitää käydä kattelemassa hintoja jne :)

MACia saa kyllä tilattua Stockalle ja Stockman Beutyeihin ;)

Itse tykkään myös Black Track fluidlinestä todella paljon, pensselinä mulla on käytössä MAC210. Olen ihan tumpelo nestemäisen eyelinerin kanssa, mutta geelirajauksella saan helposti hyvää jälkeä, ohuempaa ja paksumpaa fiiliksestä riippuen. Sitä en muista löytyykö MUSilta myös geelirajaus, mutta ainakin cake eyeliner heillä on, käytin tuota ennen fluidlineä ja tykkäsin myös siitä. Fluidlinellä saa vaan helpommin todella intensiivisen tuloksen, kun taas MUSin cake eyeliner jättää kuivuessaan puuterimaisemman pinnan.